Populært innlegg Aricia Skrevet 14. september 2021 Populært innlegg #50761 Del Skrevet 14. september 2021 FruJohansen skrev (Akkurat nå): Helt ærlig kunne hun tatt bilde der hjemme med pose og hansker, det ville formidlet nøyaktig det samme som de bildene hun faktisk la ut. Enig. Langt på vei var det jo det hun gjorde. Hun rydder jo ikke søppel fra strender på bildene, hun poserer med (medbrakt?) søppelrekvisitt og svaberg som backdrop. 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spire21 Skrevet 14. september 2021 #50762 Del Skrevet 14. september 2021 Ser noen skriver om et samarbeid med Kremmerhuset her. Kan noen kort oppsummere saken? Og hva responsen til kremmerhuset var da de ble konfrontert med valg av samarbeidspartner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odipodis Skrevet 14. september 2021 #50763 Del Skrevet 14. september 2021 Spire21 skrev (11 minutter siden): Ser noen skriver om et samarbeid med Kremmerhuset her. Kan noen kort oppsummere saken? Og hva responsen til kremmerhuset var da de ble konfrontert med valg av samarbeidspartner? Sjekk her: https://influencere.wordpress.com/2019/05/06/caroline-berg-eriksen-kommentarer-om-bruk-av-barn-hos-kremmerhuset-og-pa-egen-blogg/ https://influencere.wordpress.com/2019/05/13/caroline-berg-eriksen-samarbeidspartner-og-kundebehandling/ 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gullhår1 Skrevet 14. september 2021 #50764 Del Skrevet 14. september 2021 odipodis skrev (28 minutter siden): Sjekk her: https://influencere.wordpress.com/2019/05/06/caroline-berg-eriksen-kommentarer-om-bruk-av-barn-hos-kremmerhuset-og-pa-egen-blogg/ https://influencere.wordpress.com/2019/05/13/caroline-berg-eriksen-samarbeidspartner-og-kundebehandling/ Herregud!! Er dette sant?hvorfor handler ikke dette i vg eller noe så folk kutter henne totalt, og kremmerhuset, liker ikke billig nips og blomsterpotter uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 14. september 2021 #50765 Del Skrevet 14. september 2021 odipodis skrev (3 timer siden): https://www.carolinebergeriksen.no/2021/09/11/coop-rydder-norge/#comments Hva menes med å donere bort diverse kampanjer? Og hun opplever negativitet rundt innlegg om veldedighet og skriver dermed ikke om det, men ungene klarer hun ikke å holde unna, selv om det nok genererer ganske mye negativitet. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 14. september 2021 #50766 Del Skrevet 14. september 2021 Snødronninga skrev (2 timer siden): Hun ble ikke betalt for å være med på dugnad nei, det skal hun ikke ha på seg. Men for å spre budskapet. 😄 Neida, hun bare plukket med seg noe søppel hjemme fra og poserte i et iddylisk og delikat område 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 14. september 2021 Populært innlegg #50767 Del Skrevet 14. september 2021 odipodis skrev (4 timer siden): https://www.carolinebergeriksen.no/2021/09/11/coop-rydder-norge/#comments Og det morsommere er at hun ikke kan omtale det, fordi det får hun bare negative kommentarer. Det merkelige er at alle «innsamlings auksjoner» hun sier hun har hatt er omtalt på bloggen. Blir litt forvirret jeg 🤷♀️ 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 14. september 2021 #50768 Del Skrevet 14. september 2021 123Frustrert skrev (29 minutter siden): Og det morsommere er at hun ikke kan omtale det, fordi det får hun bare negative kommentarer. Det merkelige er at alle «innsamlings auksjoner» hun sier hun har hatt er omtalt på bloggen. Blir litt forvirret jeg 🤷♀️ Det er bare bullshit det hun skriver der. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hunter7 Skrevet 14. september 2021 Populært innlegg #50769 Del Skrevet 14. september 2021 Sett bort ifra Omvendt Julenisse (hvor det ble bedt om økonomisk støtte til bl.a saks, papir, og hyssing), så var vel den siste innsamlingsaksjonen for barna i Aleppo for en del år tilbake? Og den fant først sted etter at «alle andre» hadde gjort det og Treasures AS hadde mottatt en god del berettiget kritikk. Rett meg gjerne hvis jeg tar feil. I motsetning til hva enkelte ynder å tro, fører jeg ikke møysommelig journal over denne bedriftens gjøren og laden. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma Belikova Skrevet 14. september 2021 #50770 Del Skrevet 14. september 2021 Finlay skrev (5 timer siden): "Samt donert bort en god del av diverse kampanjer." Dette skulle jeg gjerne visst mer om kjenner jeg! Både hva en "god del" betyr, og hvilke "diverse kampanjer" det er snakk om. Hun har vel gitt klær og sko til Fretex, slik som alle oss andre. Er det å donere til et veldedig formål? Isåfall skylder staten meg masse penger. Kan jo skrives av på skatten må vite! 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg PistolStar Skrevet 14. september 2021 Populært innlegg #50771 Del Skrevet 14. september 2021 (endret) For nøyaktig 1 måned siden bestemte jeg meg for å ta på meg den nokså kjedelige oppgaven å føre en liten statistikk over hvor mye CBE egentlig eksponerer barna sine i story på Instagram. Jeg laget meg en liten liste over diverse som ofte går igjen i story'ene hennes. Her er resultatet: - Bilder med alkohol: 16 - Eksponering av barn: 48 - Thinspo: 23 - Kaffekopp: 39 - Beundrer seg selv i kamera/speil: 14 Enn så mye som hun poster bilde av kaffekoppen sin, så poster hun faktisk mer av barna. Noe jeg synes er hårreisende. 48 ganger i story på 1 måned! I kategorien "thinspo" har jeg faktisk vært litt "grei", har telt bilder som veldig tydelig viser en så tynn som mulig kropp. Men man kan argumentere for at hvert eneste halvnakne bilde fra hennes kant er thinspo. Hadde jeg ført en kategori over absolutt alle bilder som viser kropp hadde antallet vært langt høyere. Noe som også er hårreisende. I tillegg hadde jeg lyst å sammenligne med en annen influencer, og valgte Funkygine. Funkygine er riktignok gravid, men ser veldig lite (ingen?) alkoholbilder fra hennes kant uansett. Her er hennes resultat: Bilder med alkohol: 0 Eksponering av barn: 5 Thinspo: 0 Kaffekopp: 1 Beundrer seg selv i kamera: 0 Tenker tallene sier sitt... Endret 14. september 2021 av PistolStar 104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 14. september 2021 Populært innlegg #50772 Del Skrevet 14. september 2021 Hunter7 skrev (10 minutter siden): Sett bort ifra Omvendt Julenisse (hvor det ble bedt om økonomisk støtte til bl.a saks, papir, og hyssing), så var vel den siste innsamlingsaksjonen for barna i Aleppo for en del år tilbake? Og den fant først sted etter at «alle andre» hadde gjort det og Treasures AS hadde mottatt en god del berettiget kritikk. Rett meg gjerne hvis jeg tar feil. I motsetning til hva enkelte ynder å tro, fører jeg ikke møysommelig journal over denne bedriftens gjøren og laden. Google sier 2017 og Aleppo. Etter det har hun vel fått betalt for å sitte foran peisen og tenke på kalde barn og å vise frem søppel to ganger. 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 14. september 2021 #50773 Del Skrevet 14. september 2021 (endret) Hunter7 skrev (27 minutter siden): Sett bort ifra Omvendt Julenisse (hvor det ble bedt om økonomisk støtte til bl.a saks, papir, og hyssing), så var vel den siste innsamlingsaksjonen for barna i Aleppo for en del år tilbake? Og den fant først sted etter at «alle andre» hadde gjort det og Treasures AS hadde mottatt en god del berettiget kritikk. Rett meg gjerne hvis jeg tar feil. I motsetning til hva enkelte ynder å tro, fører jeg ikke møysommelig journal over denne bedriftens gjøren og laden. Desember 2016 omtales tre av merittene, hvorav 1 donasjon à kr. 48 000,- fra "årets julekalender" 2016 gikk til Innsamlingsakjsonen de selv startet. Flytte penger, altså. Fint tiltak, bevares, men jeg får ikke millionbeløp av den samlede totalen av alle donasjonene/innsamlingsaksjonene deres. Hva de ellers selv har bidratt med privat uten omtale, vites ikke. Direktelenke: https://www.carolinebergeriksen.no/2016/12/18/barna-aleppo-grater-ikke-lenger/ Kr. 10 000,- Til Flyktninghjelpen 2015 Direktelenke: https://www.carolinebergeriksen.no/2015/09/05/flyktninghjelpen/ Endret 14. september 2021 av Revenge o'Cavatina lenke og korrektur 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 14. september 2021 #50774 Del Skrevet 14. september 2021 Anonym90059005 skrev (6 timer siden): Tror vi bare kan konkludere med at hun rett og slett ikke har motivasjon/ønske om å løpe fortest mulig. Hun drives ikke av ønsket om å prestere bedre, perse på 10km etc, men trener for å holde seg i form og slank. Noe som for så vidt er en ærlig sak. Mannen derimot er mer konkurranse-drevet og jager bedre prestasjoner. Hun trener nok for mye og spiser for lite til å ha noe fremgang. Uten restitusjon blir det ikke resultat 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Finngirl Skrevet 14. september 2021 Populært innlegg #50775 Del Skrevet 14. september 2021 Skjønner ikke greia med reklamene for Fotoknudsen. Hun skilter med 40 % avslag med rabattkoder sin, men er jo allerede 40 % kampanje på siden deres. Er sånn hver gang 🤷🏻♀️ 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. september 2021 #50776 Del Skrevet 14. september 2021 Finngirl skrev (11 minutter siden): Skjønner ikke greia med reklamene for Fotoknudsen. Hun skilter med 40 % avslag med rabattkoder sin, men er jo allerede 40 % kampanje på siden deres. Er sånn hver gang 🤷🏻♀️ Hvis noen bruker hennes lenke, får CBE en prosent av salget. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finngirl Skrevet 14. september 2021 #50777 Del Skrevet 14. september 2021 Kollontaj skrev (3 minutter siden): Hvis noen bruker hennes lenke, får CBE en prosent av salget. Jo det skjønner jeg. Men skal liksom virke som et eksklusivt tilbud fra hennes side, noe det overhodet ikke er 😒 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gullhår1 Skrevet 14. september 2021 #50778 Del Skrevet 14. september 2021 Kollontaj skrev (4 minutter siden): Hvis noen bruker hennes lenke, får CBE en prosent av salget. Fotoknudsen har billigere tilbud i mailen😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 14. september 2021 #50779 Del Skrevet 14. september 2021 Enda et bursdagsinnlegg på IG som er identisk med det hun la ut for noen dager siden. Fikk hun ikke eksponert barnet godt nok i det første? 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 14. september 2021 #50780 Del Skrevet 14. september 2021 (endret) Minnie Mus skrev (13 minutter siden): Enda et bursdagsinnlegg på IG som er identisk med det hun la ut for noen dager siden. Fikk hun ikke eksponert barnet godt nok i det første? Nei, det er jo det samme hvert år. Oppkledd i stiletthæler og åletrang kjole som viser mest mulig kropp og ikke en hjemmebakt kake i sikte. Det er 5- årsdagen sin det. Veldig stepford wife stil over det hele. Endret 14. september 2021 av Surikatt 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå