Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Blinkie
Guffen skrev (3 timer siden):

Håper ikke det «skippes» måltider på ferie med barn 😔 #forbilder

C635F4B5-F1B7-400F-B0D4-7ECD33DF1F58.jpeg

Herregud for noen svar fra cbe.😱 Hun burde ikke skrive slike svar til noen som helst. Hun er jo helt blåst 🤬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blinkie skrev (4 minutter siden):

Herregud for noen svar fra cbe.😱 Hun burde ikke skrive slike svar til noen som helst. Hun er jo helt blåst 🤬

Gjennomtrekk🤬

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (31 minutter siden):

Syns de ser skummel ut....

Lars Kristian Eriksen var litt uheldig på dette bildet, ja. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen vennligst opplyse meg? Jeg lurer på hva i all verden som er problemet med å skippe måltider? (Selvfølgelig om man ikke er undervektig eller anorektisk, eller gammel og skrøpelig, eller lignende.)

Om man er normalvektig eller over, tærer man jo da bare på det lagrede fettet. Som nettopp er grunnen til at man har et fettlager på kroppen - altså at man skal kunne klare seg uten mat nå og da.

Som Dr. No sa til en av pasientene sine i "My 600 Lb life", da hun argumenterte for at hun måtte få i seg nok mat sånn at hun ikke sultet: "You have four years worth of food in you!" 

Vi vanlige dødelige har nok ikke fett til å leve på så lenge som i fire år, men likevel mer enn nok til at det absolutt ikke er noe problem å skippe et og annet måltid.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
Blinkie skrev (28 minutter siden):

Og så må hun selvfølgelig poengtere at hun er stappmett etter to måltider pr dag…. Herregud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille_Krokodille
Lafamiglia skrev (1 minutt siden):

Kan noen vennligst opplyse meg? Jeg lurer på hva i all verden som er problemet med å skippe måltider? (Selvfølgelig om man ikke er undervektig eller anorektisk, eller gammel og skrøpelig, eller lignende.)

Om man er normalvektig eller over, tærer man jo da bare på det lagrede fettet. Som nettopp er grunnen til at man har et fettlager på kroppen - altså at man skal kunne klare seg uten mat nå og da.

Som Dr. No sa til en av pasientene sine i "My 600 Lb life", da hun argumenterte for at hun måtte få i seg nok mat sånn at hun ikke sultet: "You have four years worth of food in you!" 

Vi vanlige dødelige har nok ikke fett til å leve på så lenge som i fire år, men likevel mer enn nok til at det absolutt ikke er noe problem å skippe et og annet måltid.

Problemet er ikke at hun anbefaler å skippe måltider, men at hun har NULL peiling på hvem hun veileder. Som andre har nevnt, det kan være mennesker med alvorlig spiseforstyrrelse eller sykdom som stiller spørsmål, så hun bør være ekstremt forsiktig med den «veiledningen» hun bedriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (4 timer siden):

Jeg tenker at det ikke gjør all verden å retusjere et slikt bilde, det er ikke reklame. Langt verre å gjøre det på reklamebilder, spesielt hvis det er hudpleieprodukter. Da er det fullstendig ødeleggende for troverdigheten (om den finnes). 

Jeg er så dum og naiv at jeg tenker all retusjering er bullshit! Hvilke forbilder er vi for barna våre om vi ikke er gode nok som vi er?

• Liker 24
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (8 timer siden):

Det er stor forskjell på egne og andres bilder.

Paret er 35 og 39 år, men fjerner linjer, bleker tenner og styrer på😂Det er litt komisk!

Kilder: carolinebergeriksenno Instagram. https://www.seher.no/kjendis/om-ekteskapet---kan-bli-hoylytt/73467454

26AF20F5-877E-4BF2-8085-FAA0CFB9E5E2.jpeg

Om 10 år har de sikkert redigert bort seg selv for hvordan skal de takle livets gang når de holder på sånn når de er i 30-årene. De har begge et problem med å forholde seg til hvordan de ser ut i virkeligheten. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (3 timer siden):

Må si meg enig her. Blir man for tynn så blir man fort innhul i kinnene og da ser det fort ut som man bruker rusmidler. 

3BE1A8E1-4DB9-411E-A95F-9DB43335FD2A.jpeg

Jeg er kjempe tynn (og spiser som en hest) og er innhult i kinnene. Fint å vite at jeg ser ut som en som bruker rusmidler 👍

• Liker 9
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Torden skrev (49 minutter siden):

Jeg er så dum og naiv at jeg tenker all retusjering er bullshit! Hvilke forbilder er vi for barna våre om vi ikke er gode nok som vi er?

Nå er jeg ikke akkurat FOR retusjering. P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sozzen skrev (20 minutter siden):

Jeg er kjempe tynn (og spiser som en hest) og er innhult i kinnene. Fint å vite at jeg ser ut som en som bruker rusmidler 👍

😅 Jeg er tynn selv, men har du sett hvor mange overvektige folk som er utrolig ansiktspene? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som følger etter henne når hun løper? Ser ut som hun har en creepy stalker etter seg. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
FruJohansen skrev (1 time siden):

Det er ikke noe problem i det hele tatt, altså å skippe måltider. Reaksjonene kommer fordi Netfit ikke aner om noen av de som tar til seg dette rådet ER nettopp undervektig, anorektisk, gamle eller skrøpelige. 

Ja, hvis ikke de stilte spørsmålet til seg selv, da. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (2 minutter siden):

Ja, hvis ikke de stilte spørsmålet til seg selv, da. 

Det er underordnet, all den tid de også tilgjengeliggjør rådet for alle. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo nærmest hysterisk morsomt. 

(kilde: Instagram story, ikke mulig å linke) 

Screenshot_20220621_231812_com.instagram.android.jpg

Endret av Malum
Kilde
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malum skrev (Akkurat nå):

Det er jo nærmest hysterisk morsomt 

Screenshot_20220621_231812_com.instagram.android.jpg

Jeg så nettopp dette bildet og måtte lese det to ganger. Går de mot kunnskapen som Marit Kolby sitter inne med?🤔

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...