NewStart87 Skrevet 14. mai 2021 #42161 Del Skrevet 14. mai 2021 Katten89 skrev (11 minutter siden): Redigerte hun den mindre?? Jeg tenkte hun bare hadde liten mage. Mulig hun også kun la ut bilder fra tidligere i svangerskapet når magen begynte å bli stor.. Ja, hun redigerte den mindre, samtidig var hun irritert på folk som kommenterte at magen hennes var liten, folk måtte jo skjønne at folk er forskjellige! 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Powerball Skrevet 14. mai 2021 #42162 Del Skrevet 14. mai 2021 NewStart87 skrev (7 minutter siden): Ja, hun redigerte den mindre, samtidig var hun irritert på folk som kommenterte at magen hennes var liten, folk måtte jo skjønne at folk er forskjellige! Hun klaget MYE på at folk syns hun var for tynn og hadde spaghettiarmer og så viste det seg jo at hun hadde redigert seg slankere på hundrevis av bilder... Bare en brøkdel av dette kom frem i media.... Og når redigeringen ble avslørt så skyldte CBE på at det var leserne som fikk henne til å gjøre det... Leserne som altså var bekymret for at hun var så tynn var de samme som fikk henne til å redigere seg enda slankere... 🙃🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 14. mai 2021 #42163 Del Skrevet 14. mai 2021 3 hours ago, Hut said: Enig. Synes også det ble veldig fint😊 Og for meg er borde alt for kaotisk med alt for mye dill 🤷🏻♀️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 14. mai 2021 #42164 Del Skrevet 14. mai 2021 28 minutter siden, Powerball said: Hun klaget MYE på at folk syns hun var for tynn og hadde spaghettiarmer og så viste det seg jo at hun hadde redigert seg slankere på hundrevis av bilder... Bare en brøkdel av dette kom frem i media.... Og når redigeringen ble avslørt så skyldte CBE på at det var leserne som fikk henne til å gjøre det... Leserne som altså var bekymret for at hun var så tynn var de samme som fikk henne til å redigere seg enda slankere... 🙃🙃 Det kan jo ikke være min skyld... hvem kan klandres, jo leserne! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 14. mai 2021 #42165 Del Skrevet 14. mai 2021 MoKath skrev (Akkurat nå): Det kan jo ikke være min skyld... hvem kan klandres, jo leserne! Etter 11 år, er det fortsatt leserne sin skyld for de ræva budskapene de sender ut, det er jo mottageren som er problemet og ikke hva som ordrett skrives på blogg/IG som er årsaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 14. mai 2021 #42166 Del Skrevet 14. mai 2021 Synes 17.mai bordet hennes er helt ok, men jeg synes det var for sent. Om jeg skulle hatt 17mai hjemme hos meg og blitt inspirert av henne til å gjenskape bordet, så hadde jeg hatt meget dårlig tid, for å si det sånn. Det er mer trykk ute før slike helligdager og jeg velger, som mange andre sikkert, å ikke hive meg ut på shopping fredag og lørdag før 17mai på en mandag. I koronatider. Det er rett og slett for sent. Bordet skulle vært ferdig for senest 1 uke siden slik at man hadde tid til å stikke ut og finne de tingene. Og at duken ikke er strøket til feiring av nasjonaldagen, er totalt TOTALT stryk i min bok. Det er bare ikke akseptabelt. Det må hun bare få med seg først som sist. Og jeg er ikke en gang spesielt flink til bordoppdekning, men det er lite som ødelegger et pent festbord som en rynkete duk med brettemerker... 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 14. mai 2021 #42167 Del Skrevet 14. mai 2021 Stjernekikkeren skrev (5 minutter siden): Synes 17.mai bordet hennes er helt ok, men jeg synes det var for sent. Om jeg skulle hatt 17mai hjemme hos meg og blitt inspirert av henne til å gjenskape bordet, så hadde jeg hatt meget dårlig tid, for å si det sånn. Det er mer trykk ute før slike helligdager og jeg velger, som mange andre sikkert, å ikke hive meg ut på shopping fredag og lørdag før 17mai på en mandag. I koronatider. Det er rett og slett for sent. Bordet skulle vært ferdig for senest 1 uke siden slik at man hadde tid til å stikke ut og finne de tingene. Og at duken ikke er strøket til feiring av nasjonaldagen, er totalt TOTALT stryk i min bok. Det er bare ikke akseptabelt. Det må hun bare få med seg først som sist. Og jeg er ikke en gang spesielt flink til bordoppdekning, men det er lite som ødelegger et pent festbord som en rynkete duk med brettemerker... hjelpes. Her har man gått tom for ting å peke på, skjønner jeg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 14. mai 2021 #42168 Del Skrevet 14. mai 2021 Mnjah skrev (Akkurat nå): hjelpes. Her har man gått tom for ting å peke på, skjønner jeg. Den må du utdype. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 14. mai 2021 Forfatter #42169 Del Skrevet 14. mai 2021 Shopgirl2014 skrev (31 minutter siden): Eller så må du jobbe med språkforståelsen din! Å skrive at man noen ganger har lyst til å banke opp en kvinnelig politiker dersom man traff henne er ikke greit! Selv ikke i denne bedritne tråden det var åpenbart ikke en trussel. Finn en ordbok og slå opp på ordet "føler". 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 14. mai 2021 #42170 Del Skrevet 14. mai 2021 16 minutter siden, Mnjah said: hjelpes. Her har man gått tom for ting å peke på, skjønner jeg. Det er vel for sent å annonsere for produkter når kundene kun har 1 dag å handle på? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 14. mai 2021 #42171 Del Skrevet 14. mai 2021 MoKath skrev (3 minutter siden): Det er vel for sent å annonsere for produkter når kundene kun har 1 dag å handle på? Ja, dette syntes jeg er for i siste liten. Hun skulle ha postet innlegget på begynnelsen av uken. Senest. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 14. mai 2021 #42172 Del Skrevet 14. mai 2021 MoKath skrev (8 minutter siden): Det er vel for sent å annonsere for produkter når kundene kun har 1 dag å handle på? Innlegget er ikke merket med Advert? Så hva slags annonsører er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 14. mai 2021 #42173 Del Skrevet 14. mai 2021 Jeg leser inne på denne linken nå og er mye interessant lesing. Vet noen om dette stemmer?! Ble ganske satt ut. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 14. mai 2021 #42174 Del Skrevet 14. mai 2021 Glemte å legge ved link: https://influencere.wordpress.com/2019/06/23/caroline-berg-eriksen-bryr-hun-seg-ikke-om-lovverket/ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 14. mai 2021 #42175 Del Skrevet 14. mai 2021 (endret) Lin11 skrev (9 minutter siden): Innlegget er ikke merket med Advert? Så hva slags annonsører er dette? Og ingen har spurt i kommentarfeltet om hvor hun har kjøpt produktene? Merkelig. Edit: Ser at hun svarer på dette i kommentarfeltet på Instagram. Endret 14. mai 2021 av Pust 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 14. mai 2021 #42176 Del Skrevet 14. mai 2021 *Stjerne*støv* skrev (1 time siden): Og for meg er borde alt for kaotisk med alt for mye dill 🤷🏻♀️ Synes det var kjempefint😊Rustikt, enkelt og fint. CBE er veldig god på inspirerende borddekorasjoner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg NewStart87 Skrevet 14. mai 2021 Populært innlegg #42177 Del Skrevet 14. mai 2021 Altså.. Jeg har ikke ord. Unnskyld meg, men for en MOTBYDELIG mann! https://influencere.wordpress.com/2019/07/06/caroline-berg-eriksen-kommentarfeltproblematikk-i-reklameinnlegg/ 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kefalinia Skrevet 14. mai 2021 #42178 Del Skrevet 14. mai 2021 NewStart87 skrev (8 timer siden): Var det ikke Caroline som var flink til å fylle på kalorier? Denne salaten er ikke akkurat mye kalorier. Om man spiser så lite til lunsj, spesielt etter man har trent, så er det ikke rart man blir tynn. Hun har tidligere sagt hun bare spiser tre ganger om dagen. Det er ganske lite for en som løper så mye. Det kan være skadelig for sårbare ungdommer å vise så lite mat og så mye trening i sine kanaler. Jeg er litt yngre enn Caroline, og i blant får jeg litt dårlig samvittighet for å spise mye - eller mer enn henne. Jeg blir dessverre ikke mett av så lite mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 14. mai 2021 #42179 Del Skrevet 14. mai 2021 NewStart87 skrev (1 minutt siden): Altså.. Jeg har ikke ord. Unnskyld meg, men for en MOTBYDELIG mann! https://influencere.wordpress.com/2019/07/06/caroline-berg-eriksen-kommentarfeltproblematikk-i-reklameinnlegg/ Balansert og moden reaksjon. Not. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Menemen Skrevet 14. mai 2021 #42180 Del Skrevet 14. mai 2021 NewStart87 skrev (2 minutter siden): Altså.. Jeg har ikke ord. Unnskyld meg, men for en MOTBYDELIG mann! https://influencere.wordpress.com/2019/07/06/caroline-berg-eriksen-kommentarfeltproblematikk-i-reklameinnlegg/ De er så sympatiske, begge to. Det er jo en forbedring fra å ønske at andre får en kule i panna, i det minste. Og heldigvis under eget navn denne gang. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå