Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Hallepalle2 skrev (1 minutt siden):

Hvis du er så trøtt bør du legge deg, for det virker ikke som du helt skjønner hva det er du diskuterer. 

Det er ikke snakk om ett vinglass én dag. Det tror jeg du har fått med deg? Det er det totale antallet som blir vist gjennom uken. Ser du ikke forskjellen? 

Ellers må jeg si at den stadige delingen av vinglass minner meg om Snapchat sin spede begynnelse, nå for tiden er det ingen som knipser verken vin eller mat lenger. Det er liksom litt ut…

Hvis du har tatt deg et glass rose for  mye i dag (det er tross alt lørdag så det er sikkert greit) bør du kanskje vurdere hva du kommenterer🤣Du forstår kanskje ikke hva jeg har skrevet? Joda jeg har forstått at mange her inne (inkludert deg åpenbart) mener at CBE deler for mange vinglass. Jeg er ikke enig at CBE gjør det. Forstår du det? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hut skrev (3 minutter siden):

Hvis du har tatt deg et glass rose for  mye i dag (det er tross alt lørdag så det er sikkert greit) bør du kanskje vurdere hva du kommenterer🤣Du forstår kanskje ikke hva jeg har skrevet? Joda jeg har forstått at mange her inne (inkludert deg åpenbart) mener at CBE deler for mange vinglass. Jeg er ikke enig at CBE gjør det. Forstår du det? 

Tror vi er litt ferdige med å høre hvor uenig du er. Fint du endelig forsto det handlet om mange glass vin, ikke bare det i kveld. Fremgang. 👏

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (2 minutter siden):

Tror vi er litt ferdige med å høre hvor uenig du er. Fint du endelig forsto det handlet om mange glass vin, ikke bare det i kveld. Fremgang. 👏

🤣🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarantulla
123Frustrert skrev (45 minutter siden):

Måtte inn å les kritikken lke har lagt ut på insta profilen til coach Eriksen. Hjelpe meg for en ufyselig fyr. Greit at han ikke var fornøyd, men hvorfor legge dette ut på bedriftskontoen sin? Snakk om uspiselig oppførsel. 

Under løpets hashtag på instagram er det ellers bare glade fjes og ros til arrangøren. Jeg har hørt at ultraløp-folk er ganske avslappede og ålreite folk som fokuserer mer på opplevelsen enn smådetaljer. Fant i alle fall ingen innlegg med samme tema og tone som coachens.

Endret av tarantulla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (26 minutter siden):

Just presis👏

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (50 minutter siden):

Snødronninga sier det så bra:

Snødronninga skrev (44 minutter siden):

Og med det anser jeg meg ferdig med alkoholdiskusjonen for denne gang. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

texas1990 skrev (13 timer siden):

Lurer på hvorfor han skriver at han kom på 5.plass?? I følge resultatlisten endte han på 12. plass sammenlagt og på 10. plass av herrene. 🧐🤔 

936CE287-6D7A-4E6B-A6EE-A6E0EB6E94CF.png

har han byttet klubb?

forrige gang løp han jo for netfit?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (31 minutter siden):

har han byttet klubb?

forrige gang løp han jo for netfit?

Måtte le litt da jeg så det. Passet liksom lke å løpe for kongen marina løpeklubb. Jeg er ganske sikker på at det er løpe klubben for KongenMarina. Som ligger på frognerstranda. Passer liksom lke sitt image, drikke vin midt på dagen og henge med fiffen 🤣🤣

Hva skjer egentlig med netfit?..

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (10 minutter siden):

Måtte le litt da jeg så det. Passet liksom lke å løpe for kongen marina løpeklubb. Jeg er ganske sikker på at det er løpe klubben for KongenMarina. Som ligger på frognerstranda. Passer liksom lke sitt image, drikke vin midt på dagen og henge med fiffen 🤣🤣

Han er med i to klubber nå, Kongens marina og Romerike ultraløper. Han har skrevet om det på sin åpne facebookprofil. https://www.romerikeultra.no/blog/post/175086/nytt-medlem-lars-kristian-eriksen?ispage=true

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louiah skrev (32 minutter siden):

Han er med i to klubber nå, Kongens marina og Romerike ultraløper. Han har skrevet om det på sin åpne facebookprofil. https://www.romerikeultra.no/blog/post/175086/nytt-medlem-lars-kristian-eriksen?ispage=true

Kan ikke se noe om kongens marina her, men mulig jeg leser feil 😃

Jeg har aldri sett på LkE son Facebook profil før, men ser han deler  nyheter om covid og ser ut som han har en mening om at myndighetene har tatt lutt hardt i. Greit nok det, folk må få være uenige, men da skjønner jo cbe og lke sin noe enkle smittvernshåndtering.. med kommentarer som « det går nok bra det» når de løper i Frognerparken eller drar til Oslo for stoffprøver. 
og at de ikke kunne si at de hadde corona da de var syke her.. #fullvaksinerteetterførstedose.. 
makan til folk.

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (1 time siden):

Netfit forble vel med fotoshoots av Caroline, og noen boomerang-økter på Instagram. At annonsører gidder å bruke av markedsføringsbudsjettet sitt på det der er fascinerende. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (1 time siden):

Kan ikke se noe om kongens marina her, men mulig jeg leser feil 😃

Jeg har aldri sett på LkE son Facebook profil før, men ser han deler  nyheter om covid og ser ut som han har en mening om at myndighetene har tatt lutt hardt i. Greit nok det, folk må få være uenige, men da skjønner jo cbe og lke sin noe enkle smittvernshåndtering.. med kommentarer som « det går nok bra det» når de løper i Frognerparken eller drar til Oslo for stoffprøver. 
og at de ikke kunne si at de hadde corona da de var syke her.. #fullvaksinerteetterførstedose.. 
makan til folk.

Denne bedriften har jo en lemfeldig holdning til det meste. Eksponering av barn, bruk av sykkelhjelm, redningsvest i båt, coronarestriksjoner, alkohol i reklame, jage vekk fredede dyr fra badeplassen, plukke blomster i offentlig park, umerket reklame, photoshop og redigering av kropp...lista er lang. Det er påvirkerne sine, det.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (2 timer siden):

Tja, si det.

I april 2020 kunne man lese «Netfit News» på bloggen: https://www.carolinebergeriksen.no/2020/04/02/netfit-news/comment-page-2/

Der sto det at målet deres er å lansere Netfit-appen i august 2020. 

3. september 2020 skrev CBE: «Endelig er test-versjonen klar». https://www.carolinebergeriksen.no/2020/09/03/netfit-endelig-er-testversjonen-klar/

Siden har det vært veldig tyst rundt appen, og på Netfit-kontoen på Instagram har det ikke blitt postet noe siden 28. juni i år.

Det virker ikke som det blir noe av.

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Era Vulgaris skrev (21 minutter siden):

Denne bedriften har jo en lemfeldig holdning til det meste. Eksponering av barn, bruk av sykkelhjelm, redningsvest i båt, coronarestriksjoner, alkohol i reklame, jage vekk fredede dyr fra badeplassen, plukke blomster i offentlig park, umerket reklame, photoshop og redigering av kropp...lista er lang. Det er påvirkerne sine, det.

Filosofien virker til å være at så lenge man ikke kan bli straffet for det så er det greit. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (14 timer siden):

Må dokumenteres at det drikkes vin (?) i dag også. Snart så jeg tror det gjøres for å provosere. 

9A4EEED4-B74D-4540-B406-2BE8BEBB78FC.png

At folk blir provosert er jo dems egen feil. Hvorfor gidde å bli provosert av dette?😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Levina skrev (17 timer siden):

Jeg har aldri sett at barna har sagt til moren sin at de ikke ønsker å bli tatt bilde av og at CBE har postet dette. Jeg har sett film av barna i baksetet på bilen, hvor de roper « film meg» og CBE forteller at de liker å være med. Den eldste datteren har vi sett mindre av, og det kan være grunner til det, og det må respekteres. Skulle gjerne likt å dine påstander om at det foreligger masse dokumentasjon på at barna blir filmet og de gir utrykk for at dette liker de ikke. Når man må bruke feilaktige påstander i sin argumentasjon, så blir ikke argumentene så gode. 

Med mindre man kjenner CBE privat og sosialiserer med henne og barna er det selvsagt at man aldri har sett at barna ikke vil bli filmet, jeg regner med at CBE er oppegående nok til å ikke legge ut en film dersom dette skulle vært tilfelle. Dette er dokumentasjon man som følger av CBE forhåpentligvis aldri noen sinne vil få! 

Jeg tror nok veldig gjerne at barna liker å bli filmet, som veldig mange andre barn, jeg tror også at dem liker "å være med" der og da. Men barna skjønner virkelig ikke omfang og konsekvenser i så ung alder!! De vet ikke praktisk sett hva SoMe er, men de vet nok at det er noe som heter instagram og blogg, litt som lite barn kanskje vet at det er noe som heter død og kreft, men jeg nekter å tro de minste vet hva det er. Er jo aldersgrense på SoMe for en grunn.

Det er en grunn til at det finnes instanser som vurderer barnets beste ved delt samvær, og at alderen når barnet skal "bli hørt" er 7 år, og da er det ganske lavt nivå på hva som skal vurderes. 

Jeg tør å påstå at tilnærmet ingen barn i den alderen dem er vet hva det vil si at 300 000 mennesker direkte skal se det som blir delt, og at det faktisk er tilgjengelig ved søk for 1 milliard mennesker (brukere av IG pr 2020)! Og da snakker vi kun instagram! For å dra det langt, legg til mennesker med Internett tilgang så er vi oppe i 53% av verdens befolkning.

Endret av MacBeth
  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fibonacci skrev (1 time siden):

Det virker ikke som det blir noe av.

La oss nå endelig håpe det stemmer. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (15 minutter siden):

Med mindre man kjenner CBE privat og sosialiserer med henne og barna er det selvsagt at man aldri har sett at barna ikke vil bli filmet, jeg regner med at CBE er oppegående nok til å ikke legge ut en film dersom dette skulle vært tilfelle. Dette er dokumentasjon man som følger av CBE forhåpentligvis aldri noen sinne vil få! 

Jeg tror nok veldig gjerne at barna liker å bli filmet, som veldig mange andre barn, jeg tror også at dem liker "å være med" der og da. Men barna skjønner virkelig ikke omfang og konsekvenser i så ung alder!! De vet ikke praktisk sett hva SoMe er, men de vet nok at det er noe som heter instagram og blogg, litt som lite barn kanskje vet at det er noe som heter død og kreft, men jeg nekter å tro de minste vet hva det er. Er jo aldersgrense på SoMe for en grunn.

Det er en grunn til at det finnes instanser som vurderer barnets beste ved delt samvær, og at alderen når barnet skal "bli hørt" er 7 år, og da er det ganske lavt nivå på hva som skal vurderes. 

Jeg tør å påstå at tilnærmet ingen barn i den alderen dem er vet hva det vil si at 300 000 mennesker direkte skal se det som blir delt, og at det faktisk er tilgjengelig ved søk for 1 milliard mennesker (brukere av IG pr 2020)! Og da snakker vi kun instagram! For å dra det langt, legg til mennesker med Internett tilgang så er vi oppe i 53% av verdens befolkning.

så vel talt :) det ansvaret og de valgene kan jo på ingen måte legges på så små barn. Klart det er gøy å bli filmet og tatt bilder av - det synes mine og deres venner også - men det er vi voksne og ansvarlige som må hindre deling og utlegging av dette. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...