Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så utrolig skuffet over Get Inspired. Har kjøpestopp nå, men jeg har handlet mye fra dem, kommer ikke til å handle der igjen før det samarbeidet er over. 

• Liker 38
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (3 minutter siden):

Litt utenfor tema, men jeg tror jeg ville tatt en titt på Trustpilot ang Get Inspired. Det er tydelig at noe har skjedd med denne bedriften i det siste, tror aldri jeg har sett noen rase såpass i omdømme som de har gjort. 

Vel, da faller jo noen brikker på plass.. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (52 minutter siden):

Sendte også mail til Get Inspired, la ved noen linker og screenshots også. Men jeg tipper jeg får det samme svadasvaret som andre her inne. 

F93C14E8-F689-4206-9B71-9437C8A01D03.png

4D8F9BB1-2063-4BE9-815B-078C32FAD0FC.png

Veldig bra! 🙌🏼 Gjerne del hva de svarer.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina

Ser nesten ut som coachen jobber på kundeservice i get inspired: 

Avvist reklamering

Gode erfaringer med Getinspiret gjennom flere år. Helt til jeg reklamerte på en vinterparkas som ikke holdt kulda ute.
1. henvendelse. Kundeservise svarte : "kulde og varme oppleves forskjellig". (???)
2. henv: Reklamasjonsavdelingen svarte at parkasen med isolasjon skulle være sånn, lommene skulle ikke være stinne av isolasjon. (det var snakk om fra 6 til 7 cm tomme flater med manglende isolasjon som hadde klumpet seg sammen) Reklamasjonen ble avvist.PS Parkasen var tilsendt til rekl. avd.
3. henv: Den og parkasen gikk direkte til fabrikanten, der skar de igjennom og sa at parkasen var slik jeg hadde beskrevet den, isolasjon hadde klumpet seg sammen.
Resultatet ble at jeg fikk pengene tilbake for parkasen.
Jeg reagerer skarpt på konklusjonen Getsinspired kom fram til; helt bak mål.

Datoen for opplevelsen: 29. mars 2022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser et skjermbilde av at han svarer ufint i kommentarfelt, men ut i fra diskusjonen her inne har paret vært ufin i kommentarfelt i lang tid. Er det noen som har flere bilder/beviser på dette? 

Lettere å komme igjennom til bedrifter om man har fysiske bevis og ikke bare «jeg slutter å handle hos dere fordi jeg støtter ikke det paret..» 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enjas skrev (7 minutter siden):

Ser et skjermbilde av at han svarer ufint i kommentarfelt, men ut i fra diskusjonen her inne har paret vært ufin i kommentarfelt i lang tid. Er det noen som har flere bilder/beviser på dette? 

Lettere å komme igjennom til bedrifter om man har fysiske bevis og ikke bare «jeg slutter å handle hos dere fordi jeg støtter ikke det paret..» 

Sjekk her: https://influencere.wordpress.com/cbe-no/

Endret av Inocybe
Omformulerte
  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor kontrast til Desiree Andersen som fokuserer like mye på restitusjon som selve treningsbiten. Det e nitriste greier cbe driver på med. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Så enig @Katten89 når de tilsynelatende har trening som heltidsjobb burde resultatene vært vesentlig bedre. Troverdigheten til kompetansen rundt trening er på bunn. Å være mer opptatt av kalorier og forbrenning, enn restitusjon og resultat.

En toppidrettsutøver trenger sjeldent å tenke kalorier, da det er vanskelig å spise for mye i forhold til all treningen. 

har selv en toppidrettsutøver i hus. Der er det trening, hvile (mye) og mat som teller. Et sunt og variert kosthold, som ikke bare består av proteinbarer og shaker. Men et normalt kosthold, med ganske mange kalorier i løpet av døgnet. både karbohydrater fett og proteiner. Minste tegn til sykdom, stopp i treningen til symptomer er borte. 

Kommer seg i Norgestoppen da.

• Liker 32
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (1 time siden):

Litt utenfor tema, men jeg tror jeg ville tatt en titt på Trustpilot ang Get Inspired. Det er tydelig at noe har skjedd med denne bedriften i det siste, tror aldri jeg har sett noen rase såpass i omdømme som de har gjort. 

Oj, hva har skjedd der ja. 

Jeg selv har nylig handlet smertefritt hos de, og har kun gode erfaringer med de fra tidligere også, men ser jo helt klart at de har fått problemer. 

En avtale med LKE kommer nok ikke akkurat til å hjelpe særlig mye, og svarene de gir kundene er jo : "Tusen takk for din tilbakemelding. Vi driter egentlig i den, men sender allikevel ut denne mailen for å simulere god kundeservice" 

Ser på trustpilot at de svarer kunder som reklamerer på varer på omtrent samme måten. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Run Norge

Hei! Vi har ikke noe offisielt samarbeid med han, vet ikke hvorfor han nevner oss i sin bio i så måte. Men han har testet sko fra oss gjennom sin trening og løpekanal noe som treffer veldig mange løpere og potensielle HOKA-kunder. Dette har ingenting med hans eller kona sin private bruker. Hvor mye de ønsker å eksportere barna ønsker ikke vi å legge oss borti.

Akkurat. Javel. Ansvar? 😳

• Liker 38
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (6 minutter siden):

Oj, hva har skjedd der ja. 

Jeg selv har nylig handlet smertefritt hos de, og har kun gode erfaringer med de fra tidligere også, men ser jo helt klart at de har fått problemer. 

En avtale med LKE kommer nok ikke akkurat til å hjelpe særlig mye, og svarene de gir kundene er jo : "Tusen takk for din tilbakemelding. Vi driter egentlig i den, men sender allikevel ut denne mailen for å simulere god kundeservice" 

Ser på trustpilot at de svarer kunder som reklamerer på varer på omtrent samme måten. 

Ser ikke at de svarer noen kunder på trustpilot? Derimot ser jeg de svarer alle på google anmeldelser som har langt flere anmeldelser enn trustpilot. Der har de nesten full score på 4,4 av 5 stjerner. 

Veldig mange bedrifter bruker ikke trustpilot, det vil si at de ikke har noen egen profil der og svarer opp noe der men heller bruker f.eks google. Da blir det ofte sure kunder som legger igjen på trustpilot, der kan de vel være så og si anonym. Google tror jeg krever at du er innlogget etc. 

Tipper Get Inspired kun benytter google anmeldelser og ikke sjekker/ikke har laget noe profil som føles opp på trustpilot. 

Og så er det jo en gang slik at en bedrift ikke kan svare spesifikt på en sak offentlig, ofte kommer jo kunden med en ganske overdrevet og annerledes side av saken enn bedriften kan vise til. Så jeg tar ikke all klaging og sinna-kunder for god fisk altså.. av erfaring etter å ha jobbet innen kundeservice tidligere, noen kunder krever helt absurde ting og lager krig om de selv har gjort noe feil og vil at butikken skal fikse opp i det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...