Kollontaj Skrevet 14. april 2022 #60501 Skrevet 14. april 2022 Klink skrev (2 minutter siden): Man ser jo også vippene så syns kritikken er litt krass her. Selv om jeg fint kunne funnet på en bedre måte å reklamere for vipper på. Hva synes du om retusjeringen eventuelt filterbruken? Man ser tydelig hvor det er retusjert hvis du legger bildet i fotoforensic, og nei, det tar 30 sek å gjøre om man somler. 15
Kollontaj Skrevet 14. april 2022 #60502 Skrevet 14. april 2022 SnowBells skrev (29 minutter siden): Jeg er veldig sikker på at det er leppefilleren hun ønsker å få frem. Vippene er jo ikke i fokus engang, mens leppefilleren er blikkfanget (foruten armen som dekker halve bildet). Sånn sett burde CBE heller ha merket bildet med reklame for fillers-klinikken sin. Reklame for fillers er lov? 5
Isild Skrevet 14. april 2022 #60503 Skrevet 14. april 2022 FruRosa skrev (14 timer siden): Her er det altså reklame for vipper, men hovedfokus i bildet er en (tilsynelatende) overdimensjonert hånd/arm. Veldig intetsigende reklame for vipper! Det man ser på dette bildet er en arm som er i veien, og at munnen er helt merkelig. De må slutte å airbrushe eller "tusje" så fælt på leppene, det ser jo helt dustete ut. Og hva skjer med tennene? 24
Klink Skrevet 14. april 2022 #60504 Skrevet 14. april 2022 (endret) Kollontaj skrev (1 time siden): Hva synes du om retusjeringen eventuelt filterbruken? Man ser tydelig hvor det er retusjert hvis du legger bildet i fotoforensic, og nei, det tar 30 sek å gjøre om man somler. Det er jo selvfølgelig helt håpløst dumt å bruke det i en reklame for vipper om vippene er retusjert på noe vis. Er ikke bra reklame akkurat. Og hva me er du med det nederste? Har hun lagt ut flere bilder i reklamen eller var det bare det bildet der? Uansett var det kritikken om vinkelen på bildet , arnen, fokus på lepper som ble diskutert her og som ble besvart. Jeg aner ikke hva fotoforensic er, og jeg bryr meg ikke så mye om hva du bruker tid og krefter på. Fint at det finnes et program som viser en hvor redigerte bilder er om det er det fotoforsenic er, men en kan se lang vei at det er brukt noe , «kvaliteten» på bildet er jo skikkelig dårlig, uklart når en zoomer inn. Og siden tennene er malplassert er det sikkert dratt litt i ansiktet på ene siden eller noe også. Endret 14. april 2022 av Klink 4
Skrottefar Skrevet 14. april 2022 #60505 Skrevet 14. april 2022 Det kan da umulig være god reklame for Saras Nail Fashion slik CBE holder på, men de er kanskje nære venner, eller noe? 14
Gjest Blinkie Skrevet 14. april 2022 #60506 Skrevet 14. april 2022 FruRosa skrev (15 timer siden): Her er det altså reklame for vipper, men hovedfokus i bildet er en (tilsynelatende) overdimensjonert hånd/arm. Dette er et av de merkeligste bildene cbe har lagt ut på lenge. Dårlig retusjert også. Hånden ser usedvanlig stor ut, og i leppene har hun for mye fillers. Tennene ser malplassert ut i forhold til munnen. Hun skriver at hun ikke trenger maskara? Vel cbe du trenger ikke å redigere alle bilene dine til det ugjenkjennelige heller.
Klink Skrevet 14. april 2022 #60507 Skrevet 14. april 2022 (endret) Syns dette bildet tatt fra cbe sin Instagram og bildeserien som man kan se på instaen hennes er svært uheldig. Utstående bein på magen og ekstremt kroppsfokus. Og gudene veit hvor mye filter og redigering. Syns ho ser syk ut. Endret 14. april 2022 av Klink 17
Kollontaj Skrevet 14. april 2022 #60508 Skrevet 14. april 2022 Å si at andre ser syke ut, det er liksom innafor? 19 1
Mrs Robinson Skrevet 14. april 2022 #60509 Skrevet 14. april 2022 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Å si at andre ser syke ut, det er liksom innafor? Utallige brukere har sagt dette før... Men når det kommer fra en delvis cbe-supporter settes foten ned? 12
Kollontaj Skrevet 14. april 2022 #60510 Skrevet 14. april 2022 Du må jo si hva du vil. Har aldri applaudert lignende innlegg før, heller, bare rapportert (det har jeg sluttet med). 6
Lamoramp Skrevet 14. april 2022 #60511 Skrevet 14. april 2022 Klink skrev (35 minutter siden): Syns dette bildet tatt fra cbe sin Instagram og bildeserien som man kan se på instaen hennes er svært uheldig. Utstående bein på magen og ekstremt kroppsfokus. Og gudene veit hvor mye filter og redigering. Syns ho ser syk ut. Hun ser jo dødsfin ut!! Sterk og trent, at ribbeina er plassert som de er, er vel ikke hennes skyld? Man kan si mye negativt om Caroline, men hun har blitt flinkere til å trene styrke (og spise, muskler kommer ikke av seg selv), og det synes! 3 1
Klink Skrevet 14. april 2022 #60512 Skrevet 14. april 2022 (endret) Lamoramp skrev (17 minutter siden): Hun ser jo dødsfin ut!! Sterk og trent, at ribbeina er plassert som de er, er vel ikke hennes skyld? Man kan si mye negativt om Caroline, men hun har blitt flinkere til å trene styrke (og spise, muskler kommer ikke av seg selv), og det synes! Jeg syns ikke det ser ut som muskler, men som bein fordi ho er tynn. Det er fokuset som er kritikkverdig -at det er om å gjøre å være mest mulig tynn. Ikke trent med muskler. Og at i alle fall er huden redigert. Ingen har så glatt eller jevn hud. Endret 14. april 2022 av Klink 32 1
hvalstad45 Skrevet 14. april 2022 #60513 Skrevet 14. april 2022 3 hours ago, Kollontaj said: Hva synes du om retusjeringen eventuelt filterbruken? Man ser tydelig hvor det er retusjert hvis du legger bildet i fotoforensic, og nei, det tar 30 sek å gjøre om man somler. Jeg skjønte ingenting av den sida, hva var det den kunne si? Fikk bare en mørk variant av bildet. 1
Gjest SnowBells Skrevet 14. april 2022 #60514 Skrevet 14. april 2022 Kollontaj skrev (4 timer siden): Reklame for fillers er lov? Nei, jeg ordla meg klossete. Det jeg prøvde å få frem: blikkfanget er leppene, noe som er ulovlig reklame for leppefillers, og et slikt bilde gir kvinner et urealistisk bilde av hva som er oppnåelig uten sprøytebruk.
Gjest SnowBells Skrevet 14. april 2022 #60515 Skrevet 14. april 2022 (endret) Lamoramp skrev (2 timer siden): Hun ser jo dødsfin ut!! Sterk og trent, at ribbeina er plassert som de er, er vel ikke hennes skyld? Man kan si mye negativt om Caroline, men hun har blitt flinkere til å trene styrke (og spise, muskler kommer ikke av seg selv), og det synes! Jeg er enig med deg i at CBE har blitt mye flinkere på å løpe og hun fikk en god tid når hun løpte halvmaraton nå nylig. Det skulle også bare mangle med tanke på at det eneste CBE gjør på dagtid, er å trene (pluss shopping, smoothies og selfies). Men sterk er CBE ikke, og slike definerte muskler får hun kun i sine egne kanaler. Hun er helt normalt slank i virkeligheten, og det er kjempeleit at en voksen tobarnsmor signaliserer at det ikke holder å se ut som seg selv. Her viser kroppspositivist Dana Mercer hvor lett det er å se slankere og mer definert ut enn hva man er i virkeligheten: https://www.instagram.com/p/CbnDdjSKhWV/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Endret 14. april 2022 av SnowBells
Gjest tullerikke Skrevet 14. april 2022 #60516 Skrevet 14. april 2022 Lamoramp skrev (2 timer siden): Hun ser jo dødsfin ut!! Sterk og trent, at ribbeina er plassert som de er, er vel ikke hennes skyld? Man kan si mye negativt om Caroline, men hun har blitt flinkere til å trene styrke (og spise, muskler kommer ikke av seg selv), og det synes! De «musklene» kommer av lite fett på kroppen.
Gjest SnowBells Skrevet 14. april 2022 #60517 Skrevet 14. april 2022 (endret) tullerikke skrev (28 minutter siden): De «musklene» kommer av lite fett på kroppen. CBE er ei helt normalt slank og søt dame. Det så vi alle i Norges nye megahit i november i fjor. CBE er mer enn bra nok, og det som er kritikkverdig er at hun retusjerer og poserer seg til et utseende hun ikke har. Hun skaper kroppspress og gir andre kvinner dårligere selvbilde. For et utseende som ikke engang CBE, som har som fulltidsjobb å se bra ut, klarer å oppnå uten poseringer, lys og skygge. Hun er ikke "ripped" med vepsetalje, struttende sprettrumpe og plettfri silkehud, og det er kleint og flaut at hun velger å fremstille seg slik. En voksen tobarnsmor burde vite bedre. Og snart 40 år gamle LKE fyrer dessverre bare oppunder. Endret 14. april 2022 av SnowBells
Sarah93 Skrevet 14. april 2022 #60518 Skrevet 14. april 2022 Lamoramp skrev (2 timer siden): Hun ser jo dødsfin ut!! Sterk og trent, at ribbeina er plassert som de er, er vel ikke hennes skyld? Man kan si mye negativt om Caroline, men hun har blitt flinkere til å trene styrke (og spise, muskler kommer ikke av seg selv), og det synes! Ja, det er en skikkelig flott, tonet kropp. Synes heller ikke hun ser undervektig ut - er det greit å skrive at noen ser syk ut. Redigering kan jeg ikke uttale meg om, men basert på bilder fra virkeligheten, ser det ut som hun ofte gjør det. Bedriften kan kritisereres for svært kritikkverdig eksponering av barn, ekstremt kroppsfokus og dårlige verdier, kjedelig innhold og aggressiv "kommunikasjon" med følgerne. Men ser ingen grunn til å kritisere kroppen hennes (utover at den eksponeres altfor mye), og synes det er kjipt. Jeg aner jo ikke om hun spiser nok, men de fremstår som talspersoner for å være altfor restriktive, og det er veldig dumt. Jeg har (hatt) spiseforstyrrelser, og gikk i årevis med et lite kaoriunderskudd som ikke var på et "anorektisk" lavt nivå, mens jeg hadde en lav normalvekt. Det er skadelig og unødvendig. Man fryser, blir sliten, mister menstruasjonen og presterer dårligere på trening. Etter terapi og mange runder lot jeg meg overbevise om å spise mer, og at jeg ikke ville gå opp i vekt, men få forbrenningen i gang. Det stemte. Jeg fryser mindre og har mer energi, har fått tilbake menstruasjonen og under meg en bolle, men er like tynn (selv om jeg ofte føler meg "feit" fordi magen blir fullere av å spise nok). Det er stort sett ingen grunn til å være ekstremt restriktiv og leve på en slankediett hele livet, særlig ikke om man trener så mye. Nå vet jeg ikke om hun spiser for lite. Men de fronter et ideal om å være påpasselig med alt man spiser (unntatt vin). Det trengs ikke. Har man nådd en stabil vekt, kan og bør man ha litt fleksibilitet og ta seg et påskeegg i ny og ne. Kan finnes unntak her for folk som strever veldig med overvekt og andre ting jeg ikke kan så mye om. Men synes ikke noe om å lære unge kvinner opp til at de må gå på evig slankediett. Det er deilig å ikke være kald og sliten hele tiden! 19 5 3
Snødronninga Skrevet 14. april 2022 #60519 Skrevet 14. april 2022 Mrs Robinson skrev (3 timer siden): Utallige brukere har sagt dette før... Men når det kommer fra en delvis cbe-supporter settes foten ned? Når vedkommende bruker 99% av tiden sin her inne til å kritisere kritikken CBE får, så blir det utsagnet der veldig merkelig. 10
Mrs Robinson Skrevet 14. april 2022 #60520 Skrevet 14. april 2022 Snødronninga skrev (1 time siden): Når vedkommende bruker 99% av tiden sin her inne til å kritisere kritikken CBE får, så blir det utsagnet der veldig merkelig. Da ser man tydeligvis det man selv vil se 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå