Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

BK89 skrev (22 minutter siden):

Fordi man ønsker å be den andre om å stoppe og gå videre med livet sitt. Og her er det en som må ha det inn med en teskje desverre🙈

Du skulle ikke ta ditt eget råd til etterretning da? Du har vel et liv du kan gå videre med du også? Man kan kun styre seg selv, vet du. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallepalle2 skrev (6 minutter siden):

Du skulle ikke ta ditt eget råd til etterretning da? Du har vel et liv du kan gå videre med du også? Man kan kun styre seg selv, vet du. 

Ja, det har jeg absolutt. For jeg bruker ikke tiden min på å tagge andre som ikke er interessert i å diskutere og har sagt det flere ganger 😊 Da er man bare ute etter å kverulere og å få en reaksjon. Som mange her på KG er eksperter på🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bare må ha siste ordet selv om de anser seg ferdig diskutert, go figure.

Carry on, her er intet å se🙄

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (20 minutter siden):

Noen bare må ha siste ordet selv om de anser seg ferdig diskutert, go figure.

Carry on, her er intet å se🙄

Jepp, heeeelt rett😛😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BK89 skrev (1 time siden):

Ja, det har jeg absolutt. For jeg bruker ikke tiden min på å tagge andre som ikke er interessert i å diskutere og har sagt det flere ganger 😊 Da er man bare ute etter å kverulere og å få en reaksjon. Som mange her på KG er eksperter på🙈

Ikke det?

BK89 skrev (18 minutter siden):

Jepp, heeeelt rett😛😛 

Du tagger jo meg for å svare med unødvendig svada.

Case closed.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (14 minutter siden):

Ikke det?

Du tagger jo meg for å svare med unødvendig svada.

Case closed.

Fordi DU snakker om meg. Du velger å blande seg inn i andre sin diskusjon og da svarer jo jeg deg😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BK89 skrev (11 timer siden):

Hehe, du prøver virkelig å få en reaksjon ut av meg du🙈 Men det får du desverre ikke. Så jada, hun skal bare kjøre på med masse lovbrudd og dele masse om barna sine. Kjør på sier jeg. Og Jaaa, det var ironi om du ikke fattet det😊. Jeg er ferdig med den diskusjonen og håper du snart er ferdig med å tagge meg og slapper litt mer av resten av helgen ✌️

Kan du ikke bare la være å svare, i stedet for å gjenta deg selv i det uendelige? 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (5 minutter siden):

Kan du ikke bare la være å svare, i stedet for å gjenta deg selv i det uendelige? 

Er ikke bare jeg som gjentar meg selv i det uendelige, når det er en viss bruker som stadig vekk tagger meg og prater tull om ting som ikke stemmer. For dette er visst en person som må ha ting inn med en teskje og som ikke klarer å la ting ligge. Og da har jeg rett til å forsvare meg selv når andre folk her inne prøver å tøffe seg anonymt bak ett tastatur og påstår ting som ikke er sant. Men nå lar jeg det ligge og kanskje andre slutter å blande seg😁✌️Og blir heller ikke å svare mer på alt dette tullet, for hele opplegget er bare for unødvendig. Og prater folk om meg mer så blir de rapportert for brukerdebatt😁 La oss fra nå av holde oss til sak og la folk være når de ber om det istedenfor å lage unødvendig kvalme👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunter7 skrev (56 minutter siden):

....

For de av oss som velger en mer debattypisk tilnærming til materiet:

Den 2. februar 2020 gikk Treasures AS ut i media og fortalte at de nå skulle satse på en egen treningsportal, nemlig Netfit. 
Vi skriver nå 7. november 2021 - altså 21 (!) måneder senere, har det ikke skjedd noe nevneverdig hva Netfit angår. 

En liten tidsreise:

15. januar 2019 Lansering av Netfit på Instagram og blogg.
CBE skriver at det har vært jobbet med dette prosjektet allerede i halvannet år, hvilket vil si fra omtrent juni 2017

22. januar 2019  Det første rene Netfit-programmet publiseres på bloggen

23. mai 2019 "Endelig skjer det ting" skriver CBE, men innrømmer også at det er en vei å gå

2. februar 2020 Det meldes i media om satsing på treningsportal

2. april 2020 forteller CBE at planen er å lansere Netfit i august samme år

30. april 2020 200 øvelser for Netfit filmet, og man er etter sigende enda nærmere målet om lansering

30. juni 2020 Det nærmer seg lansering

3. september 2020 CBE skriver på bloggen at beta-versjonen av app'en nå er ferdig

8. september 2020 Grunnet ny samarbeidspartner for treningstøy må alle treningsvideoene filmes på nytt

Det er altså 34 (!) måneder siden Netfit AS gikk ut med brask og bram og skulle bli "the new shit" innenfor trening, og konseptet har nå vært jobbet med i over fire år. Netfits hjemmeside inneholder ingen informasjon om trening, annet enn "GET READY… SOMETHING REALLY COOL IS COMING SOON"

At Rom ikke ble bygget på en dag er klart, men å bruke over fire år på et slikt prosjekt fremstår mer som noe som skulle gi innholdsfyll til Treasures AS' SoMe-plattformer enn mye annet.
Og erkjennelsen er at treningsuniverset til den fordums Fotballfuria og den like fordums fotballspilleren strengt tatt ennå ikke har forlatt tegnebrettet.

(Hvis det er noe jeg har glemt i denne tidslinja, så settes det stor pris på informasjon)

Takk for kronologisk oversikt over Netfit.no👏

Jeg savner kun tidspunktet for når det ble søkt etter frilans-PT'er som skulle bli en del av staben i dette treningsuniverset, samt prislisten over tjenester som lå på nettsiden for et par lange kvarter siden.

Tilføyelse: Prisliste med tjenester ble omtalt her i januar 2021.

Tidspunktet for stillingsutlysning var januar, og ble omtalt i tråden her:

Det ser ut til at Netfit har blitt til en Netfis i løpet av dette året.

Endret av Revenge o'Cavatina
lenker
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (10 minutter siden):

Og en viss "ferdig diskutert"-bruker bare fortsetter og fortsetter, selv uten tagging eller sitering. Å få siste ordet er tydeligvis det aller viktigste, selv om det tilfører diskusjonen absolutt ingenting ;) 

For de av oss som velger en mer debattypisk tilnærming til materiet:

Den 2. februar 2020 gikk Treasures AS ut i media og fortalte at de nå skulle satse på en egen treningsportal, nemlig Netfit. 
Vi skriver nå 7. november 2021 - altså 21 (!) måneder senere, har det ikke skjedd noe nevneverdig hva Netfit angår. 

En liten tidsreise:

15. januar 2019 Lansering av Netfit på Instagram og blogg.
CBE skriver at det har vært jobbet med dette prosjektet allerede i halvannet år, hvilket vil si fra omtrent juni 2017

22. januar 2019  Det første rene Netfit-programmet publiseres på bloggen

23. mai 2019 "Endelig skjer det ting" skriver CBE, men innrømmer også at det er en vei å gå

2. februar 2020 Det meldes i media om satsing på treningsportal

2. april 2020 forteller CBE at planen er å lansere Netfit i august samme år

30. april 2020 200 øvelser for Netfit filmet, og man er etter sigende enda nærmere målet om lansering

30. juni 2020 Det nærmer seg lansering

3. september 2020 CBE skriver på bloggen at beta-versjonen av app'en nå er ferdig

8. september 2020 Grunnet ny samarbeidspartner for treningstøy må alle treningsvideoene filmes på nytt

Det er altså 34 (!) måneder siden Netfit AS gikk ut med brask og bram og skulle bli "the new shit" innenfor trening, og konseptet har nå vært jobbet med i over fire år. Netfits hjemmeside inneholder ingen informasjon om trening, annet enn "GET READY… SOMETHING REALLY COOL IS COMING SOON"

At Rom ikke ble bygget på en dag er klart, men å bruke over fire år på et slikt prosjekt fremstår mer som noe som skulle gi innholdsfyll til Treasures AS' SoMe-plattformer enn mye annet.
Og erkjennelsen er at treningsuniverset til den fordums Fotballfuria og den like fordums fotballspilleren strengt tatt ennå ikke har forlatt tegnebrettet.

(Hvis det er noe jeg har glemt i denne tidslinja, så settes det stor pris på informasjon)

Netfit "lanseringen" har blitt et skoleeksempel på hvordan _ikke_ gjøre det. Folk/potensielle kunder har veldig god hukommelse for ting som ikke fungerer. Negativ oppmerksomhet, som en app som aldri kommer, assosieres mye hardere til produktet enn eventuelle positive ting. Og dette prosjektet framstår som latterlig når ingenting skjer år etter år etter år. De potensielle kundene har blitt mer opptatt av å flire av når Netfit, heller ikke denne gangen, lanseres enn det egentlige produktet. 

Men hvorfor gir CBE/LKE ikke opp i stedet for å piske denne for lengst døde hesten? CBE driver fortsatt og prøver å få ordet Netfit brandet som synonym med styrketrening når hun bruker uttrykk som "Nå skal jeg Netfit". Sikkert noe hun lærte på et eller annet online reklame-kurs. Men når hverken Netfit blir til noe reelt eller når hovedpersonens styrke ikke blir synlig bedre etter flere år, så har det helt motsatt effekt. Netfit blir i stedt til "jeg hopper litt på gulvet mens jeg viser fram rumpa mi og skryter av et opplegg jeg etter 5 år fortsatt ikke har fått til". Fatter ikke de ikke gir opp nå som de siden 2017 stadig har bevist dette er noe de ikke makter. 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg til at NetFit har tatt innmari lang tid så misset de tidenes mislighet til å gjøre pangkarriere med NetFit da Norge gikk i lockdown pga covid-19; andre treningsinfluensere kastet seg på og gjorde god suksess selv om de tok det på sparket. Treningssenterene var stengt og befolkningen var stucked hjemme, dette kunne virkelig ha vært en gylden billett til å gjøre suksess med NetFit. 

Men, den muligheten heiv de seg ikke på, de misset rett og slett ut. Mistenker at det var pga opplegget deres ikke var 100% perfekt, og de vil ikke lansere det før det er 100% perfekt. Det drøyer og drøyer så lenge at de nå har blitt akterutseilt 

Tror toget har gått for NetFit 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Inocybe skrev (3 minutter siden):

Netfit "lanseringen" har blitt et skoleeksempel på hvordan _ikke_ gjøre det. Folk/potensielle kunder har veldig god hukommelse for ting som ikke fungerer. Negativ oppmerksomhet, som en app som aldri kommer, assosieres mye hardere til produktet enn eventuelle positive ting. Og dette prosjektet framstår som latterlig når ingenting skjer år etter år etter år. De potensielle kundene har blitt mer opptatt av å flire av når Netfit, heller ikke denne gangen, lanseres enn det egentlige produktet. 

Men hvorfor gir CBE/LKE ikke opp i stedet for å piske denne for lengst døde hesten? CBE driver fortsatt og prøver å få ordet Netfit brandet som synonym med styrketrening når hun bruker uttrykk som "Nå skal jeg Netfit". Sikkert noe hun lærte på et eller annet online reklame-kurs. Men når hverken Netfit blir til noe reelt eller når hovedpersonens styrke ikke blir synlig bedre etter flere år, så har det helt motsatt effekt. Netfit blir i stedt til "jeg hopper litt på gulvet mens jeg viser fram rumpa mi og skryter av et opplegg jeg etter 5 år fortsatt ikke har fått til". Fatter ikke de ikke gir opp nå som de siden 2017 stadig har bevist dette er noe de ikke makter. 

Jeg forstår veldig godt årsaken til at de fortsatt ikke har gitt opp. Det er jo etter alt å dømme dette de skal leve av når bloggen er en saga blott. Det er begrenset hvor lenge de kan fortsette å leve av å vise frem livet sitt, i alle fall når livet fremstår mindre variert og dermed mer uinteressant enn eget liv. Alderen spiller en veldig stor rolle, og kvinner på CBE sin alder har såpass travle liv at det det må prioriteres hardt hva som skal få oppmerksomhet. Dessuten endrer interessene og verdiene seg når man blir eldre. Vi ser det på tallene knyttet til IG, følgerne skaver av uke for uke. 

De vil leve av Internett og har delvis skjønt at de må tilby noe som folk faktisk er interessert i og som man ikke kan konsumere gratis.

Problemet er muligens at de ikke har den tekniske kompetansen til å gjøre det selv og når de har levd et liv der de er vant til å ikke betale for noe som helst, så er muligens investeringsviljen ikke helt tilstede. At det finnes mange som sitter på kunnskap og ferdigheter er det jo helt sikkert. 

LKE har jo laget sin Coach side, som jo flere stiller spørsmål ved. Også her er fokuset fullstendig feil, det er jo samme tanke som hos CBE, en skal liksom bli motivert av å se på noen andre trene / være flinke til å trene. 

Men jeg kan jo ta feil, de skrev jo selv i et episk kommentarfelt at det ikke var grunn til bekymring, de tjente nok til å kunne pensjonere seg om bare er par år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en bråkikk hos Gründer av Optimal Gruppen på Facebook, og det ser ut til at regelmessig netfit-promo i 2020 opphørte fullstendig etter 4. februar 2021.

Gründeren er selvsagt den tredje partneren i treningsuniverset, Adrian Paul. Den eneste av dem som kan vise til resultater og kompetanse som PT.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (15 timer siden):

Jeg har kjempelyst til å satse på en coach/PT som ser så ned på overvektige som LKE. Toppers motivator til en livsstilsendring 🥴

Ikke sant! 😫 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...