Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

123Frustrert skrev (2 timer siden):

Omgangssyke .. andre kan også kalle det fyllesyke når man har drukket vin dagen før ( jeg måtte i alle fall ha vært ganske drita om jeg skulle stått sånn i speilet og tatt bilder av meg selv, for så å tenke at dette var interessant for verden også legge det ut.. noen sperrer måtte jeg ha mistet, for å si det sånn).

Men fyllesyk er kanskje ikke så feminint å være så da lyder omgangssyke litt bedre.

Haha,min tanke også…men hun er jo perfekt og hAr sikkert aldri vært fyllesjuk..

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

EmilieH skrev (12 timer siden):

Hun er syk igjen, omgangssyke denne gangen. Mye syk synes jeg, bør få styrket det immunforsvaret sitt altså. 

Eller kanskje hun skal operere igjen... 🤔

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen update enda, lurer på om hun virkelig er syk eller skal opereres som noen her skriver. Kanskje rumpeimplantat blir det neste, så slipper de å jukse med de løse innleggene hele tiden.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (1 minutt siden):

Ingen update enda, lurer på om hun virkelig er syk eller skal opereres som noen her skriver. Kanskje rumpeimplantat blir det neste, så slipper de å jukse med de løse innleggene hele tiden.

Leste på Instagramen til mannen at alle hadde vært nede for telling siden torsdag. Nå hadde han vondt i magen men var ute å løp fordet. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (36 minutter siden):

Leste på Instagramen til mannen at alle hadde vært nede for telling siden torsdag. Nå hadde han vondt i magen men var ute å løp fordet. 

Nok et tegn på hvor manisk den treninga er. Kan de ikke gi kroppen pause?! 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (3 minutter siden):

Nok et tegn på hvor manisk den treninga er. Kan de ikke gi kroppen pause?! 

Nei, tenk om det kom noen ekstra kalorier krypende. Det går ikke! 

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En god, gammeldags fyllesyke etter altfor mye vin varer gjerne i to dager. Snakker av erfaring, er ikke 18 lengre, si.. 🍷

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå ikke så sikker på det. Her ble det postet for mange timer siden ang hva man spekulerer i og han postet dette kl 11.00 ish... Altså mange timer etter hva som ble skrevet her inne. Alt for å skule event operasjoner ...! Ingenting som forundrer meg med disse to.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
Pæddan skrev (1 time siden):

Er nå ikke så sikker på det. Her ble det postet for mange timer siden ang hva man spekulerer i og han postet dette kl 11.00 ish... Altså mange timer etter hva som ble skrevet her inne. Alt for å skule event operasjoner ...! Ingenting som forundrer meg med disse to.

Det er ingen grunn til å spekulere i ny operasjon. CBE er ofte syk og det vet alle som har fulgt sånn noenlunde med i noen år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnowBells skrev (50 minutter siden):

Det er ingen grunn til å spekulere i ny operasjon. CBE er ofte syk og det vet alle som har fulgt sånn noenlunde med i noen år. 

Tro meg, har fulgt med den dama siden oppstart og vet godt at hun stadig er syk. Det var hun også sist gang da hun brått fikk et større frontparti.  Håper derimot at hun restutierer seg godt før nijogging på mølla og i Kalnesskogen.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke rart at man blir ofte syk og er ekstra mottakelig for virus og bakterier når kroppen er presset til det ytterste med et høyt aktivitetsnivå/treningsnivå uten restitusjonsdager i kombinasjon med et lavt og kalorifattig næringsinntak. Kroppen er i minus hele tiden og man har ingenting å gå på. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
skruf skrev (22 minutter siden):

Det er jo ikke rart at man blir ofte syk og er ekstra mottakelig for virus og bakterier når kroppen er presset til det ytterste med et høyt aktivitetsnivå/treningsnivå uten restitusjonsdager i kombinasjon med et lavt og kalorifattig næringsinntak. Kroppen er i minus hele tiden og man har ingenting å gå på. 

CBE er heldig som har fleksibelt hjemmekontor med masse hobbies og egenpleie i arbeidstida. Hun blir som regel syk straks det blir mer enn manikyrer, mølle og smoothies. Syk på sin egen teaterpremiere, syk på sykkelferie med barna, syk på fjelltur med mannen osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (1 time siden):

Hvis det hun poster i sosiale media er typisk for hva hun spiser, så er det svært næringsfattig kost med et særdeles høyt innslag av drittmat. Det er mye iskaffe med kunstige søtningsmidler, proteinpulver, osv., og lite ordentlig mat. Pluss "liksomsunt" godteri/søtsaker, som selvfølgelig ikke er særlig mye bedre enn det man finner i godterihylla.

Hvor er maten hen? Med unntak av pizza er det omtrent ingenting av det.

Man må spise ordentlig mat for å holde seg frisk. Så dermed, hvis det hun poster er representativt, er jeg ikke det minste overrasket over at hun blir syk veldig ofte.

• Liker 29
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke helt at immunforsvaret til et menneske er innafor å diskutere. Troverdigheten til cbe.no er derimot svært dårlig når mange spekulerer i om hun virkelig er syk eller om hun skal "få no gjort". Trist utvikling på en av norges største bloggere. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke cbe drikke et glass vin og bli syk uten at det blir spekulert i at hun er fyllesyk?  Really? 

Endret av Klink
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oline12 skrev (7 timer siden):

Jeg forstår ikke helt at immunforsvaret til et menneske er innafor å diskutere. Troverdigheten til cbe.no er derimot svært dårlig når mange spekulerer i om hun virkelig er syk eller om hun skal "få no gjort". Trist utvikling på en av norges største bloggere. 

Tja. Det har skjedd før så. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (7 timer siden):

Oppskriftene hennes var jo veldig populære da hun var stor blogger, nå har det forsvunnet nesten helt?

Hun hadde veldig gode oppskrifter før. Faktisk er to av mine favoritt-middager fra Caroline; den ene er lasagne med squash i stedet for pasta, og laks med fikenmarmelade og valnøtter. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...