Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

RALA skrev (9 minutter siden):

Hvor har hun skrevet dette? At Israel må få lov til å forvare seg??

I kommentarfeltet i bloggen, Under 17.mai-innlegget, tror jeg.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lillehammeren skrev (31 minutter siden):

Viss du tror at overvektige hylles så har du aldri vært overvektig. 

Noen overvektige hylles når de legger ut bilder på nett. De er så tøffe og flotte. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RALA skrev (40 minutter siden):

Hvor har hun skrevet dette? At Israel må få lov til å forvare seg??

I kommentarfeltet sitt. Tror det var 17 mai. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (7 minutter siden):

Noen overvektige hylles når de legger ut bilder på nett. De er så tøffe og flotte. 

De er tøffe fordi de tør å gå mot mainstreamkulturen. De er flotte for folk som nekter å innfinne seg med hva som er opplest  og vedtatt som vakkert.  Fatter ikke hvordan folk kan være så kontekstløse, når vi alle stort sett blir teppebomba med et ensretta syn på hva som er «attraktivt».  Ser du virkelig ikke hva som er mainstreamkultur på sosiale medier? Det du snakker om er unntakene.

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niriluna skrev (3 minutter siden):

De er tøffe fordi de tør å gå mot mainstreamkulturen. De er flotte for folk som nekter å innfinne seg med hva som er opplest  og vedtatt som vakkert.  Fatter ikke hvordan folk kan være så kontekstløse, når vi alle stort sett blir teppebomba med et ensretta syn på hva som er «attraktivt».  Ser du virkelig ikke hva som er mainstreamkultur på sosiale medier? Det du snakker om er unntakene.

Selvfølgelig ser jeg det. Akkurat nå er det digre rumper og pupper og muskler som er inn å ha. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (24 minutter siden):

Selvfølgelig ser jeg det. Akkurat nå er det digre rumper og pupper og muskler som er inn å ha. 

I kombinasjon med vepsetalje og tynne lår. Altså ikke noe naturlig men et kunstig ideal som ikke har noe med overvektig å gjøre. 

• Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (8 minutter siden):

Jeg reagerte mer på den avslutningen på svaret hennes: "Det blir for dumt". En skulle tro at en bedrift som lever av at andre følger kanalene deres, hadde vett på å svare folk på en mer høflig og mindre nedlatende måte. De får i hvert fall ikke flere følgere av å svare på en sånn måte.

I tillegg til den åpenbare løgnen om at hun nesten aldri bruker filter, da. Tror hun folk er så dumme? Å undervurdere sitt publikum er en megatabbe.

Ville være bedre å la være å svare på spørsmål de finner provoserende (avslørende) De kan jo heller begynne å svare ordentlig når potensielle kjøpere av varene de reklamerer for spør om de, og høflig og forklarende når noen spør om Netfit-økter de anbefaler. 

De fremstår som drittlei av sine "kjære lesere ❤️". Følgere er vel bare et nødvendig onde. 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aquarius04 skrev (29 minutter siden):

Hun lyver så hun tror det selv. Og enda verre - hun tror hun lurer leserne sine. Det er jo ikke noe nytt at hun svarer på denne måten, jeg fatter bare ikke hvordan hun kan rett ut juge sånn og forvente at man skal tro på det. 

CBE på blogg og CBE på instagram fremstår som to vidt forskjellige vesner... tror de fleste ser at noe skurrer, tross ihuga benekting. Og svarene hun har utav seg understreker jo bare egen snøblindhet😳

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (21 minutter siden):

Her må enhver mulighet til å beundre seg selv og ta selfie benyttes..

154AAC1B-3752-4B83-8707-9EFE51D5A606.jpeg

Uff da, jeg trodde først hun stod naken 😂

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo litt sånn; vis meg instagramkontoen din, så får jeg et innblikk i hvordan du ser verden rundt deg... her er det helst i et speilbilde si🤷🏼‍♀️

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...