Kosemose Skrevet 8. august 2021 #48181 Del Skrevet 8. august 2021 Levina skrev (På 6.8.2021 den 21.52): Ser at bedriften legger ut idylliske bilder fra sin ferie med campingvognen/ tilhengeren. Der er de som alltid dyktige formidlere. De klarer å formilde det på en måte at det ikke oppleves som rene annonser , som fort kan bli kjedelig. Man får lyst til å oppleve en slik type ferie. Kan bli litt trangt hvis det blir mange dager, men absolutt god reklame for firmaet de er ambassadører for. Frokost ute, på bordet og stoler man kan legge lett sammen. Litt vin på kvelden ute ved bordet bak på campern 🥂mens man ser på solnedgangen. Nydelige stemningsfulle naturbilder. Ser Kjempekoselig ut! Tror mange blir inspirert til den type ferie og så har man mulighet til å ligge på hotell en natt hvis man skulle ønske det. Kjempekjekt å se at de kan ha med barna med en slik camper. Slike turer inspirerer barnefamilier vil jeg tro. Jeg er veldig interessert i camperen og den type ferie, så har fulgt med nå, men alt jeg sitter igjen med er kaffekopp, løping, bryggeliv. Den camperen er så utrolig i bakgrunnen og jeg blir i allefall ikke verken klokere eller mer sugen på ferie med en camper. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tarantulla Skrevet 8. august 2021 #48182 Del Skrevet 8. august 2021 Kosemose skrev (4 minutter siden): Jeg er veldig interessert i camperen og den type ferie, så har fulgt med nå, men alt jeg sitter igjen med er kaffekopp, løping, bryggeliv. Den camperen er så utrolig i bakgrunnen og jeg blir i allefall ikke verken klokere eller mer sugen på ferie med en camper. Den er veldig liten, så man er veldig avhengig av godt vær (har sett den på en campingplass i sommer). Om du planlegger en familieferie bør du ha minst én backup-plan. Skal du på ferie med en sånn, bør du planlegge som om du skulle på telttur. Men de ser tøffe ut, da. Egner seg kanskje best på instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8. august 2021 #48183 Del Skrevet 8. august 2021 (endret) Kosemose skrev (21 minutter siden): Jeg er veldig interessert i camperen og den type ferie, så har fulgt med nå, men alt jeg sitter igjen med er kaffekopp, løping, bryggeliv. Den camperen er så utrolig i bakgrunnen og jeg blir i allefall ikke verken klokere eller mer sugen på ferie med en camper. Enig i dette. Jeg er også interessert i "seng på hjul", men føler at dette ble veldig fjollete fremvisning av den. Litt sånn "Barbie på camping". Det jeg sitter igjen med er : "vinbar", "makeup station", løping, "brekkie", kaffekoppbilder og bikinibilder. Jeg likte den sammenleggbare rastebord/benk- saken veldig godt. Men jeg sitter ikke igjen med noe inntrykk av vognen. Hvordan den ser ut inni, hvordan kjøkkenet fungerer, oppbevaringsmuligheter, er vognen enkel å få stødig når den settes et sted. Hvordan fungerer den i kuldegrader ?? osv. Endret 8. august 2021 av Isild 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 8. august 2021 #48184 Del Skrevet 8. august 2021 (endret) Kosemose skrev (20 minutter siden): Jeg er veldig interessert i camperen og den type ferie, så har fulgt med nå, men alt jeg sitter igjen med er kaffekopp, løping, bryggeliv. Den camperen er så utrolig i bakgrunnen og jeg blir i allefall ikke verken klokere eller mer sugen på ferie med en camper. Hvis de har lånt den gratis så må det merkes med reklame. De trenger ikke å ha noen annen avtale rundt det. Hadde det vært et betalt oppdrag, så vil det nok være mer detaljerte opplysninger og mer reklameinnslag. Kan hende det kommer mer informasjon etter ferien, nettopp fordi de ønsker å minimalisere jobb til minst mulig nå på ferie, eller det var dette du kom til å se. Tiden får vise! Det skaper interesse og er informativt om at det finnes et slik alternativ når man reiser på tur, ved at det blir vist i CBE kanaler. De som ikke er handlingslammet og er mer interessert, klarer nok å finne ut mer om denne campern på nett, uten at CBE må skrive detaljert om det. Endret 8. august 2021 av Levina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 8. august 2021 #48185 Del Skrevet 8. august 2021 Levina skrev (6 minutter siden): Hvis de har lånt den gratis så må det merkes med reklame. De trenger ikke å ha noen annen avtale rundt det. Hadde det vært et betalt oppdrag, så vil det nok være mer detaljerte opplysninger og mer reklameinnslag. Kan hende det kommer mer informasjon etter ferien, nettopp fordi de ønsker å minimalisere jobb til minst mulig nå på ferie, eller det var dette du kom til å se. Tiden får vise! Det skaper interesse og er informativt om at det finnes et slik alternativ når man reiser på tur, ved at det blir vist i CBE kanaler. De som ikke er handlingslammet og er mer interessert, klarer nok å finne ut mer om denne campern på nett, uten at CBE må skrive detaljert om det. Det er vel mer reklamene til CBE som er handlingslammet. Mer hastverk og få gjort minst mulig ut av oppdragene enn noe annet. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillehavet Skrevet 8. august 2021 #48186 Del Skrevet 8. august 2021 Isild skrev (19 minutter siden): Enig i dette. Jeg er også interessert i "seng på hjul", men føler at dette ble veldig fjollete fremvisning av den. Litt sånn "Barbie på camping". Det jeg sitter igjen med er : "vinbar", "makeup station", løping, "brekkie", kaffekoppbilder og bikinibilder. Jeg likte den sammenleggbare rastebord/benk- saken veldig godt. Men jeg sitter ikke igjen med noe inntrykk av vognen. Hvordan den ser ut inni, hvordan kjøkkenet fungerer, oppbevaringsmuligheter, er vognen enkel å få stødig når den settes et sted. Hvordan fungerer den i kuldegrader ?? osv. Men dette bordet følger visst ikke med camperen. CBE svarte på spm at de hadde kjøpt den på Vida XL (?) eller noe sånt 🤷♀️ Tenkte og at det var en smart løsning, men burde komme frem at den ikke følger med om man låner en sånn camper. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 8. august 2021 #48187 Del Skrevet 8. august 2021 Stillehavet skrev (Akkurat nå): Men dette bordet følger visst ikke med camperen. CBE svarte på spm at de hadde kjøpt den på Vida XL (?) eller noe sånt 🤷♀️ Tenkte og at det var en smart løsning, men burde komme frem at den ikke følger med om man låner en sånn camper. ☝🏼 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bella Skrevet 8. august 2021 #48188 Del Skrevet 8. august 2021 Lafamiglia skrev (4 timer siden): Enig. Jeg er interessert i å se mye mer natur, og ikke minst hvordan campingvogna ser ut inni, hvilke fasiliteter den har, og hvordan det er å bo i den, sånn i praksis. I tillegg er jeg interessert i å få vite hvordan det er å kjøre med den hengende bakpå, hva fordelene med den er i forhold til en vanlig, stor og tung campingvogn, og litt om regler for hvor man kan campe med den. Forbrukerinformasjon er omtrent fraværende, og det er veldig frustrerende, i det som jo er et reklameinnlegg/innholdsmarkedsføring. Vi passerte dem tilfeldigvis på motorveien, og camperen så vinglete ut. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 8. august 2021 #48189 Del Skrevet 8. august 2021 Stillehavet skrev (24 minutter siden): Men dette bordet følger visst ikke med camperen. CBE svarte på spm at de hadde kjøpt den på Vida XL (?) eller noe sånt 🤷♀️ Tenkte og at det var en smart løsning, men burde komme frem at den ikke følger med om man låner en sånn camper. Og den skulle de vise frem, men…vips, var det montert - uten forklaring. Her kunne de tatt steg-for-steg 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Levina Skrevet 8. august 2021 #48190 Del Skrevet 8. august 2021 Lill skrev (30 minutter siden): Det er vel mer reklamene til CBE som er handlingslammet. Mer hastverk og få gjort minst mulig ut av oppdragene enn noe annet. Så rart da at hun vant annonsørenes pris i 2019 basert nettopp på annonsørenes vurdering på reklamejobben influencerne gjør. Men, du vet helt sikkert best! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 8. august 2021 #48191 Del Skrevet 8. august 2021 Louiah skrev (11 timer siden): Han er med i to klubber nå, Kongens marina og Romerike ultraløper. Han har skrevet om det på sin åpne facebookprofil. https://www.romerikeultra.no/blog/post/175086/nytt-medlem-lars-kristian-eriksen?ispage=true 4 plass i herreklassen.. var det egentlig delte klasser under løpet på Blefjell 🤣 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 8. august 2021 #48192 Del Skrevet 8. august 2021 Levina skrev (3 minutter siden): Så rart da at hun vant annonsørenes pris i 2019 basert nettopp på annonsørenes vurdering på reklamejobben influencerne gjør. Men, du vet helt sikkert best! Finnes en slik pris altså? Link! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 8. august 2021 #48193 Del Skrevet 8. august 2021 Levina skrev (9 minutter siden): Så rart da at hun vant annonsørenes pris i 2019 basert nettopp på annonsørenes vurdering på reklamejobben influencerne gjør. Men, du vet helt sikkert best! Det har skjedd ganske mye med engasjementet til bloggeren siden det, det må du da i det minste være enig i? Og hvilken pris er det du henviser til? Du har sikkert link? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. august 2021 #48194 Del Skrevet 8. august 2021 Levina skrev (11 minutter siden): Så rart da at hun vant annonsørenes pris i 2019 basert nettopp på annonsørenes vurdering på reklamejobben influencerne gjør. Men, du vet helt sikkert best! Ok, var det ikke en ærespris hun fikk? For 10 år som blogger (opprettet av juryen). 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 8. august 2021 #48195 Del Skrevet 8. august 2021 Kollontaj skrev (4 minutter siden): Ok, var det ikke en ærespris hun fikk? For 10 år som blogger (opprettet av juryen). Hun fikk Vixens ærespris i 2018 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 8. august 2021 #48196 Del Skrevet 8. august 2021 "Annonsørenes pris" i 2019? Basert på vurdering av reklamejobben de gjør? Hvilken prisutdeling var dette? Er det link til infoen om dette noe sted? Eller var det æresprisen fra Vixen du mente? Den som ble gitt for 10 år som "guilty pleasure" (programlederens ord) https://www.nrk.no/kultur/caroline-berg-eriksen-vant-vixen-juryens-aerespris-1.14387351 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 8. august 2021 #48197 Del Skrevet 8. august 2021 Stillehavet skrev (51 minutter siden): Men dette bordet følger visst ikke med camperen. CBE svarte på spm at de hadde kjøpt den på Vida XL (?) eller noe sånt 🤷♀️ Tenkte og at det var en smart løsning, men burde komme frem at den ikke følger med om man låner en sånn camper. Og det er jo dette bordet som har vært hovedmotivet når de har tatt bilde av camperen.. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 8. august 2021 #48198 Del Skrevet 8. august 2021 Levina skrev (23 minutter siden): Så rart da at hun vant annonsørenes pris i 2019 basert nettopp på annonsørenes vurdering på reklamejobben influencerne gjør. Men, du vet helt sikkert best! Nå må du hoste opp en link altså… dette er en pris som har gått meg hus forbi 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 8. august 2021 #48199 Del Skrevet 8. august 2021 Pasha skrev (18 minutter siden): 4 plass i herreklassen.. var det egentlig delte klasser under løpet på Blefjell 🤣 Ja, det er delte klasser i løp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudis23 Skrevet 8. august 2021 #48200 Del Skrevet 8. august 2021 Pasha skrev (17 minutter siden): 4 plass i herreklassen.. var det egentlig delte klasser under løpet på Blefjell 🤣 Og han fortsetter å si han kom på 5. plass på Stranda.ser du på listen så kom han på 7. plass totalt av alle som løp 48 og 6. plass hvis du tar bort damen som slo ham. Når det er sagt så er jo 6. plass veldig bra, så jeg forstår ikke hvorfor han sier noe annet 🤷🏼♀️ 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå