AnnePåLande Skrevet 9. juni 2022 #62921 Del Skrevet 9. juni 2022 Stargaze skrev (4 minutter siden): Nettopp! Og CP treffer målgruppen i forhold til både en kropp som er realistisk og klær tilpasset den. Lekkert og ting man fint kunne gått i selv. Usikker på hva som er målgruppen til cbe. Der er jeg litt forvirret…treningsnarkomane tenåringer etter IG å dømme. Uansett er hun et dårlig forbilde. Ja, mye fint i CP sin kolleksjon. Delikate bilder og de treffer som sagt målgruppen. Har kjøpt noen av sminkeproduktene og er veldig fornøyd. Jeg har aldri blitt påvirket av noe som CBE reklamerer for. Virksomheten deres er et stort mageplask. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 9. juni 2022 #62922 Del Skrevet 9. juni 2022 10 minutter siden, Stargaze said: Nettopp! Og CP treffer målgruppen i forhold til både en kropp som er realistisk og klær tilpasset den. Lekkert og ting man fint kunne gått i selv. Usikker på hva som er målgruppen til cbe. Der er jeg litt forvirret…treningsnarkomane tenåringer etter IG å dømme. Uansett er hun et dårlig forbilde. Jeg tror ikke hun egentlig har en målgruppe, det handler bare om hvordan hun ønsker å fremstille seg selv. Da de bodde i Siljan prøvde hun å se eldre ut, som en voksen, sofistikert dame, der det ofte bikket over i "kjerringstil". Nå prøver hun å se yngre ut, og det har ikke overraskende bikket over i "fjortisstil". Tanker om målgruppe tror jeg kommer langt ned på prioriteringslisten. 42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 9. juni 2022 #62923 Del Skrevet 9. juni 2022 (endret) Hun var poster-girl på rosablogg-fenomenet den gangen det oppstod. Ti år siden? Kanskje mer? Nå er bedriften akterutseilt. Ja, jeg vil påstå at skipet faktisk har sunket. De e ikke aktuelle med noe som helst, annet en pro-ana og treningshysteri. Det er tydelig mangel på skikkelige annonsører og oppdrag. Gina Tricot liksom. Chiquelle. Fast-fashion i seg selv er lavmål. De har jo hele tiden tråket hardt i salaten med flere samarbeidspartnere med ufin oppførsel og manglende evne til selvinnsikt og endring. De er rett og slett ikke attraktiv som reklamekanal, virker det som. Endret 9. juni 2022 av blåbærpai Skrivefeil 30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 9. juni 2022 #62924 Del Skrevet 9. juni 2022 skruf skrev (2 timer siden): Dette blir avsporing (og jeg orker ikke forklare mere rundt at her brukes ikke begrepet «soves ned»), men det med å være fysisk på huset eller ikke varierer nok fra plass til plass. Her så er lis1+lis2 fysisk tilstede hele vakta, mens overlegene kan dra hjem på kveld/natt når de har vakt, så sant de ikke bor lengre unna enn 10min (egt 15min, men man må beregne tid til å skifte+skrubbe inn) Så da jeg tidligere skrev at mannen min kan dra hjem så mente jeg kveld/natt når han har vakt. Mandag-fredag 7-17 er de fysisk på jobb. Vi bosatte oss her vi bor nettopp pga kort vei til jobb (jeg jobbet også på sykehus før jeg ble syk; jobbet på Barn, men tok ekstravakter på annen avd da jeg ikke hadde 100% stilling. Jobbet på fødeavd før det åpnet seg ei ledig stilling på Barn med høyere prosent) Men det med tilstedevakt eller ikke varierer fra sykehus til sykehus. Da mannen min spesialiserte seg og hadde gruppe1-tjeneste på et universitetsykehus så var det tilstedevakt Før operasjon/inngrep så har overlegen såklart på forhånd undersøkt pas og kommet frem til type inngrep, og i samråd med anestesilege avklart foretrukket type anestesi (enkelte pasienter har også et ønske om narkose selv om operasjonen kunne ha blitt utført i spinal eller plexus/blokade). Hvis det er en erfaren lis2-lege på jobb så er det enkelte operasjoner denne kan utføre selv, enkelte med overvåkning av overlege. Mere krevende operasjoner er det overlegen som gjør, og lis2 assisterer Det er ikke alltid operasjoner skjer umiddelbart når det ikke er planlagte, pas er feks ikke fastende. Eller noe som haster mere oppstår i mellomtiden. Her har overlegene lange vakter, feks de går på vakt tirsdag kl 0700 og går av vakt neste morgen og direkte på «vanlig» jobb og ikke ferdig før kl 17. Helgevakter er fra fredag kl 17-mandag 0700 (men ikke fri etter helgevakter så rett på jobb til kl 17. Og ja; jeg har vært med på flere operasjoner selv; keisersnitt både med spinal og i narkose for å ta i mot babyen etter at den er ute, så har fulgt mor fra føden til operasjon og vært tilstede på opr.stua under hele prosessen. Vet som sagt at dette er avsporing, og rapporterer meg selv, men følte for å forklare litt etter at det hovmodig ble skrevet at jeg «må jobbe på en rar plass» bare pga vedkommende ikke vil forstå at det er store variasjoner fra sykehus til sykehus. Minus noen avbrekk ifm fødsel og permisjon så har jeg jobbet i helsevesenet fra jeg begynte med sommerjobb på sykehjem da jeg var 18 og under utdanning fra jeg var 19. Fikk tilbud om fast ansettelse på avd jeg hadde praksis ved på sykehus under utdanning. Greit nok at jeg ble syk for litt over 1 år siden og ikke kan jobbe mere, men ting har ikke endret seg på 1 år. Ja, dette ble avsporing. Poenget var dårlig språk hos noen som kaller seg journalist. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S0lstraalen Skrevet 9. juni 2022 #62925 Del Skrevet 9. juni 2022 Husker jeg likte Adax veskene hu «designet». Dessverre var de for dyre for min lommebok på den tiden. Kjøpt meg Adax veske nå de senere år, og veldig fornøyd. (Ikke hennes design vel og merke, skal aldri i verden kjøpe noe hu reklamerer for -> øke hennes inntekt) I grunn kjipt å boikotte alle merker hu fronter. Ble nesten redd når a dukka opp i Hooka sko, for de er favorittene mine. Godt hu ikke fikk de som sponsor…. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 9. juni 2022 #62926 Del Skrevet 9. juni 2022 AnnePåLande skrev (2 timer siden): Mens påvirkere som Camilla Phil har vært i bla Frankrike og vist frem kjoler og hvordan hun styler seg, springer daglig leder i CBE bokstavlig talt ræva av seg og viser frem klær som ikke er tilpasset alderen hennes. CP viser ofte frem nye kolleksjoner og sminkeprodukter.. hva gjør CBEs ansatte?? Mens hun putter puter i thightsen for å få en fyldigere rumpe. Utrolig. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. juni 2022 #62927 Del Skrevet 9. juni 2022 123Frustrert skrev (1 time siden): Ja, dette ble avsporing. Poenget var dårlig språk hos noen som kaller seg journalist. Som sagt; jeg har rapportert både meg selv og andre som sporet av, jeg var dessverre teit dom gikk rett på brukerangrep og følte for forsvare meg for å ikke fremstå som en løgner. Jeg rapporterte allerede i går for avsporing og brukerdebatt, og mitt siste innlegg i morges, så forhåpentligvis blir det ryddet snart, Men fra min kant så stopper diskusjonen om begrepsbruk ved ulike plasser nå. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 9. juni 2022 #62928 Del Skrevet 9. juni 2022 CBE har alltid reklamert for mye trashy klær og hun utpreget seg aldri som moteblogger, hun var hverdagsblogger, "fotballfruen i gata". Men hun var tidlig ute, var yngre, det skjedde mer. På veien tror jeg dessverre at Caroline har misforstått og virkelig begynte å tro at folk faktisk var så interessert i akkurat hennes liv. (Skrev hun ikke noe om at "jeg bare er meg" og det var jobben, liksom.) Så nå bare fortsetter hun med det, å vise fram sitt eget liv, men folk er ikke interessert lenger! Det hun/de ikke har skjønt, er at å holde seg på toppen krever at du utvikler deg, holder deg relevant, gjør endringer , overrasker. Jeg tror dessverre CBE etter femten år som influencer har gått i den villfarelse å tro livet hennes er helt spesielt og å dra opp mobilen i tide og utide og filme seg selv er det folk venter på hver dag. Sannheten er jo at de fleste har gått videre for lengst, hadde VG hatt en sak med henne på siden nå ville nok mange spurt, "hvem er det?" Men de har heller aldri saker om henne lenger. Det har begynt å ryke "has beens" ut av pipa der i Sarpsborg for lenge siden, og er man først blitt irrelevant som influencer, er det ytterst vanskelig å komme tilbake. Det er tross alt et "yrke" tuftet på at du er interessant i deg selv. Når du viser til alle at du ikke er det lenger, vel, hvorfor skal noen ønske mer av det? En artist kan alltid forsøke seg på et come back, det tror jeg blir rimelig umulig som tidligere blogger. Jeg syns det er merkelig at de fortsatt kan leve av dette, men om de kan det om fem år, da vil jeg si et under har skjedd for dem. (Kanskje fordi da en av døtrene tar over som tenåring, ugh...) 44 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 9. juni 2022 Populært innlegg #62929 Del Skrevet 9. juni 2022 hvalstad45 skrev (1 time siden): CBE har alltid reklamert for mye trashy klær og hun utpreget seg aldri som moteblogger, hun var hverdagsblogger, "fotballfruen i gata". Men hun var tidlig ute, var yngre, det skjedde mer. På veien tror jeg dessverre at Caroline har misforstått og virkelig begynte å tro at folk faktisk var så interessert i akkurat hennes liv. (Skrev hun ikke noe om at "jeg bare er meg" og det var jobben, liksom.) Så nå bare fortsetter hun med det, å vise fram sitt eget liv, men folk er ikke interessert lenger! Det hun/de ikke har skjønt, er at å holde seg på toppen krever at du utvikler deg, holder deg relevant, gjør endringer , overrasker. Jeg tror dessverre CBE etter femten år som influencer har gått i den villfarelse å tro livet hennes er helt spesielt og å dra opp mobilen i tide og utide og filme seg selv er det folk venter på hver dag. Sannheten er jo at de fleste har gått videre for lengst, hadde VG hatt en sak med henne på siden nå ville nok mange spurt, "hvem er det?" Men de har heller aldri saker om henne lenger. Det har begynt å ryke "has beens" ut av pipa der i Sarpsborg for lenge siden, og er man først blitt irrelevant som influencer, er det ytterst vanskelig å komme tilbake. Det er tross alt et "yrke" tuftet på at du er interessant i deg selv. Når du viser til alle at du ikke er det lenger, vel, hvorfor skal noen ønske mer av det? En artist kan alltid forsøke seg på et come back, det tror jeg blir rimelig umulig som tidligere blogger. Jeg syns det er merkelig at de fortsatt kan leve av dette, men om de kan det om fem år, da vil jeg si et under har skjedd for dem. (Kanskje fordi da en av døtrene tar over som tenåring, ugh...) LKE var tidligere i dag ute på Stort og Smått om Sosiale Medier på Fb og øste av sin kunnskap. Innlegget var om algoritmene på instagram og herr Eriksen foreslo å bruke TikTok i stedet. Sjarmerende! Dette er jo veldig symptomatisk for hva som går galt for bedriften. Herr Eriksen publiserer sitt budskap, men "poster uten å se hva andre poster" fordi det er så mye "ræl". Selv store SoMe-aktører følger med på andre og kommenterer her og der. Slik virker de folkelige og interessert, noe som igjen gir godt forhold til følgerne. LKE dumper inn, slenger ut av seg det han har å formidle gidder ikke å lytte til andre og kaller andres innlegg for ræl. Det er jo et gigantisk fuck you til potensielle følgere. Det er lenge siden Caroline var så populær at hun inspirerte leserne "bare ved å være seg selv". Lars Kristian har aldri vært der. Hvorfor skal noen gidde å se hva han legger ut, når han er helt åpen på at han ikke nedverdiger seg til å gjøre det samme tilbake? Hele den bransjen er bygget på nettverksbygging. Hvis jeg skriver "fine du" på din post, så kommenterer du med hjerter og flammeemoji på min, ikke sant? Forøvrig tror jeg både Caroline og mannen hadde hatt godt av å følge med på andre enn seg selv. Det virker ikke som de får mye input utenfra irl om dagen, så et litt åpnere sinn på SoMe hadde kanskje gitt dem et snev av perspektiv. 56 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 9. juni 2022 #62930 Del Skrevet 9. juni 2022 Felis skrev (25 minutter siden): LKE var tidligere i dag ute på Stort og Smått om Sosiale Medier på Fb og øste av sin kunnskap. Innlegget var om algoritmene på instagram og herr Eriksen foreslo å bruke TikTok i stedet. Sjarmerende! Dette er jo veldig symptomatisk for hva som går galt for bedriften. Herr Eriksen publiserer sitt budskap, men "poster uten å se hva andre poster" fordi det er så mye "ræl". Selv store SoMe-aktører følger med på andre og kommenterer her og der. Slik virker de folkelige og interessert, noe som igjen gir godt forhold til følgerne. LKE dumper inn, slenger ut av seg det han har å formidle gidder ikke å lytte til andre og kaller andres innlegg for ræl. Det er jo et gigantisk fuck you til potensielle følgere. Det er lenge siden Caroline var så populær at hun inspirerte leserne "bare ved å være seg selv". Lars Kristian har aldri vært der. Hvorfor skal noen gidde å se hva han legger ut, når han er helt åpen på at han ikke nedverdiger seg til å gjøre det samme tilbake? Hele den bransjen er bygget på nettverksbygging. Hvis jeg skriver "fine du" på din post, så kommenterer du med hjerter og flammeemoji på min, ikke sant? Forøvrig tror jeg både Caroline og mannen hadde hatt godt av å følge med på andre enn seg selv. Det virker ikke som de får mye input utenfra irl om dagen, så et litt åpnere sinn på SoMe hadde kanskje gitt dem et snev av perspektiv. Er det noen som legger ut ræl, så er er det vel de. Og at han ikke ser hva andre legger ut, er bullshit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 9. juni 2022 #62931 Del Skrevet 9. juni 2022 Felis skrev (35 minutter siden): LKE var tidligere i dag ute på Stort og Smått om Sosiale Medier på Fb og øste av sin kunnskap. Innlegget var om algoritmene på instagram og herr Eriksen foreslo å bruke TikTok i stedet. Sjarmerende! Dette er jo veldig symptomatisk for hva som går galt for bedriften. Herr Eriksen publiserer sitt budskap, men "poster uten å se hva andre poster" fordi det er så mye "ræl". Selv store SoMe-aktører følger med på andre og kommenterer her og der. Slik virker de folkelige og interessert, noe som igjen gir godt forhold til følgerne. LKE dumper inn, slenger ut av seg det han har å formidle gidder ikke å lytte til andre og kaller andres innlegg for ræl. Det er jo et gigantisk fuck you til potensielle følgere. Det er lenge siden Caroline var så populær at hun inspirerte leserne "bare ved å være seg selv". Lars Kristian har aldri vært der. Hvorfor skal noen gidde å se hva han legger ut, når han er helt åpen på at han ikke nedverdiger seg til å gjøre det samme tilbake? Hele den bransjen er bygget på nettverksbygging. Hvis jeg skriver "fine du" på din post, så kommenterer du med hjerter og flammeemoji på min, ikke sant? Forøvrig tror jeg både Caroline og mannen hadde hatt godt av å følge med på andre enn seg selv. Det virker ikke som de får mye input utenfra irl om dagen, så et litt åpnere sinn på SoMe hadde kanskje gitt dem et snev av perspektiv. Felis skrev (37 minutter siden): LKE var tidligere i dag ute på Stort og Smått om Sosiale Medier på Fb og øste av sin kunnskap. Innlegget var om algoritmene på instagram og herr Eriksen foreslo å bruke TikTok i stedet. Sjarmerende! Dette er jo veldig symptomatisk for hva som går galt for bedriften. Herr Eriksen publiserer sitt budskap, men "poster uten å se hva andre poster" fordi det er så mye "ræl". Selv store SoMe-aktører følger med på andre og kommenterer her og der. Slik virker de folkelige og interessert, noe som igjen gir godt forhold til følgerne. LKE dumper inn, slenger ut av seg det han har å formidle gidder ikke å lytte til andre og kaller andres innlegg for ræl. Det er jo et gigantisk fuck you til potensielle følgere. Det er lenge siden Caroline var så populær at hun inspirerte leserne "bare ved å være seg selv". Lars Kristian har aldri vært der. Hvorfor skal noen gidde å se hva han legger ut, når han er helt åpen på at han ikke nedverdiger seg til å gjøre det samme tilbake? Hele den bransjen er bygget på nettverksbygging. Hvis jeg skriver "fine du" på din post, så kommenterer du med hjerter og flammeemoji på min, ikke sant? Forøvrig tror jeg både Caroline og mannen hadde hatt godt av å følge med på andre enn seg selv. Det virker ikke som de får mye input utenfra irl om dagen, så et litt åpnere sinn på SoMe hadde kanskje gitt dem et snev av perspektiv. Han er sikkert bare sjalu og misunnelig når han kaller det andre poster for "ræl" 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 9. juni 2022 #62932 Del Skrevet 9. juni 2022 Det er mye ræl på TikTok, men det han legger ut selv (på tiktok eller instagram) er hverken inspirerende, nyttig eller underholdende. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 9. juni 2022 #62933 Del Skrevet 9. juni 2022 tullerikke skrev (31 minutter siden): Er det noen som legger ut ræl, så er er det vel de. Og at han ikke ser hva andre legger ut, er bullshit. Finnes vel sjelden folk som bruker så mye tid på nettet som han, til å snoke rundt på hva folk måtte skrive om han og kona. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Nutz Skrevet 9. juni 2022 Populært innlegg #62934 Del Skrevet 9. juni 2022 Denne kommentaren blir sikkert slettet og det er greit, men jeg må likevel si at LKE er et av de mest motbydelige menneskene jeg vet om. Selverklært ekspert i alt, bedreviter, juksepave og tilsynelatende få sosiale antenner. I tillegg er han i stor grad med på å forværre konas spiseforstyrrelse ved å oppfordre til et ekstremt treningsregime med lite mat og fettmåling. Æsj. 72 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 9. juni 2022 Populært innlegg #62935 Del Skrevet 9. juni 2022 Det festligste med innlegget hans på Stort og smått er at han skriver at det viktigste er hva kundene orker. Det finnes vel knapt en bedrift i Norge som er mindre lydhør for kundenes ønsker enn Treasures AS. Det gjenspeiles i få og flyktige samarbeidsavtaler og LKEs hang til å blokkere alt som ikke er ros fra følgerne. 55 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 9. juni 2022 #62936 Del Skrevet 9. juni 2022 Flere som er enige i lke da, men de andre ordlegger seg litt annerledes. Forøvrig så trodde jeg nesten ingen over 12 var på tik tok, haha! Kanskje jeg også begynner bli utdatert?! (skal jo skje oss alle en gang ) 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sammy! Skrevet 9. juni 2022 #62937 Del Skrevet 9. juni 2022 Nutz skrev (1 time siden): Denne kommentaren blir sikkert slettet og det er greit, men jeg må likevel si at LKE er et av de mest motbydelige menneskene jeg vet om. Selverklært ekspert i alt, bedreviter, juksepave og tilsynelatende få sosiale antenner. I tillegg er han i stor grad med på å forværre konas spiseforstyrrelse ved å oppfordre til et ekstremt treningsregime med lite mat og fettmåling. Æsj. Jeg er enig i det du skriver. Typen er rett og slett motbydelig. Jeg blir helt rasende når jeg ser hva han lirer av seg om tiktok, som HAN SELV BRUKER! For en idiot. Jeg hadde ikke sett på videoene hans om jeg så fikk penger for det! Og at han ikke evner å se hvor langt ut på tynn is kona hans er, er enda verre. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 9. juni 2022 #62938 Del Skrevet 9. juni 2022 2 hours ago, Nutz said: Denne kommentaren blir sikkert slettet og det er greit, men jeg må likevel si at LKE er et av de mest motbydelige menneskene jeg vet om. Selverklært ekspert i alt, bedreviter, juksepave og tilsynelatende få sosiale antenner. I tillegg er han i stor grad med på å forværre konas spiseforstyrrelse ved å oppfordre til et ekstremt treningsregime med lite mat og fettmåling. Æsj. Fullstendig enig med deg. Avskyelig type rett og slett. Glemmer ikke da han postet bilde av hestkjøtt etter å ha kjørt på og drept en hest og etterpå klagde på Skodaen han fikk som leiebil da hans egen var til reperasjon..... Fysj så motbydelig oppførsel 🤮 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. juni 2022 #62939 Del Skrevet 9. juni 2022 Minnie Mus skrev (27 minutter siden): Fullstendig enig med deg. Avskyelig type rett og slett. Glemmer ikke da han postet bilde av hestkjøtt etter å ha kjørt på og drept en hest og etterpå klagde på Skodaen han fikk som leiebil da hans egen var til reperasjon..... Fysj så motbydelig oppførsel 🤮 Det var vel spikeren i kista for hans renommé. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 9. juni 2022 #62940 Del Skrevet 9. juni 2022 Og nå skal det tjenes penger på mindreårig sin skolestart. Reklame for skolesekk. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå