Hallepalle2 Skrevet 30. august 2022 #67741 Del Skrevet 30. august 2022 Altså håret mitt - vokser fortsatt… Er det mulig 😅 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 30. august 2022 #67742 Del Skrevet 30. august 2022 (endret) Du vet du sliter med å lage interessant innhold når du jevnlig deler at håret vokser! I tillegg til å dokumentere den spennende nyheten med en speil-selfie der favorittuttrykket (og filter) er på plass. En type selfie vi ser daglig. Daglig! Man skulle ikke tro det var mulig, men det er det tydeligvis. Caroline og Treasures trenger sårt ny input, tenke i nye baner og ta et oppgjør med seg selv. Endret 30. august 2022 av Snødronninga 42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 30. august 2022 #67743 Del Skrevet 30. august 2022 loffen skrev (30 minutter siden): Herregud, er det bare hennes hår som vokser?! Er det mulig å fremstille seg så totalt som et nepskrell som det der? Akkurat dette er det som provoserer meg med CBE, (forutenom det opplagte som eksponering av barn). Hun fremstiller seg selv så utrolig dum! Og det bare fortsetter og fortsetter og fortsetter! Helt greit at hun ikke tar noe politisk standpunkt offentlig, helt greit at hun ikke tar opp temaer som er samfunnskritiske, men hele kontoen er så gjennomsyret av dum og deilig prinsippet at de få gangene hun gjør noe som kan minne om veldedighet, eller samfunnsnyttig så blir det bare svada. I diskusjoner om skikk og bruk(hundehold, kleskoder, ski, fjelltur, sykkeltur) samt lover og regler(grilling, trafikksikkerhet, alkohol, retusjering, reklame) så vet dem alt, de kan alt og ingen skal fortelle dem at de tar feil. Men legger ut en selfie for 2738 gang om at håret hennes vokser, som om hun ikke vet at håret vokser faktisk etter fylte 35. Hun ønsket en gang å fremstå som businesskvinne, med ambisjoner og en arbeidsmoral fra en annen klasse, og er nå blitt til en hjemmeværende husmor som har mobilen klistra til hånda med fokus på selfier og blanke overflater, som er oppriktig glad fordi at håret hennes "fortsatt vokser" i en alder av 35. Til og med yngre influencere, som Sophie Elise og Isabel Raad som er den beste sammenlikningen mt på sjanger på IG,nemlig ingen spesifikk sjanger men "jeg lever av å selge meg og mitt liv" har utviklet seg, mens CBE går bakover I tid... 39 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 30. august 2022 #67744 Del Skrevet 30. august 2022 Tenker det må være pinlig og demotiverende for Caroline å se hva andre influensere får til; kleskolleksjon, mat, treningsreiser, interessante annonsører, gode avtaler… mens hun leverer selfies i speil, kaffekopp og fullsminket posert trening. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caroline1986 Skrevet 30. august 2022 #67745 Del Skrevet 30. august 2022 (endret) Ang trening, hvor mye får man ut av en helkroppsøkt etter å ha løpt en mil? Er det igjen noe å hente da? Jeg er ingen ekspert på trening, men jeg har aldri hørt om noen som anbefaler å løpe så langt før man trener noe mer i tillegg, vanligvis varmer folk opp med å løpe et kvarter på mølle før de begynner med styrketrening. Løper man lengre så vil man vel bruke opp all energien der? Endret 30. august 2022 av Caroline1986 Skriveleif 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. august 2022 #67746 Del Skrevet 30. august 2022 Slapp av folkens, nå kan dere sove om natta! De vonde anelsene er historie, for håret til CBE vokser fortsatt! Fortsatt! Det er vel gode nyheter? Puh! 🥳🥳🥳 Denne dagen kan ikke bli bedre! 31 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 30. august 2022 #67747 Del Skrevet 30. august 2022 (endret) Kollontaj skrev (25 minutter siden): Slapp av folkens, nå kan dere sove om natta! De vonde anelsene er historie, for håret til CBE vokser fortsatt! Fortsatt! Det er vel gode nyheter? Puh! 🥳🥳🥳 Denne dagen kan ikke bli bedre! Vennlighet og høflighet er normale uskrevne regler å leve etter har jeg hørt. Endret 30. august 2022 av Klink 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 30. august 2022 Populært innlegg #67748 Del Skrevet 30. august 2022 Klink skrev (34 minutter siden): Vennlighet og høflighet er normale uskrevne regler å leve etter har jeg hørt. Kan du gi deg? Du har ingen rett til å hele tiden hakke på andre! Rapporter regelbrudd og ellers hold kjeft! Og ja, jeg rapporterer meg selv, men det må sies! 48 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 30. august 2022 #67749 Del Skrevet 30. august 2022 Kollontaj skrev (59 minutter siden): Slapp av folkens, nå kan dere sove om natta! De vonde anelsene er historie, for håret til CBE vokser fortsatt! Fortsatt! Det er vel gode nyheter? Puh! 🥳🥳🥳 Denne dagen kan ikke bli bedre! Ja, det er en sensasjon, håret vokser, dere, rart ikke Se & Hør er på banen her: CBE i eksklusivt intervju: "Håret fortsetter å vokse, det ville jeg aldri trodd" 😂 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 30. august 2022 #67750 Del Skrevet 30. august 2022 1 hour ago, Hallepalle2 said: Kan du gi deg? Du har ingen rett til å hele tiden hakke på andre! Rapporter regelbrudd og ellers hold kjeft! Og ja, jeg rapporterer meg selv, men det må sies! Denna der kommer aldri til å gi seg...... bare trolling. Gjerne rapporter meg også 😅 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leetha Skrevet 30. august 2022 #67751 Del Skrevet 30. august 2022 (endret) Aquarius04 skrev (4 timer siden): Hvem er egentlig dette?! Filteret ligger tykt på i ansiktet i alle fall. Og i dag er hun takknemlig for egentid og skravling hos skjønnhets-Ine. Egentid? Hun har jo egentid hele dagen når ungene er på skolen om hun vil! Det er jo ganske tydelig at det er enten filter eller lysredigering. Uten filter er hun jo som alle oss andre: hud med liv, små linjer osv. Man vil aldri få porselenshud, selv om man sprøyter inn ting. Bilde som sannsynligvis ikke er redigert: Endret 30. august 2022 av leetha 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 30. august 2022 #67752 Del Skrevet 30. august 2022 Heldige håret som får vokse vilt og uhemmet på CBE's hode 🤣 28 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 30. august 2022 #67753 Del Skrevet 30. august 2022 Klink skrev (1 time siden): Vennlighet og høflighet er normale uskrevne regler å leve etter har jeg hørt. Det @Hallepalle2 sa Men en ting til, ser du ikke det komiske med å jevnlig annonsere at håret vokser? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 30. august 2022 #67754 Del Skrevet 30. august 2022 Snødronninga skrev (1 minutt siden): Det @Hallepalle2 sa Men en ting til, ser du ikke det komiske med å jevnlig annonsere at håret vokser? Ikke bare at det vokser, men at det liksom er overraskende og noe som må deles! ☺️ Det er gøyalt, jo! 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 30. august 2022 #67755 Del Skrevet 30. august 2022 Hvorfor er alle bilder av henne fra siden, altså i profil? Alle er jo omtrent likedan? 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 30. august 2022 #67756 Del Skrevet 30. august 2022 Mistenker at kommentaren om voksende hår er pga hun vet at det skaper diskusjon her inne. Tipper engasjementet i kanalene hennes går raskt i nedoverbakke, så da kommer slike krampaktige forsøk på å holde seg aktuell. Alternativet er fullstendig tunnel mellom ørene. 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 30. august 2022 #67757 Del Skrevet 30. august 2022 Nå skal Caroline har cred for å ENDELIG lagt om løpestilen sin til forfot. Ref siste video på Netfit hvor mannen sitter inni bilen og filmer ut av vinduet (eller noe sånt) mens hun løper alt hun kan. Hun har landet på hælen så mye at jeg har fåt vondt i hoftene av henne. Men med de hokaskoene blir hun tvunget mer frem og opp. Fryd å se! Må bare samle armene inntil kroppen og ikke veive så fælt så sparer hun tid og energi på det også 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 30. august 2022 #67758 Del Skrevet 30. august 2022 16 minutter siden, Bingo Bongo said: Alternativet er fullstendig tunnel mellom ørene. Nåvel. Intrykket som fester seg av "influensere" som lever av å poste om seg og sitt, og ikke minst sine, er folk som er (godt) under gjennomsnittet oppegående. Forretningssans, kanskje, men ikke mye annet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 30. august 2022 #67759 Del Skrevet 30. august 2022 Bingo Bongo skrev (47 minutter siden): Mistenker at kommentaren om voksende hår er pga hun vet at det skaper diskusjon her inne. Tipper engasjementet i kanalene hennes går raskt i nedoverbakke, så da kommer slike krampaktige forsøk på å holde seg aktuell. Alternativet er fullstendig tunnel mellom ørene. Det ene utelukker vel ikke det andre. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 31. august 2022 #67760 Del Skrevet 31. august 2022 Villroses hage skrev (8 timer siden): Nåvel. Intrykket som fester seg av "influensere" som lever av å poste om seg og sitt, og ikke minst sine, er folk som er (godt) under gjennomsnittet oppegående. Forretningssans, kanskje, men ikke mye annet. Tja, forretningssans? Mye av det er jo å selge barna sine i kommersielle kanaler. Selge bilder av seg selv, gjerne lettkledde. Skrive tåredryppende biografier om seg selv… Enkelte har vel kanskje noe teft, men opp på Trygve Hegnar eller Olav Thons nivå kommer de aldri. Enig i deg med det uthevede. Er vel få influensere som kan skilte med lang høyere utdanning. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå