Surikatt Skrevet 2. september 2022 #67881 Del Skrevet 2. september 2022 Felis skrev (1 time siden): Dette er egentlig ingen big deal, sammenlignet med mye annet, men kanskje en forklaring på hvorfor hun ikke får til dette med treningsinspirasjon. Hele opplegget er preget av slurv og latskap. I går la hun ut om en svært slitsom løpetur (igjen...). I dag følger hun opp med at hun skal ha en rolig restitusjonsøkt innendørs. Så langt henger historiefortellingen på greip... Men så går dagen, og plutselig legger hun ut et innlegg, som skal forestille å være fra i dag. Da har hun liksom løpt, og så kjører hun fullkroppsøkt. Hva skjedde med restitusjon? Altså, vi ser jo at treningsvideoen ikke er spilt inn i dag, men hun har en historiefortelling hvor vi liksom følger treningshverdagen hennes. Da blir det for dumt å gå bort ifra restitusjonsnarrativet og gå rett på ny hardtrening! Hun hevder at de skal gi gratis treningstips til folket, men det er tydelig at motivasjonen kun er å vise seg frem. Det er jo ikke noe godt tips å trene hardt hver dag, flere ganger om dagen! Til sammenligning blir det som å følge en matkonto, hvor det har vært et herremåltid, og dagen etter skal vi lære og lage lapskaus av restene. Og så er neste innlegg en ny femretters. Og det er nok grunnen til at hun må kommentere på egne innlegg, for å få opp engasjementsraten. Men når til og med hun kommenterer med 🔥, i stedet for et relevant svar, så blir det overtydelig for alle og enhver at det eneste hun ønsker å oppnå er å bli sett på som hot. Ikke inspirerende, eller engasjerende. Kun deilig! Godt hun tenner på seg selv, da, for responsen er laber ellers i kommentarfeltet. https://www.instagram.com/p/CiAySI5DRd8/ Det er en poseringskanal hvor hun legger opp til at følgerne skal beundre henne og ikke at hun skal motivere andre. Den er full av selvskryt og et forskrudd kroppsfokus. Men dette ser de ikke selv, fordi de er narsissister. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 2. september 2022 #67882 Del Skrevet 2. september 2022 Lopploella skrev (6 timer siden): Men her har de jo glemt å tenke på at hun skal ha en gedigen sprettrumpe. Hvor ble den av? Ligger vel til vask... 23 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 2. september 2022 #67883 Del Skrevet 2. september 2022 Emma Marie skrev (På 1.9.2022 den 20.01): Hva skjer på klesfronten da?🙈 https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=YmMyMTA2M2Y= Oi. Sånn sommerfugl topp i paljetter hadde faktisk jeg også på meg for mange år siden. Jeg var 14 år gammel. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BittenTei Skrevet 3. september 2022 #67884 Del Skrevet 3. september 2022 (endret) Som såkalte treningsentusiaster AS, er det svært forunderlig at herr og fru Thinspo flere ganger daglig - og x antall ukentlig - «inspirerer» til et treningsregime uten like. Tredemølla har tatt dem for lengst, skog, mark, asfalt og fjell er besteget mang en gang… Halv- og helmaraton skal knockes down, og det evige jaget etter den TYNNESTE - og mest trente kroppen - med det STØRSTE smilet, og de minste og mest «sexy» klærne skal såkalt appellere til… HVEM?!?! Og nei, jeg er ikke det minste misunnelig. Blir bare frustrert når jeg ser at andre «thinspo-treningsfantaster» - dóg med en «sunnere og mer fornuftig delegasjon av barna sine» faktisk synker så dypt at de kommenterer innleggene til Thinspo AS med positivt ladede superlative emoji’s - som om de faktisk bryr seg. Alle vet at de kun gjør det, for å selv stikke seg fram i kommentarfeltet - samt at «vi vanlige dødelige» faktisk skal tro at de heier på dette sirkuset med et fanatisk kroppspress og det evige jag etter likes og annonsører som er så tjukke i hue at de velger å sponse sirkuset videre. Hun har alltid vært tynn, men nå er hun strebersk-tynn. Og den løpinga? Bra for helsa - men hvorfor nevner hun aldri at man må ha NOK næring INN?! (Fordi hun vil være tynnest mulig - men samtidig «sprek, sterk og smidig»). Kutt ut å være så falske og wannabe’s a! Det er sååååååå 2018 🫶 Innlegget er ryddet for krenkelser. Endret 3. september 2022 av Måne Rampelyset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 3. september 2022 #67885 Del Skrevet 3. september 2022 (endret) Denne bakstreverske influencerbedriften kommer ikke til å gi seg med sin nye greie som er thinspo, fjortissmote, eksponering av barna og å blokkere alle som ikke smigrer. Får se hvor lenge det varer. De kan nok ennå en stund seile videre på at annonsørene fortsatt assosierer "fotballfrue" med popularitet og kvalitet, men det er i endring tror jeg. Etterhvert så blir flere og flere bevisste på blandt annet #stopsharenting. De som ikke er bevisste blir gjort bevisste. Jentebloggen fotballfrue er long gone, tilbake er en poseringsfrue, med en ektemann bak som drar i de fleste spakene (tror jeg) De har mistet kontakten med publikum, interessen for de også. Noen hardbarka fans har de så klart. "Fiina" osv vil nok alltid dukke opp i kommentarfeltene, men det er ikke akkurat voldsomt engasjement. Når CBE.no skaper engasjement nå for tiden, så er det som oftest i negativ forstand. Endret 3. september 2022 av Isild 25 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 3. september 2022 #67886 Del Skrevet 3. september 2022 Isild skrev (15 timer siden): Dette ser i beste fall ut som et kostyme som brukes av barn på ballett/freestyle -dans. Hun må gjerne gå i hva hun vil, men jeg trodde hun var litt opptatt av å inspirere andre kvinner. Dette her tviler jeg på at inspirerer særlig mange. Men de fikk jo frem hvor tynn hun er da, og hvor flinke de har blitt til å posere henne så det fremheves. Og hvor mye som er fake i kropp og ansikt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 3. september 2022 #67887 Del Skrevet 3. september 2022 (endret) Barn får igjen detaljer fra bursdagen sin delt på foresatte sin bedriftskanal. På instastory vises det fram dekket bord, hvilken mat de fikk, en av barnets gaver, smågaver til gjester, flott bursdagskake, samt bursdagsbarnet sin reaksjon på den flotte kaken. Og mor er visst så generøs at hun reklamerer gratis for kakeleverandør, endatil med @omtale i tekst... I tillegg opplyses det at det skal feires med lek på navngitt aktivitetsanlegg. #stopsharenting Edit: ser forresten at kakebakeren har delt CBE sin bursdagskake-story på egen story... Endret 3. september 2022 av Malum 32 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torden Skrevet 3. september 2022 #67888 Del Skrevet 3. september 2022 Malum skrev (40 minutter siden): Barn får igjen detaljer fra bursdagen sin delt på foresatte sin bedriftskanal. På instastory vises det fram dekket bord, hvilken mat de fikk, en av barnets gaver, smågaver til gjester, flott bursdagskake, samt bursdagsbarnet sin reaksjon på den flotte kaken. Og mor er visst så generøs at hun reklamerer gratis for kakeleverandør, endatil med @omtale i tekst... I tillegg opplyses det at det skal feires med lek på navngitt aktivitetsanlegg. #stopsharenting Edit: ser forresten at kakebakeren har delt CBE sin bursdagskake-story på egen story... Positivt at denne kakebakeren tross alt har tatt skjermdump som ikke viser annet enn håret til barnet. Istedenfor å dele filmen. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 3. september 2022 #67889 Del Skrevet 3. september 2022 (endret) Torden skrev (15 minutter siden): Positivt at denne kakebakeren tross alt har tatt skjermdump som ikke viser annet enn håret til barnet. Istedenfor å dele filmen. Tenkte mest på manglende merking av det som nokså åpenbart er et reklamesamarbeid. Men ellers helt enig! Endret 3. september 2022 av Malum 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 3. september 2022 #67890 Del Skrevet 3. september 2022 (endret) Best i klassen igjen, der altså. Er det et samarbeid, skal også annonsøren ha ansvar for at påvirkeren merker korrekt. Endret 3. september 2022 av Revenge o'Cavatina 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 3. september 2022 #67891 Del Skrevet 3. september 2022 (endret) ER det mulig, tenker jeg. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan de kan forsvare at de fortsetter med den eksponeringen. Og jeg blir bare SUR av juksing med reklamemerkingen. Endret 3. september 2022 av pøbelsara 27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 3. september 2022 #67892 Del Skrevet 3. september 2022 I følge kakeleverandøren ble kaken kjøpt som en vanlig kunde. Så gratis reklame for tusenvis av kroner der, altså. Veldig raust av bedriften. 31 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 3. september 2022 #67893 Del Skrevet 3. september 2022 (endret) Hallepalle2 skrev (46 minutter siden): I følge kakeleverandøren ble kaken kjøpt som en vanlig kunde. Så gratis reklame for tusenvis av kroner der, altså. Veldig raust av bedriften. Men hvem betalte fakturaen? Denne historien har vi hørt før: Forrige gang var det Treasures AS som betalte for kakene de brukte som innholdsstaffasje. Kakebakeren var sågar innom tråden her for å avkrefte spons, viste frem faktura der Treasures var fakturert, og slettet deretter de fleste innleggene sine. Endret 3. september 2022 av Revenge o'Cavatina 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wild Eyes Skrevet 3. september 2022 #67894 Del Skrevet 3. september 2022 Malum skrev (4 timer siden): Barn får igjen detaljer fra bursdagen sin delt på foresatte sin bedriftskanal. På instastory vises det fram dekket bord, hvilken mat de fikk, en av barnets gaver, smågaver til gjester, flott bursdagskake, samt bursdagsbarnet sin reaksjon på den flotte kaken. Og mor er visst så generøs at hun reklamerer gratis for kakeleverandør, endatil med @omtale i tekst... I tillegg opplyses det at det skal feires med lek på navngitt aktivitetsanlegg. #stopsharenting Edit: ser forresten at kakebakeren har delt CBE sin bursdagskake-story på egen story... Så vanvittig trist at motivasjonen din for å lage til flott bursdag for barna er drevet av behovet for bekreftelse, penger, og oppmerksomhet, koste hva det koste vil. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eternal rain Skrevet 3. september 2022 #67895 Del Skrevet 3. september 2022 Jeg tror en tidlig midtlivskrise er på gang her. Det har gått opp for vedkommende at hun ikke har oppnådd så veldig mye som hun kan huskes for. Hva har hun bidratt med til? Alt er halvgjort, ingenting blir gjennomført og jobbet med forbedringer. Minner meg om mitt tantebarn som er 6 og går lei av en lek etter 5 min og er vipps over til noe annet. Men hun er liten og kan læres om utholdenhet ☺️ Hun er blitt eldre og det er begrenset for hva en kan reklamere for, derfor krampaktige forsøk på å skru tilbake tiden gjennom klesstil, mer kroppsbilder osv. Alt bedriften har tjent og kanskje fortsatt tjener penger på er glemt av de fleste. Det er litt som filmen «groundhog day». Men det som er det verste er at i denne CBE filmen vil hovedpersonen aldri innse hva som skal endres for å slippe å gjenoppleve den samme dagen om og om igjen. En influencer skal jo som ordet sier påvirke, men hvem og hva påvirker denne influenceren? Når du selger sjela til sponsorer så er det liten sjanse for å få den tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 3. september 2022 #67896 Del Skrevet 3. september 2022 Jeg syntes det virker som Caroline går mer bakover enn fremover. Hun kledde seg jo faktisk mye mer elegant og voksent for flere år siden, mens nå går det i minst mulig klær og minner veldig om stilen jeg selv kjørte på ungdomsskolen. Syntes hun sjelden kler seg elegant lenger, men heller mer og mer som tenåringene. Er vel strengt tatt ikke alle tenåringene idag som kler seg som henne heller. Det ser bare ekstra rart ut når hun er 35 år gammel. Virker som kroppen må vises mest mulig frem og da må hun ha minst mulig klær på. Her om dagen fant jeg frem høst og vinter tøyet, blant annet ullundertøy. Det blir litt kontrast til hva Caroline reklamerer for som høstklær om dagen. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 3. september 2022 #67897 Del Skrevet 3. september 2022 (endret) Eternal rain skrev (8 minutter siden): Jeg tror en tidlig midtlivskrise er på gang her. Det har gått opp for vedkommende at hun ikke har oppnådd så veldig mye som hun kan huskes for. Hva har hun bidratt med til? Alt er halvgjort, ingenting blir gjennomført og jobbet med forbedringer. Minner meg om mitt tantebarn som er 6 og går lei av en lek etter 5 min og er vipps over til noe annet. Men hun er liten og kan læres om utholdenhet ☺️ Hun er blitt eldre og det er begrenset for hva en kan reklamere for, derfor krampaktige forsøk på å skru tilbake tiden gjennom klesstil, mer kroppsbilder osv. Alt bedriften har tjent og kanskje fortsatt tjener penger på er glemt av de fleste. Det er litt som filmen «groundhog day». Men det som er det verste er at i denne CBE filmen vil hovedpersonen aldri innse hva som skal endres for å slippe å gjenoppleve den samme dagen om og om igjen. En influencer skal jo som ordet sier påvirke, men hvem og hva påvirker denne influenceren? Når du selger sjela til sponsorer så er det liten sjanse for å få den tilbake. Viktigere enn hva man kommer til å bli husket for, er jo hva man skal leve av i framtida. Når man nærmer seg 40 med stormskritt, og verken har formell utdanning eller vært i normal jobb: jeg ville vært mer enn stressa mtp min økonomiske fremtid, og ikke minst hva dagene skal fylles med når tiden som ettertraktet influenser er over. Vel, ettertraktet er det vel allerede en god stund siden hun var.. Endret 3. september 2022 av Malum 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 3. september 2022 #67898 Del Skrevet 3. september 2022 (endret) Fant disse bildene på Google. Syntes hun hadde en mye penere klesstil før. Syntes det har gått veldig fra classy til trashy. Endret 3. september 2022 av NewStart87 Stokket om ordene. 31 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 3. september 2022 #67899 Del Skrevet 3. september 2022 Hva er greia med at hun ligger og ruller gispende rundt på gulvet???ser helt idiotisk ut...håper noen snart tørr å fortelle denne fjolla at hun burde komme seg på beina og oppføre seg som en voksen 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 3. september 2022 #67900 Del Skrevet 3. september 2022 Velinda skrev (10 minutter siden): Hva er greia med at hun ligger og ruller gispende rundt på gulvet???ser helt idiotisk ut...håper noen snart tørr å fortelle denne fjolla at hun burde komme seg på beina og oppføre seg som en voksen En gang ifjor lå hun og jukket i lufta med hoftene mens hun sjeiket med tunge etter endt treningsøkt. Det er ikke noe jeg glemmer med det første. Det er så langt fra den elegante dama hun en gang var. 33 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå