Butternut Skrevet 1. januar 2021 #33601 Del Skrevet 1. januar 2021 Jeg tenker at når alle disse influenserene (...) engang stenger ned så vil de være altfor skadet til å klare en normal jobb. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tannbein Skrevet 1. januar 2021 #33602 Del Skrevet 1. januar 2021 123Frustrert skrev (På 1.1.2021 den 11.39): Det er helt tydelig at det eldste barnet er sminket på innlegget hvor de pynter pepperkaker.. håper virkelig det er ikke er initiert av mor. og apropos opererte bryst, de ser ikke mindre operert ut i den rosa paljettkjolen. Ser hun ikke hvor komisk det er å åle seg inne i for små kjoler? Det er lov å gå opp en størrelse, men når man absolutt skal ikke gå opp i størrelse fra ungdomsskolen..https://www.instagram.com/p/CJeNHIZgLIc/ mer opererte brystene er så tydelig at det er merkelig at hun ikke innrømmer det, når hun hele tiden har så ekstremt behov for å vise de frem. Det på tide og så at; nei, dette er ikke et produkt av trening! Ekspander Selv om jeg syns du er litt unødvendig krass så syns jeg du har gode poeng. Dette ser ut som en bitteliten salsa-kjole fra Skal Vi Danse. Og ja, den er altfor liten, og ja - puppene ramler nesten ut. Ripplingen syns godt. Og JA FAKTISK, dersom søsteren min hadde dukket opp i denne i familieselskap på julaften så hadde jeg tatt henne til siden og sagt nøyaktig dette til henne også. Selv om søsteren min ikke er en profesjonell påvirker som lever av å inspirere andre. Helt greit kjole til salsa eller sex-date, men vulgært og upraktisk i familieselskap. Håper virkelig ikke at hun inspirerer mange andre småbarnsmødre med det "familieselskaps-antrekket" der. Kroppsfokuset har blitt så ekstremt hos henne de siste to årene at det går nesten ikke an å se på instagrammen hennes mer. Fælt å vite at hun har som yrke å påvirke andre. Hun tjener millioner av kroner på en helt ekstrem fasadebygging som stort sett bare fremmer stress, overforbruk, dårlig selvtillit og mismot. Ikke en eneste liten tanke har hun klart å sende til Gjerdrum hvor 10 mennesker ligger begravet i kvikkleire heller. Det blir som keiserens nye klær med CBEs sosiale medier, hvor de fleste bare står og måper men ingen skal kunne si at dette er jo bare helt latterlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 1. januar 2021 #33603 Del Skrevet 1. januar 2021 (endret) Redigerte kvinnekropper er populært på IG. Hvis man legger ut slike bilder når man ut til flere. Gjerne i sammenheng med produkter man vil selge. CBE er en bedrift som kun tenker profitt slik alle andre bedrifter også gjør. Det er fair nok. MEN drit nå i å dra mindreårige inn i de psyke algoritmer som genereres, redigere bilder hvor mindreårige reklamerer for pysjer (uten merking så klart) og den utstrakte bruk av mindreårige som fyll i dette kvasi universet. Endret 1. januar 2021 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tannbein Skrevet 1. januar 2021 #33604 Del Skrevet 1. januar 2021 (endret) Lin11 skrev (På 1.1.2021 den 13.06): Redigerte kvinnekropper er populært på IG. Hvis man legger ut slike bilder når man ut til flere. Gjerne i sammenheng med produkter man vil selge. CBE er en bedrift som kun tenker profitt slik alle andre bedrifter også gjør. Det er fair nok. MEN drit nå i å dra mindreårige inn i den psyke algoritmen som genereres, redigere bilder hvor mindreårige reklamerer for pysjer (uten merking så klart) og den utstrakte bruk av mindreårige som fyll i dette kvasi universet. Ekspander Ja CBE er selvfølgelig ikke alene om virkelighetsfordreining i sosiale medier. Men CBE og LKE skryter på seg å være sunne forbilder, å være de beste foreldrene barna deres kan ha, de skal kreve penger fra folk for å trene dem opp (netfit), at de kan alt/vet alt/er "science based" osv osv osv, og da stiller de seg jo veldig lagelig til hugg. De gjør seg selv vanskelige å like og lette å harselere med. Dersom de hadde utelatt barna og vært ærlig på at de er et kroppsfiksert par uten høyere utdanning som elsker retusjering og posering så hadde de neppe hatt en tråd her inne. Endret 1. januar 2021 av Tannbein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 1. januar 2021 Populært innlegg #33605 Del Skrevet 1. januar 2021 (endret) Lin11 skrev (På 1.1.2021 den 13.06): Redigerte kvinnekropper er populært på IG. Hvis man legger ut slike bilder når man ut til flere. Gjerne i sammenheng med produkter man vil selge. CBE er en bedrift som kun tenker profitt slik alle andre bedrifter også gjør. Det er fair nok. MEN drit nå i å dra mindreårige inn i den psyke algoritmen som genereres, redigere bilder hvor mindreårige reklamerer for pysjer (uten merking så klart) og den utstrakte bruk av mindreårige som fyll i dette kvasi universet. Ekspander Jepp. I tillegg fremstilles mindreårige som stylet (og nå også tilsynelatende sminket) når de opptrer i kanalene. De flagrer ikke tilfeldig forbi, de er kledd opp, frisert, instruert og posert. Det er himla ugreit og veldig trist å se. Endret 1. januar 2021 av pøbelsara 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 1. januar 2021 #33606 Del Skrevet 1. januar 2021 pøbelsara skrev (På 1.1.2021 den 13.12): Jepp. I tillegg fremstilles mindreårige som stylet (og nå også tilsynelatende sminket) når de opptrer i kanalene. De flagrer ikke tilfeldig forbi, de er kledd opp, frisert, instruert og posert. Det er himla ugreit og veldig trist å se. Ekspander Denne bedriften blir bare mer og mer fattigere på normer og etiske refleksjoner i SoMe verden. At noen med snart 12 års erfaring i en såpass «ugrei» bransje velger å tjene penger på denne måten, fordi konseptet deres er på vei ut. Det er trist som f. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 1. januar 2021 #33607 Del Skrevet 1. januar 2021 Butternut skrev (På 1.1.2021 den 12.49): Jeg tenker at når alle disse influenserene (...) engang stenger ned så vil de være altfor skadet til å klare en normal jobb. Ekspander Dette stemmer. Denne selvforherligelsen er som heroin. De vil få depresjoner og abstinenser. Å få daglig likes, hyllest og bare fine ord daglig i åresvis skader psyken når teppet faller ned. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 1. januar 2021 #33608 Del Skrevet 1. januar 2021 CBE rydder ut jula. hva skjer? har hun ikke tidligere ventet lengst mulig med det? blitt påvirket av andre bloggere kanskje 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. januar 2021 #33609 Del Skrevet 1. januar 2021 Kommer vel noen vårnyheter fra Kremmerhuset eller lignende. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. januar 2021 #33610 Del Skrevet 1. januar 2021 Halle-Palle skrev (På 1.1.2021 den 13.52): @Klink jeg trenger ikke din godkjennelse av hva jeg skal kommentere! Rapporter meg om jeg trår over, ellers kan du enten argumentere mot kommentarene mine eller la dem i fred. Disse tåpelige ‘arrestasjonene’ dine gidder jeg ikke. Ekspander Da får du rapportere meg også da, vi er visst to 👌 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 1. januar 2021 Populært innlegg #33611 Del Skrevet 1. januar 2021 Vårsesongen er igang. Men bare frem til kl. 17 på hverdager. Ut med juletinnsoldatene, inn med 5 nye anorakker fra Twentyfour og 3 par vinterstøvler i assorterte farger til vinterferien på Vestlia Resort, 3 dristige polyesterneglisjeer fra den nye kolleksjonen fra MyMuse til peiskosen med kakaokoppen og disco-sandaler, 4 minimale korsettkjoler fra Houseofcb.com og selve inkarnasjonen av Solo- og Kvikklunsj-antrekk med bloggerfot på ski til påske. Selvsagt med a "science based aproach" i regi av "founder of Netfit.no". Huhei hvor det går. Bare hold ungene unna! #stopsharenting 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 1. januar 2021 #33612 Del Skrevet 1. januar 2021 Klink skrev (På 1.1.2021 den 15.03): Da får du rapportere meg også da, vi er visst to 👌 Ekspander Hva er vi to om? Jeg henvender meg til deg som en direkte følge av at du siterer for å irettesette meg. Jeg ber deg om å slutte med det, jeg trenger ikke deg til å kommentere mine kommentarer. Har du noen argumenter å komme med, mtp det jeg kommenterte? Jeg sa min mening om en kjole som blir vist frem på en komersiell kanal. Har du noe synspunkt på det? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. januar 2021 #33613 Del Skrevet 1. januar 2021 (endret) Halle-Palle skrev (På 1.1.2021 den 15.21): Hva er vi to om? Jeg henvender meg til deg som en direkte følge av at du siterer for å irettesette meg. Jeg ber deg om å slutte med det, jeg trenger ikke deg til å kommentere mine kommentarer. Har du noen argumenter å komme med, mtp det jeg kommenterte? Jeg sa min mening om en kjole som blir vist frem på en komersiell kanal. Har du noe synspunkt på det? Ekspander Ja , jeg syns kjolen var helt grei og at det ikke skulle nødvendig å kritisere bloggeren for kjolevalget også. Syns det er unødvendig å si at kjolen er for liten og lage det også til et «problem». Det antydes vel med den bemerkningen at hun liksom tror hun er tynnere enn hun er eller et eller annen mye bedre formulering fyllesjuke meg ikke klarer å komme opp med akkurat nå. og jeg har vel like stor rett som deg til å syns noe om ting i denne tråden. Jeg bryr meg ikke nevneverdig om hva du måtte trenge meg til. Endret 1. januar 2021 av Klink 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg 123Frustrert Skrevet 1. januar 2021 Populært innlegg #33614 Del Skrevet 1. januar 2021 (endret) Kjolen er for liten. Du ser stoffet blir dratt i splitten. Problemet med modellen i bloggen er kroppsfokuset og ikke hvordan kroppen ser ut. Alt er et fokus på kropp, at kroppen ikke skulle bli ødelagt av graviditet og at kroppen ikke har forandret seg siden ungdomsskolen. Til tross for at kroppen ikke har forandret seg eller blitt «ødelagt» av graviditet har det vært nødvendig å operere seg, selv om man ikke sier det da. Kroppen er så klart kun ene og alene et produkt av trening. Det er et helt sykt kroppsfokus og bloggen er et helt sykt opptatt av å vise kropp og få likes på kroppen. Innlegget er ryddet for sitering av slettet innhold. Endret 1. januar 2021 av Måne Rampelyset 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 1. januar 2021 #33615 Del Skrevet 1. januar 2021 Det må da være lov å synes at kjolen ikke var fin på henne? ☺️ Mulig det er bare meg, men blir CBE slik hun fremstilles i SoMe mer og mer lik Madonna? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 1. januar 2021 #33616 Del Skrevet 1. januar 2021 Klink skrev (På 1.1.2021 den 15.28): Ja , jeg syns kjolen var helt grei og at det ikke skulle nødvendig å kritisere bloggeren for kjolevalget også. Syns det er unødvendig å si at kjolen er for liten og lage det også til et «problem». Det antydes vel med den bemerkningen at hun liksom tror hun er tynnere enn hun er eller et eller annen mye bedre formulering fyllesjuke meg ikke klarer å komme opp med akkurat nå. og jeg har vel like stor rett som deg til å syns noe om ting i denne tråden. Jeg bryr meg ikke nevneverdig om hva du måtte trenge meg til. Ekspander Det er åpenbart at akurrat den kjolen er altfor liten i str. Var nok lurt å gå for den sorte istedenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 1. januar 2021 #33617 Del Skrevet 1. januar 2021 Klink skrev (På 1.1.2021 den 15.28): Ja , jeg syns kjolen var helt grei og at det ikke skulle nødvendig å kritisere bloggeren for kjolevalget også. Syns det er unødvendig å si at kjolen er for liten og lage det også til et «problem». Det antydes vel med den bemerkningen at hun liksom tror hun er tynnere enn hun er eller et eller annen mye bedre formulering fyllesjuke meg ikke klarer å komme opp med akkurat nå. og jeg har vel like stor rett som deg til å syns noe om ting i denne tråden. Jeg bryr meg ikke nevneverdig om hva du måtte trenge meg til. Ekspander Det er helt greit at du syns kjolen er pen og passelig. Det kunne ikke falle meg inn å rette deg på det. Jeg benytter meg av min rett til å kommentere det jeg ser på hennes kommersielle kanaler. Og du trenger ikke legge ord i munnen på meg. Jeg har ikke et eneste sted antydet det du hevder mtp tynnere/tykkere så det må du faktisk ta på egen kappe. Kjolen fremstår for meg som for liten pga puppene tyter ut på siden og splitten spriker over låret. Men dette anser du som en kjole som passer, og det er selvsagt greit. Konsentrer deg om dine egen synspunkter og ikke lek forumpoliti for meg! 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 1. januar 2021 #33618 Del Skrevet 1. januar 2021 Halle-Palle skrev (På 1.1.2021 den 16.17): Det er helt greit at du syns kjolen er pen og passelig. Det kunne ikke falle meg inn å rette deg på det. Jeg benytter meg av min rett til å kommentere det jeg ser på hennes kommersielle kanaler. Og du trenger ikke legge ord i munnen på meg. Jeg har ikke et eneste sted antydet det du hevder mtp tynnere/tykkere så det må du faktisk ta på egen kappe. Kjolen fremstår for meg som for liten pga puppene tyter ut på siden og splitten spriker over låret. Men dette anser du som en kjole som passer, og det er selvsagt greit. Konsentrer deg om dine egen synspunkter og ikke lek forumpoliti for meg! Ekspander Kjenner meg igjen i det du beskriver. Ord vrir og vrenges på 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 1. januar 2021 #33619 Del Skrevet 1. januar 2021 (endret) Hun lever av å vise seg selv og klærne hun bruker/har på. Hun lever av visninger og kommentarer. Og da hun er en voksen påvirker med flere hundretusen følgere, må hun tåle at ikke alle jubler for alt hun viser frem. Hadde det vært en ukjent 14 åring DA kan man la være med negativ kritikk. Men cbe er en millionbedrift som lever av dette. På samme måte som skuespillere som gjør en dårlig jobb må tåle terningskast 1 i VG. På samme måte politikere får kritikk for deres måte å styre landet på. Eller Stordalens dobbeltmoral, eller..eller...elller. ps. at de nå mer og mer åpenbart redigerer og sminker småbarn er bare helt bak jordet. Mor får gjerne dolle seg opp og vise rumpe og skritt, men la barn være barn. Endret 1. januar 2021 av tranedatter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1. januar 2021 #33620 Del Skrevet 1. januar 2021 Lin11 skrev (På 1.1.2021 den 16.15): Det er åpenbart at akurrat den kjolen er altfor liten i str. Var nok lurt å gå for den sorte istedenfor. Ekspander Halle-Palle skrev (På 1.1.2021 den 16.17): Det er helt greit at du syns kjolen er pen og passelig. Det kunne ikke falle meg inn å rette deg på det. Jeg benytter meg av min rett til å kommentere det jeg ser på hennes kommersielle kanaler. Og du trenger ikke legge ord i munnen på meg. Jeg har ikke et eneste sted antydet det du hevder mtp tynnere/tykkere så det må du faktisk ta på egen kappe. Kjolen fremstår for meg som for liten pga puppene tyter ut på siden og splitten spriker over låret. Men dette anser du som en kjole som passer, og det er selvsagt greit. Konsentrer deg om dine egen synspunkter og ikke lek forumpoliti for meg! Ekspander Jeg studerte ikke den kjolen så nøye og skriver bare at den så grei ut. Hva jeg anser er en kjole som passer har jeg ikke uttalt meg noe om. Hvorfor kritiseres hun for å ha for liten kjole da, da? Hva er poenget? For å rette enda mer fokus mot kroppen hennes? Lin11 skrev (På 1.1.2021 den 16.21): Kjenner meg igjen i det du beskriver. Ord vrir og vrenges på 🙄 Ekspander Mine ord vris og vrenges på også til de grader. Er sånn denne tråden fungerer tydeligvis. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå