AnnePåLande Skrevet 24. august 2022 #67501 Del Skrevet 24. august 2022 Kollontaj skrev (1 time siden): Babyshop har fått kommentarer på IG. Flott! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molly83 Skrevet 24. august 2022 #67502 Del Skrevet 24. august 2022 MacBeth skrev (23 timer siden): Spørsmålet var nok ikke stilt av genuin nysgjerrighet, mer en påpekelse av at alle skjønner at hun poserer krampaktig, og at hun bør tørre å vise seg mindre posert, typ som på det siste innlegget som kom rett etterpå (nei settingen er ikke naturlig, ei heller hårslengingen men det kan jeg la forbigå i stillhet). Formuleringen av spørsmålet kan sikkert alltid diskuteres, men det syns jeg er unødvendig å gjøre her. Helt ærlig? Jeg ligger ikke våken og grubler, men ja, når jeg ser bilder av henne lurer jeg faktisk på hva hun vil oppnå med en posering som ser både vond og vanskelig ut, og som faktisk ikke gjør henne noe godt, og er totalt unødvendig etter min mening. Tenk hvor oppløftende det hadde vært om hun kunne svart ærlig på en sånn kommentar? "Ja jeg syns jeg er finere sånn, jeg liker å vise frem at jeg er (sett inn adjektiv), og liker å fremheve at jeg er (sett inn adjektiv)". Jeg tror IG-verden hadde blitt et bedre sted om de som redigerer og misposerer kunne stått inne for det, og ihvertfall innrømt at de liker den falske versjonen av seg selv best, om ikke annet så hadde dem ihvertfall scoret noen poeng på ærlighet 🤷♀️ Lagt til: En ting jeg ønsket å fremheve, var å synliggjøre at kommentarer som virker kritiske blir slettet. Jeg mener at er man influencer, må man tåle noe annet enn utelukkende hjerter, flammer og fersken. Enig med deg👍 Kan man skrive en kommentar som « Hvorfor sletter dere alle kommentarer/spørsmål fra følgerne som ikke utelukkende går på å gi likes/creds?» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 24. august 2022 #67503 Del Skrevet 24. august 2022 Porkupine skrev (3 timer siden): Det svaret der ga ingen mening og viser bare at de kommer med et standardisert svada-svar uten at de responderer på tematikken de blir presentert. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 24. august 2022 #67504 Del Skrevet 24. august 2022 Skrottefar skrev (5 minutter siden): Det svaret der ga ingen mening og viser bare at de kommer med et standardisert svada-svar uten at de responderer på tematikken de blir presentert. Også smått ironisk det de skriver om at folk elsker produktene fordi de gjør at barn kan leve livet sitt på den beste måten. Really? Er å bli eksponert på nett av en oppmerksomhetskåt mamma å leve sitt beste liv? 28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guffen Skrevet 24. august 2022 #67505 Del Skrevet 24. august 2022 Twinkle~ skrev (4 timer siden): Jeg er utrolig glad for at hun viste magen sammen med denne posen med bakevarer nå, for jeg hadde helt glemt at hun er slank😍 Tror ikke jeg er alene om det heller! Anbefaler alle som streber/har strebet (og særlig CBE) etter det perfekte, og hatt Victorias secrets engler som «forbilder» å se dokumentaren «Victorias secret; engler og demoner» på TV2 Play. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sideburn Skrevet 24. august 2022 #67506 Del Skrevet 24. august 2022 Jeg prøver alltid å ha med magen min på bilder jeg tar av en is eller noe annet snadder, men da ser du bare magen. Kanskje det hadde vært noe å leve av for meg også. Legge ut bilder av den deilige magen min. Det er jo så interessant. 28 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg allie Skrevet 24. august 2022 Populært innlegg #67507 Del Skrevet 24. august 2022 Trening og mat gjort enkelt skriver de på netfit sin Instagram. Etter all prat om den kommende appen, ser det ut til at de har funnet ut at de holder seg til det konseptet de har hatt siden starten. Spørsmålene som kommer inn (?) blir svart på med en litt ovenfra og ned holdning, med prat om laktat målinger, pulssoner, at treningen må deles opp i flere økter om dagen og i det hele tatt så gis det inntrykk av at man må ha et komplisert opplegg for å få gode resultater. Det kommer litt oppskrifter, men der var de flinkere før ( synes jeg), protein-og kaffeshaker går litt for ofte i reprise. For ikke å snakke om dårlig utførte øvelser som vises fram av hovedpersonen CBE, hennes fokus på at trening er et ork og noe som må gjennomføres før man kan få en belønning. Jeg forstår faktisk ikke helt konseptet og hva de vil oppnå. Fitfocus har kommet med enda en bok med trening som ser morsommere ut og enkle oppskrifter, i tilleg til at hun nå kom med et nytt konsept: boost løpegleden. I motsetning til netfit så lyser det litt glede og energi hos fitfocus. Jeg hørte nettopp Big 5 podcasten med Martin Johnsrud Sundbye og han snakket om å ikke overkomplisere trening med lactatmålinger og sånne ting. Han har vel nå gitt seg inn i samme markedssegment som netfit og jeg er ikke i tvil om hvem jeg ville gått til for hjelp med trening og vekt. Så hvor vil de egentlig med netfit? Er det bare et opplegg nå for å vise hvor flinke de er til å løpe langt, spise lite og være tynne? 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caroline1986 Skrevet 24. august 2022 #67508 Del Skrevet 24. august 2022 Ser lire1009 har kommentert støttende på babyshop, gjorde ikke den brukeren det på Beckmann også? 31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 24. august 2022 #67509 Del Skrevet 24. august 2022 Caroline1986 skrev (5 minutter siden): Ser lire1009 har kommentert støttende på babyshop, gjorde ikke den brukeren det på Beckmann også? Tenkte mitt da jeg så det, foråsiresånn.. 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 24. august 2022 #67510 Del Skrevet 24. august 2022 allie skrev (37 minutter siden): Trening og mat gjort enkelt skriver de på netfit sin Instagram. Etter all prat om den kommende appen, ser det ut til at de har funnet ut at de holder seg til det konseptet de har hatt siden starten. Spørsmålene som kommer inn (?) blir svart på med en litt ovenfra og ned holdning, med prat om laktat målinger, pulssoner, at treningen må deles opp i flere økter om dagen og i det hele tatt så gis det inntrykk av at man må ha et komplisert opplegg for å få gode resultater. Det kommer litt oppskrifter, men der var de flinkere før ( synes jeg), protein-og kaffeshaker går litt for ofte i reprise. For ikke å snakke om dårlig utførte øvelser som vises fram av hovedpersonen CBE, hennes fokus på at trening er et ork og noe som må gjennomføres før man kan få en belønning. Jeg forstår faktisk ikke helt konseptet og hva de vil oppnå. Fitfocus har kommet med enda en bok med trening som ser morsommere ut og enkle oppskrifter, i tilleg til at hun nå kom med et nytt konsept: boost løpegleden. I motsetning til netfit så lyser det litt glede og energi hos fitfocus. Jeg hørte nettopp Big 5 podcasten med Martin Johnsrud Sundbye og han snakket om å ikke overkomplisere trening med lactatmålinger og sånne ting. Han har vel nå gitt seg inn i samme markedssegment som netfit og jeg er ikke i tvil om hvem jeg ville gått til for hjelp med trening og vekt. Så hvor vil de egentlig med netfit? Er det bare et opplegg nå for å vise hvor flinke de er til å løpe langt, spise lite og være tynne? Ja, det vil jeg si det er. Et sted å digge seg selv og skryte av hvor langt og hvor hardt de har trent. Det komiske i dette er jo at de tror en slik treningskanal skal handle om dem. Ingen ønsker seg en selvopptatt pt derfor kommer de aldri til å lykkes. De spørsmålene virker oppkonstruerte så de har nok noen økter hvor de lager spørsmål og svar til seg selv. De bommer helt når det gjelder Netfit nettopp fordi de er så selvopptatte og usympatiske. Alt handler bare om å vise seg frem. 27 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 24. august 2022 #67511 Del Skrevet 24. august 2022 Skrottefar skrev (3 timer siden): Det svaret der ga ingen mening og viser bare at de kommer med et standardisert svada-svar uten at de responderer på tematikken de blir presentert. De leser sikkert ikke e-posten i det hele tatt. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 25. august 2022 #67512 Del Skrevet 25. august 2022 Reklamen for Fotoknudsen… Jeg spyr. Må alt handle om kroppen og håret hennes?? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 25. august 2022 #67513 Del Skrevet 25. august 2022 allie skrev (9 timer siden): Så hvor vil de egentlig med netfit? Er det bare et opplegg nå for å vise hvor flinke de er til å løpe langt, spise lite og være tynne? Jeg tror du kom frem til svaret på spørsmålene der. Netfit er en posørkonto. Den går i å vise nøye utvalgte oppstilte bilder - og fremmedord. Helt ubrukelig for de som ønsker å komme igang med trening. Helt ubrukelig for noen som helst når det kommer til trening. De ønsker bare å vise frem hvor tynn og pen Caroline er. Mulig de får noen samarbeid på dette - fra annonsører som tror det faktisk er en reell treningskonto. Er det noe vi vet, så er det jo at annonsører ikke følger særlig mye med selv - og tror på alt de får presentert av influencere. 34 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 25. august 2022 #67514 Del Skrevet 25. august 2022 Isild skrev (20 minutter siden): Jeg tror du kom frem til svaret på spørsmålene der. Netfit er en posørkonto. Den går i å vise nøye utvalgte oppstilte bilder - og fremmedord. Helt ubrukelig for de som ønsker å komme igang med trening. Helt ubrukelig for noen som helst når det kommer til trening. Det ser unektelig sånn ut, jeg bare forstår ikke at det er sånn de vil fremstå i offentligheten. Selvinnsikten ser ikke ut til å være så veldig tilstede hos noen av dem. På samme måte så har jeg noen ganger ( les: ganske ofte ), problemer med å forstå hvordan de velger ut bildene de legger ut av CBE. Er det virkelig det bilde de legger ut som var det beste bildet? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 25. august 2022 #67515 Del Skrevet 25. august 2022 Isild skrev (1 time siden): Jeg tror du kom frem til svaret på spørsmålene der. Netfit er en posørkonto. Den går i å vise nøye utvalgte oppstilte bilder - og fremmedord. Helt ubrukelig for de som ønsker å komme igang med trening. Helt ubrukelig for noen som helst når det kommer til trening. De ønsker bare å vise frem hvor tynn og pen Caroline er. Mulig de får noen samarbeid på dette - fra annonsører som tror det faktisk er en reell treningskonto. Er det noe vi vet, så er det jo at annonsører ikke følger særlig mye med selv - og tror på alt de får presentert av influencere. Det er unektelig vanvittig sløvt av annonsørene å ikke gjøre noe som helst forarbeid. Eller bryr de seg bare ikke, og tenker «influenser=penger» uansett hvem og hva? Og ifht innhold på Netfits konto på Instagram - hva er greia med å se kåt ut i det meste en gjør? Det å spise belgiske vafler mens det ser ut som hun gjør noe helt annet? Det er puteflaut å bevitne! I full striglet festsminke, så klart. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 25. august 2022 #67516 Del Skrevet 25. august 2022 lillehammeren skrev (7 timer siden): Reklamen for Fotoknudsen… Jeg spyr. Må alt handle om kroppen og håret hennes?? Ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 25. august 2022 #67517 Del Skrevet 25. august 2022 Aquarius04 skrev (5 timer siden): Det er unektelig vanvittig sløvt av annonsørene å ikke gjøre noe som helst forarbeid. Eller bryr de seg bare ikke, og tenker «influenser=penger» uansett hvem og hva? Og ifht innhold på Netfits konto på Instagram - hva er greia med å se kåt ut i det meste en gjør? Det å spise belgiske vafler mens det ser ut som hun gjør noe helt annet? Det er puteflaut å bevitne! I full striglet festsminke, så klart. Ja, hun burde legge bildene på OF istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 25. august 2022 #67518 Del Skrevet 25. august 2022 Isild skrev (7 timer siden): Jeg tror du kom frem til svaret på spørsmålene der. Netfit er en posørkonto. Den går i å vise nøye utvalgte oppstilte bilder - og fremmedord. Helt ubrukelig for de som ønsker å komme igang med trening. Helt ubrukelig for noen som helst når det kommer til trening. De ønsker bare å vise frem hvor tynn og pen Caroline er. Mulig de får noen samarbeid på dette - fra annonsører som tror det faktisk er en reell treningskonto. Er det noe vi vet, så er det jo at annonsører ikke følger særlig mye med selv - og tror på alt de får presentert av influencere. Enig. De er posører avhengige av likes og skryt. Tror ikke de tenker tanken på hvordan motivere andre. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sugar&Spice Skrevet 25. august 2022 Populært innlegg #67519 Del Skrevet 25. august 2022 Jeg har aldri, ALDRI!, sett noe så pro-ana-ete på instagram i mitt liv. Jeg forstår ikke at hun får lov til dette!? Det er helt uforståelig at dette godtas. Og jeg rapporterer… Mye! 40 1 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 25. august 2022 #67520 Del Skrevet 25. august 2022 Sugar&Spice skrev (28 minutter siden): Jeg har aldri, ALDRI!, sett noe så pro-ana-ete på instagram i mitt liv. Jeg forstår ikke at hun får lov til dette!? Det er helt uforståelig at dette godtas. Og jeg rapporterer… Mye! Rart at Fotoknudsen vil assosiere seg med det. 28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå