Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

On 6/29/2022 at 9:40 AM, FruJohansen said:

Dette skriver Norsk Idrettsforbund om laktatmålinger. Jeg er sikker på at coach Eriksen har en god forklaring på hvorfor C sitt laktatnivå er på hvilenivå etter endt økt. Antagelig er hun så eksepsjonelt god form, at kroppen uten problemer transporterer oksygen på normalt vis, selv ved knallhard belastning. 

Screenshot_20220629-093608_Samsung Internet.jpg

Jeg har stusset på det hele veien, med så mye løping som fruen holder på med, er det merkelig at hun ikke er skikkelig, skikkelig god nå. Hun har vel begynt med litt intervaller, men tror så mye har vært 10K i trivelig tempo at hun ikke har hatt noen fremgang, bare forbrent kcalorier. (Som åpenbart er hovedmålet hennes). En kjent treningssannhet er at du blir god til det du trener på,  hun er altså blitt god itl å løpe 10K i bedagelig tempo. Antagelig er det helt uvant for henne å ta seg helt ut, og kanskje hun ikke klarer det, skal en del viljestyrke og tøffhet til for å virkelig klare å makse på intervaller, særlig ute når man ikke får hjelp av møllebåndet.
Selv løper jeg maks tre ganger i uka og har bedre tider enn henne på alle distanser. Variasjon er nok nøkkelen, pluss at jeg tør å ta meg ut og bli udelikat som pokker!
Hun er riktignok blitt litt raskere i det siste, så det inspirerer meg til å bli litt raskere selv, eneste måte jeg får inspo av henne på, for treningsinnleggene er helt elendige. Har en god strava-vennekrets som jeg blir langt mer inspirert av. vanlige folk med full jobb og barn klarer faktisk å skrive mye mer spennende løpeinnlegg på noen minutter enn det hun klarer på en uke.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snødronninga skrev (5 timer siden):

Kanskje foreldrene hennes er med? Får vi håpe. 

Første hun gjør i dag er å løpe OG selvsagt dokumentere det. Samme content som når hun er hjemme, altså. 

Ikke vanskelig å forutsi hva vi får se fra Tyrkia. Uttalige vinglass som holdes opp mot himmelen eller i en vinkel der man ser mage/kropp. Barna blir selvsagt eksponert jevnlig, løping/trening (hver fuckings dag?), seksualisert bikini og bade content, der bakenden er hovedfokus, selfier i tilfeldige vindu/speil/andre skinnende overflater, hva som drikkes under/etter trening, for å ikke glemme poserte bilder som stivpyntet. Har jeg glemt noe?

Håper hun viser hva Tyrkia har å by på, jeg. :rolleyes:

Jeg ble blokkert av begge to og det er en befrielse og ikke kan følge med mere🙂

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellie77 skrev (50 minutter siden):

De har vært der mindre enn ett døgn og har snart ticket alle disse boksene 😂 Herregud for noe forutsigbart, uinteressant vås 🤦‍♀️

Hun har lagt ut 4-5 filmer og bilder av barna på et døgn ganget med 14 dager blir det? Og det er ferie. Hun klager over at folk bare skal ødelegge for reklamesamarbeidene som involverer barna. Nei, det har hun klart helt selv. 

Endret av Surikatt
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn pleier jeg også å gå når jeg skal på middag i syden. Altså med øynene lukket og et ansiktsuttrykk som insinuerer at jeg har sex

EB763526-FA9C-4F5B-B898-2251BD5E87DE.png

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cissacissa skrev (1 time siden):

Sånn pleier jeg også å gå når jeg skal på middag i syden. Altså med øynene lukket og et ansiktsuttrykk som insinuerer at jeg har sex

EB763526-FA9C-4F5B-B898-2251BD5E87DE.png

Og ikke snakk om å skjule at hun tar bilde av seg selv. Selvopptattheten når nye høyder. Herregud for en farse!

Pluss bassengbilde med rumpa i fokus og isbilde med magen i fokus. Kan det bli dummere?

Endret av Aquarius04
Typo
  • Liker 41
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snødronninga skrev (7 timer siden):

Første hun gjør i dag er å løpe OG selvsagt dokumentere det. Samme content som når hun er hjemme, altså. 

Ikke vanskelig å forutsi hva vi får se fra Tyrkia. Uttalige vinglass som holdes opp mot himmelen ✔️eller i en vinkel der man ser mage/kropp.✔️Barna blir selvsagt eksponert jevnlig✔️løping/trening✔️ (hver fuckings dag?), seksualisert bikini og bade content, der bakenden er hovedfokus✔️, selfier i tilfeldige vindu/speil/andre skinnende overflater, hva som drikkes under/etter trening, for å ikke glemme poserte bilder som stivpyntet✔️ Har jeg glemt noe?

6✔️ av 8 der altså - og det første dagen 😂

• Liker 39
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (10 minutter siden):

6✔️ av 8 der altså - og det første dagen 😂

Tror hun har gjort alt sammen allerede. 😂 Selfie i speil med barna på do i går da de hadde kommet frem. 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (7 timer siden):

Tenk om de hadde benyttet seg av mulighetene de nå har til å vise kultur, mat, opplevelser, aktiviterer, landskap, byer, restauranter. Og ikke minst, ting å gjøre med barn. 

Som flere, gjetter jeg desverre at det vil gå i løping og bilder av frokost og barn. Vi vil få se x antall vinglass som holdes ut i luften, og mor og jentene spise is i søte kjoler. Høydepunktet blir nok den sedvanlige fotoshooten av mor i bikini (bilder som får en relativt tung runde med "lys og skygge" ) 

De/hun som påstår at de eeeelsket Hellas og alt med det landet. De produserte ikke noe nytt eller variert den gang de reiste dit heller. ;) 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (8 timer siden):

Ikke vanskelig å forutsi hva vi får se fra Tyrkia. Uttalige vinglass som holdes opp mot himmelen eller i en vinkel der man ser mage/kropp. Barna blir selvsagt eksponert jevnlig, løping/trening (hver fuckings dag?), seksualisert bikini og bade content, der bakenden er hovedfokus, selfier i tilfeldige vindu/speil/andre skinnende overflater, hva som drikkes under/etter trening, for å ikke glemme poserte bilder som stivpyntet. Har jeg glemt noe?

hun har aldri vært opptatt av å vise noe fra de ulike landene og kulturen de har besøkt. Husker jeg etterspurte det fra en ferie i Hellas for mange år siden. Men, nei - for det aller meste løping, posering, barn, vin, og mat da også 

Endret av Pusern3
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (8 timer siden):

Beckmanngate viser både oss og CBE at hun ikke lenger drar noe stort antall nye følgere. At de ferier (fått sponset tur?) til Tyrkia viser også at de ikke er så godt økonomisk stilt. Både Tyrkia og Bulgaria er de billigste destinasjonene i år.  Se foreks på SE, hun har brukt flere tusen på ferietur. Fordi hun har råd til det. Den økte eksponeringen av mindreårige i ferier viser nok en gang at Berg Eriksen ikke har noe annet å by på. 

Ja det er rimelige turer til Tyrkia og foreløpig heller ikke den dyreste sesongen. En helt annen klasse på feriene de har nå kontra noen år siden hvor de dro til dyrere steder og ikke minst bodde på WOW hoteller som nok kostet(evt ble sponset). Det går nedover ja 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (7 timer siden):

Tenk om de hadde benyttet seg av mulighetene de nå har til å vise kultur, mat, opplevelser, aktiviterer, landskap, byer, restauranter. Og ikke minst, ting å gjøre med barn. 

Som flere, gjetter jeg desverre at det vil gå i løping og bilder av frokost og barn. Vi vil få se x antall vinglass som holdes ut i luften, og mor og jentene spise is i søte kjoler. Høydepunktet blir nok den sedvanlige fotoshooten av mor i bikini (bilder som får en relativt tung runde med "lys og skygge" ) 

Og frokost skal jo hoppes over (jmf innlegg før helgen) 😜

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (1 time siden):

Ja det er rimelige turer til Tyrkia og foreløpig heller ikke den dyreste sesongen. En helt annen klasse på feriene de har nå kontra noen år siden hvor de dro til dyrere steder og ikke minst bodde på WOW hoteller som nok kostet(evt ble sponset). Det går nedover ja 

Jeg tror hun har nevnt tidligere at svigerforeldrene har leilighet i Tyrkia, og de er på ferie sammen med de nå.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Isild skrev (1 time siden):

Gjør meg noen tanker ift barn av influencere igjen. En ting er den uvettige delingen av bilder og videoer. Men hva gjør det egentlig med oss hvis vi vokser opp med å bli tatt bilde av absolutt hele dagen? "Se nå", "Se her", "Gå litt dit", "Snurr rundt med kjolen", "Nå nusser vi", "Smiiiil", "Hva driver du med da?", "Koser du deg?", "Tegner du?"

Det.kan.ikke.være.bra! 

Kunne de i det minste tatt ferie fra det, men det blir jo alltid mer av det i ferien. 

Ikke godt å si. Men de barna er jo på jobb som modeller og skuespillere i ferien sin. Og mye av filminga hun driver med er også snikfilming. Det er ille. Når barn blir litt eldre og selvbevisste nekter de å være med på dette. Det blir nok ødeleggende for Caroline Berg Eriksen. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...