Fotballfluen Skrevet 7. juli 2022 #65381 Del Skrevet 7. juli 2022 muve skrev (1 minutt siden): Må kommentere en gang til, så om hun hadde reklamert for det samme, men hadde vært veldig å få bryster fra naturens side , så hadde du ikke reagert?! Faktisk veldig rart argument… Nei det hadde jeg ikke. Hun kan ikke noe for hvordan hun ser ut fra naturens side. Men når de er operert og tydelig er fake så er det en annen situasjon. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinniMusa Skrevet 7. juli 2022 #65382 Del Skrevet 7. juli 2022 På siste filmen står det at hun har nesten 1000 likes,men når man går inn for å scrolle over profilene kommer det jo ikke opp en brøkdel av disse -er det forsøk på lureri for å fremstå mer populære? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muve Skrevet 7. juli 2022 #65383 Del Skrevet 7. juli 2022 Fotballfluen skrev (2 minutter siden): De er hennes, men de er fake, ser fake ut og brukes ofte i reklamer. Kirurgen som opererte henne burde skjemmes mtp resultatet. Seriøse kirurger opererer slik at det ser naturlig ut. Er det egentlig en annen situasjon? Måten hun bruker brystene på har jeg mange tanker om jeg også, og med saklig kritikk (kunne hvertfall andre) tatt til seg innspill og gjort endringer. Men hun får jo ikke gjort nei med hvordan de ser ut. Kanskje hun har klagd, eller kanskje hun er strålende fornøyd, og det skal hun få lov til å være! Så kan både du og jeg like det vi vil… men det gir oss ikke rett til å noe såpass ufint. (Og jeg forsvarer ellers ikke hvordan bedriften spiller på kropp i kombinasjon med barna og familieliv). Fotballfluen skrev (2 minutter siden): Nei det hadde jeg ikke. Hun kan ikke noe for hvordan hun ser ut fra naturens side. Men når de er operert og tydelig er fake så er det en annen situasjon 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 7. juli 2022 #65384 Del Skrevet 7. juli 2022 MinniMusa skrev (57 minutter siden): På siste filmen står det at hun har nesten 1000 likes,men når man går inn for å scrolle over profilene kommer det jo ikke opp en brøkdel av disse -er det forsøk på lureri for å fremstå mer populære? Jeg fant ut for en god stund siden, at man kun ser ca 100 profiler av de som liker innlegg, uansett hvor mangle likes man får. Merkelig, men det er faktisk slik. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. juli 2022 #65385 Del Skrevet 8. juli 2022 Da har socialblade.com endret (endelig, men NB teller bare de innleggene der antall kommentarer vises!) 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 8. juli 2022 #65386 Del Skrevet 8. juli 2022 Skal det virkelig være greit å kommentere så mye på puppene hennes som det gjøres i denne tråden? At de ser sånn og sånn ut, at kirurgen burde skjemmes osv. Synes det går altfor langt i kritikken av henne. Er det «lov» fordi hun er tynn og veltrent? Eller hadde det vært greit å kommentere valkene eller hengepuppene til en overvektig person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 8. juli 2022 #65387 Del Skrevet 8. juli 2022 jentekvinne skrev (Akkurat nå): Skal det virkelig være greit å kommentere så mye på puppene hennes som det gjøres i denne tråden? At de ser sånn og sånn ut, at kirurgen burde skjemmes osv. Synes det går altfor langt i kritikken av henne. Er det «lov» fordi hun er tynn og veltrent? Eller hadde det vært greit å kommentere valkene eller hengepuppene til en overvektig person? Ikke dra vekt inn i dette, det går ikke på om cbe er slank eller ikke. Kritikken de siste sidene vedrørende eksponering av kropp blandet med eksponering av barn, spiser på restaurant i en bikini i et muslimsk land, ingen respekt for andres privatliv (klatring over mur for å sniktitte i en fremmed sin hage) ville vært akkurat den samme hadde hun hatt flere kilo på kroppen. Caroline velger å fremme puppene sine kommersielt i reklamebruk, ergo legger hun selv fokus på puppene. At folk kommenterer det som blir vist frem er å forvente. Hun tjener penger på å vise puppene i reklamen for brystvortedeksel. Om det er naturlige pupper, kjøpepupper, hengepupper, struttepupper går for det samme. 33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg HerKommerMummi Skrevet 8. juli 2022 Populært innlegg #65388 Del Skrevet 8. juli 2022 Nå er det vel ikke mange minuttene til tante Vivvi kommenterer: Heldige nipple covers! 😆🙈🤷♀️ 58 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 8. juli 2022 #65389 Del Skrevet 8. juli 2022 skruf skrev (1 minutt siden): Ikke dra vekt inn i dette, det går ikke på om cbe er slank eller ikke. Kritikken de siste sidene vedrørende eksponering av kropp blandet med eksponering av barn, spiser på restaurant i en bikini i et muslimsk land, ingen respekt for andres privatliv (klatring over mur for å sniktitte i en fremmed sin hage) ville vært akkurat den samme hadde hun hatt flere kilo på kroppen. Caroline velger å fremme puppene sine kommersielt i reklamebruk, ergo legger hun selv fokus på puppene. At folk kommenterer det som blir vist frem er å forvente. Hun tjener penger på å vise puppene i reklamen for brystvortedeksel. Om det er naturlige pupper, kjøpepupper, hengepupper, struttepupper går for det samme. Så da har man lov å mobbe kroppen hennes? Det er kritikk av hvordan puppene ser ut og om kirurgen har gjort en god jobb. Det er mobbing, det er ikke saklig kritikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 8. juli 2022 #65390 Del Skrevet 8. juli 2022 jentekvinne skrev (50 minutter siden): Så da har man lov å mobbe kroppen hennes? Det er kritikk av hvordan puppene ser ut og om kirurgen har gjort en god jobb. Det er mobbing, det er ikke saklig kritikk. Man kan kalle det hva man vil, og det er vel aldri helt greit å kommentere andres kropp om den er naturlig. Problemet til cbe er at hun har gjort kroppen sin til en salgsvare. Kroppen til cbe er hovedingrediensen til bloggen. Det være seg å strutte med stumpen, stive brystvorter Og posere i alle verdens merkeligste stillinger. Uansett hva damen skal reklamere for eller vise frem, er det kroppen hennes som er i hovedfokus. Man kritiser ikke kroppen til folk som fremmer et sunt kroppsbilde, men cbe måler kroppsfett og operer seg. Vi snakker ikke om ei mor som viser kroppen sin fordi den fungerer og er et verktøy for å ha det bra. 32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 8. juli 2022 #65391 Del Skrevet 8. juli 2022 jentekvinne skrev (54 minutter siden): Så da har man lov å mobbe kroppen hennes? Det er kritikk av hvordan puppene ser ut og om kirurgen har gjort en god jobb. Det er mobbing, det er ikke saklig kritikk. Det. Er. Ikke. Mobbing. Slutt å dra det evinnelige mobbekortet! Det blir for dumt. Som @skruf nevner så blir puppene hennes brukt i kommersiell øyemed, hun bruker dem til å selge nipple covers, og hun gjør ikke noe nummer ut av å skjule dem, tvert om. Så at det blir diskusjon av det er ikke unaturlig. Kall det hva du vil, bare ikke kall det mobbing. For det er det ikke! 36 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8. juli 2022 #65392 Del Skrevet 8. juli 2022 jentekvinne skrev (1 time siden): Så da har man lov å mobbe kroppen hennes? Det er kritikk av hvordan puppene ser ut og om kirurgen har gjort en god jobb. Det er mobbing, det er ikke saklig kritikk. Jeg er enig i at det er helt unødvendig å kritisere hvor brystvortene hennes sitter - selv om jeg også er enig i at det er hennes eget helt bevisste valg å bruke kroppen sin i reklame, og sånn sett helt selv inviterer "alle" til å vurdere den, disktuere den og kritisere den. Men mobbing er det IKKE! Det begynner å bli ufint mot mennesker som faktisk blir mobbet å vanne ut dette begrepet. Mobbing er svært alvorlig. Riktige ting å kalle det vil kanskje være "unødvendig", "usaklig", "unyttig". 42 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 8. juli 2022 #65393 Del Skrevet 8. juli 2022 Isild skrev (6 minutter siden): Jeg er enig i at det er helt unødvendig å kritisere hvor brystvortene hennes sitter - selv om jeg også er enig i at det er hennes eget helt bevisste valg å bruke kroppen sin i reklame, og sånn sett helt selv inviterer "alle" til å vurdere den, disktuere den og kritisere den. Men mobbing er det IKKE! Det begynner å bli ufint mot mennesker som faktisk blir mobbet å vanne ut dette begrepet. Mobbing er svært alvorlig. Riktige ting å kalle det vil kanskje være "unødvendig", "usaklig", "unyttig". Jeg er ikke enig med deg. Dere som sitter og skriver innlegg som kritiserer alt hun gjør på daglig basis må faktisk tåle å høre at den såkalte «saklige» kritikken drukner i drittslenging om utseende som helt klart er innenfor mobbebegrepet. De siste sidene er utmerkede eksempler i så måte. Det er virkelig ikke greit eller akseptabelt å skrive sånt om utseendet til andre uansett om det er en influencer du misliker eller ei. Det som faktisk er det verste er imidlertid at såpass mange av dere iler til for å forsvare de som kommer med drittslengingen om kropp og prøver å pakke inn mobbingen med å kalle det «akseptabelt» og dette må hun tåle fordi hun er en influencer. Det er bare nedrig. 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8. juli 2022 #65394 Del Skrevet 8. juli 2022 Hut skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke enig med deg. Dere som sitter og skriver innlegg som kritiserer alt hun gjør på daglig basis må faktisk tåle å høre at den såkalte «saklige» kritikken drukner i drittslenging om utseende som helt klart er innenfor mobbebegrepet. De siste sidene er utmerkede eksempler i så måte. Det er virkelig ikke greit eller akseptabelt å skrive sånt om utseendet til andre uansett om det er en influencer du misliker eller ei. Det som faktisk er det verste er imidlertid at såpass mange av dere iler til for å forsvare de som kommer med drittslengingen om kropp og prøver å pakke inn mobbingen med å kalle det «akseptabelt» og dette må hun tåle fordi hun er en influencer. Det er bare nedrig. "Dere" Når og hvor har jeg bedrevet drittslenging om kroppen hennes? Og hvis det ikke var meg du mente, hvorfor i alle dager siterer du mitt innlegg for å gå løs på hva andre eventuellt skriver her? 39 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 8. juli 2022 #65395 Del Skrevet 8. juli 2022 jentekvinne skrev (1 time siden): Så da har man lov å mobbe kroppen hennes? Det er kritikk av hvordan puppene ser ut og om kirurgen har gjort en god jobb. Det er mobbing, det er ikke saklig kritikk. Slutt å misbruk mobbebegrepet! 27 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 8. juli 2022 #65396 Del Skrevet 8. juli 2022 (endret) Hvis man tenker at noe som skrives her er utenfor, vil jeg oppfordre til å rapportere slik at moderator kan vurdere om det er innenfor reglene eller ikke. jeg mener at kommentarer om utseende ikke er innafor, og rapporterer ofte slik. Samtidig må det være lov å kommentere hvordan det poseres, hvilke kroppsdeler man velger å ha fokus på og i hvor stor grad det fokuseres på kropp. Men å hevde at noe er stygt, tolker jeg til å være utenfor det som er lov, og da rapporterer jeg, slik at moderatorene kan avgjøre. Det oppfordrer jeg alle til å gjøre istedet for å spore av debatten til å handle om hvs som er innafor eller ikke. Endret 8. juli 2022 av pøbelsara 23 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 8. juli 2022 #65397 Del Skrevet 8. juli 2022 @pøbelsara Helt enig, akkurat slik har jeg gjort med mange innlegg de siste sidene. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. juli 2022 #65398 Del Skrevet 8. juli 2022 Synes de puppene er mindre interessante mht den reklamen, men om hun reklamerer for krem som skal stramme opp brystene eller øvelser som gjør det samme, kan jeg gå med på at det er mer relevant. Noe viktigere: hva tenker dere om tallet 0,7 5? (Se socialblade over) 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 8. juli 2022 #65399 Del Skrevet 8. juli 2022 For første gang har jeg lagt merke til at hun har hår på armene og ekte tekstur i huden. Selv om de ekstreme poseringene forsatt er tilstede, er det ingen tvil om at filter blir mindre brukt, så det er iallefall et postivt steg i riktig retning 🥳 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8. juli 2022 #65400 Del Skrevet 8. juli 2022 (endret) Kollontaj skrev (11 minutter siden): Synes de puppene er mindre interessante mht den reklamen, men om hun reklamerer for krem som skal stramme opp brystene eller øvelser som gjør det samme, kan jeg gå med på at det er mer relevant. Noe viktigere: hva tenker dere om tallet 0,7 5? (Se socialblade over) Forsvinnende lav engasjementsrate. Utrolig at annonsører fortsatt kaster bort penger der. Og utrolig at CBE.no ikke stopper opp og vurderer hvorfor "kundene rømmer", istedetfor å bruke tiden på å insistere på at de ikke gjør det. Tall taler for seg. Endret 8. juli 2022 av Isild 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå