Xstrella Skrevet 1. mai 2021 #41101 Del Skrevet 1. mai 2021 Så fikk hun klint silikonpuppene godt opp i kamera også. Viktig å få vist seg frem, si. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 1. mai 2021 #41102 Del Skrevet 1. mai 2021 Pearl2.0 skrev (11 timer siden): Intervaller kan være både lange, korte, få og mange😊 jeg løper mye halvmaraton og klassiske intervalløkter for å bedre kondisjonen da er feks 8 eller 10 x 1000 meter. Legg på et par kilometer oppvarming, løpende 2-minutters pauser mellom hvert drag og nedjogg så kommer man lett opp i 15 km på slike økter👍🏻 Da lærte jeg det. Takk 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 1. mai 2021 #41103 Del Skrevet 1. mai 2021 (endret) Lin11 skrev (17 timer siden): Denne diskusjonen om klestr og om denne gallionsfiguren ser tynn/tynnere ut, er ikke noe bedre enn det kroppspresset CBE forfekter. Dette er jeg helt enig i. CBE.no er en bedrift som er et dårlig forbilde, men personen bak har det åpenbart ikke godt med seg selv for tiden. Jeg er ikke komfortabel med å diskutere utseendet hennes. Endret 1. mai 2021 av Bettys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 1. mai 2021 Populært innlegg #41104 Del Skrevet 1. mai 2021 (endret) Gulleplutt skrev (3 timer siden): Det som skjer nå er så trist at jeg får vondt i magen. Ordentlig vondt i magen. 😑 Istedet for å skrive spekulativt rundt noe du åpenbart syns er trist, kunne du heller forklart hvorfor du reagerer og hva det dreier seg om fremfor å gi en tilnærmet oppfordring til å klikke seg inn og gi nettopp det du reagerer negativt på enda flere klikk, og enda mer inntjening og belønning for Treasures AS/carolinebergeriksenno. Særlig hvis det dreier seg om mindreårige. Endret 1. mai 2021 av Revenge o'Cavatina tilføyelse 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 1. mai 2021 #41105 Del Skrevet 1. mai 2021 Bettys skrev (23 minutter siden): Dette er jeg helt enig i. CBE.no er en bedrift som er et dårlig forbilde, men personen bak har det åpenbart ikke godt med seg selv for tiden. Jeg er ikke komfortabel med å diskutere utseendet hennes. Støtter dette. Vi kan holde oss til å diskutere at bedriften pusher kroppspress med det de fokuserer på i kanalene, og vi kan diskutere at det er misvisende med filter og redigering i reklame. Vi kan til og med disktuere at det kan fremstå som overdreven trening for tiden, og at man ikke helt ser at de har den kompetansen de hevder å ha ift å coache andre innen trening og kosthold. Men kroppen hennes/deres - det kan vi holde oss for gode til. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Eevee Skrevet 1. mai 2021 Populært innlegg #41106 Del Skrevet 1. mai 2021 (endret) Igjen, så viser bedriften at de er helt virkelighetsfjerne. At hun klarer å svare på spørsmålet om kroppspress med print screen av feeden sin er jo helt tussete. Jeg tror jeg blir sprø. Hun har de siste 8 dagene lagt ut på ig-story bilde av seg selv iført tights og sportsbh med innsugd mage. Hver dag de siste 8 dagene altså. Skulle nå ønske jeg hadde tatt screenshoot av alle med dato for å slenge tilbake i fleisen atte nei, den feeden din ser de færreste på. Den er gørrkjedelig, noe antall likes bekrefter. Men antall folk som ser på storyene er fortsatt mange og påvirkningen din der må du ta ansvar for! Flott at hun trener, flott at kroppen hennes kvitter seg med vann (ref svettefester delux) men selvdigging med thinspo er og forblir et faktum, og har vært det i hennes liv helt tilbake til da hun tok bikinibilder og det smalt fra mediene. Den dama er så selektiv på egen virkelighet atte hjelp.. Kilde til bildet: CBE sin egen blogg https://www.carolinebergeriksen.no/2011/06/07/mine-bikinier-2011/ EDIT: At hun skriver at hun «står helt normalt» på de bildene er også helt hårreisende. Hun står på tærene, krysser beina, presser rumpa så langt bak som overhode mulig og setter armene i siden (for å skape midje og slanke armer) eller har armene rett i været, for å skape en slankere midje (OH, så normalt). Hun var helt ekstremt i 2011, OG HOLDER FORTSATT PÅ. Ingenting om kroppspress har gått inn i nøtta der. Niks nada! Endret 1. mai 2021 av Eevee 102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 1. mai 2021 #41107 Del Skrevet 1. mai 2021 Eevee skrev (25 minutter siden): Igjen, så viser bedriften at de er helt virkelighetsfjerne. At hun klarer å svare på spørsmålet om kroppspress med print screen av feeden sin er jo helt tussete. Jeg tror jeg blir sprø. Hun har de siste 8 dagene lagt ut på ig-story bilde av seg selv iført tights og sportsbh med innsugd mage. Hver dag de siste 8 dagene altså. Skulle nå ønske jeg hadde tatt screenshoot av alle med dato for å slenge tilbake i fleisen atte nei, den feeden din ser de færreste på. Den er gørrkjedelig, noe antall likes bekrefter. Men antall folk som ser på storyene er fortsatt mange og påvirkningen din der må du ta ansvar for! Flott at hun trener, flott at kroppen hennes kvitter seg med vann (ref svettefester delux) men selvdigging med thinspo er og forblir et faktum, og har vært det i hennes liv helt tilbake til da hun tok bikinibilder og det smalt fra mediene. Den dama er så selektiv på egen virkelighet atte hjelp.. Kilde til bildet: CBE sin egen blogg https://www.carolinebergeriksen.no/2011/06/07/mine-bikinier-2011/ EDIT: At hun skriver at hun «står helt normalt» på de bildene er også helt hårreisende. Hun står på tærene, krysser beina, presser rumpa så langt bak som overhode mulig og setter armene i siden (for å skape midje og slanke armer) eller har armene rett i været, for å skape en slankere midje (OH, så normalt). Hun var helt ekstremt i 2011, OG HOLDER FORTSATT PÅ. Ingenting om kroppspress har gått inn i nøtta der. Niks nada! Brukte samme type triks den gangen, likevel ser man jo tydelig at kroppen har forandret seg (Til tross for at hun hevder den ikke har der) - selv om thinspo består 🥺 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet 1. mai 2021 #41108 Del Skrevet 1. mai 2021 NewStart87 skrev (På 29.4.2021 den 15.33): Filter...igjen. Får jo aldri se hvordan hun egentlig ser ut. Hva har skjedd med nesen hennes? Den ser plutselig så annerledes ut? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 1. mai 2021 #41109 Del Skrevet 1. mai 2021 Stavangebrud2012 skrev (1 minutt siden): Hva har skjedd med nesen hennes? Den ser plutselig så annerledes ut? Har tenkt det samme, men muligens bare mye filterbruk? Og hun «suger/snufser/drar» vel nesa inn når hun tar bilder og filmer seg selv. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stavangebrud2012 Skrevet 1. mai 2021 #41110 Del Skrevet 1. mai 2021 Gresshoppa skrev (Akkurat nå): Har tenkt det samme, men muligens bare mye filterbruk? Og hun «suger/snufser/drar» vel nesa inn når hun tar bilder og filmer seg selv. Den ser så annerledes ut på flere bilder? Hun har vel ikke operert den? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg GhostHug Skrevet 1. mai 2021 Populært innlegg #41111 Del Skrevet 1. mai 2021 LKE sier i en video på TikTok at det er viktig for løpere å få nok tid med høy intensitet. På torsdag denne uken var Team Ingebrigtsens fysioterapeut ute i VG med «Triksene for å unngå løpeskader», og sier følgende: – Veldig ofte er treningen årsaken til løpeskader. Det er for stort innhold av høy belastning. Det er bra med intervaller, men du må tåle det og holde deg litt i skinnet. Løping skal være slitsomt, men ikke vondt. Vasbø råder til å heller løpe lengre, men saktere. – Folk begynner å telle kilometer og tid. Tell heller arbeidstid og skru ned farten. Det begynner å bli mer og mer undervurdert. Tåler du arbeidstiden, kommer resultatet med litt tid. Tålmodighet er en veldig viktig nøkkel her, sier Vasbø. Jeg er vel ikke i tvil om hvem jeg ville tatt løperåd fra. 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 1. mai 2021 #41112 Del Skrevet 1. mai 2021 Twinkle~ skrev (12 minutter siden): LKE sier i en video på TikTok at det er viktig for løpere å få nok tid med høy intensitet. På torsdag denne uken var Team Ingebrigtsens fysioterapeut ute i VG med «Triksene for å unngå løpeskader», og sier følgende: – Veldig ofte er treningen årsaken til løpeskader. Det er for stort innhold av høy belastning. Det er bra med intervaller, men du må tåle det og holde deg litt i skinnet. Løping skal være slitsomt, men ikke vondt. Vasbø råder til å heller løpe lengre, men saktere. – Folk begynner å telle kilometer og tid. Tell heller arbeidstid og skru ned farten. Det begynner å bli mer og mer undervurdert. Tåler du arbeidstiden, kommer resultatet med litt tid. Tålmodighet er en veldig viktig nøkkel her, sier Vasbø. Jeg er vel ikke i tvil om hvem jeg ville tatt løperåd fra. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
odipodis Skrevet 1. mai 2021 #41113 Del Skrevet 1. mai 2021 Interessant artikkel fra 2017 https://www.klikk.no/mote/detnye/skjonnhet/jeg-sa-ut-som-en-and-3267324 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 1. mai 2021 #41114 Del Skrevet 1. mai 2021 1 hour ago, Gresshoppa said: Har tenkt det samme, men muligens bare mye filterbruk? Og hun «suger/snufser/drar» vel nesa inn når hun tar bilder og filmer seg selv. Alt man må tenke på for å få det "perfekte" bildet... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frogger Skrevet 1. mai 2021 #41115 Del Skrevet 1. mai 2021 On 4/30/2021 at 5:58 PM, Powerball said: Glidelåsen er ødelagt fordi hun som regel bruker altfor trange bukser som graver seg inn i midjen og får gylfene til å sprike. https://imgur.com/a/KU1K5g3 At hun orker å gå med så pinetrange klær skjønner jeg ikke. Verden går ikke under om man går opp en klesstørrelse, hun har en flott kropp. Er da ikke for trang den shortsen der da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 1. mai 2021 #41116 Del Skrevet 1. mai 2021 Tegne-Hanne har et utmerket innlegg om influensere i dag. I framtiden blir vi alle influensere, spår hun, og vi ender opp med å klippe håret på hverandre og ikke gjøre en skitt samfunnsnyttig arbeid. https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/KygOy7/hva-skjer-naar-grensene-for-hvem-som-er-en-influenser-viskes-ut-jeg-h 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 1. mai 2021 #41117 Del Skrevet 1. mai 2021 Havnefogden skrev (20 minutter siden): Tegne-Hanne har et utmerket innlegg om influensere i dag. I framtiden blir vi alle influensere, spår hun, og vi ender opp med å klippe håret på hverandre og ikke gjøre en skitt samfunnsnyttig arbeid. https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/KygOy7/hva-skjer-naar-grensene-for-hvem-som-er-en-influenser-viskes-ut-jeg-h "Her i Tan-pills mener vi at en jevn brunfarge er en menneskerett"🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 1. mai 2021 #41118 Del Skrevet 1. mai 2021 Denne er meget interessant ; https://finansavisen.no/nyheter/finans/2021/05/01/7665894/sa-mange-folgere-ma-du-ha-for-a-tjene-over-1-million-kroner-pa-sosiale-medier?internal_source=sistenytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 1. mai 2021 #41119 Del Skrevet 1. mai 2021 Lin11 skrev (15 minutter siden): Denne er meget interessant ; https://finansavisen.no/nyheter/finans/2021/05/01/7665894/sa-mange-folgere-ma-du-ha-for-a-tjene-over-1-million-kroner-pa-sosiale-medier?internal_source=sistenytt Her er det bare å skjerpe brynspennen, jenter! 😇 Fake till you make it gjelder som intet annet i denne bransjen! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rockas Skrevet 1. mai 2021 #41120 Del Skrevet 1. mai 2021 Bare en oppklaring ift LinkedIn. Når man legger inn et utdanningsløp man har startet på/planlegger/går på der, blir man bedt om å legge inn startdato og forventet sluttdato for graden. Om man ikke redigerer sluttdato ved eventuelle endringer, vil utdanningen bli stående som fullført da forventet sluttdato passeres. Jeg måtte inn å redigere på meg selv, da noen barnefødsler og sykdom gjorde at jeg fullførte senere enn planlagt. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå