Gjest Keikolina Skrevet 22. mars 2022 #59601 Skrevet 22. mars 2022 AntiBullshit skrev (44 minutter siden): Eugenia Cooney, sier ikke mer - de som vet, de vet 😔
Xstrella Skrevet 22. mars 2022 #59602 Skrevet 22. mars 2022 AntiBullshit skrev (1 time siden): Eugenia Cooney, sier ikke mer - de som vet, de vet Omg ja. Så likt. Skremmende likt. Ingen som når inn her? 5
miamiamia Skrevet 22. mars 2022 #59603 Skrevet 22. mars 2022 (endret) De som er så besserwissere på alle plan burde jo ta tak i den svaien. Den er jo direkte skadelig over tid mtp hvordan hun bærer kroppen sin. Som flere har påpekt var ikke den intense svaien der for ti år siden. Eller ribbeina så tydelige. Men det er vel fordi hun må posere med å tippe rumpa bak og opp hele tiden som har gjort at hun føler det mer naturlig å gå sånn. Det ser skikkelig vondt ut. Og helt latterlig. Enkelte mennesker bare elsker seg selv. Det er ok det altså, men som influenser blir det lett oppfattet som kvalmende. Endret 22. mars 2022 av miamiamia 29 2
Mariángel Skrevet 22. mars 2022 #59604 Skrevet 22. mars 2022 miamiamia skrev (25 minutter siden): De som er så besserwissere på alle plan burde jo ta tak i den svaien. Den er jo direkte skadelig over tid mtp hvordan hun bærer kroppen sin. Som flere har påpekt var ikke den intense svaien der for ti år siden. Eller ribbeina så tydelige. Men det er vel fordi hun må posere med å tippe rumpa bak og opp hele tiden som har gjort at hun føler det mer naturlig å gå sånn. Det ser skikkelig vondt ut. Og helt latterlig. Enkelte mennesker bare elsker seg selv. Det er ok det altså, men som influenser blir det lett oppfattet som kvalmende. Her har du misforstått begrepet tror jeg. Det er ingenting bedre enn å elske seg selv, det burde alle lære seg fra barnsben av. Det finnes ingenting negativt med det. Tror vi folk som elsker seg selv driver med trening som selvskading? Eller ekstrem retusjering og poseringer for ekstern annerkjennelse? Det Caroline bedriver er ikke å elske seg selv, snarere motsatt. Hadde hun virkelig vært glad i seg selv ville hun ikke hatt et skrikende behov for å fremstå som noe hun ikke er. 40 2
Gjest tullerikke Skrevet 22. mars 2022 #59605 Skrevet 22. mars 2022 Fy fader så dumt det ser ut der hun står og presser rompa ut mens hun filmer seg selv. Og nekter for at hun gjør det i tillegg.
Kollontaj Skrevet 22. mars 2022 #59606 Skrevet 22. mars 2022 CBE.no har ikke lagt ut noe på YouTube på to år, men det er jo bare å kikke der for å se at svaien har blitt langt verre. 19
Surikatt Skrevet 22. mars 2022 #59607 Skrevet 22. mars 2022 Har man medfødt svai rygg har man ofte problemer med å finne buksemodeller som passer og bruker ikke str xs. 4
Pusern3 Skrevet 22. mars 2022 #59608 Skrevet 22. mars 2022 Heartland skrev (4 timer siden): Ja, det er veldig spesielt å ha renovert opp til flere ganger på relativt kort tid, og likevel hevde at hun ikke har «ro i sjela», hva hun enn måtte mene utløser det. jeg opplever det å si akkurat det som både frekt og sjokkerende. Og vitner om null respekt for husets flotte fremtoning. 9
Urwa Skrevet 22. mars 2022 #59609 Skrevet 22. mars 2022 (endret) Man trenger ikke å være en ekspert for å skjønne at noe er alvorlig galt når man ser slik ut og fortsetter å trene 2 ganger om dagen for å slippe dårlig samvittighet,til og med på ferier😰 Og i tillegg er nazi med kalorier. Håper ivertfall noen av hennes nærmeste innser det og tar tak i dette snarest. Endret 22. mars 2022 av Urwa 19 4
Anonym90059005 Skrevet 22. mars 2022 #59610 Skrevet 22. mars 2022 (endret) Morsomt hvordan man på starten av filmen ser hvordan kroppen hever seg, hun går altså opp på tå og står der og svaier mens hun spiller inn. Endret 22. mars 2022 av Anonym90059005 29
Aquarius04 Skrevet 22. mars 2022 #59611 Skrevet 22. mars 2022 Anonym90059005 skrev (1 time siden): Morsomt hvordan man på starten av filmen ser hvordan kroppen hever seg, hun går altså opp på tå og står der og svaier mens hun spiller inn. Jepp. Og at hun holder hendene i bøyd posisjon ved hoftene for å virke tynnest mulig. Og suger inn magen og trekker i linningen på buksa så den skal se løsere ut. 22 1
FruRosa Skrevet 22. mars 2022 #59612 Skrevet 22. mars 2022 Aquarius04 skrev (3 minutter siden): Jepp. Og at hun holder hendene i bøyd posisjon ved hoftene for å virke tynnest mulig. Og suger inn magen og trekker i linningen på buksa så den skal se løsere ut. Hun drar ALLTID i linningen, uansett hva hun har på seg; jeans, skjørt, treningstights, bikini, truser ... 27 1
Oline12 Skrevet 22. mars 2022 #59613 Skrevet 22. mars 2022 Jeg har fulgt denne tråden lenge, men det er første gangen nå at jeg syns synd på Caroline, og får vondt av hva flere skriver. Både det som går på at hun sliter psykisk og når noen skriver nedlatende kommentarer som går på utseende, men også på innredning og valg ift hus/huskjøp. Grunnen til det er det er så tydelig at cbe er et synkende skip(med rette grunn) og at privatpersonen bak firmaet er tydelig syk nå. Jeg vil ikke være forumpoliti, men jeg ønsker at debatten skal være saklig og være uten ufine kommentarer på utseende. Jeg rapporterer der jeg kan, men en sånn generell oppfordring i tilfelle Caroline selv leser tråden(og generelt at det er ikke fint å skrive slikt)at nedlatende kommentarer på kropp som ikke er knyttet til retusjering bør ikke postes. En god regel er alltid å tenke over om en ville sagt dette ansikt til ansikt. 37 6
Hereforthecomments Skrevet 22. mars 2022 #59614 Skrevet 22. mars 2022 Surikatt skrev (12 timer siden): De får kjøpe seg bil som passer til garasjen. En Skoda får vel plass... 😂 7
MacBeth Skrevet 22. mars 2022 #59615 Skrevet 22. mars 2022 (endret) Oline12 skrev (1 time siden): Jeg har fulgt denne tråden lenge, men det er første gangen nå at jeg syns synd på Caroline, og får vondt av hva flere skriver. Både det som går på at hun sliter psykisk og når noen skriver nedlatende kommentarer som går på utseende, men også på innredning og valg ift hus/huskjøp. Grunnen til det er det er så tydelig at cbe er et synkende skip(med rette grunn) og at privatpersonen bak firmaet er tydelig syk nå. Jeg vil ikke være forumpoliti, men jeg ønsker at debatten skal være saklig og være uten ufine kommentarer på utseende. Jeg rapporterer der jeg kan, men en sånn generell oppfordring i tilfelle Caroline selv leser tråden(og generelt at det er ikke fint å skrive slikt)at nedlatende kommentarer på kropp som ikke er knyttet til retusjering bør ikke postes. En god regel er alltid å tenke over om en ville sagt dette ansikt til ansikt. Det interessante midt oppi alle kommentarene rettet mot utseende er at dama SER JO IKKE SÅNN UT I VIRKELIGHETEN! Spiller liten rolle om folk sier "hun ser *putt inn negativt adjektiv* ut" basert på hvordan hun fremstår på instagram, for dette er jo ikke den virkelige henne, men en IG versjon. Jeg er mest overraska at hun ikke ser det selv(ser meg for god til å spekulere I psyken hennes her), og ikke minst, at hun tror hun "lurer" noen med filterbruk og poseringer. Jeg er sikker på at alle hennes norske følgere har sett henne på / ifbm Norges nye megahit, og det var jo en annen versjon man ble servert da. Som influenser vil hun jo påvirke følgere, men troverdigheten hennes er lik null når man får servert filter og posering, så møter man dama i butikken eller ser henne på tv og ser en annen dame... Endret 22. mars 2022 av MacBeth La til: ifbm 42 4
MacBeth Skrevet 22. mars 2022 #59616 Skrevet 22. mars 2022 Oline12 skrev (1 time siden): Jeg har fulgt denne tråden lenge, men det er første gangen nå at jeg syns synd på Caroline, og får vondt av hva flere skriver. Både det som går på at hun sliter psykisk og når noen skriver nedlatende kommentarer som går på utseende, men også på innredning og valg ift hus/huskjøp. Grunnen til det er det er så tydelig at cbe er et synkende skip(med rette grunn) og at privatpersonen bak firmaet er tydelig syk nå. Jeg vil ikke være forumpoliti, men jeg ønsker at debatten skal være saklig og være uten ufine kommentarer på utseende. Jeg rapporterer der jeg kan, men en sånn generell oppfordring i tilfelle Caroline selv leser tråden(og generelt at det er ikke fint å skrive slikt)at nedlatende kommentarer på kropp som ikke er knyttet til retusjering bør ikke postes. En god regel er alltid å tenke over om en ville sagt dette ansikt til ansikt. Jeg er enig med deg at en god regel er å tenke over om en ville sagt det ansikt til ansikt! Innredning har blitt diskutert her tidligere, og dette er noe hun legger ut på sin offentlige konto, sammen med huskjøp og oppussing, og da føler jeg litt at det er "up for grabs" og man står fritt til å diskutere. Dessverre gjør hun det samme med barna, heldigvis er det ikke ok å diskutere dem. Men jeg føler jeg må arrestere deg litt på det uthevede som fort kan bli avsporing og brukerdebatt, men jeg vil få frem et poeng. Du mener at man skal ikke spekulere i om hun sliter psykisk men du sier i setningen nedenfor at hun er tydelig syk? Poeng: så lett er det å havne utpå feil ting å diskutere/spekulere i syns det er bra at du nevner dette, da jeg tror du kanskje ikke helt mente det sånn jeg tolket det, men mer at man skal slutte og diskutere psyken hennes da dette blir spekulering, som jeg er helt enig i! 12
Danseskjørt Skrevet 22. mars 2022 #59617 Skrevet 22. mars 2022 miamiamia skrev (7 timer siden): De som er så besserwissere på alle plan burde jo ta tak i den svaien. Den er jo direkte skadelig over tid mtp hvordan hun bærer kroppen sin. Som flere har påpekt var ikke den intense svaien der for ti år siden. Eller ribbeina så tydelige. Men det er vel fordi hun må posere med å tippe rumpa bak og opp hele tiden som har gjort at hun føler det mer naturlig å gå sånn. Det ser skikkelig vondt ut. Og helt latterlig. Enkelte mennesker bare elsker seg selv. Det er ok det altså, men som influenser blir det lett oppfattet som kvalmende. Jeg prøvde å svaie ryggen slik, og det var jo dritvondt😳 4
Hereforthecomments Skrevet 22. mars 2022 #59618 Skrevet 22. mars 2022 (endret) MacBeth skrev (1 time siden): Det interessante midt oppi alle kommentarene rettet mot utseende er at dama SER JO IKKE SÅNN UT I VIRKELIGHETEN! Spiller liten rolle om folk sier "hun ser *putt inn negativt adjektiv* ut" basert på hvordan hun fremstår på instagram, for dette er jo ikke den virkelige henne, men en IG versjon. Jeg er mest overraska at hun ikke ser det selv(ser meg for god til å spekulere I psyken hennes her), og ikke minst, at hun tror hun "lurer" noen med filterbruk og poseringer. Jeg er sikker på at alle hennes norske følgere har sett henne på / ifbm Norges nye megahit, og det var jo en annen versjon man ble servert da. Som influenser vil hun jo påvirke følgere, men troverdigheten hennes er lik null når man får servert filter og posering, så møter man dama i butikken eller ser henne på tv og ser en annen dame... Til det uthevede: Så henne på butikken en gang. Tok meg selv i å stirre på henne fordi hun virket kjent. Typ «denne personen har jeg fra et sted» kjent. Så innså jeg at det var henne. Lignet ikke på SoMe-versjonen hun viser frem, så jeg gjenkjente ikke henne umiddelbart. Hun tittet tilbake og smilte, tenkte kanskje jeg var en fan 😂 Og dette var for noen år siden. Tenke seg til hvor stor forskjell det da er på SoMe-CBE og den virkelige CBE i dag. Endret 22. mars 2022 av Hereforthecomments Skrivefeil 17 2
Hut Skrevet 22. mars 2022 #59619 Skrevet 22. mars 2022 Xstrella skrev (3 timer siden): Fra fotballfrue til vrak. Ikke pent. Virkelig ikke greit å kalle noen for et vrak. Rapportert! 26 2
Pusern3 Skrevet 22. mars 2022 #59620 Skrevet 22. mars 2022 Vi er vitner til en trist utvikling hos CBO. Håper noen rundt henne ser dette og greier å nå inn til henne slik at hun kan få hjelp. Om ikke er jeg engstelig for hvor dette ender 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå