Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Maydis8 skrev (20 minutter siden):

Kristin må passe seg for å ikke bli en white savior. 

Klart det er vanskelig iom den jobben hun har, men siden hun støtt og stadig hever stemmen og mener noe om samfunnet, tror jeg ikke hun er den verste i så måte. Hennes vanlige narrativ passer greit med det hun gjør nå. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katten89 skrev (5 timer siden):

Hun trener nok for mye og spiser for lite til å ha noe fremgang. Uten restitusjon blir det ikke resultat

uten tvil manglende/snevert kosthold og overtrening/Ensidig trening uten skikkelig restitusjon og pauser som igjen fører til manglende resultater. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (4 timer siden):

Enda et bursdagsinnlegg på IG som er identisk med det hun la ut for noen dager siden. Fikk hun ikke eksponert barnet godt nok i det første? 

hun fikk veldig mange likes og positive kommentarer på det hun la ut i helgen. Ikke samme respons på de fleste andre hun har lagt ut i det siste, så sikkert på «fisketur»

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solaire skrev (19 minutter siden):

Bortsett fra at Funkygine er så sjukt smidig, balansert og råsterk. Du ser det i hver eneste fiber i kroppen hennes når hun trener. Der CBE er vinglete og ustødig på trettende året så har Funky total kontroll over kroppen sin, hun arrangerer til og med egne treningsleire. De genene til Funky skulle jeg gjerne hatt 🤩 Det CBE gjør klarer jeg helt fint selv, dvs trene rutinemessig på mølla innendørs mens jeg glor på serier og filmer. 

de har jo begge vært med i Skal vi danse - der så man kvalitets forskjellene tydelig i forhold til fysiske kvaliteter og evner. De var 1 mil fra hverandre når det gjaldt prestasjonene. (Og rytmen)

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (7 timer siden):

de har jo begge vært med i Skal vi danse - der så man kvalitets forskjellene tydelig i forhold til fysiske kvaliteter og evner. De var 1 mil fra hverandre når det gjaldt prestasjonene. (Og rytmen)

Å sammenligne Funkygine og CBE blir urettferdig ja. Bedre å sammenligne CBE med Lene Orvik kanskje, som også spiller veldig mye på en tydelig poserende, seksualisert og avkledd kvinnekropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MorUgle skrev (3 minutter siden):

Jeg kaller det ikke ryddedugnad når man får betalt for det. Må si at søppelplukkinga CBE 
er ett skue. Det er mere fotoshoot der «søppelet» er rekvisitt. Frua er strigla fra topp til tå, 
On fleek…  Hun burde se til #mausundfeltstasjon …der driver de med strandrydding.

Jeg vil oppfordre CBE å betale den summen hun fikk for å «reklamere» for «strandryddingen»
til Mausund Feltstasjon der pengene kommer til nytte. 

Hun har jo presisert klart og tydelig at hun IKKE fikk betalt for søppelryddingen, kun for å spre budskapet 😂

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

odipodis skrev (På 15.9.2021 den 8.17):

Hun har jo presisert klart og tydelig at hun IKKE fikk betalt for søppelryddingen, kun for å spre budskapet 😂

Ja det var det jeg skrev….hun fikk betalt for «Reklamere for strandryddingen»…. Å det annser jeg som det samme. Hun fikk betalt.

Endret av MorUgle
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MorUgle skrev (15 minutter siden):

Jeg kaller det ikke ryddedugnad når man får betalt for det. Må si at søppelplukkinga CBE 
er ett skue. Det er mere fotoshoot der «søppelet» er rekvisitt. Frua er strigla fra topp til tå, 
On fleek…  Hun burde se til #mausundfeltstasjon …der driver de med strandrydding.

Jeg vil oppfordre CBE å betale den summen hun fikk for å «reklamere» for «strandryddingen»
til Mausund Feltstasjon der pengene kommer til nytte. 

Det er slik jeg ser CBE, hun spiller alltid hovedrollen og er i fokus, alt og alle andre er kun rekvisitter eller i bakgrunnen så hun kan skinne. Det er ufattelig trist å se på hvordan hun bruker alle anledninger til å få oppmerksomhet.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

odipodis skrev (33 minutter siden):

I dag svarer Netfit på ALLE spørsmål på story - fyr løs!

Alle spørsmål de synes det passer å svare på antagelig.. 😜 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medici skrev (5 minutter siden):

Alle spørsmål de synes det passer å svare på antagelig.. 😜 

Spennende å se om jeg får svar.. Hehe😄

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (1 minutt siden):

Hvordan kan hår vokse så fort? 

Hvordan føles det å ha så flat mage? 

Hva lager du kaffen av? 

Hvilken serie ser du nå? 

Hvor mye penger gir du til veldedighet?

Hvordan kan jeg bli like sprek som deg? 

Har ingen spørsmål, vil bare si at du er fiiiin. 

Skulle akkurat til å skrive den siste der😅 Kommer garantert noe sånn

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Inocybe skrev (27 minutter siden):

Ja altså det er så mye jeg oppriktig lurer på med spørsmål som Har ingen spørsmål, vil bare si at du er fiiiin.

Hvem i alle dager skriver slikt til en man ikke kjenner? Er denne personen under 16 eller over 65 år? Hvorfor mener avsender det er relevant for noe som helst? 
Men enda mer lurer jeg på hva i allverden CBE tenker med når hun velger ut akkurat dette ikke-spørsmålet til publisering. Hun får jo rusen av selvbekreftelsen allerede ved lesing men gir det enda større selvdiggings-rus når det publiseres? Hvorfor tror CBE at leserne hennes synes det interessant å lese slikt? #lureroppriktig. 

Etter mange år med publisering av sånne kommentarer, noen av dem skriver de selv, så er dette helt normalt for henne. Det hjelper ikke at bare hun vet at hun fikk en slik kommentar. Hele verden må få vite at hun er fiiin. Akkurat som med barna. Hun kan ikke bare være stolt av de selv, alle må få se hvor fine de er og kommentarene må publiseres. Jeg har egentlig lurt på hva meningen med et kommentarfelt egentlig er? 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, blåbærpai said:

Er konto som stiller spm synlig for de som tar imot spm(Netfit)?

Ja. Det er ikke anonymt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...