Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Zara Larsson hadde på seg en sommerfugl topp under opptreden sin på Idyll festivalen i sommer. Frua er kanskje blitt inspirert av henne ( som for øvrig er 11-12 år yngre enn frua). 
Skal vel til Hellas snart og viktig å fylle opp kofferten med nye minimale klær til å posere i på ferie. Hadde faktisk vært gøy å se gjenbruk av  antrekk fra tidligere ferier i år og litt fokus på å minske det enorme forbruket. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sparkel skrev (10 timer siden):

Zara Larsson hadde på seg en sommerfugl topp under opptreden sin på Idyll festivalen i sommer. Frua er kanskje blitt inspirert av henne ( som for øvrig er 11-12 år yngre enn frua). 
Skal vel til Hellas snart og viktig å fylle opp kofferten med nye minimale klær til å posere i på ferie. Hadde faktisk vært gøy å se gjenbruk av  antrekk fra tidligere ferier i år og litt fokus på å minske det enorme forbruket. 

Yes, måtte google:

Zara Larsson gives an update on her new album: “It’s pretty much done” (nme.com)

Mens Zara L sin ser ut som sceneantrekk for en voksen, så ser jo cbe sin ut som om det er datterens billig-karneval utstyr.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterskog skrev (38 minutter siden):

Yes, måtte google:

Zara Larsson gives an update on her new album: “It’s pretty much done” (nme.com)

Mens Zara L sin ser ut som sceneantrekk for en voksen, så ser jo cbe sin ut som om det er datterens billig-karneval utstyr.

Mariah Carey hadde også en slik sommerfugltopp ifm lanseringen av sitt Butterfly-album. Så ja, slike topper er nettopp sceneantrekk artister bruker. Kostymer. 

At Caroline i tillegg velger å vise sideboob gjør det hele ekstra usexy. 

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keikolina skrev (15 timer siden):

Hun er så blodfattig og kjedelig, kan ikke skjønne at hun er så kjent. Bare fordi hun har hatt kjærlighetsorg i 10 år.

Blodfattig er vel det hun er kjent for, eneste jeg vet om henne er at jeg har sett 300 overskrifter om blødninger etter corona vaksine

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
velociraptor skrev (6 minutter siden):

Blodfattig er vel det hun er kjent for, eneste jeg vet om henne er at jeg har sett 300 overskrifter om blødninger etter corona vaksine

Ja, har sett de overskriftene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NewStart87 skrev (21 timer siden):

Fant disse bildene på Google. Syntes hun hadde en mye penere klesstil før. Syntes det har gått veldig fra classy til trashy.

69D9986C-3D3D-4698-8E62-E63231A24409.jpeg

D9B24B16-0C43-4F5A-B6AA-7EEAFBB4D2E8.jpeg

Man kan lure på hva som skjedde siden dette. 

Her ser vi en elegant og inspirerende dame. Både treningsbildet og reklamebildet (antar at det er reklame for vesken) var flotte bilder. Hun har et godt uttrykk, er pent sminket, fremstår voksen, sporty og classy. Dette må da appelere så utrolig mye mer til voksne kvinner.

Fra det der til å ligge å vrikke på seg etter trening, mens man filmer magen. 

...og en paljetttopp i sommerfuglmønster som viser sideboob -  i størrelse 12 år. For ikke å glemme at det er høsten. Klærne hun velger å vise for tiden er helt malplassert ift det. 

Hun kunne blitt så mye mer enn det det har endt opp med. Jeg syns det er litt trist. 

Tilføyelse: Fant en link til flere flotte bilder av henne. Og lurer ennå mer på hva som egentlig skjedde. Både stilmessig og innholdsmessig. https://www.klikk.no/mote/detnye/shopping/slik-far-du-coverlooken-2760361

Endret av Isild
  • Liker 42
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (16 minutter siden):

Her ser vi en elegant og inspirerende dame. Både treningsbildet og reklamebildet (antar at det er reklame for vesken) var flotte bilder. Hun har et godt uttrykk, er pent sminket, fremstår voksen, sporty og classy. Dette må da appelere så utrolig mye mer til voksne kvinner.

...og en paljetttopp i sommerfuglmønster som viser sideboob -  i størrelse 12 år. For ikke å glemme at det er høsten. Klærne hun velger å vise for tiden er helt malplassert ift det. 

Hun kunne blitt så mye mer enn det det har endt opp med. Jeg syns det er litt trist. 

Tilføyelse: Fant en link til flere flotte bilder av henne. Og lurer ennå mer på hva som egentlig skjedde. Både stilmessig og innholdsmessig. https://www.klikk.no/mote/detnye/shopping/slik-far-du-coverlooken-2760361

Det gikk vel nedover etter LKE kom inn i bildet…

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (32 minutter siden):

Greia er at ingen av disse bildene dere viser til er stylet eller tatt av dem selv. De er stylet og tatt av andre. Det er når de selv har regi at det blir pinnestivt med thinspo, sideboob, innsugd mage og andepositur. LKE skal kompensere for manglende utdanning, intellekt og karriere med at han i det minste har ei sexy trofékone, noe han tror han gjør ved å objektivisere, fordumme og seksualisere kona. CBE klager over for tøft treningsregime men lystrer ham tydeligvis, av en eller annen grunn. LKE har tilsynelatende alltid hatt et veldig anstrengt forhold til kvinnekroppen:

https://www.rb.no/lsk-magasinet/hun-veier-15-20-kilo-for-mye/s/1-95-4692564

... Mens CBE på sin side har uttalt at hun sultet seg til hun besvimte og ble innlagt på sykehus. Så de er jo en match, selv om man kan lure på om det er en match made in hell.

https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/fotballfruen-slanket-seg-til-hun-besvimte/13092157/

Jeg tenker hvert fall mitt om alle endringene de siste årene. Bloggen er død og CBE orker lite annet enn å ta selfies med en mobiltelefon i tillegg til de 2 daglige treningsøktene. De bruker 2 stk heltidsstillinger på å produsere 3-4 ukentlige bilder på IG mens andre influensere har store reklamesamarbeid og stadig nye inntektsrekorder. Og dette kroppshysteriet lar de småjentene sine vokse opp i..

Endret av Rastebenk
  • Liker 36
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (32 minutter siden):

Greia er at ingen av disse bildene dere viser til er stylet eller tatt av dem selv. De er stylet og tatt av andre. Det er når de selv har regi at det blir pinnestivt med thinspo, sideboob, innsugd mage og andepositur. LKE skal kompensere for manglende utdanning, intellekt og karriere med at han i det minste har ei sexy trofékone, noe han tror han gjør ved å objektivisere, fordumme og seksualisere kona. CBE klager over for tøft treningsregime men lystrer ham tydeligvis, av en eller annen grunn. LKE har tilsynelatende alltid hatt et veldig anstrengt forhold til kvinnekroppen:

https://www.rb.no/lsk-magasinet/hun-veier-15-20-kilo-for-mye/s/1-95-4692564

... Mens CBE på sin side har uttalt at hun sultet seg til hun besvimte og ble innlagt på sykehus. Så de er jo en match, selv om man kan lure på om det er en match made in hell.

https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/fotballfruen-slanket-seg-til-hun-besvimte/13092157/

Jeg tenker hvert fall mitt om alle endringene de siste årene. Bloggen er død og CBE orker lite annet enn å ta selfies med en mobiltelefon i tillegg til de 2 daglige treningsøktene. De bruker 2 stk heltidsstillinger på å produsere 3-4 ukentlige bilder på IG mens andre influensere har store reklamesamarbeid og stadig nye inntektsrekorder. Og dette kroppshysteriet lar de småjentene sine vokse opp i..

Det første du skriver der slo meg etter at jeg hadde lest innlegget om covergirl-bildene. For ja, dette er jo bilder der hun er stylet av andre. Synd hun ikke selv ble inspirert til å utvikle de stilvalgene videre.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 time siden):

Jeg tenker det samme. Det var jo omtrent på samme tiden? 

I 2014 droppet hun navnet fotballfrue :- den bytter navn fra Fotballfrue.no til CarolineBergEriksen.no. Hun vil ikke lenger bare være «dama til» ektemannen Lars-Kristian Eriksen,  https://www.minmote.no/nyheter/a/0K30yo/berg-eriksen-gir-seg-som-fotballfrue

I 2015 var ektemannen i aller høyeste grad deltagende på bloggen da han brukte titler som lege osv for å banke igjennom poenger. Da de ble tatt for dette skyldte de på troll og haters for at de måtte gjøre noe så ille.  https://www.vg.no/rampelys/i/AolXj/fotballfrues-ektemann-innroemmer-overfor-vg-skrev-kommentarer-med-falske-navn-paa-konas-blogg

I 2015 ble det også gjennomskuet at de redigerte bildene av Caroline. Dette var også på grunn av haters og troll. https://www.dagsavisen.no/kultur/2015/01/03/farlig-fasadefrue/
I 2017 ga LKE seg som fotballspiller og det er vel da han gikk heltid inn i bloggbusinessen, og etter det har vel fotballfrue aldri noensinne MER vært "bare dama til Lars Kristian Eriksen". Han blir omtalt som nettroll og legger ingen skjul på sine kvinnefiendtlige holdninger. https://tv.vg.no/video/106589/fotballfrues-mann-er-et-nett-troll ; https://www.rb.no/lsk-magasinet/hun-veier-15-20-kilo-for-mye/s/1-95-4692564

Caroline poserer, utrykket har blitt et annet. Kommunikasjonen er tatt over av mannen. Der det før gikk i jenteprat og C ble oppfattet som hyggelig, ble det nå slett, hersk og blokker alt som ikke var smiger, og det ble "psykobitch" og "nesevis møkkakjerring" der noen kansje til og med turte å være kritiske.

Nå for tiden går det mest i å vise frem kropp og barn. Med tanke på LKE sitt syn på "sunn og veltrent" så er det jo fristende å tro at det er mye han som har bidratt til at det nå går mest i thinspo.https://www.vg.no/rampelys/i/JjO3j/lars-kristian-eriksen-om-konas-bikinibilder-hun-er-sunn-og-veltrent

Så ja, jeg tenker også at det bare ble kaos da LKE gikk all in. 

Dette er ikke en blogg av kvinne for kvinner lenger, det har det ikke vært siden hun la ned fotballfrue. Dette er poseringsfrue-bloggen til LKE. 

Det endret seg drastisk etter ektemannen ble involvert i virket. Jeg skjønner ikke hvorfor hun har tillat denne raseringen av bedriften. Er hun blind?

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke det skal skyldes ene og alene på ektemannen, CBE har da et eget ansvar i dette, tror de er samstemte i strategien «kropp og kids». 

• Liker 30
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (58 minutter siden):

Jeg tror ikke det skal skyldes ene og alene på ektemannen, CBE har da et eget ansvar i dette, tror de er samstemte i strategien «kropp og kids». 

Jeg er enig med deg i at de er to om dette. Og jeg tror de har gjensidig dårlig påvirkning på hverandre. Jeg husker at CBE pleide å shame LKE hver gang han spiste en hamburger eller ei bolle, dette var før han slanket seg 7-8 kilo. Jeg tror de er 100 % samstemte om at de er vellykkede fordi de er slanke.

• Liker 31
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kollontaj skrev (1 time siden):

Enig i det. De er nok helt samstemte ift det som deles. 

Men jeg føler det "tok av" da han kom inn på fulltid - både med trening og kroppsfokus. Sikkert fordi hun nå mer er "motivet" og han er fotografen. 

Han har også ødelagt kommunikasjonen C hadde med følgerne i kommentarfeltene. Hun er ikke så sjarmerende der selv når hun møter spørsmål hun syns er vanskelige, men "kommentarfeltgate" fra 2015 gjorde nok at de mistet mange følgere (og kritikere) 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malum skrev (På 3.9.2022 den 15.08):

Viktigere enn hva man kommer til å bli husket for, er jo hva man skal leve av i framtida. Når man nærmer seg 40 med stormskritt, og verken har formell utdanning eller vært i normal jobb: jeg ville vært mer enn stressa mtp min økonomiske fremtid, og ikke minst hva dagene skal fylles med når tiden som ettertraktet influenser er over. Vel, ettertraktet er det vel allerede en god stund siden hun var.. 

Hun har faktisk en journalistutdannelse og sånn sett en mulighet til å kunne komme seg ut i arbeidslivet på ordentlig. Hvis hun hadde hoppet av denne skakkkjørte veien til undergrunnen, og søkt seg jobb i mediabransjen kunne det sikkert latt seg fikse igjen. Spørsmålet er vel om hun skjønner det selv. Mannen hennes derimot, han er jeg mye mer usikker på..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MFO skrev (36 minutter siden):

Hun har faktisk en journalistutdannelse og sånn sett en mulighet til å kunne komme seg ut i arbeidslivet på ordentlig. Hvis hun hadde hoppet av denne skakkkjørte veien til undergrunnen, og søkt seg jobb i mediabransjen kunne det sikkert latt seg fikse igjen. Spørsmålet er vel om hun skjønner det selv. Mannen hennes derimot, han er jeg mye mer usikker på..

Nei hun har ingen ordentlig journalistutdannelse. 

• Liker 27
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MFO skrev (44 minutter siden):

CBE har ingen formell journalistutdannelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...