pøbelsara Skrevet 24. mai 2021 #42921 Del Skrevet 24. mai 2021 RALA skrev (9 minutter siden): Hvor har hun skrevet dette? At Israel må få lov til å forvare seg?? I kommentarfeltet i bloggen, Under 17.mai-innlegget, tror jeg. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 24. mai 2021 #42922 Del Skrevet 24. mai 2021 lillehammeren skrev (31 minutter siden): Viss du tror at overvektige hylles så har du aldri vært overvektig. Noen overvektige hylles når de legger ut bilder på nett. De er så tøffe og flotte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 24. mai 2021 #42923 Del Skrevet 24. mai 2021 RALA skrev (40 minutter siden): Hvor har hun skrevet dette? At Israel må få lov til å forvare seg?? I kommentarfeltet sitt. Tror det var 17 mai. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niriluna Skrevet 24. mai 2021 #42924 Del Skrevet 24. mai 2021 Klink skrev (7 minutter siden): Noen overvektige hylles når de legger ut bilder på nett. De er så tøffe og flotte. De er tøffe fordi de tør å gå mot mainstreamkulturen. De er flotte for folk som nekter å innfinne seg med hva som er opplest og vedtatt som vakkert. Fatter ikke hvordan folk kan være så kontekstløse, når vi alle stort sett blir teppebomba med et ensretta syn på hva som er «attraktivt». Ser du virkelig ikke hva som er mainstreamkultur på sosiale medier? Det du snakker om er unntakene. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 24. mai 2021 #42925 Del Skrevet 24. mai 2021 Niriluna skrev (3 minutter siden): De er tøffe fordi de tør å gå mot mainstreamkulturen. De er flotte for folk som nekter å innfinne seg med hva som er opplest og vedtatt som vakkert. Fatter ikke hvordan folk kan være så kontekstløse, når vi alle stort sett blir teppebomba med et ensretta syn på hva som er «attraktivt». Ser du virkelig ikke hva som er mainstreamkultur på sosiale medier? Det du snakker om er unntakene. Selvfølgelig ser jeg det. Akkurat nå er det digre rumper og pupper og muskler som er inn å ha. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 24. mai 2021 Populært innlegg #42926 Del Skrevet 24. mai 2021 Klink skrev (18 minutter siden): Noen overvektige hylles når de legger ut bilder på nett. De er så tøffe og flotte. Det er jo bare tøys. Ja, enn får skryt for at det tør - men hvorfor tror du de roses for å tørre? det er jo fordi overvektige får utrolig mye hat når de legger ut bilder av seg selv med fokus på kropp. Det er bare å lese råden om Helene Drage her inne, så ser du hvor hyllet eller ikke overvektige blir. CBE brukte som argument at hun "ikke fikk lov" til å vise bilder av kroppen sin da hun la ut rett-etter-fødsel-bilde nr. 2. Etter det har hun lagt ut tusenvis av bilder av kroppen sin. Les gjerne tråden her på KG om "Eit feit liv" også, så får du korrigert inntrykket av at overvektige hylles. De gjør ikke det. Folk er slemme, unyanserte og beskylder overvektige for å promotere overvekt og helse. Så, nei - det du sier er ikke sant i det hele tatt. 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 24. mai 2021 #42927 Del Skrevet 24. mai 2021 Klink skrev (24 minutter siden): Selvfølgelig ser jeg det. Akkurat nå er det digre rumper og pupper og muskler som er inn å ha. I kombinasjon med vepsetalje og tynne lår. Altså ikke noe naturlig men et kunstig ideal som ikke har noe med overvektig å gjøre. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Era Vulgaris Skrevet 24. mai 2021 Populært innlegg #42928 Del Skrevet 24. mai 2021 Isild skrev (4 timer siden): Oppfører seg snurt igjen som vanlig. "Ser at du ikke følger meg". - Det går helt fint an å følge en åpen- IG uten å trykke "følg", Caroline. Jeg syns alle bilder jeg ser av henne er fikset på på en eller annen måte, og har inntrykk at det er det flere som oppfatter. Det som blir for dumt er å fornekte hva leserne selv faktisk SER. Er det ikke filter, så er det kraftig blurring, vidvinkel eller lyseffekter. Jeg reagerte mer på den avslutningen på svaret hennes: "Det blir for dumt". En skulle tro at en bedrift som lever av at andre følger kanalene deres, hadde vett på å svare folk på en mer høflig og mindre nedlatende måte. De får i hvert fall ikke flere følgere av å svare på en sånn måte. I tillegg til den åpenbare løgnen om at hun nesten aldri bruker filter, da. Tror hun folk er så dumme? Å undervurdere sitt publikum er en megatabbe. 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Gunvald Skrevet 24. mai 2021 Populært innlegg #42929 Del Skrevet 24. mai 2021 Uansett om man blir klissvåt i ansiktet av svette, så «tørker» det utrolig fort. Jeg ser ikke for meg at hun stuper ned på gulvet og rekker å forevige dette så kjapt, hun som er så nøye på hva som legges ut. Jeg trener endel selv også, riktignok med vekter, men det skal være tropeklima for å bli så klissvåt. Mulig temperaturen er over 30 grader nedi kjelleren. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 24. mai 2021 #42930 Del Skrevet 24. mai 2021 Era Vulgaris skrev (8 minutter siden): Jeg reagerte mer på den avslutningen på svaret hennes: "Det blir for dumt". En skulle tro at en bedrift som lever av at andre følger kanalene deres, hadde vett på å svare folk på en mer høflig og mindre nedlatende måte. De får i hvert fall ikke flere følgere av å svare på en sånn måte. I tillegg til den åpenbare løgnen om at hun nesten aldri bruker filter, da. Tror hun folk er så dumme? Å undervurdere sitt publikum er en megatabbe. Ville være bedre å la være å svare på spørsmål de finner provoserende (avslørende) De kan jo heller begynne å svare ordentlig når potensielle kjøpere av varene de reklamerer for spør om de, og høflig og forklarende når noen spør om Netfit-økter de anbefaler. De fremstår som drittlei av sine "kjære lesere ❤️". Følgere er vel bare et nødvendig onde. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 24. mai 2021 Populært innlegg #42931 Del Skrevet 24. mai 2021 (endret) Jeg skjønner at de er drittlei av å få kritikk. Jeg skjønner derimot ikke at de ikke tar til seg noe av det de kritiseres for. Inntektene faller og antall følgere faller - hva med å prøve noe annet, i stedet for det de har gjort i årevis som tydeligvis ikke funker lengre? Det kan hende det funker å flytte blikk og fokus ut av egen navle. Og slutte å juge, kanskje? Endret 24. mai 2021 av pøbelsara 67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aquarius04 Skrevet 24. mai 2021 Populært innlegg #42932 Del Skrevet 24. mai 2021 emilie333 skrev (6 timer siden): Hun lyver så hun tror det selv. Og enda verre - hun tror hun lurer leserne sine. Det er jo ikke noe nytt at hun svarer på denne måten, jeg fatter bare ikke hvordan hun kan rett ut juge sånn og forvente at man skal tro på det. 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 24. mai 2021 #42933 Del Skrevet 24. mai 2021 Her må enhver mulighet til å beundre seg selv og ta selfie benyttes.. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 24. mai 2021 #42934 Del Skrevet 24. mai 2021 Aquarius04 skrev (29 minutter siden): Hun lyver så hun tror det selv. Og enda verre - hun tror hun lurer leserne sine. Det er jo ikke noe nytt at hun svarer på denne måten, jeg fatter bare ikke hvordan hun kan rett ut juge sånn og forvente at man skal tro på det. CBE på blogg og CBE på instagram fremstår som to vidt forskjellige vesner... tror de fleste ser at noe skurrer, tross ihuga benekting. Og svarene hun har utav seg understreker jo bare egen snøblindhet😳 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. mai 2021 #42935 Del Skrevet 24. mai 2021 NewStart87 skrev (21 minutter siden): Her må enhver mulighet til å beundre seg selv og ta selfie benyttes.. Uff da, jeg trodde først hun stod naken 😂. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 24. mai 2021 Populært innlegg #42936 Del Skrevet 24. mai 2021 (endret) Jeg tenker at det er en veldig fin ting å like seg selv og være fornøyd med hvem man er og sånn. Men sånn henført posering som både CBE og SE holder på med, gjør meg faktisk litt flau. OG lattermild. Caravaggios Narcissus - funnet på internettet. Her: https://no.pauloeuvreart.com/classiques/Caravaggio/narcissus-caravaggio.html Endret 24. mai 2021 av pøbelsara 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg blåbærpai Skrevet 24. mai 2021 Populært innlegg #42937 Del Skrevet 24. mai 2021 pøbelsara skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at det er en veldig fin ting å like seg selv og være fornøyd med hvem man er og sånn. Men sånn henført posering som både CBE og SE holder på med, gjør meg faktisk litt flau. OG lattermild. Caravaggios Narcissus - funnet på internettet. Her: https://no.pauloeuvreart.com/classiques/Caravaggio/narcissus-caravaggio.html Jeg har tenkt tanken sikkert ti ganger allerede. Han ble så forelsket i eget speilbilde at han druknet gitt. Så spot on. CBE er så kjær i eget selv at alt annet virker uinterresant. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hedy Lamarr Skrevet 24. mai 2021 Populært innlegg #42938 Del Skrevet 24. mai 2021 (endret) pøbelsara skrev (10 minutter siden): Jeg tenker at det er en veldig fin ting å like seg selv og være fornøyd med hvem man er og sånn. Men sånn henført posering som både CBE og SE holder på med, gjør meg faktisk litt flau. OG lattermild. Caravaggios Narcissus - funnet på internettet. Her: https://no.pauloeuvreart.com/classiques/Caravaggio/narcissus-caravaggio.html Så sant! Jeg postet samme maleri her for flere måneder siden, og etter det har det, utrolig nok, eskalert noe så helt ekstremt med selvdiggende, filterbelagte, mageinnsugende, rumpeoppumpede og photoshoppa (=«lys og skygge-redigerte») bilder. Når man ikke tror det kan bli verre så blir det bare verre og verre. Endret 24. mai 2021 av Hedy Lamarr 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 24. mai 2021 #42939 Del Skrevet 24. mai 2021 Det er jo litt sånn; vis meg instagramkontoen din, så får jeg et innblikk i hvordan du ser verden rundt deg... her er det helst i et speilbilde si🤷🏼♀️ 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 24. mai 2021 Populært innlegg #42940 Del Skrevet 24. mai 2021 (endret) For min del blir denne endeløse selvhenførelsen rent festlig å være publikum til. Det er jo litt synd, da. All den tid jeg som oftest antar at disse publiseringene ikke er ment som komiske selv om det altså blir det ufrivilig puteflaue resultatet når en 34-årig tobarnsmamma i en enebolig i Sarpsborg villig deler "øyeblikksbilder" fra "sitt eget liv" slik at vi andre mødre/barnløse/karrierekvinner/frivillige/hardtarbeidende/uføre/slanke/tykke/sunne/usunne/naturlige/silikonopererte/hundeeiere/katteeiere/rike/fattige/midt på treet/villaeiere/hytteeiere/mikrohuseiere/bøttekotteiere/single/gifte/drømmende/treningsglade/friluftslivsfrelste/sofapoteter/ja dere skjønner tegninga, kan la oss overveldes av delikat inspirasjon kreert av eieren bak carolinebergeriksenno's daglige virke "bare fordi jeg er meg", som hun uttalte. Denne eminente uttalelsen kan gjenfinnes her: "Diverse – Om influencere" https://influencere.wordpress.com/cbe-diverse/ Endret 24. mai 2021 av Revenge o'Cavatina lenke 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå