Hut Skrevet 7. juli 2021 #46081 Del Skrevet 7. juli 2021 Lavande skrev (3 minutter siden): Kilden - https://influencere.wordpress.com/2019/01/18/vixen-aerespris-med-logner/ - dokumenterer 10 år med Brudd på alkoholloven Brudd på markedsføringsloven Bruk av barn i SoMe Klima og miljø Kroppsfokus Løgner og juks Og dette fikk Treasures AS v/Caroline Berg Eriksen ærespris for. Hvorfor kan man ikke være kritisk til den prisen? Mener du at dokumentasjonen er feil? Påstår du at dette er en nøytral kilde når det gjelder CBE og Treasures AS? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavande Skrevet 7. juli 2021 #46082 Del Skrevet 7. juli 2021 Hut skrev (Akkurat nå): Påstår du at dette er en nøytral kilde når det gjelder CBE og Treasures AS? Jeg forholder meg til den grundige dokumentasjonen. Er den feil? Ingen har påvist det. (Hvis du vil diskutere den bloggeren er der egen tråd for det). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 7. juli 2021 #46083 Del Skrevet 7. juli 2021 Lavande skrev (Akkurat nå): Jeg forholder meg til den grundige dokumentasjonen. Er den feil? Ingen har påvist det. (Hvis du vil diskutere den bloggeren er der egen tråd for det). Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet mitt? Er dette en nøytral kilde når det gjelder CBE og Treasures AS? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavande Skrevet 7. juli 2021 #46084 Del Skrevet 7. juli 2021 (endret) Hut skrev (5 timer siden): Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet mitt? Er dette en nøytral kilde når det gjelder CBE og Treasures AS? Er der feil på dokumentasjonen hos https://influencere.wordpress.com/2019/01/18/vixen-aerespris-med-logner/? Det er det som er relevant, for om kilden er pålitelig. Eventuell videre diskusjon om kilden kan tas i tråden om bloggen - https://forum.kvinneguiden.no/topic/1240840-bloggen-«om-influencere»-av-asti/ - for ikke avspore her. Endret 7. juli 2021 av Lavande Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 7. juli 2021 #46085 Del Skrevet 7. juli 2021 Lavande skrev (Akkurat nå): Såvidt jeg vet, ja. Vet du noe annet? Hvem står bak denne bloggen? Hva er intensjonen? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 7. juli 2021 #46086 Del Skrevet 7. juli 2021 Hut skrev (12 minutter siden): Påstår du at dette er en nøytral kilde når det gjelder CBE og Treasures AS? Om kilden er nøytral eller ikke er irrelevant, da den viser til fakta. Det er ikke en underholdningsblogg, som BOTB eller bloggen min. Vedkommende bak bloggen forholder seg kun til sannheten, hen synser og mener ingen ting. Alt som står i den bloggen er godt dokumentert, man får ikke vridd på sannheten. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 7. juli 2021 #46087 Del Skrevet 7. juli 2021 Hut skrev (53 minutter siden): Man ser det man vil se. Ens eget valg om man ønsker å fokusere på noe negativt uansett. Synes skjørtet satt greit, men så du CBE i sommerkjolene fra det merket? Og det andre skjørtet også. Der så hun nydelig ut og det var veldig flatterende også. Hvorfor ikke kommentere det? Om du ikke ser at både det skjørtet, og blusen jeg refererte til tidligere i tråden er alt for små til henne, så handler det nok mer om at du ønsker å forsvare henne, uansett. Som en potensiell kunde, synes jeg annonsøren ville vært tjent med at den de betaler for å reklamere for dem, viser klærne på den mest flatterende måten. Når "modellen" helt tydelig har klemt seg inn i for små størrelser, så gir det et dårlig inntrykk av plagget. Hvilken bedrift ønsker at varen deres skal framstå sånn? 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavande Skrevet 7. juli 2021 #46088 Del Skrevet 7. juli 2021 (endret) Felis skrev (På 7.7.2021 den 11.20): Om kilden er nøytral eller ikke er irrelevant, da den viser til fakta. Det er ikke en underholdningsblogg, som BOTB eller bloggen min. Vedkommende bak bloggen forholder seg kun til sannheten, hen synser og mener ingen ting. Alt som står i den bloggen er godt dokumentert, man får ikke vridd på sannheten. Enig, det er nok en grunn til at enkelte forsøker å diskreditere kilden/bloggen, da den viser hva Treasures AS har stått for i årene de har holdt på. Og dokumentasjonen kan ikke angripes. Endret 8. juli 2021 av Lavande Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 7. juli 2021 #46089 Del Skrevet 7. juli 2021 Era Vulgaris skrev (2 minutter siden): Om du ikke ser at både det skjørtet, og blusen jeg refererte til tidligere i tråden er alt for små til henne, så handler det nok mer om at du ønsker å forsvare henne, uansett. Som en potensiell kunde, synes jeg annonsøren ville vært tjent med at den de betaler for å reklamere for dem, viser klærne på den mest flatterende måten. Når "modellen" helt tydelig har klemt seg inn i for små størrelser, så gir det et dårlig inntrykk av plagget. Hvilken bedrift ønsker at varen deres skal framstå sånn? Jeg er så enig med deg. Klærne dras og sprikes i alle retninger. Jeg ville ikke ha kjøpt et plagg som så ekstremt ukomfortabelt å ha på seg. Man ser livet skjærer inn i midjen og skjørtet drar seg opp. Men det er jo ikke noe nytt, ser man på bildene fra festen som var i helgen har hun også for liten topp. Bryster som er klemt inn i toppen og ser ut som de faller ut når som helst. Det er greit for meg, men dama kan ikke gå rundt å si at str xs smal er passe. Hadde hun skrevet at jeg synes det er godt med klær som strammer og kjøper alltid en str for liten, da kunne jeg ha sagt meg enig 😀 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beneviento Skrevet 7. juli 2021 #46090 Del Skrevet 7. juli 2021 allie skrev (2 timer siden): Var inne og så på det ene skjørtet hun reklamerte for på ig Story. Modellen har et skjørt som sitter helt annerledes. Tydelig at CBE bruker str xs fordi hun bare gjør det. Screenshot av ig Story og nettside til chiquelle. Jeg skjønner ikke poenget med å klemme seg inn i for små størrelser? Det ser jo ut som et pølseskinn som kan sprekke når som helst. Man ser jo også større ut når man gjør det istedenfor å velge riktig størrelse. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 7. juli 2021 #46091 Del Skrevet 7. juli 2021 Era Vulgaris skrev (12 minutter siden): Om du ikke ser at både det skjørtet, og blusen jeg refererte til tidligere i tråden er alt for små til henne, så handler det nok mer om at du ønsker å forsvare henne, uansett. Som en potensiell kunde, synes jeg annonsøren ville vært tjent med at den de betaler for å reklamere for dem, viser klærne på den mest flatterende måten. Når "modellen" helt tydelig har klemt seg inn i for små størrelser, så gir det et dårlig inntrykk av plagget. Hvilken bedrift ønsker at varen deres skal framstå sånn? Om du ikke ser at sommerkjolene og det andre skjørtet satt fint og flatterende på henne så handler det nok om at du ønsker å kritisere henne uansett. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allie Skrevet 7. juli 2021 #46092 Del Skrevet 7. juli 2021 (endret) Hut skrev (27 minutter siden): Om du ikke ser at sommerkjolene og det andre skjørtet satt fint og flatterende på henne så handler det nok om at du ønsker å kritisere henne uansett. Forandrer det på det faktum at skjørtet var for lite og at mye av tøyet hun går i, er altfor trangt? Nå er jeg ikke helt enig i at alle de andre plaggene var flatterende, noe av tøyet satt bedre enn dette skjørtet. Jeg synes ofte at reklamene hennes ikke viser plaggene så godt, fokuset er oftest på hennes kropp. Endret 7. juli 2021 av allie Skrivefeil 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 7. juli 2021 #46093 Del Skrevet 7. juli 2021 Hut skrev (7 minutter siden): Om du ikke ser at sommerkjolene og det andre skjørtet satt fint og flatterende på henne så handler det nok om at du ønsker å kritisere henne uansett. Nei. Jeg sa i mitt første innlegg om for trange klær, at hun har en kropp som kan kle hva som helst (kompliment), så derfor er det uforståelig at hun velger klær som er uflatterende. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 7. juli 2021 #46094 Del Skrevet 7. juli 2021 allie skrev (Akkurat nå): Forandrer det på det faktum at skjørtet var for lite og at mye av tøyet hun går i, er altfor trangt? Nå er jeg ikke helt enig i at alle de andre plaggene var flatterende, noe av tøyet satt bedre enn dette skjørtet. heg synes ofte at reklamene hennes ikke viser plaggene så godt, fokuset er oftest på hennes kropp. Og jeg er ikke enig i at det skjørtet var altfor trangt, men er enig i at det ikke var det mest flatterende. Men mitt fokus er ikke å lete etter noe kritikkverdig uansett. Jeg så at kjolene og det andre skjørtet var kjempefint og flatterende. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 7. juli 2021 #46095 Del Skrevet 7. juli 2021 123Frustrert skrev (16 minutter siden): Jeg er så enig med deg. Klærne dras og sprikes i alle retninger. Jeg ville ikke ha kjøpt et plagg som så ekstremt ukomfortabelt å ha på seg. Man ser livet skjærer inn i midjen og skjørtet drar seg opp. Men det er jo ikke noe nytt, ser man på bildene fra festen som var i helgen har hun også for liten topp. Bryster som er klemt inn i toppen og ser ut som de faller ut når som helst. Det er greit for meg, men dama kan ikke gå rundt å si at str xs smal er passe. Hadde hun skrevet at jeg synes det er godt med klær som strammer og kjøper alltid en str for liten, da kunne jeg ha sagt meg enig 😀 Det var nettopp den toppen jeg mente. Den er jo alt for liten! Også bare beviser hun poenget mitt med å klemme seg inn i et for trangt skjørt. Noe som gjør at reklamen for skjørtet blir dårligere enn den burde vært. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 7. juli 2021 #46096 Del Skrevet 7. juli 2021 Era Vulgaris skrev (1 minutt siden): Nei. Jeg sa i mitt første innlegg om for trange klær, at hun har en kropp som kan kle hva som helst (kompliment), så derfor er det uforståelig at hun velger klær som er uflatterende. Igjen da er fokuset ditt på det ene skjørtet. Hvorfor ikke kommentere kjolene eller det andre skjørtet da som satt flatterende og fint? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 7. juli 2021 #46097 Del Skrevet 7. juli 2021 Hut skrev (1 minutt siden): Igjen da er fokuset ditt på det ene skjørtet. Hvorfor ikke kommentere kjolene eller det andre skjørtet da som satt flatterende og fint? Fordi jeg ikke likte klærne? Jeg bryr meg ikke om hvilke klær hun reklamerer for, da jeg har helt ulik smak enn henne. Derimot synes jeg hun kunne ha en mer profesjonell holdning inn mot de hun får betalt for å promotere. Vise varene fra best mulig side, slik at det kan appellere til det publikumet annonsørene ønsker å nå. Det gjør hun alt for sjelden. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 7. juli 2021 #46098 Del Skrevet 7. juli 2021 Era Vulgaris skrev (1 minutt siden): Fordi jeg ikke likte klærne? Jeg bryr meg ikke om hvilke klær hun reklamerer for, da jeg har helt ulik smak enn henne. Derimot synes jeg hun kunne ha en mer profesjonell holdning inn mot de hun får betalt for å promotere. Vise varene fra best mulig side, slik at det kan appellere til det publikumet annonsørene ønsker å nå. Det gjør hun alt for sjelden. At du ikke likte klærne er ikke poenget. Men du måtte kommentere at et skjørt var lite flatterende og så for trangt ut og det derfor var dårlig reklame. Det andre satt jo flatterende selv om du ikke likte klærne. Og annonsørene bruker vel de i fluencerne de ønsker og mener tar seg godt ut i deres klær. Hun er åpenbart profesjonell nok for de som ønsker benytte henne som modell da i hvertfall. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 7. juli 2021 #46099 Del Skrevet 7. juli 2021 Lavande skrev (1 time siden): Kilden - https://influencere.wordpress.com/2019/01/18/vixen-aerespris-med-logner/ - dokumenterer 10 år med Brudd på alkoholloven Brudd på markedsføringsloven Bruk av barn i SoMe Klima og miljø Kroppsfokus Løgner og juks Og dette fikk Treasures AS v/Caroline Berg Eriksen ærespris for. ..... Det er synd at disse godt dokumenterte og faktabaserte overtrampene gjennom mange år ikke er en del av trådens HI. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 7. juli 2021 #46100 Del Skrevet 7. juli 2021 Hut skrev (Akkurat nå): At du ikke likte klærne er ikke poenget. Men du måtte kommentere at et skjørt var lite flatterende og så for trangt ut og det derfor var dårlig reklame. Det andre satt jo flatterende selv om du ikke likte klærne. Og annonsørene bruker vel de i fluencerne de ønsker og mener tar seg godt ut i deres klær. Hun er åpenbart profesjonell nok for de som ønsker benytte henne som modell da i hvertfall. Sikkert. Og da blir den annonsøren lite troverdig i mine øyne. Om det var mine varer som ble fremstilt sånn, i en reklame jeg betalte for, ville jeg vært særdeles lite fornøyd. Enten det dreier seg om treningsklær med puter i rumpa, sminke hvor det er benyttet filter på bildene, eller en bluse som er alt for liten. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå