Hallepalle2 Skrevet 18. februar 2022 #57561 Skrevet 18. februar 2022 Livets guacamole 😂 det er komikveld. 17
Ville91 Skrevet 18. februar 2022 #57562 Skrevet 18. februar 2022 Snødronninga skrev (2 timer siden): Ikke første gangen det blir sagt, men hvem er dette? Jeg vet ikke om det er redigering eller sminken som får frem denne glattpolerte looken. Men det ser ikke ekte ut. Nyoperert eller nyredigert, pent er det ikke. Jeg heier på naturlig skjønnhet, men det er nok ikke bra nok der i gården. Kjenner igjen magen så klart, for den ser vi hele tiden og selvsagt måtte den flashes. For en rollemodell! Kilde: instastory Og kommentarene under bare: 🔥🔥🔥 ☹️ 5
Populært innlegg ChickNorris Skrevet 18. februar 2022 Populært innlegg #57563 Skrevet 18. februar 2022 (endret) Altså. Det er 38 skoleuker i løpet av ett år. Hvis en skoleklasse har feks 25 elever, og samtlige tar seg fri «bare» 1 uke gjennom året, så blir dette faktisk ganske mye. I TILLEGG er barn syke gjennom året, eller har lege/tannlegetimer osv, som også fører til fravær her og der. Det er ikke så vanskelig å forstå at å være lærer oppi dette ikke kan være lett, det å skulle tilpasse læring og undervisning gjennom året når Tore ikke var der når de lærte multiplikasjon, Astrid var borte når de lærte å bøye verb, mens både Ole og Kari må ta opp igjen Norskprøven alle de andre hadde osv osv… Det er ingen som snakker om at ungene lider av 1 uke ferie (de har det nok helt topp), eller at de er skadet for resten av livet. Det er snakk om solidaritet, og en mest mulig forutsigbarhet i skolehverdagen, for å best mulig kunne ivareta alle elevenes læring. Fatter ikke at denne logikken er så vanskelig å skjønne 🙄 Endret 18. februar 2022 av ChickNorris Skrivefeil 62 1 5
Pasha Skrevet 18. februar 2022 #57564 Skrevet 18. februar 2022 Hunden skal 17 dager på kennel, ikke sikkert det betyr 17 dager på de..Syden fly går ofte til ugunstige tider, kanskje han blir levert dagen før og hentet dagen etter? Men 17 dager på kennel? No way at jeg hadde gjort det med Hunden min. selv om han hadde fått lekt med husky venner 😅 vi skal på sommerferie uten hund nå, men da får han bo hos familiemedlemmer av oss. men så valgte jeg en ganske mindre hund enn tresure As da jeg ikke lever av some.. men rent personlig tenker jeg likevel at min er mye vakrere enn hennes 28 2
EmilieH Skrevet 18. februar 2022 #57565 Skrevet 18. februar 2022 (endret) ChickNorris skrev (4 minutter siden): Altså. Det er 38 skoleuker i løpet av ett år. Hvis en skoleklasse har feks 25 elever, og samtlige tar seg fri «bare» 1 uke gjennom året, så blir dette faktisk ganske mye. I TILLEGG er barn syke gjennom året, eller har lege/tannlegetimer osv, som også fører til fravær her og der. Det er ikke så vanskelig å forstå at å være lærer oppi dette ikke kan være lett, det å skulle tilpasse læring og undervisning gjennom året når Tore ikke var der når de lærte multiplikasjon, Astrid var borte når de lærte å bøye verb, mens både Ole og Kari må ta opp igjen Norskprøven alle de andre hadde osv osv… Det er ingen som snakker om at ungene lider av 1 uke ferie (de har det nok helt topp), eller at de er skadet for resten av livet. Det er snakk om solidaritet, og en mest mulig forutsigbarhet i skolehverdagen, for å best mulig kunne ivareta alle elevenes læring. Fatter ikke at denne logikken er så vanskelig å skjønne 🙄 Man må huske på at familien Eriksen tenker kun på seg selv og at de neppe ofrer Per og Lise en tanke. At deres handlinger går utover noen andre blåser de en lang marsj i er jeg redd. Viktigere at Caroline får sprade nestennaken rundt i bikini og at Lasse får løpe løp. Endret 18. februar 2022 av EmilieH 30
EmilieH Skrevet 18. februar 2022 #57566 Skrevet 18. februar 2022 Pasha skrev (3 minutter siden): Hunden skal 17 dager på kennel, ikke sikkert det betyr 17 dager på de..Syden fly går ofte til ugunstige tider, kanskje han blir levert dagen før og hentet dagen etter? Men 17 dager på kennel? No way at jeg hadde gjort det med Hunden min. selv om han hadde fått lekt med husky venner 😅 vi skal på sommerferie uten hund nå, men da får han bo hos familiemedlemmer av oss. men så valgte jeg en ganske mindre hund enn tresure As da jeg ikke lever av some.. men rent personlig tenker jeg likevel at min er mye vakrere enn hennes Vi passer hund nå for eiere er på ferie i nesten 3 uker. Hadde ikke falt dem inn å putte han på kennel. Alle har vel noen som kan passe! 11
Andrea59 Skrevet 18. februar 2022 #57567 Skrevet 18. februar 2022 1 minutt siden, Pasha said: Hunden skal 17 dager på kennel, ikke sikkert det betyr 17 dager på de..Syden fly går ofte til ugunstige tider, kanskje han blir levert dagen før og hentet dagen etter? Men 17 dager på kennel? No way at jeg hadde gjort det med Hunden min. selv om han hadde fått lekt med husky venner 😅 vi skal på sommerferie uten hund nå, men da får han bo hos familiemedlemmer av oss. men så valgte jeg en ganske mindre hund enn tresure As da jeg ikke lever av some.. men rent personlig tenker jeg likevel at min er mye vakrere enn hennes Nei, kunne jeg aldri gjort med min hund heller - 17 dager er lenge! Pleier å la familie og andre som kjenner hunden godt til å passe… 15
S0lstraalen Skrevet 18. februar 2022 #57568 Skrevet 18. februar 2022 Skal alle influensaer til «syden» nå? Og på samme sted? Therese Lien og Sara Emilie. Og hvor skal Marna Haugen tro? Er det sponset reise på hele gjengen, men frua og mannen har fått litt flere dager enn de andre siden de «bare» er i 1 uke? Bare å følge med 🤣 16
Gjest Keikolina Skrevet 18. februar 2022 #57569 Skrevet 18. februar 2022 Pasha skrev (18 minutter siden): Hunden skal 17 dager på kennel, ikke sikkert det betyr 17 dager på de..Syden fly går ofte til ugunstige tider, kanskje han blir levert dagen før og hentet dagen etter? Men 17 dager på kennel? No way at jeg hadde gjort det med Hunden min. selv om han hadde fått lekt med husky venner 😅 vi skal på sommerferie uten hund nå, men da får han bo hos familiemedlemmer av oss. men så valgte jeg en ganske mindre hund enn tresure As da jeg ikke lever av some.. men rent personlig tenker jeg likevel at min er mye vakrere enn hennes Finnes mange fine kenneler altså, Standal i Nittedal og på Finnskogen bla. Finnes sikkert en bra i Østfold også 😊
Pasha Skrevet 18. februar 2022 #57570 Skrevet 18. februar 2022 Keikolina skrev (Akkurat nå): Finnes mange fine kenneler altså, Standal i Nittedal og på Finnskogen bla. Finnes sikkert en bra i Østfold også 😊 det er ikke det at det ikke finnes bra kennler, men det er kenneler. hundene får ikke det samme der som de får i et familiehjem. 9 1
EmilieH Skrevet 18. februar 2022 #57571 Skrevet 18. februar 2022 Skriver på en kommentar under siste bilde at det ikke er brukt filter. Hvem prøver hun å lure? 36
Gjest Keikolina Skrevet 18. februar 2022 #57572 Skrevet 18. februar 2022 Pasha skrev (Akkurat nå): det er ikke det at det ikke finnes bra kennler, men det er kenneler. hundene får ikke det samme der som de får i et familiehjem. Kan kjøpe pakker så man kan se hunden på kamera tilogmed, har hatt hunden på kenneler, så ille er det ikke. Hadde en i Odalen og der fikk hundene komme inn i huset til eierne tilogmed. Men man må undersøke godt først.
Pasha Skrevet 18. februar 2022 #57573 Skrevet 18. februar 2022 Keikolina skrev (1 minutt siden): Kan kjøpe pakker så man kan se hunden på kamera tilogmed, har hatt hunden på kenneler, så ille er det ikke. Hadde en i Odalen og der fikk hundene komme inn i huset til eierne tilogmed. Men man må undersøke godt først. Kennel er et greit alternativ. men for meg.. ikke i 17 dager. vi vurderte det i 2 dager pga overlapping av passing (han skal være litt hos min familie og litt hos mannnen sin), og det hadde det godt fint. men ikke noe særlig lenger. hunden vår får ikke det livet vi ønsker på kennel så lenge 14
Gjest Keikolina Skrevet 18. februar 2022 #57574 Skrevet 18. februar 2022 Pasha skrev (1 minutt siden): Kennel er et greit alternativ. men for meg.. ikke i 17 dager. vi vurderte det i 2 dager pga overlapping av passing (han skal være litt hos min familie og litt hos mannnen sin), og det hadde det godt fint. men ikke noe særlig lenger. hunden vår får ikke det livet vi ønsker på kennel så lenge Jeg hadde en stor hund ingen ville passe, nå har jeg en liten tass, men den havner nok i kennel når vi drar bort i sommer. Er nok ingen som vil/kan passe på den store hunden de har.
Pasha Skrevet 18. februar 2022 #57575 Skrevet 18. februar 2022 Keikolina skrev (1 minutt siden): Jeg hadde en stor hund ingen ville passe, nå har jeg en liten tass, men den havner nok i kennel når vi drar bort i sommer. Er nok ingen som vil/kan passe på den store hunden de har. det er nok mye av grunnen ja, heldigvis for meg har jeg en liten hund som mange gjerne passer
Gjest Keikolina Skrevet 18. februar 2022 #57576 Skrevet 18. februar 2022 Pasha skrev (Akkurat nå): det er nok mye av grunnen ja, heldigvis for meg har jeg en liten hund som mange gjerne passer Ja, er heldig der jeg også.
Andrea59 Skrevet 18. februar 2022 #57577 Skrevet 18. februar 2022 11 minutter siden, EmilieH said: Skriver på en kommentar under siste bilde at det ikke er brukt filter. Hvem prøver hun å lure? Ikke det at jeg egentlig har mye greie på filter og annen redigering - men når man forstørrer de bildene litt er det veldig hakkete kanter på leppelinjene, firkanter med mindre farge osv - det må da uansett være noe slags redigering? 17
Luckie Skrevet 18. februar 2022 #57578 Skrevet 18. februar 2022 Så provoserende at hun påstår hun ikke bruker filter. Er det mulig🙄Hvorfor kan ingen sette på plass den dama snart, uten å bli blokkert. 28
EmilieH Skrevet 18. februar 2022 #57579 Skrevet 18. februar 2022 Andrea59 skrev (6 minutter siden): Ikke det at jeg egentlig har mye greie på filter og annen redigering - men når man forstørrer de bildene litt er det veldig hakkete kanter på leppelinjene, firkanter med mindre farge osv - det må da uansett være noe slags redigering? Hun ser ikke sånn ut i virkeligheten. Det er filter som bare det. Hun lyver så hun tror det selv 31
loffen Skrevet 18. februar 2022 #57580 Skrevet 18. februar 2022 Sunfl0wer skrev (1 time siden): Noen mener at det er for lang sommerferie,som sikkert de fleste her er enig om siden folk tar helt av pga 1 ukes ekstra ferie🤦♀️ lol 5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå