Aquarius04 Skrevet 28. april 2021 #40941 Del Skrevet 28. april 2021 Medici skrev (7 minutter siden): Det er nettopp slike bilder storyen hennes renner over med, sikkert ikke tilfeldig. Skulle laget en egen IG-konto med thinspo-bildene. Den feeden ville blitt et sørgelig syn. Nei nei, dette er i følge gemalen IKKE thinspo, det er bare slik hun ser ut. 🤯 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Mousj Skrevet 28. april 2021 Populært innlegg #40942 Del Skrevet 28. april 2021 3 hours ago, Lin11 said: Jeg er enig med deg. Men det gjør de isåfall til en av treningsbransjen mest useriøse aktører. Beklager men NetFit er kun fasade og ingenting annet. Skal folk betalte for en fasade? Jeg tror de har forstått at NetFit er en fadese og de ikke får den til. Men kaffe, klør, trening, barn, hund og provoserende statements som «ble bare 6 km i dag» !? holder skaren varm. Sponsorene ser bare på klikk. Jeg lurer på hvor dette ender. Det ble mediadrama da hun ble bittelitt fotoshoppa for hundre digitale år siden. Nå virker det ikke som noen bryr seg. Med chartersvein på debatten i går, så er vel dette tablioid nok til å hanke inn thinspo, rompeputer, filter og nedsnakking av at en «bare» løp 6 kilometer. Den siste irriterer meg så mye! Kose, kysse og fiiiiine følgerne mine! Men jeg er jo bedre enn dere, da<3 til og med på en dårlig dag. Ta for deg, Fredrik! Dette har blitt helt sprøtt. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Frk.Fjas Skrevet 28. april 2021 Populært innlegg #40943 Del Skrevet 28. april 2021 NewStart87 skrev (56 minutter siden): Hun bidrar ikke til kroppspress sier hun?.. Lurer på hvordan kroppen hennes ser ut i helt vanlige positurer? Eller vent, det vet jeg! Så henne på et hotell en gang - og gjett hva? Uten filter, redigering og vridning av kroppen i sære stillinger, så hun helt normaltvektig og slank (og flott) ut! Mens på bildet er det om å gjøre å stramme det man stramme kan og krympe seg mest mulig. (Og nei, jeg er ikke misunnelig eller feit. Er riktignok høyt utdannet kvinne da, så kanskje i målgruppen. Nei, jeg skulle ikke ønske jeg hadde et sånt forvrengt kroppsbilde. Og ja, jeg har en naturlig slank/petite kropp, og hadde ikke falt meg inn at jeg skulle vri og spenne meg for et bilde - det ville sett sykelig ut) 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Frk.Fjas Skrevet 28. april 2021 Populært innlegg #40944 Del Skrevet 28. april 2021 Prøv å sprike med pekefinger og langfinger - sjekk hva som skjer! Noe magisk! Senene på hånden blir synlige! Prøv å vri hodet godt til siden og sånn til - sjekk hva som skjer! Noe magisk! Musklene på halsen blir tydelige. Hold armen opp og se hva som skjer! Noe magisk! Armhulen og skulderen blir mer markert! And the list goes on.. 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. april 2021 #40945 Del Skrevet 28. april 2021 Frk.Fjas skrev (2 minutter siden): Prøv å sprike med pekefinger og langfinger - sjekk hva som skjer! Noe magisk! Senene på hånden blir synlige! Prøv å vri hodet godt til siden og sånn til - sjekk hva som skjer! Noe magisk! Musklene på halsen blir tydelige. Hold armen opp og se hva som skjer! Noe magisk! Armhulen og skulderen blir mer markert! And the list goes on.. Dette ser jo vi som er vante lesere av bilder og annen kommunikasjon, men ser Tiktok-ungene det? 😖 Mulig det er underordnet at hun får hjerter og likes. Fy f så uansvarlig og så uendelig tomt. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 28. april 2021 Populært innlegg #40946 Del Skrevet 28. april 2021 Jeg tror ikke CBE og andre influencere som utøver kroppspress faktisk forstår at de gjør det. Det virker på meg som at de fleste lever helt i sin egen boble, og at de heier på hverandre jo mer seksualisert ("hot") et bilde er. De kan kalle det jobb så mye de vil, men det gjør noe med de å leve et liv med kamera rettet mot seg selv, familien og barna, ikke ha kollegaer og forpliktelser som en "vanlig" jobb medfører. Det å posere og ta bilder "hele dagen", filme alt man gjør. Gjøre ting FOR å filme - jeg kan ikke forstå annet enn at det må være skadelig. En dag kommer det vel forskning på psykiske problemer noen vil få av det. Håper på strengere regelverk når det kommer til unødvendig seksualisering i reklame, og et forbud mot filter og redigering i reklame. Jeg håper også at det kommer noe fort som svint når det gjelder influencerreklame rettet mot barn og ungdom. At CBE har inntatt Tik Tok og får kommentarer fra 13-åringer er faktisk ekkelt. 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 28. april 2021 #40947 Del Skrevet 28. april 2021 Aquarius04 skrev (1 time siden): Nei nei, dette er i følge gemalen IKKE thinspo, det er bare slik hun ser ut. 🤯 Ja, selvfølgelig, at jeg kunne glemme det 😳 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 28. april 2021 #40948 Del Skrevet 28. april 2021 (endret) Isild skrev (39 minutter siden): Jeg tror ikke CBE og andre influencere som utøver kroppspress faktisk forstår at de gjør det. Det virker på meg som at de fleste lever helt i sin egen boble, og at de heier på hverandre jo mer seksualisert ("hot") et bilde er. De kan kalle det jobb så mye de vil, men det gjør noe med de å leve et liv med kamera rettet mot seg selv, familien og barna, ikke ha kollegaer og forpliktelser som en "vanlig" jobb medfører. Det å posere og ta bilder "hele dagen", filme alt man gjør. Gjøre ting FOR å filme - jeg kan ikke forstå annet enn at det må være skadelig. En dag kommer det vel forskning på psykiske problemer noen vil få av det. Håper på strengere regelverk når det kommer til unødvendig seksualisering i reklame, og et forbud mot filter og redigering i reklame. Jeg håper også at det kommer noe fort som svint når det gjelder influencerreklame rettet mot barn og ungdom. At CBE har inntatt Tik Tok og får kommentarer fra 13-åringer er faktisk ekkelt. Det er helt klart at dette gjør noe med en selv/egen psyke, det kommer til å bli synlig om noen år. Det som er trist er at du drar andre mindreårige inn i det. Jeg trodde virkelig ikke de kunne sjokkere meg mer, men det med tik tok og likes fra 13-åringer gjør virkelig det. En ting er at du er så desperat etter likes at du tom higer etter det fra tenåringer, en annen ting er at du som påvirker skal legge frem ditt helt fordreide syn på kropp og mat. Åja, jeg har siden veldig ung alder hatt kjennskap til spiseforstyrrelser/usunt selvbildet så jeg vet veldig godt hva jeg ser. Det som er trist er at det er det ikke alle unge jenter og gutter som gjør. Endret 28. april 2021 av Jobbermedbarn 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Medici Skrevet 28. april 2021 Populært innlegg #40949 Del Skrevet 28. april 2021 Det er forresten påfallende hvordan kappen snus etter vinden der på bruket. Lunsj på kafé umiddelbart etter trening, ok fordi hun svetter ikke. Får kommentarer på at treningen ikke kan være spesielt krevende/effektiv når den ikke genererer svette, ja da blir det svetting da. 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg loffen Skrevet 28. april 2021 Populært innlegg #40950 Del Skrevet 28. april 2021 Ellevira skrev (På 27.4.2021 den 10.30): Neida, jentene er ikke "på jobb" i 24 anorakker.(se svar på inst.) Bare mor som reklamerer for SIN anorakk fra samme merke. Hvor er logikken? Vet om noen som trykket 'liker' på den kommentaren om at barna er på jobb, og vips, vedkommende er nå blokkert! Så ufattelig barnslig hun er. Ikke rart hun er på tiktok 😅 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 28. april 2021 Populært innlegg #40951 Del Skrevet 28. april 2021 Lurer på om de som alltid støtter Carolinebergeriksenno kan forklare hvorfor CBE nå driver påvirkning på 12-13-åringer på Tiktok. Tidligere har det vært hevdet fra den kanten at CBEs Some-kanaler er rettet mot voksne kvinner og at ungdom ikke følger hennes blogg og Insta. 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 28. april 2021 Populært innlegg #40952 Del Skrevet 28. april 2021 Jeg tenker at når ambisjonsnivået ikke er høuere enn å sette fotavtrykk i verden i form av ihjelfiltrerte bilder der kragebein og rumpeinnlegg er den sterkeste valutaen, da er det faktisk helt rimelig at den tilhørende statusen ikke er mer enn å bo i en enebolig i en park eid av Borregaard der det plukkes påskeliljer i en liten by i Østfold. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 28. april 2021 #40953 Del Skrevet 28. april 2021 Tråden er ryddet for personangrep og spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 28. april 2021 #40954 Del Skrevet 28. april 2021 Kollontaj skrev (9 minutter siden): Lurer på om de som alltid støtter Carolinebergeriksenno kan forklare hvorfor CBE nå driver påvirkning på 12-13-åringer på Tiktok. Tidligere har det vært hevdet fra den kanten at CBEs Some-kanaler er rettet mot voksne kvinner og at ungdom ikke følger hennes blogg og Insta. De er nok blitt så desperate etter oppmerksomhet at de hopper på enhver platform uansett målgruppe 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 28. april 2021 #40955 Del Skrevet 28. april 2021 NewStart87 skrev (2 timer siden): Hun bidrar ikke til kroppspress sier hun?.. Sunn, norsk ungdom vil ikke se ut som dette. På treningssenteret der jeg trener ser jeg ingen som dette, de unge jentene (og guttene) er mer opptatt av å bygge muskler enn å løpe på møllen. Jeg er også opptatt av å holde meg frisk og se bra ut, og jeg ville aldriiii sett sånn ut. Det er jo bare skjelett. Får vondt av å se på dette. Dette henvender seg kun til psykisk syke mennesker (feks spiseforstyrrelser), syns cbe begynner å bli farlig og dette er lavmål 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 28. april 2021 #40956 Del Skrevet 28. april 2021 Jeg tenker at dette med "kroppspress" er et veldig ladet ord uten entydig definisjon. Det blir da lett for mennesker å tolke ordet i den retningen de ønsker - "kroppspress? Nei, jeg driver ikke å presser noen til noe som helst" osv. En ting som derimot er veldig tydelig når det gjelder bildene CBE velger å dele er at hun som oftest har et enormt kroppsfokus. Uansett hva hun forsøker å formidle så er det nesten utelukkende med kropp i forgrunn. Når hun står opp er det beina og en kaffekopp, legger hun seg er det bilde av beina over dyna, har hun født et barn for noen dager siden er det bilde av vaskebrettet, også er det alle disse merkelige positurene som sørger for at man ser "minst mulig ut" osv osv. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 28. april 2021 #40957 Del Skrevet 28. april 2021 Kollontaj skrev (56 minutter siden): Lurer på om de som alltid støtter Carolinebergeriksenno kan forklare hvorfor CBE nå driver påvirkning på 12-13-åringer på Tiktok. Tidligere har det vært hevdet fra den kanten at CBEs Some-kanaler er rettet mot voksne kvinner og at ungdom ikke følger hennes blogg og Insta. Jeg har barn i den alderen. Caroline Berg Eriksen er langt utenfor interessefeltet. Jeg vil si de hadde ledd om de så hvordan hun holder på. En del i den generasjonen synes posering og botox er kleint, faktisk. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 28. april 2021 #40958 Del Skrevet 28. april 2021 Kan noen tipse Mads Hansen her. Vise det bildet. Eller omgjustdont på instagram. Jeg våger ikke slikt selv, men har gjerne lyst. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maayaaa Skrevet 28. april 2021 #40959 Del Skrevet 28. april 2021 Xstrella skrev (3 minutter siden): Kan noen tipse Mads Hansen her. Vise det bildet. Eller omgjustdont på instagram. Jeg våger ikke slikt selv, men har gjerne lyst. Jeg har tipset fra min stalkerkonto, så får vi se hva som skjer. Worst case scenario er at jeg blir blokkert av superparet i Særp, kontoen min er under falskt navn og tom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 28. april 2021 #40960 Del Skrevet 28. april 2021 Maayaaa skrev (20 minutter siden): Jeg har tipset fra min stalkerkonto, så får vi se hva som skjer. Worst case scenario er at jeg blir blokkert av superparet i Særp, kontoen min er under falskt navn og tom. Kjempeflott. Synes cbe e litt fredet av andre kjendiser. Og det er synd. Her kunne Mads Hansen laget noe veldig bra ut av det bildet der. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå