Velinda Skrevet 21. juni 2022 #64121 Del Skrevet 21. juni 2022 Finlay skrev (6 timer siden): Det er stor forskjell på egne og andres bilder. Paret er 35 og 39 år, men fjerner linjer, bleker tenner og styrer på😂Det er litt komisk! Kilder: carolinebergeriksenno Instagram. https://www.seher.no/kjendis/om-ekteskapet---kan-bli-hoylytt/73467454 Syns de ser skummel ut.... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 21. juni 2022 #64122 Del Skrevet 21. juni 2022 Guffen skrev (3 timer siden): Håper ikke det «skippes» måltider på ferie med barn 😔 #forbilder Herregud for noen svar fra cbe.😱 Hun burde ikke skrive slike svar til noen som helst. Hun er jo helt blåst 🤬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 21. juni 2022 #64123 Del Skrevet 21. juni 2022 Blinkie skrev (4 minutter siden): Herregud for noen svar fra cbe.😱 Hun burde ikke skrive slike svar til noen som helst. Hun er jo helt blåst 🤬 Gjennomtrekk🤬 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 21. juni 2022 #64124 Del Skrevet 21. juni 2022 Velinda skrev (31 minutter siden): Syns de ser skummel ut.... Lars Kristian Eriksen var litt uheldig på dette bildet, ja. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 21. juni 2022 #64125 Del Skrevet 21. juni 2022 Kan noen vennligst opplyse meg? Jeg lurer på hva i all verden som er problemet med å skippe måltider? (Selvfølgelig om man ikke er undervektig eller anorektisk, eller gammel og skrøpelig, eller lignende.) Om man er normalvektig eller over, tærer man jo da bare på det lagrede fettet. Som nettopp er grunnen til at man har et fettlager på kroppen - altså at man skal kunne klare seg uten mat nå og da. Som Dr. No sa til en av pasientene sine i "My 600 Lb life", da hun argumenterte for at hun måtte få i seg nok mat sånn at hun ikke sultet: "You have four years worth of food in you!" Vi vanlige dødelige har nok ikke fett til å leve på så lenge som i fire år, men likevel mer enn nok til at det absolutt ikke er noe problem å skippe et og annet måltid. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 21. juni 2022 #64126 Del Skrevet 21. juni 2022 Blinkie skrev (28 minutter siden): Herregud for noen svar fra cbe.😱 Hun burde ikke skrive slike svar til noen som helst. Hun er jo helt blåst 🤬 Og så må hun selvfølgelig poengtere at hun er stappmett etter to måltider pr dag…. Herregud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 21. juni 2022 #64127 Del Skrevet 21. juni 2022 Lafamiglia skrev (1 minutt siden): Kan noen vennligst opplyse meg? Jeg lurer på hva i all verden som er problemet med å skippe måltider? (Selvfølgelig om man ikke er undervektig eller anorektisk, eller gammel og skrøpelig, eller lignende.) Om man er normalvektig eller over, tærer man jo da bare på det lagrede fettet. Som nettopp er grunnen til at man har et fettlager på kroppen - altså at man skal kunne klare seg uten mat nå og da. Som Dr. No sa til en av pasientene sine i "My 600 Lb life", da hun argumenterte for at hun måtte få i seg nok mat sånn at hun ikke sultet: "You have four years worth of food in you!" Vi vanlige dødelige har nok ikke fett til å leve på så lenge som i fire år, men likevel mer enn nok til at det absolutt ikke er noe problem å skippe et og annet måltid. Problemet er ikke at hun anbefaler å skippe måltider, men at hun har NULL peiling på hvem hun veileder. Som andre har nevnt, det kan være mennesker med alvorlig spiseforstyrrelse eller sykdom som stiller spørsmål, så hun bør være ekstremt forsiktig med den «veiledningen» hun bedriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 21. juni 2022 Populært innlegg #64128 Del Skrevet 21. juni 2022 Lafamiglia skrev (3 minutter siden): Kan noen vennligst opplyse meg? Jeg lurer på hva i all verden som er problemet med å skippe måltider? (Selvfølgelig om man ikke er undervektig eller anorektisk, eller gammel og skrøpelig, eller lignende.) Om man er normalvektig eller over, tærer man jo da bare på det lagrede fettet. Som nettopp er grunnen til at man har et fettlager på kroppen - altså at man skal kunne klare seg uten mat nå og da. Som Dr. No sa til en av pasientene sine i "My 600 Lb life", da hun argumenterte for at hun måtte få i seg nok mat sånn at hun ikke sultet: "You have four years worth of food in you!" Vi vanlige dødelige har nok ikke fett til å leve på så lenge som i fire år, men likevel mer enn nok til at det absolutt ikke er noe problem å skippe et og annet måltid. Det er ikke noe problem i det hele tatt, altså å skippe måltider. Reaksjonene kommer fordi Netfit ikke aner om noen av de som tar til seg dette rådet ER nettopp undervektig, anorektisk, gamle eller skrøpelige. 86 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Heartland Skrevet 21. juni 2022 Populært innlegg #64129 Del Skrevet 21. juni 2022 Guffen skrev (4 timer siden): Håper ikke det «skippes» måltider på ferie med barn 😔 #forbilder Sursøtsaus skrev (56 minutter siden): Men for faen da. Hva slags tips er dette? For det første: De kjenner ikke til personen som spør. De aner ikke om dette er snakk om en som bare generelt stresser litt fordi de vil opprettholde den gode flyten i treningsrutinen sin, eller om det er en som genuint sliter med å overtenke trening og mat. De vet heller ikke hvor mye personen spiser til vanlig, eller hvor stor effekt det kan ha for personen om de skipper måltid. Hva som er mye eller lite for CBE er ikke nødvendigvis det vedkommende ville ansett som mye. De kjenner heller ikke til aktivitetsivået til personen og hvor mye mat personen "burde" få i seg. De vet ikke hva som er personens mål med treningen. Hvis målet er vektøking og muskelbygging er det ikke lurt å skippe måltid. For det andre: CBE skal være jævla takknemlig for de råtne eplene i kommentarfeltet som distraherer fra den saklige kritikken, for det er nettopp eksempler som det her som viser hvor problematisk hun er når det kommer til kropp og mat. Hun presenterer et tips fra diet-culture helvete à la 00-tallet. Det er DETTE som gjør at du får kritikk, CBE, fordi du gir ukritisk tips om å hoppe over måltider, og at på til skryter av at det er lett for deg å gjøre det. Det hjelper ikke å anerkjenne at kostholdet er individuelt når du likevel kommer med tips om å bare droppe måltider. Det er et mye bedre tips å enten be vedkommende spise tilnærmet normalt som ellers siden ferie ikke trenger å bety "vanskelig", eller enda bedre: Be personen stresse ned matfokuset, at det bare er en ferie så da er det også viktig å kunne kose seg med maten. Jeg merker jeg blir frustrert når bl.a Ingeborg Senneset ikke plukker opp denne problematiske måten å bruke platformen sin på. Jeg blir sint fordi bedriften har holdt på slik i mange år, og hver gang det kommer kritikk om den ræva påvirkningskraften hennes, så drukner fokuset i tabloider og "nettroll". Folk har fått beskjed fra sine psykologer om å slutte å følge henne fordi hun har matet spiseforstyrrelser med innholdet sitt, og bloggen hennes har bidratt til at folk føler seg verre, ikke inspirerte slik hun hevder hun ønsker, nettopp fordi hun kommer med slike venninetips som egentlig er slankemareritt. Wake up! Lille_Krokodille skrev (11 minutter siden): Og så må hun selvfølgelig poengtere at hun er stappmett etter to måltider pr dag…. Herregud! Jeg synes dette er helt sykt! Det kommer attpåtil fra Netfit som liksom skal være en «seriøs» trenings- og kostholdsveileder?! Helt sykt! Ikke bare gir hun råd om å bare spise to måltider for dag i en måned (!!), men hun skryter nærmest av at disse to måltidene for dag holder henne stappmett! Hun aner ikke noe om personen som spør. Basert på spørsmålet kan det være nærliggende å tro at personen (muligens) har et noe anstrengt forhold til mat og trening i utgangspunktet, og et slikt svar kan være en farlig kjempetrigger! Burde ikke noen medier bli varslet om dette? Det er virkelig ikke greit! Hun kan ikke gjemme seg bak at hun som privatperson snakker om seg selv heller, for her svarer hun på vegne av Netfit! 70 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torden Skrevet 21. juni 2022 #64130 Del Skrevet 21. juni 2022 Kollontaj skrev (4 timer siden): Jeg tenker at det ikke gjør all verden å retusjere et slikt bilde, det er ikke reklame. Langt verre å gjøre det på reklamebilder, spesielt hvis det er hudpleieprodukter. Da er det fullstendig ødeleggende for troverdigheten (om den finnes). Jeg er så dum og naiv at jeg tenker all retusjering er bullshit! Hvilke forbilder er vi for barna våre om vi ikke er gode nok som vi er? 24 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 21. juni 2022 #64131 Del Skrevet 21. juni 2022 Finlay skrev (8 timer siden): Det er stor forskjell på egne og andres bilder. Paret er 35 og 39 år, men fjerner linjer, bleker tenner og styrer på😂Det er litt komisk! Kilder: carolinebergeriksenno Instagram. https://www.seher.no/kjendis/om-ekteskapet---kan-bli-hoylytt/73467454 Om 10 år har de sikkert redigert bort seg selv for hvordan skal de takle livets gang når de holder på sånn når de er i 30-årene. De har begge et problem med å forholde seg til hvordan de ser ut i virkeligheten. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 21. juni 2022 #64132 Del Skrevet 21. juni 2022 NewStart87 skrev (3 timer siden): Må si meg enig her. Blir man for tynn så blir man fort innhul i kinnene og da ser det fort ut som man bruker rusmidler. Jeg er kjempe tynn (og spiser som en hest) og er innhult i kinnene. Fint å vite at jeg ser ut som en som bruker rusmidler 👍 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 21. juni 2022 Populært innlegg #64133 Del Skrevet 21. juni 2022 Sursøtsaus skrev (1 time siden): Men for faen da. Hva slags tips er dette? For det første: De kjenner ikke til personen som spør. De aner ikke om dette er snakk om en som bare generelt stresser litt fordi de vil opprettholde den gode flyten i treningsrutinen sin, eller om det er en som genuint sliter med å overtenke trening og mat. De vet heller ikke hvor mye personen spiser til vanlig, eller hvor stor effekt det kan ha for personen om de skipper måltid. Hva som er mye eller lite for CBE er ikke nødvendigvis det vedkommende ville ansett som mye. De kjenner heller ikke til aktivitetsivået til personen og hvor mye mat personen "burde" få i seg. De vet ikke hva som er personens mål med treningen. Hvis målet er vektøking og muskelbygging er det ikke lurt å skippe måltid. For det andre: CBE skal være jævla takknemlig for de råtne eplene i kommentarfeltet som distraherer fra den saklige kritikken, for det er nettopp eksempler som det her som viser hvor problematisk hun er når det kommer til kropp og mat. Hun presenterer et tips fra diet-culture helvete à la 00-tallet. Det er DETTE som gjør at du får kritikk, CBE, fordi du gir ukritisk tips om å hoppe over måltider, og at på til skryter av at det er lett for deg å gjøre det. Det hjelper ikke å anerkjenne at kostholdet er individuelt når du likevel kommer med tips om å bare droppe måltider. Det er et mye bedre tips å enten be vedkommende spise tilnærmet normalt som ellers siden ferie ikke trenger å bety "vanskelig", eller enda bedre: Be personen stresse ned matfokuset, at det bare er en ferie så da er det også viktig å kunne kose seg med maten. Jeg merker jeg blir frustrert når bl.a Ingeborg Senneset ikke plukker opp denne problematiske måten å bruke platformen sin på. Jeg blir sint fordi bedriften har holdt på slik i mange år, og hver gang det kommer kritikk om den ræva påvirkningskraften hennes, så drukner fokuset i tabloider og "nettroll". Folk har fått beskjed fra sine psykologer om å slutte å følge henne fordi hun har matet spiseforstyrrelser med innholdet sitt, og bloggen hennes har bidratt til at folk føler seg verre, ikke inspirerte slik hun hevder hun ønsker, nettopp fordi hun kommer med slike venninetips som egentlig er slankemareritt. Wake up! Jeg sendte screenshot til Senneset, pg spurte hva hun mente (siden hun heiet på CBE som ble mobbet med kritikk for samarbeidet med Beckman),men hun hadde ikke ‘gjort seg opp en mening’. Nei, men å heie på barneeksponering det klarte hun å ta stilling til! Så skuffet over henne. 64 1 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. juni 2022 #64134 Del Skrevet 21. juni 2022 Torden skrev (49 minutter siden): Jeg er så dum og naiv at jeg tenker all retusjering er bullshit! Hvilke forbilder er vi for barna våre om vi ikke er gode nok som vi er? Nå er jeg ikke akkurat FOR retusjering. P 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torden Skrevet 21. juni 2022 #64135 Del Skrevet 21. juni 2022 Sozzen skrev (20 minutter siden): Jeg er kjempe tynn (og spiser som en hest) og er innhult i kinnene. Fint å vite at jeg ser ut som en som bruker rusmidler 👍 😅 Jeg er tynn selv, men har du sett hvor mange overvektige folk som er utrolig ansiktspene? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 21. juni 2022 #64136 Del Skrevet 21. juni 2022 Hvem er det som følger etter henne når hun løper? Ser ut som hun har en creepy stalker etter seg. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 21. juni 2022 #64137 Del Skrevet 21. juni 2022 FruJohansen skrev (1 time siden): Det er ikke noe problem i det hele tatt, altså å skippe måltider. Reaksjonene kommer fordi Netfit ikke aner om noen av de som tar til seg dette rådet ER nettopp undervektig, anorektisk, gamle eller skrøpelige. Ja, hvis ikke de stilte spørsmålet til seg selv, da. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 21. juni 2022 #64138 Del Skrevet 21. juni 2022 Surikatt skrev (2 minutter siden): Ja, hvis ikke de stilte spørsmålet til seg selv, da. Det er underordnet, all den tid de også tilgjengeliggjør rådet for alle. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 21. juni 2022 #64139 Del Skrevet 21. juni 2022 (endret) Det er jo nærmest hysterisk morsomt. (kilde: Instagram story, ikke mulig å linke) Endret 21. juni 2022 av Malum Kilde 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 21. juni 2022 #64140 Del Skrevet 21. juni 2022 Malum skrev (Akkurat nå): Det er jo nærmest hysterisk morsomt Jeg så nettopp dette bildet og måtte lese det to ganger. Går de mot kunnskapen som Marit Kolby sitter inne med?🤔 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå