stjerna80 Skrevet 9. september 2022 #68341 Del Skrevet 9. september 2022 Litt av et bykst i følgertallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjerna80 Skrevet 9. september 2022 #68342 Del Skrevet 9. september 2022 stjerna80 skrev (3 minutter siden): Litt av et bykst i følgertallet. Feil!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 9. september 2022 #68343 Del Skrevet 9. september 2022 (endret) Supermassive skrev (28 minutter siden): Ser GI har slettet alle kritiske kommentarer på sin Instagram 🙃 Hvilke kritiske kommentarer? Kan jo forstå det, de er en seriøs aktør og vil vel ikke ha slike ting på kommentarfeltet. Går fint an å henvende seg til dem via telefon eller mail. Og hvis det har seg sånn at de faktisk ikke har hatt noe samarbeid med LKE, så forstår jeg ihvertfall at dem sletter kommentarene. De syntes vel det er kjipt selv, at en slik hendelse oppstår - for det er GI som kommer vondt ut av det, da de mister kunder. Og det har nok relativt mange fortalt dem nå de siste 78/48 timene. Endret 9. september 2022 av kraftwerk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 9. september 2022 #68344 Del Skrevet 9. september 2022 Sammenliknes tidligere bilder med nå, er endringene tydelige. Ikke bare de naturlige av å bli eldre, men øye/nese/munn-parti er åpenbart fikset på. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 9. september 2022 #68345 Del Skrevet 9. september 2022 skruf skrev (2 timer siden): Ja; samme som flere her at de for tiden ikke har ett samarbeid med hverken LKE eller CBE nå, og det er lenge siden de hadde samarbeid med Caroline Finner det da litt merkelig at ett av de første svarene her bekrefter samarbeid 🤷🏼♀️ kommer til å skrive en oppfølgingsmail å konfrontere de med at de motsier seg seg selv i de ulike svarene Da gjenstår det å se om du får et standard-svar eller noe svada-ro-ro-svar 😛 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 9. september 2022 #68346 Del Skrevet 9. september 2022 Levina skrev (11 timer siden): Bare for å informerer så har jeg skrevet inn til Get Inspired og informert de om denne kampanjen her inne på kvinneguidene hvor da enkelte alltid skal skrive inn til CBE samarbeidspartnere og prøve å ødelegge for henne. Har informert om denne tråden og hva som skrives her inne om henne. Så de er nok klar over dette på forhånd, men det er jo greit at de får mer informasjon om dette. De er profesjonelle og vil selvfølgelig svare hyggelig på tilbakemeldinger fra de som påstår de vil avslutter samarbeidet, men da vet de hvem de har med å gjøre. Denne heksejakten er ikke normal oppførsel av voksne folk. Men det er jo helt supert! Det er så bra at de får se vikeligheten bak narritiativet. Godt jobba! 23 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 9. september 2022 #68347 Del Skrevet 9. september 2022 Get inspired har både slettet de kritiske kommentarene OG spørsmålet mitt i etterkant om hvorfor de sletter kommentar. Det er uprofesjonelt, og jeg slutter å handle der til de opptrer redelig (synd for dem, jeg var en god kunde og har lagt igjen ca 20.000 kr/året der i sko og treningstøy til meg +3 tenåringsjenter) 42 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 9. september 2022 #68348 Del Skrevet 9. september 2022 (endret) Har frua glemt å skjule antall likes på innlegget der hun sykler blant blomstrende kirsebærtrær på vei til å kjøpe blomster til helgen? Kun 456 likes av nesten 300 000 følgere..... Sier ikke rent lite om engasjementet hun greier å skape 😅 Endret 9. september 2022 av Minnie Mus 43 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 9. september 2022 #68349 Del Skrevet 9. september 2022 Minnie Mus skrev (13 minutter siden): Har frua glemt å skjule antall likes på innlegget der hun sykler blant blomstrende kirsebærtrær på vei til å kjøpe blomster til helgen? Kun 456 likes av nesten 300 000 følgere..... Sier ikke rent lite om engasjementet hun greier å skape 😅 Ja, kjøpe blomsterbukett til helgen. Jeg tenker zzzzzzzzz….. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. september 2022 #68350 Del Skrevet 9. september 2022 Surikatt skrev (8 minutter siden): Ja, kjøpe blomsterbukett til helgen. Jeg tenker zzzzzzzzz….. fra i våres… 24 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 9. september 2022 #68351 Del Skrevet 9. september 2022 14 minutter siden, Kollontaj said: fra i våres… Lite som skjer i heimen sikkert, når hun må gjenbruke innlegg fra flere mnd tilbake. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 9. september 2022 #68352 Del Skrevet 9. september 2022 Felis skrev (11 timer siden): Sarpsborg er magisk, der blomstrer kirsebærtrærne også i september😍 https://www.instagram.com/p/CiRvhOejtQd/ Dette! Jeg ler, og jeg ler. Blomstrende kirsebærtre og ranukler i buketten, ingenting sier vår som dét. Skulle tro at en som har levd drømmelivet i some i så mange år som henne klarte å gjøre det litt mer troverdig. 44 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. september 2022 #68353 Del Skrevet 9. september 2022 Tripptrapp1 skrev (1 minutt siden): Dette! Jeg ler, og jeg ler. Blomstrende kirsebærtre og ranukler i buketten, ingenting sier vår som dét. Skulle tro at en som har levd drømmelivet i some i så mange år som henne klarte å gjøre det litt mer troverdig. Men folk tror jo tydeligvis på det? 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. september 2022 #68354 Del Skrevet 9. september 2022 Noe å huske på for bedrifter omtalt i tråden «Here, the companies that support Influencers carry the burden of responsibility. By using, and promoting, individuals who spread misinformation, they are complicit in the damage caused by this misinformation. Similarly, they are also promoting the self-obsessed, materialistic lifestyle associated with the Influencer industry.» https://drkirsty.medium.com/why-influencers-are-ruining-society-aaf2a5d743b3 23 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 9. september 2022 #68355 Del Skrevet 9. september 2022 Kollontaj skrev (7 minutter siden): Men folk tror jo tydeligvis på det? Noen gjør tydeligvis det, og det tenker jeg at sier en hel det om deres evne til kritisk refleksjon. Men det er jo ikke slike følgere dette paret har! I følge dem selv så mener jeg å huske at den typiske følgeren deres er smart, velutdannet og vellykket? Temmelig likt slik de betrakter seg selv, med andre ord. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 9. september 2022 #68356 Del Skrevet 9. september 2022 Er det leppene som er nye etter den siste Osloturen, med påfølgende Dagbok i Mørket? 🤷♀️ Jfr siste selfie på Insta. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 9. september 2022 #68357 Del Skrevet 9. september 2022 Bingo Bongo skrev (4 minutter siden): Er det leppene som er nye etter den siste Osloturen, med påfølgende Dagbok i Mørket? 🤷♀️ Jfr siste selfie på Insta. Godt mulig, ser en «kjent» kosmetisk sykepleier som holder til i Oslo har kommentert sykkelvideoen. 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. september 2022 #68358 Del Skrevet 9. september 2022 Bingo Bongo skrev (11 minutter siden): Er det leppene som er nye etter den siste Osloturen, med påfølgende Dagbok i Mørket? 🤷♀️ Jfr siste selfie på Insta. Leppene er borte vekk på storien. Det er filter og/eller redigering. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 9. september 2022 #68359 Del Skrevet 9. september 2022 Tripptrapp1 skrev (10 timer siden): «Travelt» er forresten også en subjektiv størrelse. Noen påstår at å lage middag etter jobb og deretter rekke gruppetimen på sats er travelt, andre vil betegne det som en vanlig dag. For de som er vant med å styre sin egen arbeidsdag 100%, kan det oppleves som «travelt» og «slitsomt» om man må forholde seg til at andre legger føringer på hvordan de skal disponere tiden sin. Jeg tror ikke at fotballfrue har det noe mer travelt enn andre folk. Tvert om. Hun har jo en masse tid til å gjøre det vi andre ser på som dyrebar egentid og såvidt rekker i blant. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. september 2022 #68360 Del Skrevet 9. september 2022 (endret) Bingo Bongo skrev (2 timer siden): Er det leppene som er nye etter den siste Osloturen, med påfølgende Dagbok i Mørket? 🤷♀️ Jfr siste selfie på Insta. Ser ut som en helt annen person. Hadde aldri kjent henne igjen! Ser ut som hun har tatt kjevefillers på det bildet. Endret 9. september 2022 av loffen (og leppe) 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå