Gjest Lin11 Skrevet 30. april 2021 #41081 Del Skrevet 30. april 2021 Emma Marie skrev (1 minutt siden): Det ble stilt på Q&A. Så det ligger der ikke. Men jeg husker det veldig godt, og tenker på det hver gang jeg går på mølla. Tror du seriøst jeg orker å dikte det opp? Nei, tror ikke du gjør det. Men hadde vært fint å dokumentere det. Det er så mye feil info på Net FIT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 30. april 2021 #41082 Del Skrevet 30. april 2021 Powerball skrev (38 minutter siden): Glidelåsen er ødelagt fordi hun som regel bruker altfor trange bukser som graver seg inn i midjen og får gylfene til å sprike. https://imgur.com/a/KU1K5g3 At hun orker å gå med så pinetrange klær skjønner jeg ikke. Verden går ikke under om man går opp en klesstørrelse, hun har en flott kropp. Det bildet er jo et dumt bevis, hun sitter, jeans shorts med litt høyt liv vil se sånn ut når man sitter. Ikke et tegn på at den er for liten 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymble Skrevet 30. april 2021 #41083 Del Skrevet 30. april 2021 Kan noen tagge CBE? 😆 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iben02 Skrevet 30. april 2021 #41084 Del Skrevet 30. april 2021 Galdame skrev (1 time siden): Er det str 32 eller waist 32 tommer? Hehe, ikke 32 i tommer hvertfall 😉 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 30. april 2021 #41085 Del Skrevet 30. april 2021 Louiah skrev (3 timer siden): På siste story ber hun om tips på glidelåsen på buksa som er ødelagt. Likevel må hun filme størrelsen på buksa. Kunne fint bedt om tips uten å filme str. Hvis det stemmer at det er str 32 er jo det helt sykt lite. 32 tommer blir jo noe helt annet. Str 36 er vel det samme som small, så det sier litt.... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 30. april 2021 #41086 Del Skrevet 30. april 2021 Denne diskusjonen om klestr og om denne gallionsfiguren ser tynn/tynnere ut, er ikke noe bedre enn det kroppspresset CBE forfekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 30. april 2021 #41087 Del Skrevet 30. april 2021 Tråden er ryddet for personangrep, spekulasjon og latterliggjøring. Måne, admin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 30. april 2021 #41088 Del Skrevet 30. april 2021 NewStart87 skrev (På 29.4.2021 den 14.15): Tar litt vel av med den sprayflaska i ansiktet? Jeg er ikke PT, men trodde at intervaller for det meste består av kortere, mer intense løp kombinert med roligere løp. Når jeg løper intervaller med trener løper jeg aldri spesielt langt, men løper på ulike hastigheter på tid, ikke distanse. Er det normalt å løpe intervaller med en lengde på tilnærmet et halvmaraton? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 30. april 2021 #41089 Del Skrevet 30. april 2021 FotbaIlflua skrev (6 minutter siden): Jeg er ikke PT, men trodde at intervaller for det meste består av kortere, mer intense løp kombinert med roligere løp. Når jeg løper intervaller med trener løper jeg aldri spesielt langt, men løper på ulike hastigheter på tid, ikke distanse. Er det normalt å løpe intervaller med en lengde på tilnærmet et halvmaraton? Det stemmer at det er korte intervaller. Men lengden kan variere. Ellers er det merkelig at de åpenbart ønsker å selge inn konseptet til rutinerte folk, men at innholdet er så blandet at de når neppe ut til det segmentet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 30. april 2021 #41090 Del Skrevet 30. april 2021 Lin11 skrev (27 minutter siden): Det stemmer at det er korte intervaller. Men lengden kan variere. Ellers er det merkelig at de åpenbart ønsker å selge inn konseptet til rutinerte folk, men at innholdet er så blandet at de når neppe ut til det segmentet. Skjønner at lengden kan variere, men jeg trodde at 15k regnes som langkjøring, ikke intervaller, med mindre man er i Ingebrigtsen-familien😅 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Surikatt Skrevet 30. april 2021 Populært innlegg #41091 Del Skrevet 30. april 2021 FotbaIlflua skrev (9 minutter siden): Skjønner at lengden kan variere, men jeg trodde at 15k regnes som langkjøring, ikke intervaller, med mindre man er i Ingebrigtsen-familien😅 De tror vel snart de er på nivå med dem. Hvem har interesse av å vite hva og hvor mye og hvor langt Caroline Berg Eriksen trener hver dag? Det er bare merkelig. Virker som hun bruker følgerne sine som motivasjon for å føle seg flink. Jeg trodde det skulle være motsatt. Hun skal inspirere følgerne men selvdigging er ikke mye til motivasjon. 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 30. april 2021 #41092 Del Skrevet 30. april 2021 FotbaIlflua skrev (1 time siden): Jeg er ikke PT, men trodde at intervaller for det meste består av kortere, mer intense løp kombinert med roligere løp. Når jeg løper intervaller med trener løper jeg aldri spesielt langt, men løper på ulike hastigheter på tid, ikke distanse. Er det normalt å løpe intervaller med en lengde på tilnærmet et halvmaraton? Intervaller som jeg kjenner de er som oftest 4x4 eller spurtintervaller al a 20 sekunder spurt 10 sekunder pause, men fortsatt innenfor en ramme på rundt 40 minutter. 15 km "intervaller" har jeg aldri hørt om. Ikke anbefalt spør man meg. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 30. april 2021 #41093 Del Skrevet 30. april 2021 FotbaIlflua skrev (1 time siden): Jeg er ikke PT, men trodde at intervaller for det meste består av kortere, mer intense løp kombinert med roligere løp. Når jeg løper intervaller med trener løper jeg aldri spesielt langt, men løper på ulike hastigheter på tid, ikke distanse. Er det normalt å løpe intervaller med en lengde på tilnærmet et halvmaraton? Intervaller kan være både lange, korte, få og mange😊 jeg løper mye halvmaraton og klassiske intervalløkter for å bedre kondisjonen da er feks 8 eller 10 x 1000 meter. Legg på et par kilometer oppvarming, løpende 2-minutters pauser mellom hvert drag og nedjogg så kommer man lett opp i 15 km på slike økter👍🏻 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 30. april 2021 #41094 Del Skrevet 30. april 2021 Det kommer også an på hva som er målet med treningen. Trener man for å bli tynn så er sånne intervaller, gjerne hver eller annenhver dag, midt i blinken. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 30. april 2021 #41095 Del Skrevet 30. april 2021 ¤flicka¤ skrev (12 minutter siden): Det kommer også an på hva som er målet med treningen. Trener man for å bli tynn så er sånne intervaller, gjerne hver eller annenhver dag, midt i blinken. Det blir ivertfall ikke noe stor sprettrumpe av den løpingen og det lille matinntaket som vises. Mat må til for å bygge muskler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 30. april 2021 #41096 Del Skrevet 30. april 2021 Lin11 skrev (1 time siden): Det blir ivertfall ikke noe stor sprettrumpe av den løpingen og det lille matinntaket som vises. Mat må til for å bygge muskler. Det er helt sant. Mat og restitusjon, i tillegg til riktig trening. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 30. april 2021 #41097 Del Skrevet 30. april 2021 FotbaIlflua skrev (4 timer siden): Jeg er ikke PT, men trodde at intervaller for det meste består av kortere, mer intense løp kombinert med roligere løp. Når jeg løper intervaller med trener løper jeg aldri spesielt langt, men løper på ulike hastigheter på tid, ikke distanse. Er det normalt å løpe intervaller med en lengde på tilnærmet et halvmaraton? Har hun operert nesa?😱 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 1. mai 2021 Populært innlegg #41098 Del Skrevet 1. mai 2021 Maydis8 skrev (6 timer siden): Har hun operert nesa?😱 Er nok i hovedsak filter kombinert med sprøyter. Dette er en 34 år tobarnsmor som misliker sitt naturlige helt fine utseende så intenst hun aldri tar bilder uten tung redigering. Flott forbilde for barn og lesere... 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulleplutt Skrevet 1. mai 2021 #41099 Del Skrevet 1. mai 2021 Det som skjer nå er så trist at jeg får vondt i magen. Ordentlig vondt i magen. 😑 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 1. mai 2021 #41100 Del Skrevet 1. mai 2021 Gulleplutt skrev (18 minutter siden): Det som skjer nå er så trist at jeg får vondt i magen. Ordentlig vondt i magen. 😑 Hva skjer nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå