elskersommer Skrevet 16. juni 2022 #63761 Del Skrevet 16. juni 2022 Carrie_S skrev (2 timer siden): Jeg er helt enig. Jeg hørte om denne tråden i en annen forbindelse og at det skulle være saklig kritikk av henne her. Gikk inn og leste i går kveld, og ble helt sjokkert over hva enkelte kan skrive om et annet menneske. Det er ikke saklig eller greit å kritisere noens utseende, smil, hvor gamle de eventuelt ser ut på bilder osv. Jeg kan ikke si annet enn at de som kalte dette en mobbetråd der jeg var, hadde helt rett. Jeg synes også det virker temmelig stalkeraktig å hente frem en uskyldig kommentar fra under en avisartikkel og lage en diskusjon rundt det. Jeg begriper ikke at man tror at det er grei atferd. Jeg stor motstander av måten cbe eksponerer barna sine.. å motstander av det kroppshysteri hun bedriver. Men de siste dagene har det faktisk vært bare saklige ting men innimellom så kommer det slike ting men som regel blir det rapportert og fjernet av admin 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 16. juni 2022 Populært innlegg #63762 Del Skrevet 16. juni 2022 Tenk om du hengte opp bilder av ungene dine på kontoret ditt, i gangene, på møterommene og insisterte på at kolleger og andre skulle godta at du mener uten ungenes tilstedeværelse er du bare upersonlig og kald? Dvs gjør en dårligere jobb? SoMe er jobben hennes, ikke barnas! «- Jeg profiterer på å være Caroline Berg Eriksen, og Caroline Berg Eriksen er mamma til to små jenter. Det går det ikke an å forandre, og om jeg i større grad skulle ekskludert familien min fra sosiale medier, ville det blitt kaldt og upersonlig.» https://www.dagbladet.no/kjendis/skolesekk-brak-skummelt/76347256 Dette er jo rene Amber Heard-stil. Bortforklaringer og bløff: «Eriksen understreker til Dagbladet at hun aldri skyver døtrene sine foran seg selv i annonser for kunder.« 57 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 16. juni 2022 #63763 Del Skrevet 16. juni 2022 Lite konfronterende artikkel, naturligvis. Men det er da NOE. Får inntrykk av at CBE føler seg litt presset, og kanskje ikke har tenkt at saken skulle få et såpass omfang. Synes uttrykk som “voksne som rotter seg sammen” og “ilegger meg diagnoser” (altså diagnosER(!)) vitner om det. Ellers har hun ingenting imot kritikk og diskusjoner rundt barn og sosiale medier. Så flott! https://www.instagram.com/frujohansen.no/ inviterer henne til å ta debatten i media, da kan man bare håpe at media er på ballen. Tips dem, jo flere som gjør det, jo bedre👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 16. juni 2022 #63764 Del Skrevet 16. juni 2022 Kollontaj skrev (21 minutter siden): Tenk om du hengte opp bilder av ungene dine på kontoret ditt, i gangene, på møterommene og insisterte på at kolleger og andre skulle godta at du mener uten ungenes tilstedeværelse er du bare upersonlig og kald? Dvs gjør en dårligere jobb? SoMe er jobben hennes, ikke barnas! «- Jeg profiterer på å være Caroline Berg Eriksen, og Caroline Berg Eriksen er mamma til to små jenter. Det går det ikke an å forandre, og om jeg i større grad skulle ekskludert familien min fra sosiale medier, ville det blitt kaldt og upersonlig.» https://www.dagbladet.no/kjendis/skolesekk-brak-skummelt/76347256 Dette er jo rene Amber Heard-stil. Bortforklaringer og bløff: «Eriksen understreker til Dagbladet at hun aldri skyver døtrene sine foran seg selv i annonser for kunder.« Jeg lurer på hva hun mener med netthat? Det er ikke greit å si at det ikke er greit å vise bilder av barna? Men det er greit av herren i huset of kalle folk dumme? Skyte de i panna (ja, jeg vet det er en stund siden, men det er så innmari betegnende på hams oppførsel !) Hva kom frem i kommentarfeltet som var hat? Jeg skjønner ikke. 39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølv_dugg Skrevet 16. juni 2022 #63765 Del Skrevet 16. juni 2022 Skulle tatt seg ut om jeg gikk med bilde av ungene mine klistret i pannen min foran pasientene. Umulig å utføre en jobb uten å bli upersonlig og kald når jeg tross alt har barn som venter på meg hjemme helt uavhengig av karrieren min. Jeg har forøvrig hatt tre skolestartere de siste årene, og jeg tror det kanskje har vært én maks to i hver klasse som har kommet med en annen sekk enn Beckmann. Når jeg startet på skolen for 30ish år siden så hadde jeg Beckmann. Det er et bunnsolid og sterkt merkenavn som «alle» kjøper, så denne influencerkampanjen de har kjørt er høyst unødvendig og gjør nok mer skade enn nytte for merkevaren. Flesteparten av dette årets skolestartere har nok kjøpt sekk allerede, dog blir det spennende å se på salgstallene til neste år om folk fortsatt husker Beckmanngate. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 16. juni 2022 Populært innlegg #63766 Del Skrevet 16. juni 2022 Kollontaj skrev (23 minutter siden): Tenk om du hengte opp bilder av ungene dine på kontoret ditt, i gangene, på møterommene og insisterte på at kolleger og andre skulle godta at du mener uten ungenes tilstedeværelse er du bare upersonlig og kald? Dvs gjør en dårligere jobb? SoMe er jobben hennes, ikke barnas! «- Jeg profiterer på å være Caroline Berg Eriksen, og Caroline Berg Eriksen er mamma til to små jenter. Det går det ikke an å forandre, og om jeg i større grad skulle ekskludert familien min fra sosiale medier, ville det blitt kaldt og upersonlig.» https://www.dagbladet.no/kjendis/skolesekk-brak-skummelt/76347256 Dette er jo rene Amber Heard-stil. Bortforklaringer og bløff: «Eriksen understreker til Dagbladet at hun aldri skyver døtrene sine foran seg selv i annonser for kunder.« Hun sier jo rett ut at hun setter seg og sin bedrift foran barna og barnas rettigheter. Hun kan jo virkelig ikke mene at barnas beste skal vike for at det hun holder på med skal virke varmere og mer personlig? Hun har virkelig ingen respekt for barna sine. Null! 57 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pippio Skrevet 16. juni 2022 Populært innlegg #63767 Del Skrevet 16. juni 2022 Jeg synes ikke CBE kom så heldig ut av Dagbladet artikkelen. Det er mye fokus på sharenting og journalisten nevner flere årsaker og influensere som ikke deler bilde / informasjon om barna sine. 52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hunter7 Skrevet 16. juni 2022 Populært innlegg #63768 Del Skrevet 16. juni 2022 CBE har tydeligvis glemt at hun slo seg opp og frem som blogger helt uten involvering av mindreårige. Jeg er ganske sikker på at CBE kunne ha klart å skape seg en videre karriere i det nye SoMe-landskapet hadde CBE villet. Men det hadde krevd større arbeidsvilje og fornyingsevne enn det man er vitne til idag. 53 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 16. juni 2022 Populært innlegg #63769 Del Skrevet 16. juni 2022 mrs.tld skrev (48 minutter siden): Hvis hun fremstår kald og upersonlig uten å bruke barna sine i sosiale medier, er det på tide å stenge sjappa! Da er det ikke lenger en konto om henne, men om barna. Hvordan er det mulig å grave seg lengre og lengre ned for hver gang man åpner munnen? Ellers en temmelig svak artikkel fra Dagbladets side, men egentlig sjeldent jeg forventer mer fra den sladreavisen der. Helt enig. Hvis CBE ikke har nok å by på uten det blir kaldt og upersonlig uten barna, så er det på tide å finne på noe annet! Å skyve barna foran seg i jobben og jammen meg også når hun får kritikk for det er skikkelig umodent. Hun er midt i tredveårene for svarte. Voks opp! Ellers er det som forventet svakt av Datatilsynet. De har aldri villet ta i influencer-eksponering til tross for at lovverket er mer enn tydelig nok. 50 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 16. juni 2022 Populært innlegg #63770 Del Skrevet 16. juni 2022 Artikkelen i Dagbladet var platte greier. De har jo blitt håpløst dårlige, men har iallefall fått med seg Unicef sin Sharenting-video, og nevner at eksponering av barn hos andre influencere er no-no. CBE.no kommer ikke så bra ut av det syns jeg. De får jo sjeldens spalteplass med noe annet enn noe som har med "bråk" å gjøre. "Voksne mennesker som rotter seg sammen" kunne forøvrig vært en ok boktittel kanskje? Oppfølger til "Kvinner som hater kvinner"? - men av en annen influencer. De føler iallefall "mobbingen" like sterkt etterhvert tydeligvis. 52 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Nutz Skrevet 16. juni 2022 Populært innlegg #63771 Del Skrevet 16. juni 2022 Dette var en dårlig artikkel av dagbladet. Caroline sier at hun blokkerer de som skrive løgner, men her sitter jeg og er blokkert UTEN å ha gjort nettopp dette. Min eneste kommentar under beckmann innlegget var at ekteparet blokkerte brukere som skrev kommentarer de ikke likte og folk som likte disse kommentarene. Det er jo beviselig ikke løgn. 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 16. juni 2022 Populært innlegg #63772 Del Skrevet 16. juni 2022 Voksne mennesker som «rotter seg sammen» for å tale barna sin sak… Ja, det er skikkelig, skikkelig ille…🤓 53 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 16. juni 2022 #63773 Del Skrevet 16. juni 2022 Hun har altså daglige refleksjoner rundt hva som er greit å dele, og hva som ikke er det. Med mannen. Tiden er vel igrunnen overmoden for å lufte disse tankene for noen andre enn akkurat ham. ..uenigheter må man kunne akseptere uten å ta diskusjonen ned til et nivå hvor man benytter seg av personangrep og andre usakligheter. Det er jo LKE i et nøtteskall hun beskriver her😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 16. juni 2022 #63774 Del Skrevet 16. juni 2022 Jeg er et menneske sier hun..ja, det er du. MEN, du er et menneske som selger ungene dine ! 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 16. juni 2022 #63775 Del Skrevet 16. juni 2022 Miss perfect skrev (1 minutt siden): Jeg er et menneske sier hun..ja, det er du. MEN, du er et menneske som selger ungene dine ! Og barna er også mennesker med akkurat de samme rettighetene til å bestemme over seg selv. Forskjellen er at vi voksne kan stå opp for oss selv og våre rettigheter, mens barna er helt avhengig av at andre gjør det for dem. Argumentene hun har er jo bare alle bevis på at hun setter egne behov foran barna sine. Og når hun snakker om nettroll og er gift med det største av dem alle, blir det utrolig tynt. 42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hallepalle2 Skrevet 16. juni 2022 Populært innlegg #63776 Del Skrevet 16. juni 2022 Hun kom virkelig ikke bra ut av Dagbladet artikkelen. Jeg syns de var sjeldent objektive ved at de nevner diskusjonen om p eksponere barna og trekke frem influensere som velger å skjerme barna. Hun skylder igjen på andre og at hun blir lei seg - det er faktisk ikke relevant i denne diskusjonen. Og hun er redd for hvor netthetset ender, likevel eksponerer hun barna for denne hetsen på daglig basis. Det er faktisk ikke til å tro! 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 16. juni 2022 #63777 Del Skrevet 16. juni 2022 Blir kaldt og upersonlig å ikke bruke barna i some..... javel, kanskje på tide å finne seg en annen jobb da, CBE? 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Pås Skrevet 16. juni 2022 Populært innlegg #63778 Del Skrevet 16. juni 2022 "jeg har daglige refleksjoner både med meg selv og Lars-Kristian om hva som er greit å dele og hva som ikke er det." Hva med å løfte blikket og diskutere med andre enn seg selv og sitt ekkokammer? 48 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 16. juni 2022 #63779 Del Skrevet 16. juni 2022 (endret) elskersommer skrev (4 timer siden): Hvorfor skriver du sånn om andre mennesker? Jeg skriver at jeg ikke synes virkeligheten samsvarer med det hun fremstiller i SoMe. Utover det trenger ikke jeg forklare meg for deg. Endret 16. juni 2022 av Aquarius04 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy_87 Skrevet 16. juni 2022 #63780 Del Skrevet 16. juni 2022 Syns det er noe rart i brystregionen 🧐🤔 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå