Gjest Lin11 Skrevet 27. januar 2021 #34901 Del Skrevet 27. januar 2021 MaleficentAurora skrev (1 time siden): Artig at hun svarer på om hun kunne tenke seg å jobbe i en bhg.. Hun taklet ikke å ha begge barna hjemme samtidig da første lockdown var i mars ifjor. Hun var så frustrert av seg på Instagram storien at hun visste ikke sitt arme råd. Og da var jo barnas bursdagsfeiring hennes største bekymringer enn hvordan hun skulle overholde de nye tiltakene og rådene fra staten. For å jobbe med barn må man respektere deres grenser, og åpenbart inneha en sensitiv tilnærming. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 27. januar 2021 #34902 Del Skrevet 27. januar 2021 Lin11 skrev (Akkurat nå): For å jobbe med barn må man respektere deres grenser, og åpenbart inneha en sensitiv tilnærming. Der ja.. Nå skjønte jeg hva du mente.. Så absolutt. Jeg ler godt når jeg leser de usanne svarene som hun serverer med vantro🤭 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 27. januar 2021 #34903 Del Skrevet 27. januar 2021 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 28. januar 2021 #34904 Del Skrevet 28. januar 2021 MaleficentAurora skrev (13 timer siden): Artig at hun svarer på om hun kunne tenke seg å jobbe i en bhg.. Hun taklet ikke å ha begge barna hjemme samtidig da første lockdown var i mars ifjor. Hun var så frustrert av seg på Instagram storien at hun visste ikke sitt arme råd. Og da var jo barnas bursdagsfeiring hennes største bekymringer enn hvordan hun skulle overholde de nye tiltakene og rådene fra staten. Det blir jo mye «godt» blogginnhold.. se hvor lei seg Per er når hun sier farvel til mor. (Per filmet filmet bakfra mens ham gråter) men så vil det nok være barn som ikke blir filmet, de som ikke har matchende klær, lange fletter, snørr under nesa, en flekk på buksa.. eller blir det kanskje den hylende latteren og «hva går du i, Lisa?» jeg kunne faktisk ikke tenke meg å hatt henne til å jobbe i barnehagen jeg skulle hatt barna mine, med den innstillingen hun har til at barn bare er rekvisitta og legger man på de lange klørne og forståelsen det virker de har for smittevern er vel alle barna syke hele tiden uansett. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 28. januar 2021 Populært innlegg #34905 Del Skrevet 28. januar 2021 (endret) Den spørsmålsrunden over flere dager etterlater liten tvil om at det er superwoman vi treffer i SoMe-kanalene hos CBE, i hvert fall. Utadvendt, blid, krangler ikke med mannen, elsker familie og venner, konfliktfritt liv, elsker å være mamma og å trene og livet og kaffe og Zara og i det hele tatt. Og hun har vært superflink til å merke MyMuse-innleggene. Noe som får meg til å tenke at manglende merking av reklame fra andre aktører, må ha noe med avtalen mellom influenser og aktør å gjøre, og ikke nødvendigvis akutt alzheimer hver gang hun poster et kommersielt innlegg. Hvem som selger inn muligheten for å kjøre reklame uten merking, det kan man undre seg over. Endret 28. januar 2021 av pøbelsara 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 28. januar 2021 #34906 Del Skrevet 28. januar 2021 123Frustrert skrev (1 time siden): Det blir jo mye «godt» blogginnhold.. se hvor lei seg Per er når hun sier farvel til mor. (Per filmet filmet bakfra mens ham gråter) men så vil det nok være barn som ikke blir filmet, de som ikke har matchende klær, lange fletter, snørr under nesa, en flekk på buksa.. eller blir det kanskje den hylende latteren og «hva går du i, Lisa?» jeg kunne faktisk ikke tenke meg å hatt henne til å jobbe i barnehagen jeg skulle hatt barna mine, med den innstillingen hun har til at barn bare er rekvisitta og legger man på de lange klørne og forståelsen det virker de har for smittevern er vel alle barna syke hele tiden uansett. For det første så har hun ikke lov til å blogge om barna i bhg uten at foreldrene hadde samtykket til det. For det andre så lyver hun på spørrerunden. Det man får servert er 100% farlig fasade frue. Men det som gjør det hele enda komisk er jo at hun har glemt at bloggerne har hennes ekte ansikt å oppførsel filmet. Her er det snakk om ei influencere som ikke har hukommelse som en elefant🐘🧠 Men derimot som en gullfisk. Hun er ikke så strukturert å flinke pike av seg, som hun skal ha det til. Hadde hennes ord vært så sant som hun legger ut, så ville Netfit vært opp å gått for 2år siden. CBE&co liker å snakke i store flotte å brede ord, men viser det stikk motsatte i sine handlinger. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 28. januar 2021 #34907 Del Skrevet 28. januar 2021 (endret) @pøbelsara Carolinebergeriksen.no/Treasures AS er i likhet med Camilla Pihl AS ikke under United Influencers/Adlink lenger, og deler samme annonsesalgskonsulent. Endret 28. januar 2021 av Revenge o'Cavatina kontinuitet i tråden 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. januar 2021 #34908 Del Skrevet 28. januar 2021 Altså - nå jobber ikke cbe i barnehage, så diskusjonen om hvorvidt hun kan drive influencervirksomhet om barnehagebarns hverdag, er virkelig ikke noe som hører til diskusjonen rundt hennes forretningsvirksomhet. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 28. januar 2021 #34909 Del Skrevet 28. januar 2021 (endret) Slettet. Avsporing. Endret 28. januar 2021 av Aquarius04 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 28. januar 2021 #34910 Del Skrevet 28. januar 2021 Aquarius04 skrev (Akkurat nå): Jeg hadde ALDRI villet ha barnet mitt i en barnehage der Caroline Berg Eriksen var ansatt/jobbet! Aldri!! Er nok ikke mange som ville ha tilatt det når de hadde googlet henne eller sjekket insta hennes. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 28. januar 2021 Populært innlegg #34911 Del Skrevet 28. januar 2021 Kan vi la være å blande sammen carolinebergeriksennos influencervirksomhet med et uttrykt narrativ om å jobbe i barnehage og synsing rundt det, og holde oss til influencervirksomheten? Hun jobber ikke i barnehage. 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulleplutt Skrevet 28. januar 2021 #34912 Del Skrevet 28. januar 2021 Revenge o'Cavatina skrev (12 minutter siden): Kan vi la være å blande sammen carolinebergeriksennos influencervirksomhet med et uttrykt narrativ om å jobbe i barnehage og synsing rundt det, og holde oss til influencervirksomheten? Hun jobber ikke i barnehage. Helt enig. Dette er en unødvendig avsporing som fordummer debatten. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alix Skrevet 28. januar 2021 #34913 Del Skrevet 28. januar 2021 Svarte en leser i kommentarfeltet som lurte på hvor mange prosent mohair den MM genseren var. Svarte som sant var "16% mohair, 23 prosent ull, og 60% prosent plast(nylon og polyester var det vel) Ble ikke godkjent nei 🤓 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 28. januar 2021 #34914 Del Skrevet 28. januar 2021 Bursdagsbilde nr 2 av seg selv på insta er noe av det kleineste jeg har sett av henne på lenge. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjerna80 Skrevet 28. januar 2021 #34915 Del Skrevet 28. januar 2021 blåbærpai skrev (23 minutter siden): Bursdagsbilde nr 2 av seg selv på insta er noe av det kleineste jeg har sett av henne på lenge. Uff ja, der bommet hun noe så forferdelig. Trodde faktisk ikke det var mulig å få det så kleint🙈🙈 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 28. januar 2021 #34916 Del Skrevet 28. januar 2021 Kan jo ikke feire 34-årsdag uten å få vist fram trusa! 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123Frustrert Skrevet 28. januar 2021 #34917 Del Skrevet 28. januar 2021 stjerna80 skrev (13 minutter siden): Uff ja, der bommet hun noe så forferdelig. Trodde faktisk ikke det var mulig å få det så kleint🙈🙈 Og jeg spør meg igjen, hvorfor legge ut et slikt bilde? Jeg kan ikke skjønne grunnen. Hun har tydelig rukket å sminke seg med full partysminke, men ikke dratt på seg en bukse. Det blir bare teit. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perleugla Skrevet 28. januar 2021 #34918 Del Skrevet 28. januar 2021 Lopploella skrev (15 minutter siden): Kan jo ikke feire 34-årsdag uten å få vist fram trusa! Hvor gammel må man bli for å slippe det? *spør for en venn 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 28. januar 2021 #34919 Del Skrevet 28. januar 2021 (endret) Jeg hadde værtfall lagt blomsterbuketten på skrått over fanger mens jeg holdte kaffekoppen elegant i begge hender. Man får inntrykket av at det er blitt gjort med en hensikt, etter som hun ikke får generelt nok med likes når barna ikke er til stedet på bildene. Det synes jo på likes på hva og hvem følgerne helst vil se. Og det er bare trist. Endret 28. januar 2021 av MaleficentAurora Liten skrivefeil 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 28. januar 2021 #34920 Del Skrevet 28. januar 2021 Hun legger altså ut et bilde hvor hun bevisst skrever for å vise trusa, uten noen annen grunn enn å vise fram trusa? Altså hva skjer? Kan hun ikke snart bare starte en Onlyfans konto? Hun som ikke bryr seg om/eier dyre ting heller, glem alle vesker/sko til 5-siffra beløp som dukker opp på ilder hist og her. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå