Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser noen skriver om et samarbeid med Kremmerhuset her. Kan noen kort oppsummere saken? Og hva responsen til kremmerhuset var da de ble konfrontert med valg av samarbeidspartner? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spire21 skrev (11 minutter siden):

Ser noen skriver om et samarbeid med Kremmerhuset her. Kan noen kort oppsummere saken? Og hva responsen til kremmerhuset var da de ble konfrontert med valg av samarbeidspartner? 

Sjekk her:

https://influencere.wordpress.com/2019/05/06/caroline-berg-eriksen-kommentarer-om-bruk-av-barn-hos-kremmerhuset-og-pa-egen-blogg/

https://influencere.wordpress.com/2019/05/13/caroline-berg-eriksen-samarbeidspartner-og-kundebehandling/

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullhår1
odipodis skrev (28 minutter siden):

Herregud!! Er dette sant?hvorfor handler ikke dette i vg eller noe så folk kutter henne totalt, og kremmerhuset, liker ikke billig nips og blomsterpotter uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

odipodis skrev (3 timer siden):

Hva menes med å donere bort diverse kampanjer? Og hun opplever negativitet rundt innlegg om veldedighet og skriver dermed ikke om det, men ungene klarer hun ikke å holde unna, selv om det nok genererer ganske mye negativitet. 

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (2 timer siden):

Hun ble ikke betalt for å være med på dugnad nei, det skal hun ikke ha på seg. Men for å spre budskapet. 😄

44101A29-2D93-42DD-BDC2-DC9F1F8BA99C.jpeg

Neida, hun bare plukket med seg noe søppel hjemme fra og poserte i et iddylisk og delikat område

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

123Frustrert skrev (29 minutter siden):

Og det morsommere er at hun ikke kan omtale det, fordi det får hun bare negative kommentarer. Det merkelige er at alle «innsamlings auksjoner» hun sier hun har hatt er omtalt på bloggen. Blir litt forvirret jeg 🤷‍♀️

Det er bare bullshit det hun skriver der. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (5 timer siden):

"Samt donert bort en god del av diverse kampanjer."

Dette skulle jeg gjerne visst mer om kjenner jeg! Både hva en "god del" betyr, og  hvilke "diverse kampanjer" det er snakk om.

Hun har vel gitt klær og sko til Fretex, slik som alle oss andre. Er det å donere til et veldedig formål? Isåfall skylder staten meg masse penger. Kan jo skrives av på skatten må vite! 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (27 minutter siden):

Sett bort ifra Omvendt Julenisse (hvor det ble bedt om økonomisk støtte til bl.a saks, papir, og hyssing), så var vel den siste innsamlingsaksjonen for barna i Aleppo for en del år tilbake?

Og den fant først sted etter at «alle andre» hadde gjort det og Treasures AS hadde mottatt en god del berettiget kritikk.

Rett meg gjerne hvis jeg tar feil. I motsetning til hva enkelte ynder å tro, fører jeg ikke møysommelig journal over denne bedriftens gjøren og laden. 

Desember 2016 omtales tre av merittene, hvorav 1 donasjon à kr. 48 000,- fra "årets julekalender" 2016 gikk til Innsamlingsakjsonen de selv startet. Flytte penger, altså.

Fint tiltak, bevares, men jeg får ikke millionbeløp av den samlede totalen av alle donasjonene/innsamlingsaksjonene deres. Hva de ellers selv har bidratt med privat uten omtale, vites ikke.

Direktelenke: https://www.carolinebergeriksen.no/2016/12/18/barna-aleppo-grater-ikke-lenger/

Kr. 10 000,- Til Flyktninghjelpen 2015

Direktelenke: https://www.carolinebergeriksen.no/2015/09/05/flyktninghjelpen/

Endret av Revenge o'Cavatina
lenke og korrektur
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym90059005 skrev (6 timer siden):

Tror vi bare kan konkludere med at hun rett og slett ikke har motivasjon/ønske om å løpe fortest mulig. Hun drives ikke av ønsket om å prestere bedre, perse på 10km etc, men trener for å holde seg i form og slank. Noe som for så vidt er en ærlig sak.

Mannen derimot er mer konkurranse-drevet og jager bedre prestasjoner. 

Hun trener nok for mye og spiser for lite til å ha noe fremgang. Uten restitusjon blir det ikke resultat

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finngirl skrev (11 minutter siden):

Skjønner ikke greia med reklamene for Fotoknudsen. Hun skilter med 40 % avslag med rabattkoder sin, men er jo allerede 40 % kampanje på siden deres. Er sånn hver gang 🤷🏻‍♀️

Hvis noen bruker hennes lenke, får CBE en prosent av salget. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kollontaj skrev (3 minutter siden):

Jo det skjønner jeg. Men skal liksom virke som et eksklusivt tilbud fra hennes side, noe det overhodet ikke er 😒

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullhår1
Kollontaj skrev (4 minutter siden):

Fotoknudsen har billigere tilbud i mailen😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et bursdagsinnlegg på IG som er identisk med det hun la ut for noen dager siden. Fikk hun ikke eksponert barnet godt nok i det første? 

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnie Mus skrev (13 minutter siden):

Enda et bursdagsinnlegg på IG som er identisk med det hun la ut for noen dager siden. Fikk hun ikke eksponert barnet godt nok i det første? 

Nei, det er jo det samme hvert år. Oppkledd i stiletthæler og åletrang kjole som viser mest mulig kropp og ikke en hjemmebakt kake i sikte. Det er 5- årsdagen sin det. Veldig stepford wife stil over det hele. 

Endret av Surikatt
  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...