Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Gjest Powerball
Isild skrev (Akkurat nå):

Veldig godt poeng! Virker som de skyter i alle retninger for tiden. De raser nedover "topplistene" og reklamerer for hva det måtte være (mindre overbevisende enn noengang)  -  de er rett og slett ikke relevante lenger. Dumt at hun/de ikke valgte å skaffe mer kompetanse og kunnskap innenfor et eller flere av de områdene de har presentert som interessefelt - da kunne de antagelig fått det til som "voksenbloggere". Det kunne det blitt en glidende overgang til mer profesjonell business innen noe -  mens de fortsatt har et navn som influencere. 

Det var vel det de hadde tenkt med Netfit, men det har jo desverre bare blitt årevis med å love noe de ikke gjennomfører. 

Kombinasjonen LKE/CBE gjør at det faller gjennom. LKE er bare opptatt av å vifte med forskningsartikler og laktattester som svar på selv de enkleste treningsspørsmål, noe som viser at han ikke har peiling på kundebehandling eller kommunikasjon. Han er bare innmari usikker og opptatt av å brife med det fagstoffet han faktisk har kommet seg gjennom. CBE trener kun for å holde seg slank og tør ikke trene med vekter da hun er livredd for å ikke kunne presse seg inn i str xs. Blir ikke noe bra treningsprogram når det skal lages av disse to, som i tillegg er eksperter på absolutt alt og aldri tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Powerball skrev (47 minutter siden):

Til å ha brukt minst en hel arbeidsdag på det bordet så ble jeg ikke imponert. Jeg ble derimot sikker på at jeg selv fortsetter med å ha en flat løper i midten og ikke en litt skrukkete en, slynget som en orm over hele bordet. De høye vasene/blomstene gjør at barna ikke ser halvparten av gjestene. Linserviettene og duken hadde trengt en omgang med strykejernet, det hadde jeg faktisk forventet av noen som har som latterlig godt betalt arbeid å pynte et festbord. Hvorfor har hun ikke tilknyttet seg annonsører til dette festbordet og hvorfor viser hun det ikke frem før 17. Mai er rett rundt hjørnet, slik at ingen får tid til å handle inn det de eventuelt ble inspirert av? Det ser ut som om arbeidslysten og arbeidskapasiteten er mer fraværende enn noensinne i villa kulås. Jeg tror ikke at CBE klarer å fokusere på noe som helst annet enn overtrening, sminke og selfies.

Men hun har da ikke brukt en hel arbeidsdag på det eller flere? Ikke ifølge blogginnlegget i alle fall. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerball skrev (1 minutt siden):

Kombinasjonen LKE/CBE gjør at det faller gjennom. LKE er bare opptatt av å vifte med forskningsartikler og laktattester som svar på selv de enkleste treningsspørsmål, noe som viser at han ikke har peiling på kundebehandling eller kommunikasjon. Han er bare innmari usikker og opptatt av å brife med det fagstoffet han faktisk har kommet seg gjennom. CBE trener kun for å holde seg slank og tør ikke trene med vekter da hun er livredd for å ikke kunne presse seg inn i str xs. Blir ikke noe bra treningsprogram når det skal lages av disse to, som i tillegg er eksperter på absolutt alt og aldri tar feil.

Enig i det. Slik de viser seg utad som "treningspåvirkere" nå er rett og slett skadelig. Han svarer "gresk" og påberoper seg kompetanse han ikke har. Desverre svarer han også noenganger irritert og nedlatende. Elendig kundebehandling. Hennes tilsynelatende maniske forhold til cardio, og å vise at hun er veldig tynn er heller ikke sunt. Ennå værre er vel at HAN elsker å ta bilder av og vise henne frem slik.

Netfit pr i dag handler om å vise frem bilder av henne.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Powerball
Klink skrev (16 minutter siden):

Men hun har da ikke brukt en hel arbeidsdag på det eller flere? Ikke ifølge blogginnlegget i alle fall. 

Hun skrev det selv i blogginnlegget for noen dager siden. Mener du at jeg ikke skal tro på det hun skriver?

https://www.carolinebergeriksen.no/2021/05/11/dekker-arets-17-mai-bord/

(Her glemte hun forresten helt bort å fokusere på rund sprettrumpe, her er den visst som hos kvinner flest)

Screenshot_20210515-100128_Bloglovin'.jpg

Endret av Powerball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (17 minutter siden):

Nei, hun har vel brukt to iflg bloggen

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden denne oppdekningen minner meg litt om som jeg ville ha pyntet som en 12 år gammel jente, så tipper jeg at de ikke skal feire dagen hjemme. Vi som har fulgt dette paret gjennom flere år, VET at hun ikke pynter slik. Det skal være overdådig okke som hvilken anledning dette er.

Bordet virker billig til å være denne exclusive frua fra Kølås! Ja vi sier Kølås i Særp :P

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt idiotisk å fortsette treningen når knærne er vonde. Hun burde jo tatt seg en lenger pause.

E0052CB5-B32C-437F-BA72-6585D848455B.jpeg

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kefalinia skrev (12 timer siden):

Om man spiser så lite til lunsj, spesielt etter man har trent, så er det ikke rart man blir tynn. Hun har tidligere sagt hun bare spiser tre ganger om dagen. Det er ganske lite for en som løper så mye. Det kan være skadelig for sårbare ungdommer å vise så lite mat og så mye trening i sine kanaler. Jeg er litt yngre enn Caroline, og i blant får jeg litt dårlig samvittighet for å spise mye - eller mer enn henne. Jeg blir dessverre ikke mett av så lite mat. 

Det er vel derfor det er så lite progresjon i treninga hennes. For lite mat, hun forblir bare tynn og får ikke noe mer muskler. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja? Sier hun at hun har brukt hele dagen på det ? Nei bare at hun ikke ble ferdig i dag og skal ferdigstille det dagen etter. @Powerball

Endret av Klink
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissLucy skrev (30 minutter siden):

Nei, hun har vel brukt to iflg bloggen

Da tolker man det litt i «verste mening» spør du meg. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (12 minutter siden):

ja, det kan være, men en slik tolkning kommer jo ikke ut av det blå.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (10 minutter siden):

Herlighet, for et flisespikkeri du driver med. 
hun skiver «i dag har jeg pyntet bord ...» og «jeg ble ikke ferdig». 

At hun har så hektiske dager og jobber så ekstremt mye som hun hevder selv (og som berettiger millionlønn), er vel det diskusjonen handler om her. Ikke om hun brukte 3,5 eller 4 timer på å pynte det (ikke spesielt imponerende) 17.-mai-bordet. 

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det store bilde som er trist her er at bloggen i utgangspunktet innehold mye forskjellig, opskrifter, interiør, hus og hjem, mote, reising, famili, trening osv. Nå dreier det hele mer og mer mot seksualisering av fruen og fanatisk trening. 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (1 minutt siden):

At hun har så hektiske dager og jobber så ekstremt mye som hun hevder selv (og som berettiger millionlønn), er vel det diskusjonen handler om her. Ikke om hun brukte 3,5 eller 4 timer på å pynte det (ikke spesielt imponerende) 17.-mai-bordet. 

Fruen har ikke millionlønn. De klarer knapt 500.000 pr. pers i firmaet. Hun tjener mindre en en sykepleier med 10 år ansenitet 😂

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
pøbelsara skrev (5 minutter siden):

Jeg syns andre her driver med flisespikkeri, jeg tolket det ikke slik i det hele tatt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Katten89 skrev (2 minutter siden):

Fruen har ikke millionlønn. De klarer knapt 500.000 pr. pers i firmaet. Hun tjener mindre en en sykepleier med 10 år ansenitet 😂

Men en sykepleier kan ikke fakturere alt av innkjøp på firma, det er jo nettopp det Treasures AS gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...