pøbelsara Skrevet 19. mai 2021 #42541 Del Skrevet 19. mai 2021 Sol79 skrev (37 minutter siden): Les artikkelen, den ligger ikke bak betalingsmur. "Lønnskostnadene ble halvert fra drøye 1,4 millioner til i underkant av 700.000 kroner, hvorav nærmere 243.000 kroner gikk til daglig leder Berg Eriksen. Hun eier selskapet 50/50 med sin ektemann, styreleder og tidligere fotballspiller Lars Kristian Eriksen." Hun har altså hatt 243.000 i årslønn i 2020. Sier seg selv at de belaster selskapet for mye privat, så må de ha penger på bok fra utbyttene de har tatt ut tidligere. Typisk at de ikke er tilgjengelige for kommentar. Aldri. Det er vel grunnen til at hun aldri ble så stor og populær som hun kunne blitt, hun stiller nesten aldri opp på noe. Det er jo under fattigdomsgrensen! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 19. mai 2021 #42542 Del Skrevet 19. mai 2021 Se der ja. Men er jo ikke rart at Funky sin inntekt er til himmels hun jobber jo ræva av seg i alle kanaler! om det er brød, rundstykker, trening, bøker eller nå nettbutikk, så jobbes det! Er kanskje ikke veldig feil å si at CBE blir påvirket av dette stresset, som da gjenspeiler seg i mer og mer trening for å kontrollere noe som helt sikkert oppleves veldig konkret. Kan ikke være mye moro i Villaen idag gitt 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 19. mai 2021 #42543 Del Skrevet 19. mai 2021 pøbelsara skrev (7 minutter siden): Det er jo under fattigdomsgrensen! Noe sier meg at de er meget kreative når det gjelder bokføring av enkelte forbruksvarer. Hvem med 243.000 kr i lønn, kjøper seg sko til 16.000kr? Som forøvrig ble vist frem igjen for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 19. mai 2021 #42544 Del Skrevet 19. mai 2021 Lin11 skrev (2 minutter siden): Noe sier meg at de er meget kreative når det gjelder bokføring av enkelte forbruksvarer. Hvem med 243.000 kr i lønn, kjøper seg sko til 16.000kr? Som forøvrig ble vist frem igjen for ikke så lenge siden. Det går sikkert under "arbeidstøy"😂 Firmaet er eksperter på å utgiftsføre private regninger gjennom bedriften. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavande Skrevet 19. mai 2021 #42545 Del Skrevet 19. mai 2021 (endret) Driftsinntekter for Treasures AS i - 2020: 1,9 mill - 2019: 3,969 mill - 2018: 3,546 mill - 2017: 5,074 mill - 2015: 3,556 mill - 2015: 3,326 mill - 2014: 2,656 mill Kilder: https://www.proff.no/selskap/treasures-as/sarpsborg/-/IF43DL80000/ https://www.regnskapstall.no/regnskapstall-for-treasures-as-103984696S0 https://finansavisen.no/nyheter/naeringsliv/2021/05/19/7675344/inntjeningen-stupte-for-fotballfrue-i-fjor https://www.vg.no/rampelys/i/rgogje/coronasmell-for-influencer-caroline-berg-eriksen Endret 19. mai 2021 av Lavande Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Felis Skrevet 19. mai 2021 Populært innlegg #42546 Del Skrevet 19. mai 2021 Jeg tror Funky og en del andre store influencere har gjort det minst like bra i 2020, på tross av corona. Kanskje på grunn av corona, netthandelen har aldri vært høyere, og influencere reklamerer stort sett for netthandel. Det vi ser nå, er resultatet av flukten av seriøse samarbeidspartnere. CBE sitter igjen med firmaer som BALion, som neppe har særlig stort markedsføringsbudsjett. Der andre selger brød, bøker og trening, selger CBE polyester, juggel og luftslott. Blir ikke mye penger av sånt... Jeg hadde vært dritflau over å selge meg så billig. Alt fra kropp til barn er brukt for å ta ut en lønn som er under fattigdomsgrensen. Det lukter desperasjon lang vei... 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 19. mai 2021 #42547 Del Skrevet 19. mai 2021 Felis skrev (16 minutter siden): Jeg tror Funky og en del andre store influencere har gjort det minst like bra i 2020, på tross av corona. Kanskje på grunn av corona, netthandelen har aldri vært høyere, og influencere reklamerer stort sett for netthandel. Det vi ser nå, er resultatet av flukten av seriøse samarbeidspartnere. CBE sitter igjen med firmaer som BALion, som neppe har særlig stort markedsføringsbudsjett. Der andre selger brød, bøker og trening, selger CBE polyester, juggel og luftslott. Blir ikke mye penger av sånt... Jeg hadde vært dritflau over å selge meg så billig. Alt fra kropp til barn er brukt for å ta ut en lønn som er under fattigdomsgrensen. Det lukter desperasjon lang vei... ☝🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. mai 2021 #42548 Del Skrevet 19. mai 2021 Uffda. Sånn kan det gå når man selger den sjela man ikke har. CBE-universet er ei synkende skute, i 2020 var de jo til og med med i Bloggerne - uten at de klarte å unngå katastrofale tall. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 19. mai 2021 Populært innlegg #42549 Del Skrevet 19. mai 2021 Merkelig at de ikke gjør noen grep. De "blåser i alt", de blåser i å svare leserne som spør om varer de reklamerer for, de blåser i å svare media og de blåser i alt av kritikk. Og til de som til stadighet hevder at man er sjalu på CBE.no sin suksess. Nei! Hadde det vært meg som levde av det de gjør hadde det skremt vettet av meg å ha så usikker inntekt som det viser seg at de faktisk har. Jeg hadde antageligvis også blitt totalt utslitt både mentalt og fysisk av å forsøke å finne på noe "gøy", "delikat", "inspirerende" og "smilende" hele dagen lang for å legge ut på storyer for å lage "innhold" til totalt ukjente mennesker. Jeg hadde følt at jeg solgte livet mitt, og at jeg ble spist opp tror jeg. Fred, ro, privatliv, legge igjen jobben på jobb, økonomisk forutsigbarhet, et yrke hvor man fortsetter å utvikle seg faglig, kollegaer, pauser fra sosiale medier. Veldig, veldig sunt. De burde prøve det. 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerball Skrevet 19. mai 2021 #42550 Del Skrevet 19. mai 2021 (endret) Lin11 skrev (2 timer siden): 243.000 i Lønn? Det må svi hardt, med tanke på Funky sin inntekt som har gått til himmels. Har du link til Funky sine tall for 2020? Selv stusser jeg veldig på det elleville forbruket til pilotfrue for hun har, i motsetning til CBE, vært veldig åpen om at 2020 ble et drittår økonmisk for både henne og mannen. Endret 19. mai 2021 av Powerball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavande Skrevet 19. mai 2021 #42551 Del Skrevet 19. mai 2021 (endret) Powerball skrev (6 minutter siden): Har du link til Funky sine tall for 2020? Selv stusser jeg veldig på det elleville forbruket til pilotfrue for hun har, i motsetning til CBE, vært veldig åpen om at 2020 ble et drittår økonmisk for både henne og mannen. Har søkt på "Funkygine" og "Nordic Lifestyle AS", og kan ikke se at det har blitt offentliggjort enda, https://www.proff.no/selskap/nordic-lifestyle-as/jessheim/helsetjenester/IF4I9JF06Y3/. Endret 19. mai 2021 av Lavande Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 19. mai 2021 #42552 Del Skrevet 19. mai 2021 Powerball skrev (1 minutt siden): Har du link til Funky sine tall for 2020? Selv stusser jeg veldig på det elleville forbruket til pilotfrue for hun har, i motsetning til CBE, vært veldig åpen om at 2020 ble et drittår økonmisk for både henne og mannen. Det er nok litt "bloggersk" å ikke ville innrømme at bedriften går dårlig. Uten sammenligning forøvrig, så veltet jo båten til ABD mens hun holdt champagneglasset høyere enn noengang. Hun fortsatte utad å gi inntrykk av at forretningene, økonomien og livet aldri hadde gått så bra før. Kun kort tid etter så gikk det rett vest. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 19. mai 2021 #42553 Del Skrevet 19. mai 2021 Bare å se på Isabella Løvengrip det. Privatfly på torsdag. Konkurs mandagen etter. Forbruket endrer seg ikke selv om inntekten går ned. Heller tvert imot, når en skal late som om at bedriften går så det suser! Treasures AS har jo ifølge seg selv vært helt upåvirket av corona. Mulig det kun skyldes at de er dårlige partnere for annonsørende å assosiere seg med. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 19. mai 2021 #42554 Del Skrevet 19. mai 2021 (endret) Powerball skrev (37 minutter siden): Har du link til Funky sine tall for 2020? Selv stusser jeg veldig på det elleville forbruket til pilotfrue for hun har, i motsetning til CBE, vært veldig åpen om at 2020 ble et drittår økonmisk for både henne og mannen. Tallene har ikke kommet enda, men med antall følgere og oppdrag så kan det se ut til at hun kommer til å gjøre det bedre i år en i fjor. Endret 19. mai 2021 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 19. mai 2021 #42555 Del Skrevet 19. mai 2021 Isild skrev (48 minutter siden): Merkelig at de ikke gjør noen grep. De "blåser i alt", de blåser i å svare leserne som spør om varer de reklamerer for, de blåser i å svare media og de blåser i alt av kritikk. Og til de som til stadighet hevder at man er sjalu på CBE.no sin suksess. Nei! Hadde det vært meg som levde av det de gjør hadde det skremt vettet av meg å ha så usikker inntekt som det viser seg at de faktisk har. Jeg hadde antageligvis også blitt totalt utslitt både mentalt og fysisk av å forsøke å finne på noe "gøy", "delikat", "inspirerende" og "smilende" hele dagen lang for å legge ut på storyer for å lage "innhold" til totalt ukjente mennesker. Jeg hadde følt at jeg solgte livet mitt, og at jeg ble spist opp tror jeg. Fred, ro, privatliv, legge igjen jobben på jobb, økonomisk forutsigbarhet, et yrke hvor man fortsetter å utvikle seg faglig, kollegaer, pauser fra sosiale medier. Veldig, veldig sunt. De burde prøve det. Tviler, de lever tross alt et luksuriøst liv alle beundrer🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 19. mai 2021 #42556 Del Skrevet 19. mai 2021 Isild skrev (53 minutter siden): Merkelig at de ikke gjør noen grep. De "blåser i alt", de blåser i å svare leserne som spør om varer de reklamerer for, de blåser i å svare media og de blåser i alt av kritikk. Og til de som til stadighet hevder at man er sjalu på CBE.no sin suksess. Nei! Hadde det vært meg som levde av det de gjør hadde det skremt vettet av meg å ha så usikker inntekt som det viser seg at de faktisk har. Jeg hadde antageligvis også blitt totalt utslitt både mentalt og fysisk av å forsøke å finne på noe "gøy", "delikat", "inspirerende" og "smilende" hele dagen lang for å legge ut på storyer for å lage "innhold" til totalt ukjente mennesker. Jeg hadde følt at jeg solgte livet mitt, og at jeg ble spist opp tror jeg. Fred, ro, privatliv, legge igjen jobben på jobb, økonomisk forutsigbarhet, et yrke hvor man fortsetter å utvikle seg faglig, kollegaer, pauser fra sosiale medier. Veldig, veldig sunt. De burde prøve det. Jeg tror de heller gjør som strutsen enn å gjøre grep. En hver innrømmelse av å ha gjort noe feil, eller at man kunne gjort noe annerledes, blir nok nærmest å spille falitt for ekteparet. De er jo best i alt, kan og vet alt. Da kan man jo ikke endre på noe. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 19. mai 2021 #42557 Del Skrevet 19. mai 2021 Ikke er jeg særlig bevandret i regnskap, men en trenger vel ikke så mye lønn når en kan utgiftsføre det meste av innkjøp og forbruk på firmaet... 243’ blir jo som lommepenger å regne det da... eller? 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 19. mai 2021 #42558 Del Skrevet 19. mai 2021 Ikke rart de mister følgere når det går på repeat hele tiden. Det er jo den samme greia hver dag: tredemølle, kaffekoppen, nye negler, løping ute, selfies og kroppsfokus. Netfit virker som en total fiasko. Har de ingenting annet å bidra med enn utseende og trening? På tide å fokusere på noe annet, dette er jo et synkende skip. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 19. mai 2021 #42559 Del Skrevet 19. mai 2021 Ang dårlig inntekt. Stygt å si det, men det er jammen på tide! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 19. mai 2021 #42560 Del Skrevet 19. mai 2021 Inntektene 1,9 mill og utgiftene mangdobblet: "Bloggeren Caroline Berg Eriksen dro i 2020 inn inntekter på drøye 1,9 millioner kroner til selskapet Treasures AS, viser regnskapet for fjoråret. Dette var nesten en halvering fra 2019, da «fotballfruen» noterte seg for en topplinje på over 3,6 millioner kroner. Dessverre falt ikke kostnadene like mye, etter at posten «andre driftskostnader» spratt opp fra 67.000 til over 505.000 kroner." (...) Kundefordringene falt fra drøye 2,1 millioner til 644.000 kroner. Kraftig fall for fotballfrue | Finansavisen Er vel alt som de privat bruker som er utgifter. Kundefordring er vel det man får inn fra kunder, dvs samarbeid og fakturering for dette. Men det er klart, ligger ikke mye penger i nystartede firmaer og andre selskap som promoterer veldig billige saker. De bruker også minst på reklame. Og å få ei jakke eller fem gir heller ikke matpenger, for å si det sånn. Var vel en i bloggens begynnelse som sa at man kunne ha luksusvesker og sko - men ikke penger til stømregninga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå