Nobile Skrevet 22. august 2021 #48821 Del Skrevet 22. august 2021 Hadde kledd han å skrive bare et setning om at han synes synd på hesten og hesteeieren i det minste. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 22. august 2021 #48822 Del Skrevet 22. august 2021 Klementine skrev (1 time siden): er jo det han skriver. han skal sykle 7 mil først. Jeg er såpass naiv at jeg trodde leiebilen kom til meg dersom det skulle skje en ulykke, og forsikringer er iorden. (god nok dekning). Men det går helt sikkert fint for coach Eriksen å sykle litt først. Ta det som en treningsøkt . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 22. august 2021 #48823 Del Skrevet 22. august 2021 skjønner ikke dette her jeg... nå er CBE for å be om skyss også. kunne han ikke blitt med Falken/viking ned når de hentet bilen? hvordan foregår egentlig dette her dersom det var jeg som hadde ødelagt bilen på fjellet og ikke har instagram for å tigge etter skyss? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakini Skrevet 22. august 2021 #48824 Del Skrevet 22. august 2021 Klementine skrev (1 minutt siden): skjønner ikke dette her jeg... nå er CBE for å be om skyss også. kunne han ikke blitt med Falken/viking ned når de hentet bilen? hvordan foregår egentlig dette her dersom det var jeg som hadde ødelagt bilen på fjellet og ikke har instagram for å tigge etter skyss? Vi fikk motorstopp på samme plass ifjor, det er ikke bare bare med leiebil og bilberging. Er det om å gjøre å finne feil med alt de gjør? Denne tråden blir mer å mer hets en en saklig kritikk av bedriften deres 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 22. august 2021 #48825 Del Skrevet 22. august 2021 Pakini skrev (1 minutt siden): Vi fikk motorstopp på samme plass ifjor, det er ikke bare bare med leiebil og bilberging. Er det om å gjøre å finne feil med alt de gjør? Denne tråden blir mer å mer hets en en saklig kritikk av bedriften deres ikke ute etter å finne feil! lurer kun på hva som hadde skjedd dersom feks jeg hadde stoppet midt på fjellet der! Jeg har i min naivitet trodd at det kom leiebil eller at jeg hadde blitt reddet. Dette var helt nytt for meg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 22. august 2021 #48826 Del Skrevet 22. august 2021 Surikatt skrev (38 minutter siden): Men det går helt sikkert fint for coach Eriksen å sykle litt først. Ta det som en treningsøkt . Ja 7 mil på sykkel er null problem om man er veltrent som LKE. De gangene vi har hatt trøbbel med bil har vi (enten en av de voksne eller alle) blitt med bergingsbilen til et passende sted å hente leiebil eller kollektivtransportpunkt eller hentet av venner/familie hvis det passet best. Litt styr der og da men går fint. Kan være trøblete å få leiebil med hengerfeste på sparket men det ordner seg som regel det også. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. august 2021 #48827 Del Skrevet 22. august 2021 Er vel ikke noe galt i å be om skyss ned til Geilo? Skjønner godt at han ikke orker sykle 7 mil. 🙂 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trinolini Skrevet 22. august 2021 #48828 Del Skrevet 22. august 2021 (endret) Marthos skrev (14 timer siden): Nå har LKE kræsjet med en hest, og «det gikk ikke så bra med hesten»..???? Det kunne jo gått skikkelig ille. En hest i veien i 80 km/t! Hva mener du han skulle gjort da?? Sånt skjer. Edit: var litt rask her, og misforstod kommentaren din. Sjokkerende hendelse. Skikkelig synd for hesten og de berørte! Endret 22. august 2021 av trinolini 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 22. august 2021 #48829 Del Skrevet 22. august 2021 Klementine skrev (14 minutter siden): ikke ute etter å finne feil! lurer kun på hva som hadde skjedd dersom feks jeg hadde stoppet midt på fjellet der! Jeg har i min naivitet trodd at det kom leiebil eller at jeg hadde blitt reddet. Dette var helt nytt for meg. Har jo forklart det over i tråden her, han har sikkert selv valgt å hoppe av ved Vøringsfossen for å gjennomføre løpingen som planlagt, og siden tar det derfra. Normalt er å sitte på med bergingsbil til verksted og hente ut leiebil. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 22. august 2021 #48830 Del Skrevet 22. august 2021 Pakini skrev (11 minutter siden): Vi fikk motorstopp på samme plass ifjor, det er ikke bare bare med leiebil og bilberging. Er det om å gjøre å finne feil med alt de gjør? Denne tråden blir mer å mer hets en en saklig kritikk av bedriften deres Hets å kommentere det som legges ut på en offentlig IG konto? Mulig at jeg ikke skjønner meg på sosiale medier, men er det normalen å legge ut at man har kjørt på noe såpass kort tid etter hendelsen, for å så spørre folk på IG om skyss?? Normalt sett ville man vel ha tatt ett par telefoner og latt dette ligge til over helgen, med en tekst om at man beklager hendelsene ovenfor eier av hesten? Blir man så avhengig av å nå alle der ute på Internettet at alt må deles? Hvor sunt er det å leve slik? Og hvorfor skjønner ikke folk at det man legger ut også kan være kritikkverdig? Lei av folk som skal dra frem krenkekrakken/hetskortet så fort man er uenig i kritikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 22. august 2021 #48831 Del Skrevet 22. august 2021 Anonym90059005 skrev (Akkurat nå): Har jo forklart det over i tråden her, han har sikkert selv valgt å hoppe av ved Vøringsfossen for å gjennomføre løpingen som planlagt, og siden tar det derfra. Normalt er å sitte på med bergingsbil til verksted og hente ut leiebil. Takk! 😄 ikke fått det med meg,men da er jeg "ferdig". 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 22. august 2021 #48832 Del Skrevet 22. august 2021 Nobile skrev (52 minutter siden): Hadde kledd han å skrive bare et setning om at han synes synd på hesten og hesteeieren i det minste. Det gjorde han også ved å skrive "det gikk dessverre ikke så bra med hesten" etterfulgt av en grine-emoji. Å forlange kondolanser til hesteeier på IG er vel litt mye forlangt. Kan godt mulig ha hatt kontakt med vedkommende IRL. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 22. august 2021 #48833 Del Skrevet 22. august 2021 Anonym90059005 skrev (22 minutter siden): Det gjorde han også ved å skrive "det gikk dessverre ikke så bra med hesten" etterfulgt av en grine-emoji. Å forlange kondolanser til hesteeier på IG er vel litt mye forlangt. Kan godt mulig ha hatt kontakt med vedkommende IRL. Jeg har vel ikke forlangt kondolanser, jeg bare synes det hadde vært kledelig med litt mer enn en emoji 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 22. august 2021 #48834 Del Skrevet 22. august 2021 Nobile skrev (22 minutter siden): Jeg har vel ikke forlangt kondolanser, jeg bare synes det hadde vært kledelig med litt mer enn en emoji Hva skulle han ha skrevet? En dødsannonse? Utrolig kjipt med hesten selvfølgelig,men bra det gikk bra med LK. Han skrev jo at han var shaky og ikke fikk sove.Noe som er ganske forståelig. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 22. august 2021 #48835 Del Skrevet 22. august 2021 Isola2 skrev (4 minutter siden): Hva skulle han ha skrevet? En dødsannonse? Utrolig kjipt med hesten selvfølgelig,men bra det gikk bra med LK. Han skrev jo at han var shaky og ikke fikk sove.Noe som er ganske forståelig. Noe ala «kjørte dessverre på en hest som døde, må være fryktelig å miste sitt dyr på denne måten. Heldigvis gikk det bra med meg» blir i mine øyne ikke så ektefølt i mine øyne når det er rett på pulsklokke og løpetur neste dag igjen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selbu Skrevet 22. august 2021 #48836 Del Skrevet 22. august 2021 Nobile skrev (3 minutter siden): Noe ala «kjørte dessverre på en hest som døde, må være fryktelig å miste sitt dyr på denne måten. Heldigvis gikk det bra med meg» blir i mine øyne ikke så ektefølt i mine øyne når det er rett på pulsklokke og løpetur neste dag igjen. Åh herregud....vi er da alle forskjellig. Ikke faen om jeg liker det paret der, men jeg kunne fint skrevet det samme. Ville synes det var trist med hesten, men hadde ærlig talt hatt nok med å komme meg etter en slik traumatisk hendelse. Pulsklokke og løpetur kan være hans måte å takle følelsene.... 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 22. august 2021 #48837 Del Skrevet 22. august 2021 Selbu skrev (46 minutter siden): Åh herregud....vi er da alle forskjellig. Ikke faen om jeg liker det paret der, men jeg kunne fint skrevet det samme. Ville synes det var trist med hesten, men hadde ærlig talt hatt nok med å komme meg etter en slik traumatisk hendelse. Pulsklokke og løpetur kan være hans måte å takle følelsene.... Som du sier «hadde hatt med å komme meg» men LkE vil høys sannsynlig ha oppmerksomhet om hendelsen siden han a) legger ut hendelsen på sin egen insta konto, netfit sin og cbe sin. B) han forandrer også innstillingene på sin konto.. mens han tenker «her må det handles raskt og få opmerksomhet» hadde nok andre funnet på andre ting å gjøre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakini Skrevet 22. august 2021 #48838 Del Skrevet 22. august 2021 Lill skrev (1 time siden): Hets å kommentere det som legges ut på en offentlig IG konto? Mulig at jeg ikke skjønner meg på sosiale medier, men er det normalen å legge ut at man har kjørt på noe såpass kort tid etter hendelsen, for å så spørre folk på IG om skyss?? Normalt sett ville man vel ha tatt ett par telefoner og latt dette ligge til over helgen, med en tekst om at man beklager hendelsene ovenfor eier av hesten? Blir man så avhengig av å nå alle der ute på Internettet at alt må deles? Hvor sunt er det å leve slik? Og hvorfor skjønner ikke folk at det man legger ut også kan være kritikkverdig? Lei av folk som skal dra frem krenkekrakken/hetskortet så fort man er uenig i kritikken. Dere kritiserer absolutt alt de gjør. Alt fra hva de spiser til at han var uheldig å kjøre på en hest. Det klarer dere tilogmed å dra ut i det uendelige om at han skal dra flere følgerne pga påkjørselen. Dette paret gjør mye feil. Men helt alvorlig, dere har ikke så mye annet til liv med å ligge grave og slenge drit om absolutt alt de gjør. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. august 2021 #48839 Del Skrevet 22. august 2021 La nå det med hesten ligge, stakkars mann. Er vel ikke rart han spør om skyss. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondinbolla Skrevet 22. august 2021 #48840 Del Skrevet 22. august 2021 Enig. Tror man kan gjøre mye rart og reagere helt ulikt på traumatiske opplevelser. En alvorlig bilulykke med knust frontvindu er nok en sjokkartet opplevelse, så med mindre man var der, i bilen med han, foreslår jeg at vi lar adferdspsykologien ligge.. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå