Aquarius04 Skrevet 4. juli 2022 #65041 Del Skrevet 4. juli 2022 Isola2 skrev (48 minutter siden): Skam rundt skille?? Artig. Hun gjør det for å vise ræva. Ikke noe annet. Sist jeg var opptatt av skille pga soling var da jeg var ung og ekstremt selvopptatt. Nå er jeg mer opptatt av å ikke bli solbrent..og å vise et evt skille kunne ikke falle meg inn. Men..influensers will «influence».. Delikat og lekkert med humble brag og halve rumpa hengende ute…🥴 Det er så harry og tacky! Hvem går sånn rundt egne svigerforeldre? 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 4. juli 2022 #65042 Del Skrevet 4. juli 2022 Stargaze skrev (12 minutter siden): Når Hvis noen har kopiert/screenshotts fra insta og så lagt ut på klikk.no, Dagbladet, KK eller god knows where så forsvinner de ikke om hun sletter på insta. Det ligger derfor alltid. Skjønner ikke at du kan forsvare det de frivermed sånn som du gjør. Skrekkelig at så mye kommer opp når man googler så unge barn.. Ja, det visste jeg jo. Jeg forsvarer det egentlig ikke er enig i at de eksponeres for mye, men forsøker å belyse det fra flere sider. Det er ingen diskusjon om man bare skriver det er dumt og sånn er det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 4. juli 2022 #65043 Del Skrevet 4. juli 2022 Klink skrev (57 minutter siden): Googler du kommer du inn på andre nettsider du er lagt ut bilde av i og slikt? Så vet ikke hvilke andre nettsider cbe har lagt ut bilde av de på? Men man kan kanskje finne bilder seøv om man har slettet dem fra siden de er opprinnelig lagt ut på? Jeg vet at andre kan ha lagret dem og at det sikkert er mulig å hente opp igjen om en virkelig vil? Men ikke erfaring med at det kommer opp om en har slettet fra fks insta? Antar du har forsøkt å Google? Så ta et googelsøk på navnet og se alle kildene som kommer opp. Kvinneguiden kommer ikke opp.. om det er det du sikter til. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 4. juli 2022 #65044 Del Skrevet 4. juli 2022 Så kleint at de filmer at menn ser på henne. Hun er en attraktiv dame, men den konstante objektrollen blir bare for mye. Litt som Sophie Elise. Er jo også lov å spille på andre egenskaper enn at man er pen - hvis man har dem 😉 26 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 4. juli 2022 #65045 Del Skrevet 4. juli 2022 Slutt å mate trollene!! Ingen vits å kommentere i det hele tatt. Hun er en helt vanlig dame i 30-årene som liker å vise seg fram. 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 4. juli 2022 #65046 Del Skrevet 4. juli 2022 123Frustrert skrev (25 minutter siden): Antar du har forsøkt å Google? Så ta et googelsøk på navnet og se alle kildene som kommer opp. Kvinneguiden kommer ikke opp.. om det er det du sikter til. Om du googler cbe så kommer forumet opp . Barna kommer ikke opp for de nevnes ikke med navn. Har ikke giddet å Google navn deres da det interesserer meg sånn ca null. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 4. juli 2022 #65047 Del Skrevet 4. juli 2022 Klink skrev (22 timer siden): Jeg tenker at private ting er - soverom som er rotete etter lek, med leker de liker (som ikke nødvendigvis matcher farge). To unger som krangler og gråter. Eller et barn som smeller igjen døra på grunn av dum mamma. Seng med barn som sover. Eller leker doktor og pasient. Eller hva som helst spontant. Eller som lærer å kle på seg selv. Eller er sint for ikke å få bestemme selv hva en skal ha på. Ikke et rosa rom pyntet og stylet med div ting som matcher før fotoshoot. Barn pyntet og stylet samt instruert til å leke slik og slik ikke er virkelig, og nettopp derfor ikke et privat øyeblikk som krenker noens privatliv. - Bursdag med barn som snakker, ler, søler, leker og forteller hemmeligheter. Blander solo og cola og gråter fordi de slo seg når de lekte rødt lys. Ikke nødvendigvis at en deler bilder av temaet på bursdagen, ballonger, stasj og kaka. - Ferietur der man som normalt stresser litt før en skal dra, koser seg på flyet, halvsover på bussen, ankommer hotellrommet med slitne barn, barn som spiser is, bader og leker et eller annet spontant, blir smurt med solkrem og dessverre har kommet i skade for å bli solbrent på ene låret. Ikke det «øyeblikket» med oppstilte barn på ferie med instruert smil og holder en eller annen badeleke. Klink skrev (6 timer siden): Jeg mener at det ikke nødvendigvis er det. Denne⤴️ skal under denne⤵️ Emma Belikova skrev (6 timer siden): Feil. Private ting er Soverom Bursdag Ferietur Punktum. Kristin70 skrev (6 timer siden): Disse eksemplene er ydmykende eller i alle fall på grensen til å være ydmykende for barna. Det må ikke være flaut for å være privat, det å dele bursdagsbilder av glade barn er privat selv om det verken er ydmykende, flaut eller krenkende. Klink skrev (5 timer siden): Jeg er enig med deg. Som eksempel tenker jeg at rommet som deles ikke viser rommene deres egentlig. Det viser noe cbe har stylet for anledningen som ikke gjenspeiler hva de egentlige interessene til barna er. Jeg mener at cbe trår over grenser hele tiden og at hun gjør det jeg mener går under privat også. @Klink her trenger jeg en forklaring, før jeg hopper til konklusjon.. når du ser bilder av barnas soverom, så ser du et showroom og tenker ikke at dette er dems soverom? Eller når du ser feriebilder av barna så er dette en slags "katalog/magasin" og ikke faktisk virkelighet? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 4. juli 2022 #65048 Del Skrevet 4. juli 2022 MacBeth skrev (2 minutter siden): Denne⤴️ skal under denne⤵️ @Klink her trenger jeg en forklaring, før jeg hopper til konklusjon.. når du ser bilder av barnas soverom, så ser du et showroom og tenker ikke at dette er dems soverom? Eller når du ser feriebilder av barna så er dette en slags "katalog/magasin" og ikke faktisk virkelighet? Det er jo showroom på en måte? Selvfølgelig er det barnas soverom og «ferie», men det viser ikke det ekte , det viser reklame. Mine barns rom hadde sett omtrent sånn ut i 3 sekunder før det hadde vært rotete, og funnet fram leker og ting de faktisk bruker. Og de tingene matcher ikke farge. Jeg tenker at det enkeltvis ikke hadde vært noe problem å legge ut bilde av hverken mitt soverom eller barna mine sitt. Ryddet og striglet som cbe gjør. Flere gjør jo også det i interiørblader, kontoer på insta og så videre? Da ryddet og shinet selvfølgelig. Cbe legger ut så mye at det blir problematisk. Jeg ser at soverom også kan være problematisk, men ikke når det er ryddet og ting er plassert der fordi det ser fint ut. Da er det upersonlig og ingenting som er flaut eller spesielt utleverende å vise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 4. juli 2022 #65049 Del Skrevet 4. juli 2022 Merkelig date. Mer fokus på filming enn på hverandre 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Texel Skrevet 4. juli 2022 #65050 Del Skrevet 4. juli 2022 LilleSnupp skrev (7 timer siden): Hvis ikke noens soverom anses som privat, hva faen er privat?!? Tror de fleste hadde reagert om gjester gikk inn på soverommet deres å tittet seg rundt bare fordi de hadde lyst! Men hvorfor sitter dere og ser på disse bildene, da? Det er jo dere som ser på disse bildene av barna og følger med. Er ikke dere litt av problemet når dere følger sånn med? Det er liksom ikke måte på hvordan enkelte av dere har oversikten over det meste, og hvor mange bilder det er av dem, osv. Tror faktisk jeg aldri har sett et eneste av disse bildene, kun lest litt i denne tråden. Hvis dere mener barna bør bli beskyttet, bør dere ikke avstå fra å sitte og se på dem? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 4. juli 2022 #65051 Del Skrevet 4. juli 2022 Stargaze skrev (35 minutter siden): Merkelig date. Mer fokus på filming enn på hverandre men vanlig date for dem med andre ord 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 4. juli 2022 #65052 Del Skrevet 4. juli 2022 (endret) Texel skrev (34 minutter siden): Men hvorfor sitter dere og ser på disse bildene, da? Det er jo dere som ser på disse bildene av barna og følger med. Er ikke dere litt av problemet når dere følger sånn med? Det er liksom ikke måte på hvordan enkelte av dere har oversikten over det meste, og hvor mange bilder det er av dem, osv. Tror faktisk jeg aldri har sett et eneste av disse bildene, kun lest litt i denne tråden. Hvis dere mener barna bør bli beskyttet, bør dere ikke avstå fra å sitte og se på dem? Tja, hvis jeg ser barn bli utsatt for noe krenkende så snur jeg ikke ryggen til. Hva er det for en strategi? Feigt og uansvarlig. Endret 4. juli 2022 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 4. juli 2022 #65053 Del Skrevet 4. juli 2022 Lill skrev (6 minutter siden): Tja, hvis jeg ser noen bli utsatt for noe krenkende så snur jeg ikke ryggen til. Hva er det for en strategi? Feigt og uansvarlig. Du sitter og ser på det og gir flere følgere til elendigheten i stedet? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 4. juli 2022 #65054 Del Skrevet 4. juli 2022 (endret) Klink skrev (3 minutter siden): Du sitter og ser på det og gir flere følgere til elendigheten i stedet? Ja, det er nettopp det jeg gjør Endret 4. juli 2022 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Texel Skrevet 4. juli 2022 #65055 Del Skrevet 4. juli 2022 Lill skrev (12 minutter siden): Tja, hvis jeg ser barn bli utsatt for noe krenkende så snur jeg ikke ryggen til. Hva er det for en strategi? Feigt og uansvarlig. Men du foretar den aktive handling å gå inn på bloggen hennes, eller hvor nå dette foregår, for å følge med. Det er jo ikke som om du helt uforvarende kommer over disse bildene, dere leter dem frem. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 4. juli 2022 #65056 Del Skrevet 4. juli 2022 2 minutter siden, Texel said: Men du foretar den aktive handling å gå inn på bloggen hennes, eller hvor nå dette foregår, for å følge med. Det er jo ikke som om du helt uforvarende kommer over disse bildene, dere leter dem frem. Så det er ikke problematisk, fordi man må inn på siden for å se det? Hvordan holder den logikken deg flytende i nettalderen? Og for øvrig så får jeg, som ikke følger henne, opp bildene og videoene hennes som forslag titt og ofte på insta. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 4. juli 2022 #65057 Del Skrevet 4. juli 2022 Texel skrev (44 minutter siden): Men hvorfor sitter dere og ser på disse bildene, da? Det er jo dere som ser på disse bildene av barna og følger med. Er ikke dere litt av problemet når dere følger sånn med? Det er liksom ikke måte på hvordan enkelte av dere har oversikten over det meste, og hvor mange bilder det er av dem, osv. Tror faktisk jeg aldri har sett et eneste av disse bildene, kun lest litt i denne tråden. Hvis dere mener barna bør bli beskyttet, bør dere ikke avstå fra å sitte og se på dem? La meg sitere Arnulf Øverland her, «Du må ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer dig selv!» 32 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Texel Skrevet 4. juli 2022 #65058 Del Skrevet 4. juli 2022 hvalstad45 skrev (6 minutter siden): Så det er ikke problematisk, fordi man må inn på siden for å se det? Hvordan holder den logikken deg flytende i nettalderen? Og for øvrig så får jeg, som ikke følger henne, opp bildene og videoene hennes som forslag titt og ofte på insta. Dere mener jo at det ikke er rett at barn stilles ut og bilder deles, men dere er jo selv en del av tilskuerne som følger med på dem. Kan kanskje sammenligne det litt med fotball vm i Qatar, vil man boikotte noe man mener er feil, eller være en del av massen som følger med og gir klikk og blest. Så er det jo dette med rasjonalisering av hvorfor akkurat du kan sitte og se på disse bildene av barna. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Fotballfluen Skrevet 4. juli 2022 Populært innlegg #65059 Del Skrevet 4. juli 2022 Sarah93 skrev (1 time siden): Så kleint at de filmer at menn ser på henne. Hun er en attraktiv dame, men den konstante objektrollen blir bare for mye. Litt som Sophie Elise. Er jo også lov å spille på andre egenskaper enn at man er pen - hvis man har dem 😉 Klart mennene ser på henne. Hun kommer slentrende i noe som kan ligne på en brudekjole, med oppsatt hår og en fyr med kamera i hælene. Hvem ville ikke sett på og lurt hva dette fesjået var for noe?🤷♀️ 71 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 4. juli 2022 #65060 Del Skrevet 4. juli 2022 Texel skrev (1 time siden): Men hvorfor sitter dere og ser på disse bildene, da? Det er jo dere som ser på disse bildene av barna og følger med. Er ikke dere litt av problemet når dere følger sånn med? Det er liksom ikke måte på hvordan enkelte av dere har oversikten over det meste, og hvor mange bilder det er av dem, osv. Tror faktisk jeg aldri har sett et eneste av disse bildene, kun lest litt i denne tråden. Hvis dere mener barna bør bli beskyttet, bør dere ikke avstå fra å sitte og se på dem? Nei, men hvorfor følger man med på hva politikere gjør selv om man ikke liker dem? Hvorfor leser man ei bok som man slakter etterpå? Hvorfor ser man en film som man kritiserer i etterkant? Hvorfor? Er det kanskje fordi at om man skal ha en troverdig mening, må du ha innsikt? Dessuten; skal man se vekk fra alt som er feil? Alt vi ikke liker? Hvorfor? Blir det bedre av det? 28 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå