Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Emma Marie skrev (1 minutt siden):

Det ble stilt på Q&A. Så det ligger der ikke. Men jeg husker det veldig godt, og tenker på det hver gang jeg går på mølla. Tror du seriøst jeg orker å dikte det opp?

Nei, tror ikke du gjør det. Men hadde vært fint å dokumentere det. Det er så mye feil info på Net FIT. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Powerball skrev (38 minutter siden):

Glidelåsen er ødelagt fordi hun som regel bruker altfor trange bukser som graver seg inn i midjen og får gylfene til å sprike. 

https://imgur.com/a/KU1K5g3

At hun orker å gå med så pinetrange klær skjønner jeg ikke. Verden går ikke under om man går opp en klesstørrelse, hun har en flott kropp.

Det bildet er jo et dumt bevis, hun sitter, jeans shorts med litt høyt liv vil se sånn ut når man sitter. Ikke et tegn på at den er for liten 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Louiah skrev (3 timer siden):

På siste story ber hun om tips på glidelåsen på buksa som er ødelagt. Likevel må hun filme størrelsen på buksa. Kunne fint bedt om tips uten å filme str. 

Hvis det stemmer at det er str 32 er jo det helt sykt lite. 32 tommer blir jo noe helt annet. Str 36 er vel det samme som small, så det sier litt....

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne diskusjonen om klestr og om denne gallionsfiguren ser tynn/tynnere ut, er ikke noe bedre enn det kroppspresset CBE forfekter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjon og latterliggjøring.

Måne, admin.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (På 29.4.2021 den 14.15):

Tar litt vel av med den sprayflaska i ansiktet?

D1BF08B4-4219-4A11-A1A5-CEBA2E364147.jpeg

Jeg er ikke PT, men trodde at intervaller for det meste består av kortere, mer intense løp kombinert med roligere løp. Når jeg løper intervaller med trener løper jeg aldri spesielt langt, men løper på ulike hastigheter på tid, ikke distanse. Er det normalt å løpe intervaller med en lengde på tilnærmet et halvmaraton?

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FotbaIlflua skrev (6 minutter siden):

Jeg er ikke PT, men trodde at intervaller for det meste består av kortere, mer intense løp kombinert med roligere løp. Når jeg løper intervaller med trener løper jeg aldri spesielt langt, men løper på ulike hastigheter på tid, ikke distanse. Er det normalt å løpe intervaller med en lengde på tilnærmet et halvmaraton?

Det stemmer at det er korte intervaller. Men lengden kan variere. Ellers er det merkelig at de åpenbart ønsker å selge inn konseptet til rutinerte folk, men at innholdet er så blandet at de når neppe ut til det segmentet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (27 minutter siden):

Det stemmer at det er korte intervaller. Men lengden kan variere. Ellers er det merkelig at de åpenbart ønsker å selge inn konseptet til rutinerte folk, men at innholdet er så blandet at de når neppe ut til det segmentet. 

Skjønner at lengden kan variere, men jeg trodde at 15k regnes som langkjøring, ikke intervaller, med mindre man er i Ingebrigtsen-familien😅

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FotbaIlflua skrev (1 time siden):

Intervaller som jeg kjenner de er som oftest 4x4 eller spurtintervaller al a 20 sekunder spurt 10 sekunder pause, men fortsatt innenfor en ramme på rundt 40 minutter. 15 km "intervaller" har jeg aldri hørt om. Ikke anbefalt spør man meg. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FotbaIlflua skrev (1 time siden):

Intervaller kan være både lange, korte, få og mange😊 jeg løper mye halvmaraton og klassiske intervalløkter for å bedre kondisjonen da er feks 8 eller 10 x 1000 meter. Legg på et par kilometer oppvarming, løpende 2-minutters pauser mellom hvert drag og nedjogg så kommer man lett opp i 15 km på slike økter👍🏻

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer også an på hva som er målet med treningen. Trener man for å bli tynn så er sånne intervaller, gjerne hver eller annenhver dag, midt i blinken. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

¤flicka¤ skrev (12 minutter siden):

Det kommer også an på hva som er målet med treningen. Trener man for å bli tynn så er sånne intervaller, gjerne hver eller annenhver dag, midt i blinken. 

Det blir ivertfall ikke noe stor sprettrumpe av den løpingen og det lille matinntaket som vises. Mat må til for å bygge muskler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (1 time siden):

Det blir ivertfall ikke noe stor sprettrumpe av den løpingen og det lille matinntaket som vises. Mat må til for å bygge muskler. 

Det er helt sant. Mat og restitusjon, i tillegg til riktig trening.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
FotbaIlflua skrev (4 timer siden):

Har hun operert nesa?😱

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skjer nå er så trist at jeg får vondt i magen. Ordentlig vondt i magen. 😑

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulleplutt skrev (18 minutter siden):

Det som skjer nå er så trist at jeg får vondt i magen. Ordentlig vondt i magen. 😑

Hva skjer nå?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...