Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

skruf skrev (1 time siden):

Lurer på om foreldrene til den andre jenta ble spurt om det var greit at hun filmet og delte på storyen der eldste datter blir filmet mens hun øver til Annie sammen med med ett annet barn 

Og tenk at andre kom henne i forkjøpet sånn at hun ikke fikk kjøpt billetter på første rad! Stygg sak. 

Hun delte vel et innlegg fra teatrets konto?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen jeg kjenner legger ut bilder eller filmer av barna sine uansett fritidsaktivitet. Det bør de få holde på med i fred uansett hvor stolt mor er. 

• Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Surikatt said:

Ingen jeg kjenner legger ut bilder eller filmer av barna sine uansett fritidsaktivitet. Det bør de få holde på med i fred uansett hvor stolt mor er. 

Enig. Hadde virkelig klikka i vinkel om en influencer eller andre hadde lagt ut sånt av mitt barn på en åpen insta konto! Fader heller, en plass må virkelig grensa gå for å få oppmerksomhet! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Surikatt skrev (2 timer siden):

Hun har kroppsholdning som en and på det bildet og det er pga posering. 

Jeg tenkte Dolly Duck med en gang 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (1 time siden):

Hvorfor skal folk komme å se?

Det er jo et teater med en oppsetning, som settes opp på Sarpsborg scene. 
Har barn i byens konkurrerende teater, og de deler også barna i teateret som øver på sin IG konto. 
Barna er jo med i oppsetninger som vises for alle som vil kjøpe billett. Som skuespillere.

så akkurat det synes jeg ikke var så rart.

Morro for datteren å ha en så fremmende rolle. Og her hadde det kanskje ikke blitt reagert spesielt på akkurat dette om hun ikke delte noe av de barna ellers i livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

krympeline skrev (1 time siden):

Hun delte vel et innlegg fra teatrets konto?

Bildet av alle barna/skuespillerene i kostymer var reklame for oppsetningen ja, ikke videoen der datteren og ei annen jente sitter i vanlige klær og over på replikker 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (7 minutter siden):

Bildet av alle barna/skuespillerene i kostymer var reklame for oppsetningen ja, ikke videoen der datteren og ei annen jente sitter i vanlige klær og over på replikker 

Det stemmer ikke- den videoen ble postet for en uke siden på teateret IG konto. Må swipe til slide nr 3, så ligger den der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at når du har eksponert barnet ditt gjennom hele livet, så er en hver ny eksponering av det onde.  Reklamen for barneteateret får en ubehagelig bismak når det er et gjenkjennbart influencerbarn som deltar. Brukes akkurat dette barnet med vilje for å skape MER blest? 

Me no like. :(

• Liker 34
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Emma Marie skrev (2 minutter siden):

Er det svaien hun prøver å skjule når hun holder armen sånn? Ser det på stort sett alle filmer/bilder av henne fra siden. Hun ser ikke frisk ut og det er ingenting imponerende med det hun driver med, verken med influencing, trening eller kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Malindalin skrev (11 minutter siden):

Dette har gått helt over styr. Ref siste innlegg med sommerfugl-bh

Og det bevitnes av barn. Men det er kanskje ønskelig at de adopterer kropps-og utseendefokuset… Ser også at forstørrelser her og der bevisst vises. 
Imponerende liten middagsporsjon og. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Emma Marie said:

Thinspo og full av filter...... At hun tør. Hadde aldri turt å lagt ut sånne bilder til offentlig skue hvis jeg hadde barn som gikk på barneskolen. Tenk på hva dem blir utsatt for ang mobbing osv :( 

• Liker 32
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kommentaren må bare slettes altså, men jeg synes den dama begynner å bli helt gal, rett og slett. Hun evner tydeligvis ikke å tenke på konsekvenser for barna sine. Nå er ikke jeg den som lister meg stille rundt i tilfelle naboen ser meg , men det får da være grenser mener jeg. CBE har tross alt en offentlig og åpen insta konto og tik tok, der alle kan se hva hun foretar seg pluss at barna blir eksponert nesten daglig på disse kontoene. Hva når vennene til barna ser dette, har hun tenkt på det???? Nei, det tror jeg ikke hun har. Frua er alt for opptatt med å spre thinspo bilder og fortelle hvor mye håret vokser til å reflektere over hva barna hennes blir utsatt for etterhvert.

• Liker 34
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...