Frk.Fjas Skrevet 21. mai 2021 #42681 Del Skrevet 21. mai 2021 Kan noen forklare lollipop effekten? Altså, jeg skjønner at hun poserer i syke positurer for å se tynnest mulig ut! Men handler det om isen eller kjærlighet på pinne? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odipodis Skrevet 21. mai 2021 #42682 Del Skrevet 21. mai 2021 Frk.Fjas skrev (2 minutter siden): Kan noen forklare lollipop effekten? Altså, jeg skjønner at hun poserer i syke positurer for å se tynnest mulig ut! Men handler det om isen eller kjærlighet på pinne? Kjærlighet på pinne. Stort hode og smal kropp. Å få hodet til å se større ut, får kroppen til å se mindre ut. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 21. mai 2021 #42683 Del Skrevet 21. mai 2021 odipodis skrev (Akkurat nå): Kjærlighet på pinne. Stort hode og smal kropp. Å få hodet til å se større ut, får kroppen til å se mindre ut. Aha! Takk for svar 😊 Ser ut som hun har klart å benytte seg av den på bildet ja!! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odipodis Skrevet 21. mai 2021 #42684 Del Skrevet 21. mai 2021 Minnie Mus skrev (7 minutter siden): Har selv spurt om tips, kun for nysgjerrighetens skyld. Og det jeg får til svar hver gang, er kaloriunderskudd. Når enkelte har problemer med å gå ned i vekt, er det ikke alltid kaloriunderskudd som er svaret på absolutt alt. Enig i at man må i underskudd for å gå ned, men andre ting kan også spille inn, som feks medisiner og stoffskifte. Reagerer på at når noen spør spesifikt om hvilken TRENING som er mest effektiv, så svarer de med dette. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 21. mai 2021 Populært innlegg #42685 Del Skrevet 21. mai 2021 Trolltunga skrev (2 timer siden): Jeg kommenterte nettopp det bildet og spurte hvorfor dette fokuset på å fremstå så tynn som over hodet mulig hele tida. Nei, Caroline. Du ser ikke ut som du gjør når du holder inn magen, poserer unaturlig og i vinkler, bruker vidvinkel og andre kameratriks, bruker filter, fillers og sminke på ethvert bilde. Du ser ut som en 34-åring som holder inn magen, poserer unaturlig og i vinkler, bruker vidvinkel og andre kameratriks, bruker filter, fillers og sminke på ethvert bilde, hver dag, flere ganger om dagen. 81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 21. mai 2021 #42686 Del Skrevet 21. mai 2021 odipodis skrev (18 minutter siden): Visste ikke at kaloriunderskudd var en treningsform.. Fra Insta-story Underskudd er ikke en god måte å bygge muskler på. Og å få ned fettprosent er jo å få økt muskelvekst. Skremmende. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 21. mai 2021 #42687 Del Skrevet 21. mai 2021 10 minutter siden, odipodis said: Reagerer på at når noen spør spesifikt om hvilken TRENING som er mest effektiv, så svarer de med dette. Jada, kaloriunderskudd og trening fikser alt fra overvekt til skader.... herregud, at de får lov å holde på sånn, er meg en gåte. Noen burde stoppe dette usunne, sykelige og direkte farlige opplegget de driver med 😕 Er det noe dem er usikre på, så burde dem i det minste henvist til folk som kan og vet mer.... men neida, de holder hardnakket på sitt 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Frøken Scott Skrevet 21. mai 2021 Populært innlegg #42688 Del Skrevet 21. mai 2021 Nei, Caroline. Det er ikke slik du ser ut. Du presenterer et redigert og forvrengt bilde av virkeligheten. Hvorfor er du så misfornøyd med hvordan du egentlig ser ut? Har du ingen rundt deg som forteller deg at det er helt ok å være seg selv? 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Era Vulgaris Skrevet 21. mai 2021 Populært innlegg #42689 Del Skrevet 21. mai 2021 odipodis skrev (45 minutter siden): Visste ikke at kaloriunderskudd var en treningsform.. Fra Insta-story 1. Kaloriunderskudd har null og niks med trening å gjøre. 2. Når ser vi CBE drive skikkelig styrketrening? 3. Igjen, inntak av protein pr kg kroppsvekt har heller ikke noe med trening å gjøre. Hvorfor klarer de ikke svare på spørsmålet? Forstår de ikke innholdet i spørsmålet? 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 21. mai 2021 Populært innlegg #42690 Del Skrevet 21. mai 2021 Jeg synes debatten som pågår nå er litt vanskelig. Viktig, men vanskelig. Som tidligere spiseforstyrret, har jeg lært at det ikke er noe som heter "tidligere spiseforstyrret". Det vil alltid være med deg, blir man trigget kan man bli syk igjen. Og det sniker seg på, så man ikke engang merker det selv. For min egen del blir jeg mer bevisst dersom jeg blir altfor opptatt av tall. Antall skritt, antall kilometer, antall kalorier. Gjerne etterfulgt av godfølelsen da man regner seg frem til at man har kaloriunderskudd. Jeg registrerer at Caroline også er svært opptatt av tall for tiden, uten at jeg skal si noe om hennes psykiske helse. Heller ikke den fysiske helsen skal jeg uttale meg om, da ingen egentlig vet hvordan hun ser ut. Treasures har full kontroll på hvordan hun fremstilles utad, da det ikke finnes bilder tatt av andre, og hun heller ikke deltar på TV. Og menneskene bak Treasures har bestemt seg for at Caroline Berg Eriksen skal fremstilles som tynn. Ikke slank, ikke sunn, men med synlig skjelett og innhul mage. Dette selges inn som et ideal, et mål vi andre skal strekke oss etter. Og her kommer dilemmaet for meg. For hvis CBE har blitt syk igjen, så vil hver eneste kommentar som inneholder ordet "tynn" føles som et kompliment. Så å skrive at hun ser tynn ut, kan trigge forstyrrelsen ytterligere, uansett om det ikke er skryt. Samtidig er hun en influencer som overøser både følgere og andre med bilder som i hovedsak fokuserer på TYNN. Skal man kritisere det, eller tie det i hjel? Hvem skal man ta hensyn til, publikum eller personen som står for budskapet? 84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 21. mai 2021 #42691 Del Skrevet 21. mai 2021 (endret) Minnie Mus skrev (54 minutter siden): Har selv spurt om tips, kun for nysgjerrighetens skyld. Og det jeg får til svar hver gang, er kaloriunderskudd. Når enkelte har problemer med å gå ned i vekt, er det ikke alltid kaloriunderskudd som er svaret på absolutt alt. Enig i at man må i underskudd for å gå ned, men andre ting kan også spille inn, som feks medisiner og stoffskifte. Men om du bruker medisiner eller har lavt stoffskifte så kan ikke cbe gjøre noe med det eller råde til å slutte med medisiner eller slutte å ha lavt stoffskifte? Den normale og og nødvendige måten å gå ned i vekt på er energiunderskudd. Selv på lavkarbo må man også i kaloriunderskudd. Endret 21. mai 2021 av Klink 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 21. mai 2021 #42692 Del Skrevet 21. mai 2021 Klink skrev (5 minutter siden): Men om du bruker medisiner eller har lavt stoffskifte så kan ikke cbe gjøre noe med det eller råde til å slutte med medisiner eller slutte å ha lavt stoffskifte? Den normale og og nødvendige måten å gå ned i vekt på er energiunderskudd. Selv på lavkarbo må man også i kaloriunderskudd. Men spørsmålet vedkommende stilte handlet om trening. Da bør svaret være mer relevant enn det som blir gitt. Jeg synes CBE bør være seg sitt ansvar som influenser mer bevisst. Løfte blikket, og forstå at de fleste som følger henne for treningsinspirasjon, ikke er like opptatt av utseendet på kroppen som hun selv er. De hadde vunnet utrolig mye på å utvikle et skikkelig gjennomtenkt og profesjonelt treningsopplegg enn det de leverer i kanalene nå for tiden. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 21. mai 2021 #42693 Del Skrevet 21. mai 2021 9 minutter siden, Klink said: Men om du bruker medisiner eller har lavt stoffskifte så kan ikke cbe gjøre noe med det eller råde til å slutte med medisiner eller slutte å ha lavt stoffskifte? Den normale og og nødvendige måten å gå ned i vekt på er energiunderskudd. Selv på lavkarbo må man også i kaloriunderskudd. Jo, men de har aldri spurt om grunnen til at jeg ikke går ned i vekt, og gir råd utifra ting dem ikke vet noe om....Jeg er ikke egentlig overvektig, men har et par ekstra kilo pga medisiner. Eneste svaret jeg får, er kaloriunderskudd.... Sikkert stygt av meg, men jeg har spurt kun for å teste dem og kunnskapen de utgir seg for å ha, og de strøk med glans 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 21. mai 2021 #42694 Del Skrevet 21. mai 2021 Era Vulgaris skrev (2 minutter siden): Men spørsmålet vedkommende stilte handlet om trening. Da bør svaret være mer relevant enn det som blir gitt. Jeg synes CBE bør være seg sitt ansvar som influenser mer bevisst. Løfte blikket, og forstå at de fleste som følger henne for treningsinspirasjon, ikke er like opptatt av utseendet på kroppen som hun selv er. De hadde vunnet utrolig mye på å utvikle et skikkelig gjennomtenkt og profesjonelt treningsopplegg enn det de leverer i kanalene nå for tiden. Ja det var personen jeg siterte som hadde spurt etter råd til ventnedgang. Det spørsmålet om å få mer muskler/mindre fettprosent er nor annet enn å kun gå ned i vekt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 21. mai 2021 #42695 Del Skrevet 21. mai 2021 Minnie Mus skrev (Akkurat nå): Jo, men de har aldri spurt om grunnen til at jeg ikke går ned i vekt, og gir råd utifra ting dem ikke vet noe om....Jeg er ikke egentlig overvektig, men har et par ekstra kilo pga medisiner. Eneste svaret jeg får, er kaloriunderskudd.... Sikkert stygt av meg, men jeg har spurt kun for å teste dem og kunnskapen de utgir seg for å ha, og de strøk med glans Men så er det jo kaloriunderskudd man må være i så som generelt svar er jo det rett. Og et generelt svar må man kanskje forvente å få om det er i et kommentarfelt på bloggen eller lignende man har stilt spørsmålet? Så kan det diskuteres om hun burde svare på slike spørsmål på generelt grunnlag åpent i et kommentarfelt feks. Hvis dette er tilfellet, da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 21. mai 2021 #42696 Del Skrevet 21. mai 2021 (endret) At Caroline ikke fremstår som den skarpeste kniven i skuffen er for meg ikke noe nytt. Det viser den eneste kommentaren hun skrive noe om Gaza i. Men når en leser tør å ymte frampå at kanskje det som skjer i Gaza kunne være noe å bruke stemmen sin på, så tar det LANG tid før hun svarer, og ikke før den trofaste tilhengerskaren har vært på banen først. Det kommentarfeltet er så stygt. Og å skrive denne kommentaren her sier alt om CBE. Arrogansen lenge leve! Forøvrig et råd CBE selv burde etterleve. kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/18/17-mai-2021/comment-page-1/#comment-1276184 Endret 21. mai 2021 av Aquarius04 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 21. mai 2021 #42697 Del Skrevet 21. mai 2021 3 minutter siden, Klink said: Men så er det jo kaloriunderskudd man må være i så som generelt svar er jo det rett. Og et generelt svar må man kanskje forvente å få om det er i et kommentarfelt på bloggen eller lignende man har stilt spørsmålet? Så kan det diskuteres om hun burde svare på slike spørsmål på generelt grunnlag åpent i et kommentarfelt feks. Hvis dette er tilfellet, da? Dem burde ikke svare på sånne spørsmål utifra den opplysningen personen gir, uansett. De burde heller etterspurt flere opplysninger, og evt henvist til andre som vet mere. Men frueparet vet jo best uansett, og gir råd utifra det 😕 Skummelt, veldig skummelt å leke ekspert på andres hele og evt helseutfordringer 😕 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 21. mai 2021 #42698 Del Skrevet 21. mai 2021 14 minutter siden, Aquarius04 said: At Caroline ikke fremstår som den skarpeste kniven i skuffen er for meg ikke noe nytt. Det viser den eneste kommentaren hun skrive noe om Gaza i. Men når en leser tør å ymte frampå at kanskje det som skjer i Gaza kunne være noe å bruke stemmen sin på, så tar det LANG tid før hun svarer, og ikke før den trofaste tilhengerskaren har vært på banen først. Det kommentarfeltet er så stygt. Og å skrive denne kommentaren her sier alt om CBE. Arrogansen lenge leve! Forøvrig et råd CBE selv burde etterleve. kilde: https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/18/17-mai-2021/comment-page-1/#comment-1276184 CBE interesserer seg ikke i noe som helst utenom bobla hun lever i. Å den bobla består av kun idyll, tynn kropp, eksponere barn i some, fikse negler, ta silikon og fikse lepper og tenner. Utover det har hun ingen meninger om noe som helst av det som skjer rundt om i verden, dessverre 😕 Ser andre influencere i det minste nevne grunnen til at de feks er vegetarianere, mens frua....nothing at all, kun at hun ikke spiser kjøtt. Hadde vært fint om hun i det minste hadde skrevet noe om hvorfor hun ikke spiser kjøtt, men neida. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 21. mai 2021 #42699 Del Skrevet 21. mai 2021 Minnie Mus skrev (16 minutter siden): CBE interesserer seg ikke i noe som helst utenom bobla hun lever i. Å den bobla består av kun idyll, tynn kropp, eksponere barn i some, fikse negler, ta silikon og fikse lepper og tenner. Utover det har hun ingen meninger om noe som helst av det som skjer rundt om i verden, dessverre 😕 Ser andre influencere i det minste nevne grunnen til at de feks er vegetarianere, mens frua....nothing at all, kun at hun ikke spiser kjøtt. Hadde vært fint om hun i det minste hadde skrevet noe om hvorfor hun ikke spiser kjøtt, men neida. Det viser hun gang på gang. Når de var på ferie og det var store branner like i nærheten. Nevnte det ikke med et ord. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 21. mai 2021 #42700 Del Skrevet 21. mai 2021 Men hun gjør meningen sin ganske tydelig med kommentaren: "Hamas som står blant sivilbefolkningen og skyter raketter mot Israel, eller Israel som forsvarer seg og skyter tilbake?" Hun trenger vel ikke si mer. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå