Isola2 Skrevet 10. juli 2021 #46241 Del Skrevet 10. juli 2021 pøbelsara skrev (2 timer siden): Dette gjør jeg også. Forbrukermakt! Det burde hete påprakkere i stedet for påvirkere…de påvirker meg null og niks! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 10. juli 2021 #46242 Del Skrevet 10. juli 2021 (endret) Registrerer at Vestlia Resort igjen tagges hemningsløst (korrigerer, mat og treningsrom) på instastories, men ingenting er merket med reklame. Er det jeg som er blind eller er det #bestiklassen eventuelt tigging/kreativ regnskapsføring på gang? Endret 10. juli 2021 av Revenge o'Cavatina tilføyelse 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne357 Skrevet 10. juli 2021 #46243 Del Skrevet 10. juli 2021 Klementine skrev (1 time siden): Barn har hvert fall godt av noe annet enn å måtte vente på at mor/far skal posere seg ferdige eller kun få lov til å ha øyeblikk uten denne hersens mobilen tilstede. Den mobilen tar enormt mye tid! Og når den omtrent er klistret til hånda som den er hos flere og flere på SOME kan en spørre seg hvor mye de egentlig går glipp av ved å ikke klare å være tilstede i øyeblikket uten å tenke på lys, vinkel og filter på skjermen. De er jo ikke på stranda en gang uten at det er i anledning et reklamesamarbeid som skal spilles inn. Alt er kalkulert og planlagt. Ingenting er på barna eller privatlivets premisser, alt er show og kulisser ment for deling. J Jeg har dessverre sett fint lite av barnevennlige ferier hos familien Eriksen, så jeg håper at andre legger til rette for det når foreldrene er på jobb på egenhånd. Synes ikke paret bak bedriften bør kritiseres for valg av type ferie. Jeg mener sterkt at vi ikke kan vite hvordan barna opplever ferien, om den er barnevennlig nok, eller om disse foreldrene sitter mer med mobil enn andre som også bruker den til jobb. Om det er hytte, Hellas eller Hunderfossen barna foretrekker har vi ingenting med. De kan ha det like fint på stranda selv om mor bruker bildene til solkremreklame. Vi vet ikke og bør ikke spekulere i det. Men at noen foreldre dokumenterer så mye fra barnas liv, at tusener av fremmede er i stand til å spekulere i hvordan de har det, DET er derimot svært kritikkverdig. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 10. juli 2021 #46244 Del Skrevet 10. juli 2021 Hanne357 skrev (15 minutter siden): Synes ikke paret bak bedriften bør kritiseres for valg av type ferie. Jeg mener sterkt at vi ikke kan vite hvordan barna opplever ferien, om den er barnevennlig nok, eller om disse foreldrene sitter mer med mobil enn andre som også bruker den til jobb. Om det er hytte, Hellas eller Hunderfossen barna foretrekker har vi ingenting med. De kan ha det like fint på stranda selv om mor bruker bildene til solkremreklame. Vi vet ikke og bør ikke spekulere i det. Men at noen foreldre dokumenterer så mye fra barnas liv, at tusener av fremmede er i stand til å spekulere i hvordan de har det, DET er derimot svært kritikkverdig. Enig, men det vi har fått se fra feks programmet Bloggerne viser at det er mye venting fordi bilder skal tas. Det er ikke spekulasjon. Eller når et skolebarn ble plassert i sykkelvogn fremfor å sykle selv. Det er så mange merkelige settinger fra mitt perspektiv hvert fall som ikke indikerer at barna er i fokus. Likevel regner jo med at barna koser seg, de kjenner jo ikke til noe annet, så får vi heller se på ting ulikt. Det er tross alt deres liv, som de også velger å dokumentere ivrig. Uansett er min oppfatning at det er viktigere at destinasjonen er instavennlig, enn at den er vennlig for barna. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 10. juli 2021 #46245 Del Skrevet 10. juli 2021 Men det er kanskje også slik at det ville være til barna sin ULEMPE å bli tatt med til disse parkene med foreldrene? For alle vil jo vite hvem de er, hva de holder på med i hverdagen, hvorfor bilder tas osv. Sånn sett har jo influencerne malt seg selv opp i et hjørne der de er fanget i eget gullbur for de største kan jo ikke bevege seg fritt rundt uten å bli gjenkjent. Hvilket liv de har valgt å leve for seg selv og sine. Dette gjelder ikke bare Tresaures AS, men "alle" de som aktivt dokumenterer familien på offentlige SOME kanaler. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Era Vulgaris Skrevet 10. juli 2021 Populært innlegg #46246 Del Skrevet 10. juli 2021 blåbærpai skrev (21 timer siden): Mtp. dagens trender i motebildet er CBE fullstendig akterutseilt. Chicquelle, Bikbok.. Ser litt samme tendensene med SE og LO. Det er mest mulig kropp, minst mulig klær. Så kan man vende hodet og se på andre influencere/aktører.. Tone Damli, Ina Wroldsen, Maria Mena, Janka Polliani.. de viser flotte kjoler/outfits og ser helt fantastiske ut. Også får jeg inntrykk av at kropp er sekundært (i motsetning til nevnte bedrift). Disse damene har en haug med andre ting å by på. Passe kleint å se noen tviholde på minst mulig for å vise mest mulig. Virker som verdien ligger i midjemålet. Bakstreversk, to say the least. Sånn rent generelt vil jeg påstå at de som har minst fornuftig å bidra med i kjendisverdenen, er de som som oftest har minst klær på seg. Har man ikke stort annet å by på, må man ty til kropp og seksualitet. 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 10. juli 2021 #46247 Del Skrevet 10. juli 2021 Era Vulgaris skrev (59 minutter siden): Sånn rent generelt vil jeg påstå at de som har minst fornuftig å bidra med i kjendisverdenen, er de som som oftest har minst klær på seg. Har man ikke stort annet å by på, må man ty til kropp og seksualitet. Det har slått meg også. Cbe.no minner veldig om blogger fra tidligere reality-deltagere, med voldsom kroppsfokusering, tilsynelatende ingen verdier/holdninger – personen bak ser altså ikke ut til å stå for noe som helst, det er bare meningsløst og uinteressant pjatt. Og i likhet med eks-reality-deltagere, tar hun overhodet ikke det ansvaret det er å skulle være en såkalt "influenser", og virker fullstendig ureflektert mtp. hva jobben hennes går ut på og hva det å være en såkalt "influenser". Det eneste som skiller henne fra bloggene til tidligere PH-deltagere, er kulissene. Det som kommuniseres er ellers helt likt. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ice-91 Skrevet 10. juli 2021 Populært innlegg #46248 Del Skrevet 10. juli 2021 Tenk å sitte på sidebordet eller inne mens CBE og co filmer dette 😂 Tror jeg hadde sett ut som en blanding mellom 🤨🧐 og 😂😂😂😂 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 10. juli 2021 #46249 Del Skrevet 10. juli 2021 Ice-91 skrev (1 minutt siden): Tenk å sitte på sidebordet eller inne mens CBE og co filmer dette 😂 Tror jeg hadde sett ut som en blanding mellom 🤨🧐 og 😂😂😂😂 I alle dager......kan det bli mere kleint liksom 🤣 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MacBeth Skrevet 10. juli 2021 #46250 Del Skrevet 10. juli 2021 Lurer på hvorfor vi måtte se henne dra opp glidelåsen på skjørtet, er ikke dette en reklame for ansiktsprodukter? I og med at hun pakker det i veska så skjønner jeg jo at hun er på vei ut. Må ikke understreke det med å dra opp glidelåsen i skjørtet føler jeg 🤷♀️ 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymble Skrevet 10. juli 2021 #46251 Del Skrevet 10. juli 2021 Er vel strengt tatt litt reklame for Twentyfour også, dette?? Fra instastory på carolinebergeriksenno 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 10. juli 2021 #46252 Del Skrevet 10. juli 2021 (endret) For en vanvittig dårlig reklame. Jeg skjønte ut fra det som @MacBeth skrev at det var produkter til ansikt men at fokuset igjen er på kropp. Det er jo helt utrolig i seg selv. Jeg gikk inn for å se og ganske riktig; Det filmes med kropp og veske i fokus, mens produktene er helt blurret. Når hun tar dem opp og bruker dem er det med baksiden frem slikt at produsentnavnet er skjult. Instagram er tross alt et visuelt medium, så det er jo via bildene man blir eksponert for reklame. Hadde dette vært reklame for veska kunne det til nød fungert. Igjen ser det ut til at annonsørens behov er underordnet. Tilføyelse: Jeg tok tiden. Produktnavnet var eksponert (blurry og nederst til høyre i bildet) i 3 av 38 sekunder. Resten er CBE, veske og glidelås. Endret 10. juli 2021 av CecilieX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 10. juli 2021 #46253 Del Skrevet 10. juli 2021 Mymble skrev (22 minutter siden): Er vel strengt tatt litt reklame for Twentyfour også, dette?? Fra instastory på carolinebergeriksenno Reklamemerkingen dukker opp altfor sent. I tillegg er det for det meste hvit skrift på hvit bakgrunn. Det er jo en vanlig måte å skjule det på, men her er jo samme løsning valgt på annonsørnavn også. Når man er så lur at man lurer seg selv, eller annonsøren da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 10. juli 2021 #46254 Del Skrevet 10. juli 2021 Hvorfor prøver egentlig CBE og de fleste andre influensere å skjule reklame/annonse? Har noen her et godt svar på det? 🤔 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra-78 Skrevet 10. juli 2021 #46255 Del Skrevet 10. juli 2021 (endret) lillehammeren skrev (9 minutter siden): Hvorfor prøver egentlig CBE og de fleste andre influensere å skjule reklame/annonse? Har noen her et godt svar på det? 🤔 Fordi da oppdager man plutselig at det meste som vises i "livene" deres er sponsa eller reklame... Det er ikke venninna di på nett som forteller om produkter som hun har oppdaget, som hun faktisk syns selv er bra, og som hun vil dele med deg... Du vil i stedet se en levende reklameplakat som tjener penger på en eller annen måte på alt som dukker opp på skjermen. Endret 10. juli 2021 av Huldra-78 Skrivefeil 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 10. juli 2021 #46256 Del Skrevet 10. juli 2021 lillehammeren skrev (13 minutter siden): Hvorfor prøver egentlig CBE og de fleste andre influensere å skjule reklame/annonse? Har noen her et godt svar på det? 🤔 Det virker mer troverdig hvis det fremstår som en anbefaling enn en betalt mening. Hvis det blir synlig at de har fått betalt skjønner alle at de rosende ordene ikke er ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 10. juli 2021 #46257 Del Skrevet 10. juli 2021 Den reklamen må være noe av det mest cringe jeg har sett x) Men hvorfor er den tilsynelatende filma av noen med heftige amfetamin-abstinenser? Ble uvel av all kamera-ristinga! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AntiBullshit Skrevet 10. juli 2021 Populært innlegg #46258 Del Skrevet 10. juli 2021 Angående reklamevideoen så synes jeg den var bemerkelsesverdig dårlig mtp CBEs perfeksjonistiske trekk ellers. For det første så synes jeg bildet rister gjennom hele videoen og for det andre så synes jeg musikkvalget var heller sært, i tillegg synes jeg rekkefølgen/story linen var skikkelig ulogisk. Hvorfor starter videoen med at «hovedpersonen» allerede har lagt tung øyesminke i det hun påfører fuktighetskremen/serumet? Man bruer da vitterlig å påføre fuktighetskrem/hudpleie før sminken. Og som flere andre har nevnt: hva er vitsen med å filme at skjørtet og veska lukkes igjen? Og hvorfor lukkes skjørtet igjen rett etter at fuktighetskremen er påført og hvorfor skulle man ha behov for å drasse med seg fire/fem hudpleieprodukter på kafe? Hvorfor skulle noen sitte alene på kafe og spraye ansiktet ved bordet når man nettopp har smurt seg med diverse produkter før man gikk ut døra? 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevira Skrevet 10. juli 2021 #46259 Del Skrevet 10. juli 2021 Ice-91 skrev (2 timer siden): Tenk å sitte på sidebordet eller inne mens CBE og co filmer dette 😂 Tror jeg hadde sett ut som en blanding mellom 🤨🧐 og 😂😂😂😂 Hva holder hun på med her?? Men får vel likes.... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 10. juli 2021 #46260 Del Skrevet 10. juli 2021 Utrolig klein reklamefilm ja, men de får bare holde på, det viktigste er at barna slipper eksponeringen. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå