Populært innlegg hippyskippy Skrevet 22. juni 2022 Populært innlegg #64201 Del Skrevet 22. juni 2022 Tilknyttet flere ernæringsfysiologer ja. Riktig! Pt-Åge 1 og 2 da eller? 54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 22. juni 2022 #64202 Del Skrevet 22. juni 2022 (endret) Jobbermedbarn skrev (1 time siden): Så netfit.no sier altså at de har flere ernæringsfysiologer tilknyttet seg. Flere ernæringsfysiologer som sier på generelt grunnlag at det bare et å hoppe over måltider? Tror de selv på det de skriver? Og hvordan kan en PT som AP stå for dette? Som tidligere spiseforstyrret kjenner jeg at jeg er rystet over at de får fortsette med dette uten at noen reagerer. Det er ikke sunt eller bra det denne kontoen formidler. Mon tro om de hadde oppgitt noen navn om man hadde spurt de direkte hvilke ernæringsfysiologer det er snakk om? Mest sannsynlig ikke. Men man burde pushet på for et svar her, for jeg er temmelig overbevist om at det er bullshit. Endret 22. juni 2022 av Heartland 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 22. juni 2022 #64203 Del Skrevet 22. juni 2022 Finlay skrev (8 timer siden): Tankegangen skinner gjennom, som her, der det for de fleste ville naturlig å bruke anførselstegn på ordet «tillatt». Men Netfit velger å sette det på «vindu». En bagatell, men sammen med tips om å hoppe over måltider i ferien sier det noe om forfatteren. Er jo poppis om dagen dette men det sier ALT om dem at de kjører dette på ferie og har en superplanlagt måltidsplan nettopp på ferie (hvor de fleste nettopp lar ting suse litt). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 22. juni 2022 #64204 Del Skrevet 22. juni 2022 Nikea skrev (8 timer siden): Jeg vet dette er en helt usaklig kommentar fra min side, men ser vi en sammenheng her? Er det derfor de er så ufine i kommentarfelt, fordi de konstant er hangry? 😄 godt observert. Det livet de lever med alle strenge rutiner etc gir neppe mye lykke 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 22. juni 2022 #64205 Del Skrevet 22. juni 2022 Skjønner fortsatt ikke hvorfor dette paret får holde på og ture frem sånn som dem gjør uten at noen reagerer. Det eneste de gjør er å gi råd som direkte er farlige, fremme syke kroppsidealer og eksponere barna sine. Ingen fornuft eller nytte for noen i det dem holder på med, tvert imot. Mon tro om dem har jagd bort en fredet måke fra redet sitt i år også??? Eller hvor mange engangsgriller dem har satt direkte på svaberg? 26 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 22. juni 2022 #64206 Del Skrevet 22. juni 2022 hippyskippy skrev (58 minutter siden): Tilknyttet flere ernæringsfysiologer ja. Riktig! Pt-Åge 1 og 2 da eller? PT-Åge og PT-Åse? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 22. juni 2022 #64207 Del Skrevet 22. juni 2022 Elina123 skrev (3 timer siden): Nyttig lesing. Nå fikk Silje en ny følger i meg 😀 Meg og! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 22. juni 2022 #64208 Del Skrevet 22. juni 2022 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aquarius04 Skrevet 22. juni 2022 Populært innlegg #64209 Del Skrevet 22. juni 2022 (endret) Er det bare meg, eller er det ofte slik at hver gang enten frua eller Netfit har fått kritikk for at de promoterer lite mat/noe i den gata, så passer frua på å legge ut bilder eller stories på at hun spiser enten bakst, iskrem eller mat som hun før ville karakterisert som nei-mat, som nå: brød og smør? Stemmer det eller er det noe jeg innbiller meg? Er det i så fall for å prøve å motbevise at hun har et sykt forhold til mat? Endret 22. juni 2022 av Aquarius04 Omformulering 65 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 22. juni 2022 #64210 Del Skrevet 22. juni 2022 Aquarius04 skrev (2 minutter siden): Er det bare meg, eller er det ofte slik at hver gang enten frua eller Netfit har fått kritikk for at de promoterer lite mat/noe i den gata, så passer frua på å legge ut bilder eller stories på at hun spiser enten bakst, iskrem eller mat som hun før ville karakterisert som nei-mat, som nå: brød og smør? Stemmer det eller er det noe jeg innbiller meg? Er det i så fall for å prøve å motbevise at hun har et sykt forhold til mat? Jeg har også lagt merke til det. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 22. juni 2022 #64211 Del Skrevet 22. juni 2022 Aquarius04 skrev (18 minutter siden): Meg og! Her også 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 22. juni 2022 #64212 Del Skrevet 22. juni 2022 pøbelsara skrev (10 minutter siden): Jeg har også lagt merke til det. jeg har også tenkt på det. Tror det er for å «rette opp» de syke regimene de har. (Men de påstår jo de ikke lesere her da 😜🤣🤣🤣🤣) 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. juni 2022 #64213 Del Skrevet 22. juni 2022 Aquarius04 skrev (16 minutter siden): Er det bare meg, eller er det ofte slik at hver gang enten frua eller Netfit har fått kritikk for at de promoterer lite mat/noe i den gata, så passer frua på å legge ut bilder eller stories på at hun spiser enten bakst, iskrem eller mat som hun før ville karakterisert som nei-mat, som nå: brød og smør? Stemmer det eller er det noe jeg innbiller meg? Er det i så fall for å prøve å motbevise at hun har et sykt forhold til mat? Hun får tydeligvis ikke vondt i magen av det lengre, iallfall. https://www.seher.no/kjendis/trengte-smertestillende-etter-dette-stuntet/64621240 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 22. juni 2022 #64214 Del Skrevet 22. juni 2022 20 minutter siden, Aquarius04 said: Er det bare meg, eller er det ofte slik at hver gang enten frua eller Netfit har fått kritikk for at de promoterer lite mat/noe i den gata, så passer frua på å legge ut bilder eller stories på at hun spiser enten bakst, iskrem eller mat som hun før ville karakterisert som nei-mat, som nå: brød og smør? Stemmer det eller er det noe jeg innbiller meg? Er det i så fall for å prøve å motbevise at hun har et sykt forhold til mat? Har lagt merke til dette jeg også. Ikke bare når det gjelder mat, men alt egentlig. Ikke vanskelig å skjønne at de følger med og leser her inne 😅 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 22. juni 2022 #64215 Del Skrevet 22. juni 2022 Aquarius04 skrev (34 minutter siden): Er det bare meg, eller er det ofte slik at hver gang enten frua eller Netfit har fått kritikk for at de promoterer lite mat/noe i den gata, så passer frua på å legge ut bilder eller stories på at hun spiser enten bakst, iskrem eller mat som hun før ville karakterisert som nei-mat, som nå: brød og smør? Stemmer det eller er det noe jeg innbiller meg? Er det i så fall for å prøve å motbevise at hun har et sykt forhold til mat? Kan virke slik ja. Eller hun holder hvertfall baksten og isen i hånda. Det eneste jeg har sett hun faktisk har puttet i munnen er seigmenn som tilsynelatende ikke ble svelget engang. (sic) 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 22. juni 2022 #64216 Del Skrevet 22. juni 2022 Zenhouse skrev (47 minutter siden): Kan virke slik ja. Eller hun holder hvertfall baksten og isen i hånda. Det eneste jeg har sett hun faktisk har puttet i munnen er seigmenn som tilsynelatende ikke ble svelget engang. (sic) tragiske folk … 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hereforthecomments Skrevet 22. juni 2022 #64217 Del Skrevet 22. juni 2022 Kollontaj skrev (11 timer siden): Jeg-fokuset er tydelig. I går løp hun 14-16 km (husker ikke eksakt) og skrev at det var tungt, holdt på å gi opp halvveis, men fullførte. Senere på kvelden var CBE.no tilsynelatende i kjelleren for å trene styrke på beina. Virker ikke helt innafor. Fremstår manisk, skrytete og ikke troverdig. Nå som det virkelig er tydelig hvor fokusert hun er på kaloritelling (dette med å «hoppe over måltider for å spare kalorier»), så lurer jeg på om hun faktisk trener så mye som hun gir uttrykk for. At kroppsformen hennes egebtlig er et resultat av underernæring og ikke trening. For som vi har merket så virker hun ikke så sterk, ut ifra de styrkeøkter hun har delt. Så for alt vi vet kan hun bruke en dag eller to på å ta masse selfier i kjelleren i mange ulike treningsantrekk og deretter poste disse bildene litt spredt utover flere dager. Vips: det ser ut som om hun trener 2-3 ganger hver eneste dag, men egentlig hopper hun bare over måltider 🤷🏻♀️ 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 22. juni 2022 #64218 Del Skrevet 22. juni 2022 Kollontaj skrev (1 time siden): Hun får tydeligvis ikke vondt i magen av det lengre, iallfall. https://www.seher.no/kjendis/trengte-smertestillende-etter-dette-stuntet/64621240 Til hennes forsvar, etter perioder uten hvete eller karbohydrater generelt kan man faktisk få en kraftig reaksjon om man spiser det i mengder. Og hva man ser fra storiene hennes spiser hun tilsynelatende masse karbohydrater nå iforhold til hva hun gjorde den gang da de var sjuke tilhengere av LCHF så nei, det gjør hun nok ikke 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissacissa Skrevet 22. juni 2022 #64219 Del Skrevet 22. juni 2022 Altså… jeg så på instastory nå, og i et klipp hvor hun har på shorts og en limegrønn kort bolero synes jeg hun sier «jeg driver å filmer en horevideo…» jeg holdt på å sette kaffen i halsen 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 22. juni 2022 #64220 Del Skrevet 22. juni 2022 Sett realsen til lottemyrseth på Instagram der Caroline kommer gående? 🤦🏻♀️😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå