Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Christiane_W skrev (15 minutter siden):

Seeee sååå smal midje CBE har...🙄

Screenshot fra instastory:

Skjul innhold

F52003E3-FB8B-4EC2-980F-A46BEA76E47F.thumb.jpeg.122b4f0d5d5b0b08510c8e02033502bd.jpeg

Litt vel stor i livet den buksa?🤔

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Powerball
Tuttifrutt skrev (14 minutter siden):

Jeg har også en bukse som er så stor, og den henger godt nedpå hoftene. Grunnen til at hennes sitter som den skal over hoftene og rumpe er at hun ikke suger inn magen når hun ikke tar bilder, og da sitter buksa som den skal. Blir som Balion-tightsene som også er 10 cm for store akkurat rundt midjen når hun tar bilder, men som på "mystisk vis" sitter fint på resten av kroppen. Jeg fatter ikke hvorfor hun gidder. Alle kan stille seg sidelengs foran speilet, suge inn magen og oppnå samme type innoverbue som CBE har. Hvor midjen "av en eller annen grunn" er minst én klesstørrelse mindre enn resten av kroppen. 

Endret av Powerball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lin11 skrev (5 minutter siden):

For mye fritid?

Fritid? Caroline har da ikke for mye fritid, hun har masse jobb hver dag! 

:filer: :fnise: 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NewStart87 skrev (26 minutter siden):

Nå er jeg kanskje slem, men hvordan vi ser Caroline holder på i en alder av 34 år, gift og barn til to, viser oss at å være blogger over mange år rett og slett ikke er bra for den psykiske helsa. Det er som om hun har stoppet opp mentalt for mange år siden? Er selv født samme år som henne og kunne aldri ha oppført meg som henne. Dag ut og inn med selfies med filter, kroppsfokus og selvdigging i speilet. Har heller ingen venner som holder på som dette. Den oppførselen hører til tenårene og er flaut å se tilbake på. 

Det virker som om hun og mannen lever i sin egen boble hvor trening og utseende betyr alt. 

Helt tatt på kornet! Det er smått utrolig. I hvert fall for meg som er innom hennes instagram bare av og til. TikTok har jeg ikke peiling på... 🙄

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christiane_W skrev (1 time siden):

Seeee sååå smal midje CBE har...🙄

Screenshot fra instastory:

Vis skjult innhold

F52003E3-FB8B-4EC2-980F-A46BEA76E47F.thumb.jpeg.122b4f0d5d5b0b08510c8e02033502bd.jpeg

Hvis det er slik buksa sitter er det dårlig reklame for buksa. Er den så løs i livet må det være ubehagelig når den stadig ramler av. Jeg hadde blitt sprø av det. Nei vent, det var kanskje ikke reklamejobben for Chiquelle som har det viktigste fokuset her?

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (19 minutter siden):

Reklame i praksis: 

Jeg hadde aldri hørt om B A Lion, men ble obs på merket via CBE. Fordi jeg antagelig har trykket "her og der" - så kommer B A Lion opp i min Facebook-feed. Det de skriver der er at tightsene har en veldig bra passform. Det jeg derimot har sett i reklame hos CBE er at den er usedvanelig "slapp" og vid i livet - så...no buy herfra! 

Thinspo er ikke så bra reklame mao. Influencerens fokus på smal midje kommer veldig tydelig  frem, tightsens gode passform er sekundært for influenceren de valgte å bruke i reklame. 

Fikk også opp dette via facebook. Jeg trykket bort reklamen og forklarte nøye hvorfor jeg ikke ville se denne reklamen igjen. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Tuttifrutt said:

Var det ikke sånn hun fikk det brannsåret forrige gang?

Med at buksa var for stor i livet og gnagde?

Hvorfor reklamere for slike plagg som ikke sitter bra?

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten89 skrev (11 minutter siden):

Her tar fruen faktisk skrekkelig feil! Hadde hun hatt èn eneste time med treningsvitenskap så hadde hun visst at 1000 repetisjoner med kun kroppsvekt som belastning IKKE fører til hypertrofi. For å øke muskelens størrelse må man ha ytre belastning som er så tung at man ikke klarer med en ca 8-15 repetisjoner. Man må også ha progressive overload - progresjon. Man må trene med stadig mer belastning etterhvert som muskelen blir sterkere. Man blir ikke sterkere av å ikke utfordre mer en man har gjort de siste 10 årene. Altsa, hun kan så lite om trening at det er latterlig! 

Mest forundret over at PT-en hun bor vil stå inne for formidling av slikt.

Man kan ikke omskrive vitenskap for å passe til løgnene om hvorfor rompa er blitt større.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At de ikke bukker under av skam der nede i bobla si.

Endret av blåbærpai
Endret ordlyd
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (35 minutter siden):

Kjenner jeg craver en kveld med henne som gjest hos Fredrik Solvang🙈🙊🍿

Ja, det hadde vært noe, men hun hadde garantert ikke sagt ja til det, med mindre herr frue kunne vært med og svart for henne 🤣

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det jo også slik at rumpa varierer såpass i størrelse fra normalt joggerflat til størrelse BBL fra måned til måned at jeg ikke tror noe på det jeg blir servert. Det er forøvrig bare å scrolle i kontoene for selvsyn.

Det er sikkert bra for selvfølelsen at midjen fremstår smal og rumpa fremstår variabel på SoMe-kanalene som skal selge produkter og annonsører, men det hele blir litt gjesp når markedsføreren er en alminnelig 34 år gammel tobarnsmor i Sarpsborg som ikke helt har styr på hva en vanlig jobb og arbeidsdag for Hvermansen dreier seg om. Jeg som burde vært i målgruppa, sett bort fra TikTok, blir ikke særlig inspirert, og blir ikke imponert av markedsføringsjobben som bedrives fra den kanten til ublu priser for annonsørene. Få de det de betaler for?

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...