Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Katten89 skrev (7 minutter siden):

Det blir spennende å se om fruen lar seg inspirere av funkygine og får et barn til for å trekke følgere og få likes.. 🤔

Dette syns jeg også er usmakelig. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katten89 skrev (15 minutter siden):

Det blir spennende å se om fruen lar seg inspirere av funkygine og får et barn til for å trekke følgere og få likes.. 🤔

Nei. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den posters-reklamen er jo ikke troverdig. Slapp reklame. Ett bilde henger på veggen, en plante uten potteskjuler, ett bilde står på en stol. Virker ikke som om de bor der vil ha plakatene på veggen og følgerne på IG liker ikke resultatet. 

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Kollontaj said:

Den posters-reklamen er jo ikke troverdig. Slapp reklame. Ett bilde henger på veggen, en plante uten potteskjuler, ett bilde står på en stol. Virker ikke som om de bor der vil ha plakatene på veggen og følgerne på IG liker ikke resultatet. 

Den samme planten (pluss to like) stod også på bursdagsbordet til mor, også da uten potteskjuler, men med jord/vannrester oppover bunnen og lappen synlig. Det virker så halvferdig for tiden…

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 10.54
1 minutt siden, Pikeliten said:

Den samme planten (pluss to like) stod også på bursdagsbordet til mor, også da uten potteskjuler, men med jord/vannrester oppover bunnen og lappen synlig. Det virker så halvferdig for tiden…

De trærne på bordet skjønte jeg absolutt ingenting av. Fint å være kreativ med bordekkingen, men det traff ikke helt for min del. Jeg jobber også på en butikk som selger slike trær, og ville ikke hatt de skitne pottene i nærheten av der jeg skulle spise uten å bruke potteskjuler. Det så ikke så veldig delikat ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ella_00
CecilieX skrev (2 timer siden):

Jeg skrolla forbi kommentaren din i sted og tenkte ikke noe over det, men så kom jeg over hvor sjukt det egentlig er. Funky sin graviditet gjør at hun karrieremessig får en boost i form av et engasjement som kneler nettsiden. 

Se for deg et imaginert strategimøte. Et møte der man skuler til konkurrenten og innser at de har en strategisk fordel som vil gi dem en fordel som du ikke har. Et barn. 

Sånn fungerer influencerverden. 

Hvis det er slik influenser verden fungerer, som du skriver. Så bør man som influenser tenke over hva man deler om denne erfaringen og hvordan man deler informasjon om mindreårige på sine kanaler? Eller?

Endret av Ella_00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ella_00
Sugar&Spice skrev (1 time siden):

CBE blir forbikjørt og taper terreng, ingen tvil. Og med rette. Har fulgt CBE nå i måneder for å følge tråden her parallelt, og det er kjedelig. Magebilder, selfies, iskaffe og den samme gamle tralten. 

For treningsinspirasjon er det FitFocus og Funkygine som er vinnerne for min del. FitFocus legger ut mye variert og godt innhold, det merkes at hun legger tid og energi i dette. Funkygine er en egen klasse for seg selv hva gjelder "eget univers", hun deler jo av eget liv i større grad enn FitFocus som er veldig lite privat. 

CBE er hverken interessant som "privatperson"(det bedriften velger å legge ut av privatliv), eller treningsinspirasjon. 

Det FitFocus er god på mangler hos CBE, det Funkygine er god på mangler hos CBE. Det er jo ikke rart CBE faller av lasset, hun klarer rett og slett ikke konkurrere med disse to. Å "bare" selge prinsessedrøm i villa med perfekt ektemann og barn er rett og slett dørgende kjedelig. 

Så sant 👏🏻👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, 10.54 said:

De trærne på bordet skjønte jeg absolutt ingenting av. Fint å være kreativ med bordekkingen, men det traff ikke helt for min del. Jeg jobber også på en butikk som selger slike trær, og ville ikke hatt de skitne pottene i nærheten av der jeg skulle spise uten å bruke potteskjuler. Det så ikke så veldig delikat ut.

Så enig, ser ikke innbydende og delikat ut i det hele tatt.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva forbinder vi vanlig dødelige med å være hos en farmor for å hjelpe henne med å fikse verandaen?  Ikke det samme som frua ihvertfall, der hun står og filmer seg selv i et speil 😂

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Powerball

Ja det var.. spesiell reklame for desenio. To bilder lent mot veggen; ett stående på gulvet og ett på en krakk. Ser ut som om de skal bæres rett ut i bilen igjen etter at bildene er tatt.

Ser ikke ut til at de bruker tid på jobb i det hele tatt faktisk. Det går tydeligvis i hobbyer dagen lang mens barna er i bhg/skole. Ingen prosjekter, ingen samarbeid, bare netfit som halter på fjerde/femte året.

Endret av Powerball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ella_00
Powerball skrev (22 minutter siden):

Ja det var.. spesiell reklame for desenio. To bilder lent mot veggen; ett stående på gulvet og ett på en krakk. Ser ut som om de skal bæres rett ut i bilen igjen etter at bildene er tatt.

Ser ikke ut til at de bruker tid på jobb i det hele tatt faktisk. Det går tydeligvis i hobbyer dagen lang mens barna er i bhg/skole. Ingen prosjekter, ingen samarbeid, bare netfit som halter på fjerde/femte året.

Nei, inntektene gjenspeiler vel også dette? At de ikke jobber like hardt.

Endret av Ella_00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikser man verandaer ved å sette potter med blomster oppå jorden i blomsterkassen? Jeg lurer faktisk oppriktig på om dette er vanlig?

Når det gjelder Desenio reklamen er den ikke spesielt godt utført, samtidig som jeg sliter med å forstå hvorfor de reklamerer for masseproduserte postere. De tar jo så mye bilder, noen av naturbildene er fine så lenge fargene ikke er justert altfor mye. 
Jeg forstår ikke hvorfor de ikke bruker egne bilder. (Joda,jeg forstår at de får betalt fra Desenio)

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allie skrev (9 minutter siden):

Når det gjelder Desenio reklamen er den ikke spesielt godt utført, samtidig som jeg sliter med å forstå hvorfor de reklamerer for masseproduserte postere. De tar jo så mye bilder, noen av naturbildene er fine så lenge fargene ikke er justert altfor mye. 
Jeg forstår ikke hvorfor de ikke bruker egne bilder. (Joda,jeg forstår at de får betalt fra Desenio)

Det har jeg også lurt på, særlig når de får spons etc fra crewe eller fotoknutsen eller hvor det nå er. Hva med å inspirere følgerne sine til å ta gode bilde og bruke hennes rabattkode på fremkalling? Så mange fine bilder dem sikkert har, ihvertfall har muligheten til å ta når de har ganske bra utstyr, av natur og omgivelser.. merkelig.. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde lagde egentlig tenkt å laste ned matematikk appen Albert, men nå har jeg ikke lyst lenger. Barna brukes i reklame!

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Powerball
MacBeth skrev (8 minutter siden):

Det har jeg også lurt på, særlig når de får spons etc fra crewe eller fotoknutsen eller hvor det nå er. Hva med å inspirere følgerne sine til å ta gode bilde og bruke hennes rabattkode på fremkalling? Så mange fine bilder dem sikkert har, ihvertfall har muligheten til å ta når de har ganske bra utstyr, av natur og omgivelser.. merkelig.. 

Det er merkelig å fylle huset med masseproduserte billigplakater når man jobber som fotograf. Av og til ser det ikke ut som om det bor folk i det huset i det hele tatt. Spesielt bildene av barnerommene ser ut som upersonlige katalogbilder fra jollyroom. Tydelig at CBE tusler hjemme hele dagen og retter på bilder/vaser/teppekanter den tiden hun ikke bruker på selfies og hopp & sprett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerball skrev (1 minutt siden):

Det er merkelig å fylle huset med masseproduserte billigplakater når man jobber som fotograf. Av og til ser det ikke ut som om det bor folk i det huset i det hele tatt. Spesielt bildene av barnerommene ser ut som upersonlige katalogbilder fra jollyroom. Tydelig at CBE tusler hjemme hele dagen og retter på bilder/vaser/teppekanter den tiden hun ikke bruker på selfies og hopp & sprett.

Det kommer jo mer og mer tydelig fram for alle at denne bedriften er en ren reklamekanal. Det er sannsynligvis derfor engasjementet rundt dem er i fritt fall. Da CBE slo igjennom som "fotballfrue", var hun banebrytende i Norge, og mange så parallellene til de hun prøvde å etterlikne, nemlig Victoria Beckham og resten av WAGS`ene i England. De siste årene har det blitt en salig suppe av selfies, barn, hund, kaffe, løping på mølle og serier. Det er uinspirerende og kjedelig, og egentlig synes jeg synd på CBE som tviholder på denne bobla.

Det må være utmattende å holde på slik du beskriver, og tenke SoMe-innhold i alt du foretar deg. "Hva kan jeg legge ut på IG i dag?" Også ender det med den sedvanlige kaffekoppen, bilde av bar mage, og Leggeti`. Ingen evne til fornyelse og utvikling. Hvis de ikke klarer å snu skuta fullstendig, og det ganske kjapt, er dette slutten for denne bedriften.

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frk.Fjas skrev (18 minutter siden):

Hadde lagde egentlig tenkt å laste ned matematikk appen Albert, men nå har jeg ikke lyst lenger. Barna brukes i reklame!

VillaPaprika har vel også reklamert for den appen, så da har du 2 gode grunner til å la være 😄

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (Akkurat nå):

VillaPaprika har vel også reklamert for den appen, så da har du 2 gode grunner til å la være 😄

Oooog pilotfrue med sønn nr 1....

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summeer skrev (Akkurat nå):

Oooog pilotfrue med sønn nr 1....

Skrottefar skrev (1 minutt siden):

Takk for enda flere gode grunner 😊😊

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ella_00

Nå må vi ikke dehumanisere CBE dere, det er også en privatperson vi snakker om. Det er mennesker bak bedriften...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...