Mymble Skrevet 29. april 2021 #40981 Del Skrevet 29. april 2021 Reklame for ICANIWILL treningstøy på story i dag. Har hun ikke avtale med B a lion lenger? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 29. april 2021 #40982 Del Skrevet 29. april 2021 Tar litt vel av med den sprayflaska i ansiktet? 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg hippyskippy Skrevet 29. april 2021 Populært innlegg #40983 Del Skrevet 29. april 2021 Klarer hun ikke én, EN ENESTE gang å ta et normalt bilde av seg selv? Må rompa ut, puppene frem, magen inn og knokler ut hver bidige gang? Fy fanken for et forbilde. 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 29. april 2021 #40984 Del Skrevet 29. april 2021 hippyskippy skrev (7 minutter siden): Klarer hun ikke én, EN ENESTE gang å ta et normalt bilde av seg selv? Må rompa ut, puppene frem, magen inn og knokler ut hver bidige gang? Fy fanken for et forbilde. Viktig å vise frem det man har å by på. Og det er nevnte kroppsdeler. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvem er dette? Skrevet 29. april 2021 #40985 Del Skrevet 29. april 2021 CBE på G-punktet podcast: Iselin: «Har dere snakket om sex med barna?» CBE: «Hmm nei har ikke snakket veldig mye om sex med jentene for de har ikke spurt». Programleder Iselin «man burde gjøre det» CBE «Ja vi har faktisk snakket om det men bare ikke på detalj nivå» 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvem er dette? Skrevet 29. april 2021 #40986 Del Skrevet 29. april 2021 Fortsettelse fra podcasten iselin: har du hatt dårlig selvtillit i voksen alder? CBE: nei iselin: har du noen dager der du kikker deg i speilet og tenker åhr.... CBE: ja 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest22 Skrevet 29. april 2021 #40987 Del Skrevet 29. april 2021 Det var der reklame for treningsklær for icaniwill, ingen balion lenger? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest22 Skrevet 29. april 2021 #40988 Del Skrevet 29. april 2021 NewStart87 skrev (1 time siden): Tar litt vel av med den sprayflaska i ansiktet? Men ikke filter, så det er bra Har kanskje skjønt at det er litt flaut å bruke det så mye etter Kristin Gjelsvik tok det opp.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 29. april 2021 #40989 Del Skrevet 29. april 2021 Filter...igjen. Får jo aldri se hvordan hun egentlig ser ut. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 29. april 2021 #40990 Del Skrevet 29. april 2021 Gjest22 skrev (13 minutter siden): Men ikke filter, så det er bra Har kanskje skjønt at det er litt flaut å bruke det så mye etter Kristin Gjelsvik tok det opp.. Ikke kroppsfokus der silikon puppene er sentrum av bilder. Når man trodde man ikke kunne bli dummere.. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AntiBullshit Skrevet 29. april 2021 Populært innlegg #40991 Del Skrevet 29. april 2021 hippyskippy skrev (1 time siden): Klarer hun ikke én, EN ENESTE gang å ta et normalt bilde av seg selv? Må rompa ut, puppene frem, magen inn og knokler ut hver bidige gang? Fy fanken for et forbilde. En annen ting jeg har bitt meg merke i er at hun i tillegg til å posere på bestemte måter også er veldig fokusert på mengder og tall. Feks skal det alltid presiseres at hun har jogget x kilometer før klokken x, og mengden svette skal selvsagt også dokumenteres. Når hun skal kose seg med noe så er det typisk tre ruter med mørk sjokolade, eller to makroner. Nå skal ikke jeg spekulere i noe som helst her, men jeg har selv hatt perioder med anstrengt forhold til kropp og mat og det er veldig symptomatisk at man blir veeeldig opphengt i slike tall. Om ikke annet så burde man være forsiktig med å skape et slikt usunt fokus i egne kanaler for lesernes del. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 29. april 2021 #40992 Del Skrevet 29. april 2021 NewStart87 skrev (1 time siden): Tar litt vel av med den sprayflaska i ansiktet? Mye som tar av i det ansiktet, si. Kall det hva du vil, men både kroppsfokus, kroppspress, utseendefokus, utseendepress og thinspo passer. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smacky87 Skrevet 29. april 2021 #40993 Del Skrevet 29. april 2021 Fant denne på TikTok, kom til å tenke på CBE 🤪 IMG_9071.MP4 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorUgle Skrevet 29. april 2021 #40994 Del Skrevet 29. april 2021 Smacky87 skrev (30 minutter siden): Fant denne på TikTok, kom til å tenke på CBE 🤪 IMG_9071.MP4 Så enig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 29. april 2021 #40995 Del Skrevet 29. april 2021 AntiBullshit skrev (56 minutter siden): En annen ting jeg har bitt meg merke i er at hun i tillegg til å posere på bestemte måter også er veldig fokusert på mengder og tall. Feks skal det alltid presiseres at hun har jogget x kilometer før klokken x, og mengden svette skal selvsagt også dokumenteres. Når hun skal kose seg med noe så er det typisk tre ruter med mørk sjokolade, eller to makroner. Nå skal ikke jeg spekulere i noe som helst her, men jeg har selv hatt perioder med anstrengt forhold til kropp og mat og det er veldig symptomatisk at man blir veeeldig opphengt i slike tall. Om ikke annet så burde man være forsiktig med å skape et slikt usunt fokus i egne kanaler for lesernes del. Det at de legger ut "bare 6 km", "10 000 før frokost" osv daglig, er helt i gate med annen "tall-dilla" når man holder på med mat og trening, som.; - kcal-telling, størrelser på klær, porsjoner med mat, mål, vekt osv. Men nå kom jeg på at de har vel aldri vært så interessert i sunn fornuft-plakaten - og det er det sikkert en grunn til: 1. Unngå å skrive hvor mye du veier, BMI, kaloriinntak, midjemål, armmål og liknende tall. Husk at du har unge lesere som sammenlikner seg med deg. (fra Sunn fornuft-plakaten: https://journalisten.no/susanne-kaluza-sunn-fornuft-plakaten-kjetil-manheim/onsdag-far-bloggerne-sine-egne-retningslinjer/294182 ) (nå gjør ikke CBE noen av disse tingene som er nevnt der så vidt jeg vet, men jeg tror vi kan si at de faller inn under "eller liknende tall" ) 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 29. april 2021 #40996 Del Skrevet 29. april 2021 Hvem er dette? skrev (2 timer siden): CBE på G-punktet podcast: Iselin: «Har dere snakket om sex med barna?» CBE: «Hmm nei har ikke snakket veldig mye om sex med jentene for de har ikke spurt». Programleder Iselin «man burde gjøre det» CBE «Ja vi har faktisk snakket om det men bare ikke på detalj nivå» Hvem er dette? skrev (2 timer siden): Fortsettelse fra podcasten iselin: har du hatt dårlig selvtillit i voksen alder? CBE: nei iselin: har du noen dager der du kikker deg i speilet og tenker åhr.... CBE: ja Treasures AS, bedriften som snur kappa etter vinden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 29. april 2021 #40997 Del Skrevet 29. april 2021 Hellow skrev (9 timer siden): Jeg synes godt at vi bør ta debatten om kroppspresset, eller det usunne kroppsfokuset, CBE har - men jeg er ikke noen fan av måten det gjøres på her. Jeg synes ikke det høyner nivået på debatten når man sier at hun ser ut som et skjelett eller at man aldri ville sett sånn ut selv. Vi er sikkert flere som har noenlunde samme kroppsfasong som CBE (når hun ikke poserer som en gærning), som ikke setter pris på å bli kalt skjeletter. Det skaper også usunt kroppsfokus, nemlig. Kan vi ikke heller diskutere årsakene (posering, mengde trening, mengde mat, etc.) til at hun skaper et usunt kroppsfokus i stedet for å diskutere selve kroppen hennes? Jeg gjentar denne utmerkede kommentaren og oppfordringen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 29. april 2021 #40998 Del Skrevet 29. april 2021 Tråden er ryddet for hets. Måne, admin. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 29. april 2021 #40999 Del Skrevet 29. april 2021 Seeee sååå smal midje CBE har...🙄 Screenshot fra instastory: Spoiler 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 29. april 2021 #41000 Del Skrevet 29. april 2021 Gjest22 skrev (2 timer siden): Det var der reklame for treningsklær for icaniwill, ingen balion lenger? D hadde lansering av noen nye modeller mm igår. Pure4interior hadde masse reklame, så ikke usannsynlig at CBE er droppet gitt. Må vel ty til We are fit eller hva det merket alle andre reklamerer for 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå