Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Klink skrev (14 minutter siden):

Dagen i dag har vært svært vanskelig. Har sett på Instagram at cbe lager sjokoladebarer i pop it greier så ble jeg inspirert. Og nå viser det seg at jeg har blitt forgiftet , fått alvorlig sykdom og snart skal dø. 😔

Det er jo bra at du syns det er noe å fleipe om. 

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Torden skrev (1 time siden):

2224A8E9-E94E-4E33-AEDA-0EA402A20E65.jpeg

0446F5FA-AB4F-4299-8272-985BB41052C9.jpeg

Ja, har sett det. Helt utrolig. Men det er vel begrenset hvor mye evne til refleksjon rundt dette man kan forvente av en som er konfortabel med å kle seg i, og pushe, plast som et slags levebrød 🙄

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Snødronninga said:

Hun kunne f.eks svart: "Takk for at du gjorde meg oppmerksom på saken, neste gang bytter jeg den ut" :) Men, neida....

Ja, det hadde jo vært den normale måten å reagere på. Gjerne lage en oppfølgingspost som påpekte at man burde kjøpe variant som var ment til matlaging. I alle fall hvis man skulle lage det flere ganger.

Men, nei…selvsagt ikke.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Felis said:

Nå må dere huske at både CBE og mannen er vokst opp som barn. De har lang erfaring i å oppføre seg som barn. I barndommen deres spiste de mat med mikroplast og hormonforstyrrende stoffer hele tiden, og de tok ingen skade av det...

(Eller?)

Konge-innlegg 🤣

Nå har selvsagt også coachen uttalt seg:

CEEF9270-18CF-4FDB-9C4A-9CCA20BA10E8.png

• Liker 30
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (5 minutter siden):

Så ulik seg selv!

Screenshot_20220906-213420_Instagram.jpg

Måtte se to ganger - var sikker på at det var et bilde av Sophie Elise ved første øyekast... :sjokkbla:

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om hun heller hadde svart: Takk for informasjon, dette visste jeg ikke så da skal vi ikke gjøre dette mer..

litt ydmykhet hadde ikke vært så dumt

• Liker 44
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Roadrunner said:

Måtte se to ganger - var sikker på at det var et bilde av Sophie Elise ved første øyekast... :sjokkbla:

Minnet meg veldig om den italienske damen, Angie Bolen i Frustrerte fruer… Må være et nytt filter ;)

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (4 minutter siden):

litt ydmykhet hadde ikke vært så dumt

Jo, for det å være ydmyk er nok noe av det dummeste de vet om, for de vet jo best, og da finnes ikke ordet ydmyk i deres vokabular, i den grad de i det hele tatt skjønner hva det å være ydmyk er 😂

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andrea59 skrev (29 minutter siden):

Konge-innlegg 🤣

Nå har selvsagt også coachen uttalt seg:

CEEF9270-18CF-4FDB-9C4A-9CCA20BA10E8.png

Selvfølgelig har professoren coach benkesliter fasiten

• Liker 39
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde faktisk trodd hun ville ta en annen innfallsvinkel i kommentarfeltet når hun ble gjort oppmerksom på at det ikke er så lurt å lage mat i silikon som ikke er ment for matlaging. Når det finnes pop it for mat så kunne hun jo bare redigert innholdet og tipset om det istedenfor. 

Hadde nesten glemt at de er svært lite ydmyke og når «coach Eriksen» kom innpå kommentarfeltet der i tillegg så ble det jo komplett. Har han blitt coach? Og hva i alle dager har skjedd med han?! Er jo bare filmer og bilder av seg selv som løper med fokus på musklene sine. For en selvdyrkelse han bedriver. Nå er de jo som hånd i hanske. Like selvopptatte og opptatt av seg selv og egen kropp begge to.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Malum skrev (3 minutter siden):

Så vanvittig uprofesjonelt

Har de noensinne fremstått som profesjonelle på noen som helst måte? Nah, don't think so 😛

• Liker 32
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malum skrev (3 minutter siden):

Det er helt utrolig hvordan de velger å svare på kritikken på Instagram nå. Så vanvittig uprofesjonelt 😳

Ikke veldig overraskende, vil jeg si. Modus operandi for disse to, de tar aldri feil og beklager aldri. 

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (54 minutter siden):

Det er fordi det ikke er henne selv😅

Eller masse «jobb»utført på TM-klinikken hos venninnen. 

• Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...