Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd å spørre @Levina før om hva hun synes om at CBE og mannen tjener penger på barna sine, og om at de bruker dem i reklame.

Venter fortsatt på svar.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hut skrev (50 minutter siden):

Er du seriøs?? Ja, dette gjorde hun nok for å provosere nettopp deg. Det er lørdag, hun har ferie og tar seg et glass rosévin. Jeez for en kommentar🤣

Ja jeg er seriøs, snakker ikke om en kveld her. Det er hver dag nå mens de er på ferie. Men dette er ikke ulikt deg da, forventer ikke noe annet. 😄

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarantulla
Fibonacci skrev (9 minutter siden):

Dokumentasjon?

Fibonacci skrev (2 minutter siden):

Jeg har prøvd å spørre @Levina før om hva hun synes om at CBE og mannen tjener penger på barna sine, og om at de bruker dem i reklame.

Venter fortsatt på svar.

Dette er jeg også litt nyfiken på, kjenner jeg @Levina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (Akkurat nå):

Ja jeg er seriøs, snakker ikke om en kveld her. Det er hver dag nå mens de er på ferie. Men dette er ikke ulikt deg da, forventer ikke noe annet. 😄

Hva har dette med meg å gjøre? Trodde det var CBE som var temaet for denne tråden. Og ja, det er helt helt sprøtt å reagere på at hun tar seg et gladd rosévin på en lørdag i ferien og at du antar hun gjør noe så normalt for å provosere. Interessant forresten at du faktisk teller antall vinglass🤣

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (1 minutt siden):

Hva har dette med meg å gjøre? Trodde det var CBE som var temaet for denne tråden. Og ja, det er helt helt sprøtt å reagere på at hun tar seg et gladd rosévin på en lørdag i ferien og at du antar hun gjør noe så normalt for å provosere. Interessant forresten at du faktisk teller antall vinglass🤣

Har du virkelig ikke fått med deg hva denne kritikken går ut på? Det handler ikke om ett glass. Og det handler heller ikke om hvor mye hun drikker som privatperson.

Det handler derimot om hva de velger å poste i sosiale media, og at mange (inkludert meg) mener at det er uansvarlig og umusikalsk å poste vinglass omtrent hver dag.

Det er altså ikke ett glass det dreier seg om (og der ville jeg vært enig i at det er uproblematisk), men at det er vinglass omtrent hver eneste dag.

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (2 minutter siden):

Majoriteten her reagerer sannsynligvis ikke på at hun tar seg et glass rosévin på en lørdag i ferien. Det reageres på at det postes bilder av vinglass med eller uten alkohol - med høy frekvens. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har det med vin vært et team her inne da, som du sikkert har fått med deg. Det er snakk om det enorme behovet hun har for å vise frem at hun drikker vin daglig. Ikke EN lørdagskveld. Har mista tellinga, for det har skjedd så ofte. 😂

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fibonacci skrev (59 minutter siden):

Jeg tror ikke det stemmer. Kan i hvert fall ikke se det noe sted på de nyeste bildene. Mulig at det er en kommentar på en eldre IG-post? Eller skjermdump av chat?

Edit: Beklager, nå så jeg hvor det var postet. 

Litt rart synes jeg, at hun som er så fornøyd med kroppen sin alltid må vri seg i slankende positurer, bruke filtere, vidvinkel og andre «triks». Er du komfortabel med kroppen din, holder du ikke på sånn.

Hvor er det postet?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lafamiglia skrev (1 minutt siden):

Har du virkelig ikke fått med deg hva denne kritikken går ut på? Det handler ikke om ett glass. Og det handler heller ikke om hvor mye hun drikker som privatperson.

Det handler derimot om hva de velger å poste i sosiale media, og at mange (inkludert meg) mener at det er uansvarlig og umusikalsk å poste vinglass omtrent hver dag.

Det er altså ikke ett glass det dreier seg om (og der ville jeg vært enig i at det er uproblematisk), men at det er vinglass omtrent hver eneste dag.

Jo, jeg har fått med meg at i denne tråden så kritiseres CBE stadig vekk for et glass vin. Har ikke sett at hun har blitt kritisert for det noe annet sted enn i denne tråden da. Hvor ofte hun poster et vinglass vet jeg ikke, for motsetning til mange i denne tråden følger jeg ikke CBE 24 timer i døgnet og analyser det minste hun gjør til enhver tid. På generelt grunnlag kan jeg imidlertid si at denne type kritikk er det som gjør denne tråden helt komisk. Et glass rosévin på en lørdag i ferien? Tenk deg i det minste om hvilken dag du hever den moralske pekefingeren for å drikke et glass rose😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ideen om at bilder som legges ut på stories forsvinner etter 24 timer, er i beste fall naiv. Alt som legges ut kan lagres og kopieres, og kan potensielt bli liggende på nettet for alltid. Ingen god tanke, men slik er det.

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (1 minutt siden):

Jo, jeg har fått med meg at i denne tråden så kritiseres CBE stadig vekk for et glass vin. Har ikke sett at hun har blitt kritisert for det noe annet sted enn i denne tråden da. Hvor ofte hun poster et vinglass vet jeg ikke, for motsetning til mange i denne tråden følger jeg ikke CBE 24 timer i døgnet og analyser det minste hun gjør til enhver tid. På generelt grunnlag kan jeg imidlertid si at denne type kritikk er det som gjør denne tråden helt komisk. Et glass rosévin på en lørdag i ferien? Tenk deg i det minste om hvilken dag du hever den moralske pekefingeren for å drikke et glass rose😅

Jeg foreslår at du inntar en mer ydmyk holdning eller evt holder munn når du åpenbart ikke vet hva du snakker om. Du har fulgt tråden lenge nok og tett nok til å vite alt du trenger å vite om de kritikkverdige forholdene i bedriften CBE. Jeg kan ikke forstå at noen kan forsvare dette sirkuset. Det er lovbrudd på lovbrudd kombinert med etiske brudd og arrogant besserwisser-holdning. Utrolig usjarmerende. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hut skrev (Akkurat nå):

Du følger altså ikke med på hva hun gjør? I så fall kan du i grunnen heller ikke uttale deg om det.

Og igjen, ettersom du ser ut til å være litt tungnem: det er ikke ETT glass det dreier seg om (det tror jeg få, om noen i denne tråden ville reagert på). 

Det dreier seg derimot om vin i fokus omtrent hver bidige dag.

Og HVORFOR i all verden er de så opptatt av å legge ut det som innhold i kanalene sine? Jeg synes det er ganske uansvarlig.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FotbaIlflua skrev (Akkurat nå):

Jeg foreslår at du inntar en mer ydmyk holdning eller evt holder munn når du åpenbart ikke vet hva du snakker om. Du har fulgt tråden lenge nok og tett nok til å vite alt du trenger å vite om de kritikkverdige forholdene i bedriften CBE. Jeg kan ikke forstå at noen kan forsvare dette sirkuset. Det er lovbrudd på lovbrudd kombinert med etiske brudd og arrogant besserwisser-holdning. Utrolig usjarmerende. 

Ydmyk holdning? Hvem i all verden tror du at du er som tror du kan diktere hva andre skal skrive og mene her inne🤣

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FotbaIlflua skrev (8 minutter siden):

Jeg registrerer at Herr Eriksen igjen klager og har unnskyldninger. Det var juks blant de andre utøverne, gps-kartene var feil, løypene var dårlig merket, det manglet drikkestasjon. I tillegg måtte han løpe mange kilometer ekstra, fram og tilbake, fordi han ikke fant veien. Snodig da, at med all denne omløpingen løp han fremdeles bare 47,7k i et 48k løp...

Hadde vel problemer med klokka/GPS i starten, som du ser på kartet han la ut så starter den først et stykke ut i løpet, derfor er distansen kortere

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Levina skrev (4 timer siden):

Det er din subjektive mening. Så hun bryter barnas rettigheter hver dag også..? Selv når hun ikke viser barna på sosialemedier, for det gjøres ikke hver dag nemlig. Interessant påstand! 

Hver eneste dag er bildene av barna tilgjengelige. De ligger der. Tusenvis. 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hut skrev (5 minutter siden):

Ydmyk holdning? Hvem i all verden tror du at du er som tror du kan diktere hva andre skal skrive og mene her inne🤣

Du fordummer debatten med metakritikken din. Hva med å argumentere saklig og backe opp synspunktene dine med dokumenterbare fakta? Du sier jo selv at du ikke følger med, selv om du har mange svar i denne tråden. I tillegg skriver du at du ikke følger godt nok med. Om man ikke har kunnskap nok til å uttale seg, kan man enten være mer ydmyk og kanskje lære noe. Alternativt avstå med å uttale seg.

Endret av FotbaIlflua
Skrivefeil
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tarantulla

Hun kom med et forslag, hun dikterte ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lafamiglia skrev (2 minutter siden):

Du følger altså ikke med på hva hun gjør? I så fall kan du i grunnen heller ikke uttale deg om det.

Og igjen, ettersom du ser ut til å være litt tungnem: det er ikke ETT glass det dreier seg om (det tror jeg få, om noen i denne tråden ville reagert på). 

Det dreier seg derimot om vin i fokus omtrent hver bidige dag.

Og HVORFOR i all verden er de så opptatt av å legge ut det som innhold i kanalene sine? Jeg synes det er ganske uansvarlig.

Du har  tydeligvis litt tungt for det selv og må lære deg å lese. Jeg skrev at jeg ikke følger med på CBE 24 timer i døgnet minutt for minutt (heldigvis) ikke at jeg ikke er innom profilen hennes. Det jeg har sett av hva hun poster om alkohol er på ingen måte uansvarlig. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...