Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (9 timer siden):

Men det er lett for utenforstående som ikke har en så innmari hektisk hverdag innenfor husveggene å sjekke Yr, Storm og Pent!

Må du gi deg, de har ikke tid til det i en så hektisk hverdag. Her jobbes det 12-14t i døgnet.

• Liker 11
Skrevet
Levina skrev (3 timer siden):

Men du blir ikke flau over å lese mye av dette rælet her inne som legges ut av tilsynelatende voksne damer? Som mener de er ressurssterke og ikke bitre eller misunnelige😅
#ingen selvinnsikt

Kan du vær så snill å forklare hva det er å være bitter og misunnelig på? 

• Liker 30
Skrevet

Hva er det CBE gjør som arbeid om dagen, sånn egentlig? Før kunne man se at de la ned litt arbeid i annonsene og at de hadde en del samarbeidspartnere. Nå er disse sjeldent å se. Og, de hun velger er i utakt med tiden. Nå er miljø, gjenbruk og det ekte som er det en del påvirkere har fokus på, og som jeg personlig er interessert i. Derfor blir jeg inspirert av Funkgine og Jenny Skavlan, for de brenner for noe som denne verden trenger.

CBE brenner kun for å selge kroppen og en illusjon av et "perfekt " liv, men kan man leve av dette? Hadde de brent for Netfit så hadde den vært i boks ila 2020, senest. Ut i fra det som publiseres på kanalen, gjør de mindre arbeid på en dag enn meg, og jeg er i permisjon. 

• Liker 39
Skrevet
Levina skrev (3 timer siden):

Men du blir ikke flau over å lese mye av dette rælet her inne som legges ut av tilsynelatende voksne damer? Som mener de er ressurssterke og ikke bitre eller misunnelige😅
#ingen selvinnsikt

Hva legger du i bitter? Og hva er det å være misunnelig på? Jeg spør oppriktig, for jeg har aldri kjent på noen form for misunnelse på verken utseende (og jeg er tykk) eller livsstil. 

• Liker 32
Skrevet (endret)
Levina skrev (På 13.1.2022 den 5.51):

#ingen selvinnsikt

Godt forsøk, men det fungerer ikke,  siden beskrivelsen du prøver å lån rent faktisk passer veldig godt på CBE og veldig dårlig på den saklige kritikken du prøver å vende den mot.

Endret av MissLucy
  • Liker 32
Skrevet
FruRosa skrev (På 9.1.2022 den 20.55):

Har ikke CBE reklamesamarbeid med icaniwill?

Er det da ok å posere med vinglass i bukse derfra? 

Man ser tydelig logoen,  det virker faktisk som hun løfter foten for å vise den.

Screenshot_20220109-204835_Instagram.jpg

Det er også viktig å vise brystvorten til alle som vil se. Det er ikke sexy i denne settingen, kun tacky. 

• Liker 21
Skrevet (endret)
Xmasclovn skrev (På 10.1.2022 den 23.56):

Jeg svarte bare på spørsmålet om hun gjør det. Sportsbh er ikke slutty i seg selv, men det er heller ikke normalt å troppe opp i barnehage/skole iført en, siden du spør meg. I mitt hode er det forbeholdt trening🤷🏼‍♀️

Hadde jeg levert i barnehagen kun iført treningstights og sportsbh, så hadde personalet kikket *veldig* rart på meg. Har ALDRI sett noen andre foreldre levere eller hente i bhg kun iført noe sånt heller. Flere sykler barna dit i sykkelvogn o.l. men de har på seg trenings/sportsklær. 

Endret av Aquarius04
Typo
  • Liker 22
Skrevet

@Levina Ser ikke ut til at andre liker det de ser så godt, heller. Rundt 100 likes på golden-bildet, mister følgere daglig, 600 siste 30 dager. Kanskje rette fokuset dit? 

• Liker 43
Gjest Snøsøta
Skrevet
Luvinesta skrev (23 timer siden):

Ai ai, her er vi prippen og sart. Helligdommen? Er det brystene du sikter til? 🤔 Aldri hørt bryster bli omtalt som "helligdommen" før, men det er klart at det skal høres jo ut som hun viser underlivet som da høres mye verre ut når man først skal bodyshame.

Heier heller på at damer (også de over 30) går kledd i det man vil. Det er nok jantelov i dette landet fra før av. Men hun skal kanskje klippe seg kort, kle seg tekkelig og for all del ikke vise hud, og slutte å ta bilder av seg selv slik at andre som ikke føler seg like tilstrekkelig ikke skal føle seg støtt. Enklere å kritisere og bodyshame andre må vite.

Hvorfor hun gjør dette? Nei... Kanskje fordi hun kan og er fornøyd med kroppen sin (Gud forby?) 🤷‍♀️ Hele tråden er gjennomsyret av nettopp dette og det er så innlysende hvorfor enkelte andre kvinner "hater" henne.

Tenker det siste der er en nøkkelsetning for å forstå hvor kritikerne og fansen står mot hverandre. Det kroppsfokuset CBE, og forsvarere som bruker slike argumenter som deg viser, er absurd. Alt er jo lov og blir unnskyldt om man bare har en bra kropp. All kritikk blir tolket som kritikk av kropp. Altså - de fleste her er mindre interessert i kropp og opptatt av veldig mange andre forhold ved det å være menneske, media, livsstil og trening enn kroppen til CBE. Jeg er faktisk null interessert i den kroppen, men derimot svært underholdt av alle de merkelige måten hun viser den fram på. Alle brudd på skrevne og uskrevne regler, alt man kan slippe unna med når man bare vrir kameralinsa i en annen retning.

Skrevet

Huldra med extensions.

• Liker 16
Skrevet
Levina skrev (6 timer siden):

#ingen selvinnsikt

Xmasclovn skrev (3 timer siden):

Kan du vær så snill å forklare hva det er å være bitter og misunnelig på? 

Enig! Jeg venter i spenning på en liste her, for jeg lurer virkelig på hva det er å være bitter og misunnelig på? 

• Liker 27
Skrevet (endret)
Heartland skrev (21 minutter siden):

Enig! Jeg venter i spenning på en liste her, for jeg lurer virkelig på hva det er å være bitter og misunnelig på? 

Venter i spenning jeg også (selv om jeg tviler på at det kommer noe svar). 
Det er en utvikling i cbe.no som egentlig bare kan beskrives som trist og forkastelig. Ja, det er forkastelig å blande stadig mer fokus på avkledt kropp og sexy blikk og de menneskene en da tiltrekker seg, med overeksponering av barna sine. Hvilken mamma og pappa er du når du gjør det? Jeg blir rett og slett kvalm av å tenke på det. 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...