Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Isola2 skrev (44 minutter siden):

Herregud,så flaut…tror de virkelig at folk går på dette😂

Tenker ansatte tror på dette selv.. De lever i sin egen alternative virkelighet hvor de ikke må stå til ansvar for noe eller noen. 

Jeg lurer også på hvem som svarer på disse spørsmålene angående trening og kosthold. 
Det kan være helseskadelig å gi råd om kosthold til ukjente mennesker da de ikke kjenner mottakerne. Denne treningsportalen deres burde blitt stengt ned! Ansatte burde blitt ettergått i sømmene da de ikke er egnet til å gi råd om trening og kosthold. 
Ingen som er utdannet innen kost og ernæring gir slike helseskadelige råd ut til befolkningen. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rosatoast skrev (10 minutter siden):

Etter så lang tid med Netfit på hylla, så tror jeg virkelig ikke det er en tredjepart med på det prosjektet lengre. 

Ser ut som at de har blitt mer aktive på Netfit, fordi populariteten på den andre kontoen synker drastisk. Mulig de prøver å redde seg selv, prøve å bli sett innen fitness og trening. 

De blåser iallefall mye luft inn i det luftslottet igjen om dagen. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (20 minutter siden):

Jeg lurer også på dette. Selv om vi antar at det er LKE som svarer (og spør) - så må de gjerne opplyse om hvem "jeg" er når de svarer. 

Kan vi f.eks gå ut ifra at det er Adrian Paul som svarer når det er han som er på bakgrunnsbildet? Eller ønsker de bare at vi skal tro det ? I så tilfelle så er dette grundig lureri, og  burde avsløres som det. 

Er han i det hele tatt delaktig.

De lurer kundene sine da de ikke vet om det er LKE, mannen uten utdanning eller Paul som svarer. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Roadrunner said:

Apropos diskusjonen som har vært her de siste dagene om HVEM det er som faktisk svarer på Netfit sine spørsmål. 

Er det Adrian Paul, LKE eller CBE (basert på bildet som er brukt? Men er det da AP som svarer der han figurerer på bakgrunnsbilder?) som svarer i jeg-form? Eller er det kanskje en av ernæringsfysiologene? 

Screenshot_20220623-114843_Instagram.jpg

Å tolke "hvilke mål har du selv for kroppen?" til å omhandle utseende sier vel sitt...Her er det nok ikke profesjonelle som svarer!🙄

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (43 minutter siden):

De lurer kundene sine da de ikke vet om det er LKE, mannen uten utdanning eller Paul som svarer. 

Tja, kunder har de vel aldri hatt? Og ikke håper jeg de noensinne får det heller. Livsfarlige aktører. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (7 minutter siden):

Tja, kunder har de vel aldri hatt? Og ikke håper jeg de noensinne får det heller. Livsfarlige aktører. 

Håper ikke de har kunder. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det slik at arbeidsdagen til begge så å si er å løpe og så følge opp spm og ta bilder linket til dette? Hvorfor løper de så mye? 

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (16 minutter siden):

Er det slik at arbeidsdagen til begge så å si er å løpe og så følge opp spm og ta bilder linket til dette? Hvorfor løper de så mye? 

-og hvorfor mener daglig leder at kroppen ikke trenger hvile mellom øktene??

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angeleye skrev (5 minutter siden):

Og nå er plutselig kontoen til Netfit gjort om til lukket profil igjen 🙈

De følger åpenbart et mønster… 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angeleye skrev (6 minutter siden):

Flott. Jo færre som leser mølet de skriver jo bedre. 

• Liker 33
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Hut Hva tenker du om CBE og LKE som gir helseskadelige råd til sine kunder via treningsportalen, Netfit? 
Interessant å høre hva du tenker om aktører som gir helseskadelige råd om trening og kosthold til fremmende mennesker? 
Er dette noe som du anser som ok eller er det kritikkverdig?  

• Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor MÅ de bruke disse spørsmålsrundene til å skryte av hvor mye de trener selv? 
Her burde man jo svare at det kommer helt an på hver enkelts forutsetning og at det er umulig å legge en fasit. 🤷🏼‍♀️
Synes det er helt latterlig at de gir disse rådene til folk de ikke aaaaaaner hva slags historikk og forutsetning de har. 
Jeg, for eksempel, som nybegynner har ikke forutsetninger til å klare to styrkeøkter og en kondisjonsøkt som gjennomføres «relativt hardt» nettopp fordi jeg har forutsetninger som tilsier at det vil være ugunstig for meg. 
Og at «seriøse treningsveiledere» spyr ut  råd som «skal passe for alle» er så fjernt for meg. Da får de heller begynne å ta betalt da, så de kan ha 1:1 treningsopplegg som de lager til de spesifikke som trenger det. 

Det her blir bare for dumt. 

AADD1323-C13A-40FD-95FE-28890801CD35.jpeg

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Donpedro skrev (26 minutter siden):

Det er jo helt latterlig at det ikke signeres med hvem som gir de ulike rådene hos Netfit. "jeg gjør sånn og sånn" er helt uinteressant, og det er stor forskjell på om det er overvektige Åge med nybegynnertrening som svarer, høygravide-Åse eller ultra-LKE. Det burde også være mulig å få vite navnene på ernæringsfysiologene de samarbeider tett med. Det er faktisk normalt å opplyse om slikt, når man gir faglige råd til andre.

Helt enig! Veldig viktig at de opplyser der det er ernæringsfysiolog som faktisk svarer på spørsmål. Det å svare i "Jeg"-form på en konto som de hevder det er flere involverte i er veldig merkelig. Hvem i alle dager er "Jeg" ? 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Angeleye skrev (1 time siden):

Nå var den ikke det - kanskje jeg såg feil i sted 🤣🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blinkie
Roadrunner skrev (3 timer siden):

Apropos diskusjonen som har vært her de siste dagene om HVEM det er som faktisk svarer på Netfit sine spørsmål. 

Er det Adrian Paul, LKE eller CBE (basert på bildet som er brukt? Men er det da AP som svarer der han figurerer på bakgrunnsbilder?) som svarer i jeg-form? Eller er det kanskje en av ernæringsfysiologene? 

Screenshot_20220623-114843_Instagram.jpg

Er det mulig å redigere lårene til cbe mer? De er ikke så muskuløse. Og det er helt i orden altså. Kan ikke lke kutte ut med denne redigeringen sin? 😨😨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (7 timer siden):

Er ikke det opplagt at er løgn? Hadde de kunnet navngi hvem det var snakk om så hadde de gjort det. Dette er ro-ro-metode på lavt nivå. 
Ganske sikker på at det er Caroline og Lars Kristian som lager spørsmålene og Lars Kristian som svarer. 
Og han er ingen ernæringsfysiolog. 

Så langt i fra. Han har vel ikke en gang avsluttet det studiet han startet og dette var ikke profesjons studiet klinisk ernæringsfysiolog uansett., tviler på at særlig mange med god vitenskapelig og medisinsk ernærings bakgrunn støtter livsstilen og kostholdsrådene til netfit. 

Endret av Pusern3
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scutum skrev (5 timer siden):

Oooog der tror jeg vi kan legge «stiller de spørsmålene/kommentarene selv?» død en gang for alle… det er jo helt åpenbart. 🙈

07C6A246-86B2-4403-989B-2D83F765B796.jpeg

Herregud sier jeg. Snakk om å kaste stein i glassbur… ingen selvinnsikt overhode 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...