Isild Skrevet 26. august 2022 #67581 Del Skrevet 26. august 2022 Fotballfluen skrev (1 time siden): Artig at hun sier at toppene i akkurat det merket er lang nok på ermene. De andre toppene er ikke for korte på ermene, de er for små i størrelsen generelt. CBE ser mye bedre ut i casual jeans og t-skjorte, samt den litt mer voksne stilen. http://www.citybag.no/caroline-berg-eriksen-for-adax/ På denne linken ser hun fantastisk ut! Kul stil uten dyp utringing og bar mage. Det er bare henne og mannen hennes som er opptatt av å se magen hennes, jeg tviler sterkt på at andre voksne power-women annet enn evt andre influencere blir inspirert av magetopper i grelle farger. CBE var den største. Hun hadde SÅ mye potensiale som hun har kastet bort etter hun fikk barn. Det var da dette sykelige magefokuset virkelig eskalerte. Hun kunne gjort så mye bra og vært et godt forbilde. Nå framstår hun som en ortorektisk hjemmefrue i 30-årene som prøver å framstå som ung og kul uten å lykkes. Fallet fra den høye hesten har vært brutalt... Her var hun stilig og elegant! Og det er helt sant det du påpeker. Veivalgene de som bedrift har tatt etter at barna kom (evt etter mannen gikk all in i bedriften) er merkelige. Hun var den største og kunne utviklet det videre til noe aktuellt for voksne kvinner. Mote, mat, trening, reise og opplevelser. Eleganse og tips. Noen hyggelige tekster slik hun hadde tidligere. God kontakt med leserne sine. Men nei, de har gått for eksponering av barna, thinspo, fast fashion som ser ut til å være for ungdom, og emojies. I tillegg til det er tydelig at LKE har overtatt å "holde orden" på kommentarer og kommunikasjon - noe som har ødelagt venninne-narrativet. Det ser ut til at hun har klart å innfri hans "krav" til kvinnekropp, og hun har blitt mer og mer et motiv kan det se ut til. Hun spankulerer rundt, og han løper etter med kamera. Og det kan se ut til at de fokuserer på "ungjente"-image. Jeg er ikke så sikker på om det var lurt at LKE fikk ta så stor del i dette her. 29 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 26. august 2022 Populært innlegg #67582 Del Skrevet 26. august 2022 Jeg syns generelt det er unødvendig å diskutere andres stil og påkledning, alle kan kle seg som de vil uansett alder og kjønn for min del, bare så det er sagt. Det spesielle her er jo at både Chiquelle og Caroline faktisk prøver å selge disse klærne. Det er unektelig pussig av annonsøren å velge en profil som fullstendig kræsjer med det antatte nedslagsfeltet. At modellen er stiv som en som en hjort i frontlys, hjelper neppe på salget. Hvorfor dekker hun nesten konsekvent det ene øyet med (den voldsomme) luggen? Hodet hennes er nesten på størrelse med hele bekkenregionen, (fordi hun tipper bekkenet bakover), og det gir henne en tegneserieaktig silhuett. Og selv om det ser ut til at hun prøver å piske opp et visst engasjement, så oppleves det ikke troverdig, fordi hun ikke klarer å tre ut av rammen hun har laget for seg selv - lugg over ansiktet, hodet i trekvart profil, kun fra den ene siden, bekkenet bak, nakken strukket, skuldrene ned, albuene bakover, og kun underarmene foran torsoen - hele tiden. Den synlig opererte kroppen til Isabel Raad ser mer naturlig ut i tilsvarende setting, fordi hun utstråler varme når hun snakker om klærne, bevegelsene er myke, hun flakker ikke med blikket og selv om hun selvfølgelig poserer hun også, så virker hun ikke livredd for å glippe regien noen sekunder. Også passer hun profilen. Kroppsnære plagg som viser mye hud, treffer sannsynligvis en langt større andel av Raad sine følgere, enn hos Berg Eriksen sine. Det er også en helt enorm diskrepans mellom det imaget som Treasures har prøvd å selge inn siden bedriftens morgen, kjølig dekadense, eleganse, velstand og klasse, og det klærne til Chiquelle signaliserer - kjipe materialer, billig fashion og vulgære snitt. Jeg skjønner ikke hvorfor de, som en gang i tiden uttalte at de skulle satse på eksklusive samarbeid, ønsker å bruke så stor del av flatene sine på reklame for denne typen klær. (Eller jo, jeg skjønner jo det) Profiler som Linni Meister og Isabel Raad, som viser at de "går for den stilen" ellers også, er langt mer troverdige om man først skal markedsføre seg ovenfor dette segmentet. 52 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 26. august 2022 #67583 Del Skrevet 26. august 2022 Fotballfluen skrev (1 time siden): Artig at hun sier at toppene i akkurat det merket er lang nok på ermene. De andre toppene er ikke for korte på ermene, de er for små i størrelsen generelt. CBE ser mye bedre ut i casual jeans og t-skjorte, samt den litt mer voksne stilen. http://www.citybag.no/caroline-berg-eriksen-for-adax/ På denne linken ser hun fantastisk ut! Kul stil uten dyp utringing og bar mage. Det er bare henne og mannen hennes som er opptatt av å se magen hennes, jeg tviler sterkt på at andre voksne power-women annet enn evt andre influencere blir inspirert av magetopper i grelle farger. CBE var den største. Hun hadde SÅ mye potensiale som hun har kastet bort etter hun fikk barn. Det var da dette sykelige magefokuset virkelig eskalerte. Hun kunne gjort så mye bra og vært et godt forbilde. Nå framstår hun som en ortorektisk hjemmefrue i 30-årene som prøver å framstå som ung og kul uten å lykkes. Fallet fra den høye hesten har vært brutalt... Hun ser ofte mye bedre ut når andre styler og fotograferer. Herr og fru har hengt seg helt opp i sexy med fokus på rumpe, mage og pupper. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DramaLamaBanana Skrevet 26. august 2022 #67584 Del Skrevet 26. august 2022 tullerikke skrev (10 minutter siden): Hodet blir for stort når kroppen er for tynn. Det er sant, men her er det mye dårlig redigering/posering. Hun ser ikke så uproporsjonert i virkeligheten. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 26. august 2022 #67585 Del Skrevet 26. august 2022 (endret) Dropper å kommentere kropp og poseringer… Endret 26. august 2022 av allie Endret innhold 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gameon Skrevet 26. august 2022 #67586 Del Skrevet 26. august 2022 Hallepalle2 skrev (1 time siden): Hun ser ofte mye bedre ut når andre styler og fotograferer. Herr og fru har hengt seg helt opp i sexy med fokus på rumpe, mage og pupper. "Problemet" er at det er ikke sexy engang..... jobber med unggutter på jobben, fra 21 og oppover og over lunch idag viste ei her bilder av CBE og det ble diskutert. INGEN av 13 menn her mellom 21 og 32 synes hun var sexy. Ord brukt: stiv, mager, merkelig mage, posering som var bare latterlig, pupper som står "ut" på en mager brystkasse..... tilgjort og fjollete fremtoning og flere gjettet alder rundt 45 og bare "stæsjet" opp. Tankevekkende.....er nok bare LK som liker gap og magert, og det kan være grunnet hans egen størrelse. 42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 26. august 2022 Populært innlegg #67587 Del Skrevet 26. august 2022 fint om man bare kan slutte med kropps-og utseendekommentarer. 45 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gameon Skrevet 26. august 2022 #67588 Del Skrevet 26. august 2022 pøbelsara skrev (19 minutter siden): fint om man bare kan slutte med kropps-og utseendekommentarer. Ser poenget ditt, men det er et tema da hun er et skremmende "forbilde" og provoserer i sin arroganse. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. august 2022 #67589 Del Skrevet 26. august 2022 Caroline ville sett helt nydelig ut hadde hun kjørt på med en mere klassisk og voksen stil. Man kan definitivt kle seg sexy da også, men ha litt grunnleggende kunnskap om å kle seg i bakhodet. Basic kunnskap som jeg ganske tidlig lærte meg er; har man kort kort skjørt så har man en overdel som er mere dekkende til, går man for skjørt/kjole med høy splitt så kjører man ikke på med dyp utringing samtidig. Har man en kjole eller overdel med åpen rygg så bør den ikke samtidig ha dyp utringing. Man kan gjerne vise hud, men overlat noe til fantasien, man legger ikke seg selv på et sølvfat. Har man en kjole der mye skjer med farger og mønster så holder man hår, sminke og smykker enkelt. Jeg har ei datter på 19, og hverken hun eller venninnene går kledd med så mye naken hud som Caroline på snart 40 år. De går gjerne i magetopper, men da bruker de vide highwaist-bukser til. Har de på seg hullete og trange jeans så bruker de gjerne store, bagge overdeler til (skjorter, hoodies, strikkegensere) Tror Caroline ville ha tjent mye på å endre stil, også mtp mere seriøse aktører innen spons (klær) enn billigmerker som Chiquelle. Ser hun har laget seg bruker på Tise der hun har lagt ut endel av de dyrere klærne/merkene hun har, men det ser ikke ut til at salget går unna akkurat. Men det er nok ikke så mange på hennes alder som vil kjøpe kjoler som er åletrange og som vidt dekker brystvortene, eller kjoler med splitt opp til trusekanten. Og for den yngre garde så blir kjolene for voksen og for dyre 42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 26. august 2022 #67590 Del Skrevet 26. august 2022 Re: Tise, så er det interessant å se Caroline innrømme at kjoler i photoshoot kun brukes den ene gangen. Hun må ha et hav av klær. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 26. august 2022 #67591 Del Skrevet 26. august 2022 (endret) Vipser skrev (1 time siden): Re: Tise, så er det interessant å se Caroline innrømme at kjoler i photoshoot kun brukes den ene gangen. Hun må ha et hav av klær. Hun skal ha 2900 for en kjole som har koster 3399 ny… Endret 26. august 2022 av Lopploella 29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 26. august 2022 #67592 Del Skrevet 26. august 2022 Lopploella skrev (51 minutter siden): Hun skal ha 2900 for en kjole som har koster 3399 ny… Lykke til med det. 26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 26. august 2022 #67593 Del Skrevet 26. august 2022 Lopploella skrev (53 minutter siden): Hun skal ha 2900 for en kjole som har koster 3399 ny… Det er nok ikke så lett å få. Når det er sagt synes jeg det Caroline selger ser bra ut, i motsetning til feks Tone Damli som legger ut masse gammelt ræl (selv om det er merkeklær) som er både skrukkete og godt brukt til helt syke priser… Ser ut som en del tror de kan tjene masse fordi de har et kjent navn, utrolig lite greit egentlig. 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Finngirl Skrevet 26. august 2022 Populært innlegg #67594 Del Skrevet 26. august 2022 Vipser skrev (3 timer siden): Re: Tise, så er det interessant å se Caroline innrømme at kjoler i photoshoot kun brukes den ene gangen. Hun må ha et hav av klær. Også interessant at hun hardnakket påstår at hun bruker 38/39, men selger sko i str 40 🙈 48 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 26. august 2022 #67595 Del Skrevet 26. august 2022 (endret) skruf skrev (3 timer siden): Caroline ville sett helt nydelig ut hadde hun kjørt på med en mere klassisk og voksen stil. Man kan definitivt kle seg sexy da også, men ha litt grunnleggende kunnskap om å kle seg i bakhodet. Basic kunnskap som jeg ganske tidlig lærte meg er; har man kort kort skjørt så har man en overdel som er mere dekkende til, går man for skjørt/kjole med høy splitt så kjører man ikke på med dyp utringing samtidig. Har man en kjole eller overdel med åpen rygg så bør den ikke samtidig ha dyp utringing. Man kan gjerne vise hud, men overlat noe til fantasien, man legger ikke seg selv på et sølvfat. Har man en kjole der mye skjer med farger og mønster så holder man hår, sminke og smykker enkelt. Jeg har ei datter på 19, og hverken hun eller venninnene går kledd med så mye naken hud som Caroline på snart 40 år. De går gjerne i magetopper, men da bruker de vide highwaist-bukser til. Har de på seg hullete og trange jeans så bruker de gjerne store, bagge overdeler til (skjorter, hoodies, strikkegensere) Tror Caroline ville ha tjent mye på å endre stil, også mtp mere seriøse aktører innen spons (klær) enn billigmerker som Chiquelle. Ser hun har laget seg bruker på Tise der hun har lagt ut endel av de dyrere klærne/merkene hun har, men det ser ikke ut til at salget går unna akkurat. Men det er nok ikke så mange på hennes alder som vil kjøpe kjoler som er åletrange og som vidt dekker brystvortene, eller kjoler med splitt opp til trusekanten. Og for den yngre garde så blir kjolene for voksen og for dyre Det første der mener jeg er personlige preferanser og har egentlig ingenting med bedriften å gjøre. Kler seg som man vil. Endret 26. august 2022 av Klink 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 26. august 2022 #67596 Del Skrevet 26. august 2022 Klink skrev (5 minutter siden): Det første der mener jeg er personlige preferanser og har egentlig ingenting med bedriften å gjøre. Kler seg som man vil. Klart det har med bedriften å gjøre. Hun tjener penger på å reklamere for klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 26. august 2022 #67597 Del Skrevet 26. august 2022 Lopploella skrev (2 timer siden): Hun skal ha 2900 for en kjole som har koster 3399 ny… Hmmmm.....er det ikke sånn at hvis hun selger klær som hun har fått i forbindelse med spons så må det skattes av det hun selger det for, hvis dette gjelder denne kjolen? 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 26. august 2022 #67598 Del Skrevet 26. august 2022 Fotballfluen skrev (8 timer siden): Artig at hun sier at toppene i akkurat det merket er lang nok på ermene. De andre toppene er ikke for korte på ermene, de er for små i størrelsen generelt. CBE ser mye bedre ut i casual jeans og t-skjorte, samt den litt mer voksne stilen. http://www.citybag.no/caroline-berg-eriksen-for-adax/ På denne linken ser hun fantastisk ut! Kul stil uten dyp utringing og bar mage. Det er bare henne og mannen hennes som er opptatt av å se magen hennes, jeg tviler sterkt på at andre voksne power-women annet enn evt andre influencere blir inspirert av magetopper i grelle farger. CBE var den største. Hun hadde SÅ mye potensiale som hun har kastet bort etter hun fikk barn. Det var da dette sykelige magefokuset virkelig eskalerte. Hun kunne gjort så mye bra og vært et godt forbilde. Nå framstår hun som en ortorektisk hjemmefrue i 30-årene som prøver å framstå som ung og kul uten å lykkes. Fallet fra den høye hesten har vært brutalt... Helt enig! Men her har det vært profesjonelle stylister på banen, noe hun ikke har på hjemmebane - og det synes! Her: classy, chic og laidback. Hjemme: tacky, housewife-aktig og krampaktig. Merkelig at hun ikke ser det selv. Less is more burde virkelig prøves der i gården. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 26. august 2022 #67599 Del Skrevet 26. august 2022 Kollontaj skrev (20 timer siden): Når skal man bruke sånne klær? På jobb? 🤪Hun har jo mistet det helt. Jeans, greit. Men med bh-topper til? Aldri sett noen gå sånn, heller ikke de mellom 15-20 jeg kjenner. Dette virker jo totalt krampaktig. For hvert år somgår, kler hun seg stadig mer utfordrende (alla tenåringer). Totalt uten klasse og stil egnet for en 2 barns mamma midt i 30 årene 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. august 2022 #67600 Del Skrevet 26. august 2022 Klink skrev (1 time siden): Det første der mener jeg er personlige preferanser og har egentlig ingenting med bedriften å gjøre. Kler seg som man vil. Selvfølgelig har det med CBE å gjøre; det hun kler seg i kalles spons, ergo det CBE lever av og som de skal påvirke oss til å kjøpe. CBE er en påvirker. Så det har alt med det å gjøre, trodde du skjønte det. CBE lager reklamevideoer av klær som hun får betalt for å promotere. Jeg som forbruker velger å ikke kjøpe tacky og kvalitetsmessig dårlige klær. Hadde hun derimot vært sponset og kledd seg i klær av bedre kvalitet og som har sett fine ut på henne så kan det være ar jeg hadde blitt inspirert og valgt å benytte meg av det hun reklamerer for, siden det da hadde appellert til meg som forbtuker/potensiell kunde. Det igjen ville ha kommet CBE til gode, og det ville ha kommet oppdragsgiver til gode. 30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå