Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fufu skrev (1 time siden):

De har vel uttalt at de skal overta farens firma etter hvert også, i tillegg til å leve av investeringene sine. Men hvem vet om det er en reell plan. 

Trodde han var pensjonist nå? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (28 minutter siden):

Funky lanserer nettbutikk imorgen. Må jo kjennes bittelitt bittert at noen får til så innmari mye mer. Attpåtil uten å ha egen ektemann ansatt som fotograf. Hjelpes ikke å vrikke seg rundt i turutstyr foran speilet da gitt CBE. 

Hadde vært skikkelig, skikkelig stressa for penger rett og slett! 

Bra jobba av Funky! 👏🏻 Bok og nettbutikk, faktisk! 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (3 minutter siden):

Bra jobba av Funky! 👏🏻 Bok og nettbutikk, faktisk! 

OG kleskolleksjon, som faktisk ser kul ut og innovativ ut. Hun er rå! rett og slett rå på å tjene penger. Kanskje ikke rart hun sitter med både ny hytte og leilighet i Oslo mm som investering, mens Treasures kun later som om alt går på skinner

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (7 timer siden):

Trodde han var pensjonist nå? 

Du, jeg aner ikke. Men meget mulig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så i går løp hun om morgenen, spilte inn Netfit-økt på dagen og trente en økt til på kvelden. Og tok selfier i anstrengte positurer.. 

Screenshot_20210521_090235.thumb.jpg.c09fc056d8612072c69c63398aeadca0.jpg

Insta-story @carolinebergeriksen

Endret av Mymble
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Powerball

Mymble skrev (34 minutter siden):

Så i går løp hun om morgenen, spilte inn Netfit-økt på dagen og trente en økt til på kvelden. Og tok selfier i anstrengte positurer.. 

Se hvordan hun lener seg på sin høyre hånd for å skyve underkroppen vekk fra kamera for å få lollipop-effekt med stort hode og liten kropp.

#farligforbilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mymble skrev (53 minutter siden):

Ser ut som om det er tatt med vidvinkel? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerball skrev (23 minutter siden):

Se hvordan hun lener seg på sin høyre hånd for å skyve underkroppen vekk fra kamera for å få lollipop-effekt med stort hode og liten kropp.

#farligforbilde

Jeg har nettopp, i tråden om Senneset, lært meg om dette med lollipop. Det var virkelig et lys som gikk opp for meg. Jeg har aldri hatt spiseforstyrrelse, og har lenge tenkt at "folk" må være mindre hårsåre og ikke bli så krenka av alt mulig, helt til jeg leste et veldig godt og informativt innlegg om hvordan dette med posering er triggere. Og også hvordan de poserer. 

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (6 minutter siden):

Jeg har nettopp, i tråden om Senneset, lært meg om dette med lollipop. Det var virkelig et lys som gikk opp for meg. Jeg har aldri hatt spiseforstyrrelse, og har lenge tenkt at "folk" må være mindre hårsåre og ikke bli så krenka av alt mulig, helt til jeg leste et veldig godt og informativt innlegg om hvordan dette med posering er triggere. Og også hvordan de poserer. 

Ja, jeg og har lært inne i IS tråden om SF poseringer. Og, på dette bildet er det både lollipopp og kjeveben. Ser noen reagerer på en unødvendig kommentar lengre oppe, om dette, og det er innenfor. Men, at hodet holdes/ fotograferes slik er vel for å få den rette kjevelinjen. Helt tragisk i mine øyne, hvordan har en person som konstruerer slike bilder det? 

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lin11 skrev (1 minutt siden):

Kveldsøkt i full festsminke, øredobber og ikke en svettedråpe? 

Glemte sprayflaska.

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor sak om billedredigering og SoMe i Huffington Post i dag - jeg har ikke fått lest alt foreløpig, men overskrift og ingress virker som den går rett inn i tematikken i tråden:

https://www.huffpost.com/entry/facetune-selfies-surgeries-body-dysmorphia_n_60926a11e4b0b9042d989d48

En smakebit, som også knytter an til pandemien:

Sitat

We’ve been sinking deeper into this reality for a while now, but it has accelerated during the pandemic, when we’ve spent more time than ever on social media, and when our digital selves have for so long been the only version anyone has seen of us. The result is a body dysmorphia epidemic with increasingly unattainable beauty standards that — at the extremes — defy basic human physiology. 

Endret av Aricia
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kefalinia
Mymble skrev (2 timer siden):

Så tynn hun ser ut her. Synes hun blir tynnere og tynnere 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PUST, Caroline! Man ser godt at du anstrenger deg for å holde magen inne og det ser ikke behagelig ut! 

AE7E66C4-B755-4067-9637-A44E8DEFC555.jpeg

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mymble skrev (3 timer siden):

La nettopp ut dette bilde jeg også. Her ser man hvor anstrengt hun er for å holde magen inne. Trist å se på.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kefalinia skrev (29 minutter siden):

Så tynn hun ser ut her. Synes hun blir tynnere og tynnere 😕 

Det syntes jeg også. Får vondt av henne. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok mye poseringer og redigeringer som gjør at hun ser så tynn ut. Hvorfor hun ønsker å fremstille seg sånn og påvirke andre med dette sykelige opplegget sitt, forstår jeg ikke.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...