Populært innlegg pøbelsara Skrevet 30. desember 2020 Populært innlegg #33561 Del Skrevet 30. desember 2020 Hut skrev (3 minutter siden): Skjønner. Dersom foreldrene til CBE hadde vært så ydmyke at de kun hadde gitt sin datter en flaske rødvin istedenfor et gullhjerte hadde hun sikkert sluppet unna kritikk denne ene gangen. Bortsett fra at CBE da sikkert hadde blitt kritisert for å fronte alkohol. Sånn går no dagan😊 Hvis CBE ikke hadde hevdet/skrevet utfyllende om at hun hadde en gavefri jul med fokus på samvær og kvalitetstid med de hun er glad i, isteden for materialisme, ville ingen sagt noen ting som helst. Det er ikke unormalt med julegaver. Det er derimot unormalt å hevde at man synes materialisme og gavefokus er ut, samtidig som man bedriver gavebonanza i hele desember og topper det hele med sko til 3/4 månedslønn på julaften. Skjønner du virkelig ikke forskjellen, @Hut? 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 30. desember 2020 #33562 Del Skrevet 30. desember 2020 Hut skrev (1 time siden): Tenker det er lite konstruktiv for enhver debatt å omtale andre som «et nek». Det får du stå for, det var dine ord. Slutt med bortforklaring. Jeg står for det jeg skriver. Det har jeg ingen problemer med. Du der i mot som ikke vil innrømme du hoppet på by proxy krenketoget litt vel tidlig uten å få med deg hva som stod der. 😂 Avsporing over og ut.😘 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 30. desember 2020 #33563 Del Skrevet 30. desember 2020 pøbelsara skrev (16 minutter siden): Hvis CBE ikke hadde hevdet/skrevet utfyllende om at hun hadde en gavefri jul med fokus på samvær og kvalitetstid med de hun er glad i, isteden for materialisme, ville ingen sagt noen ting som helst. Det er ikke unormalt med julegaver. Det er derimot unormalt å hevde at man synes materialisme og gavefokus er ut, samtidig som man bedriver gavebonanza i hele desember og topper det hele med sko til 3/4 månedslønn på julaften. Skjønner du virkelig ikke forskjellen, @Hut? Indeed! Det kunne jo også gått an å få et gullhjerte som vertinnegave og holde helt kjeft om det i sine SoMe-kanaler - der man nettopp hadde proklamert en gavefri jul. Sånn hvis man ikke ønsket så mye reaksjoner på det hele, mener jeg. Det er ikke som om ting som skjer ute i virkeligheten og inne i privatlivet på magisk vis bare dukker opp som SoMe-poster av seg selv. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 30. desember 2020 #33564 Del Skrevet 30. desember 2020 Aricia skrev (17 minutter siden): Indeed! Det kunne jo også gått an å få et gullhjerte som vertinnegave og holde helt kjeft om det i sine SoMe-kanaler - der man nettopp hadde proklamert en gavefri jul. Sånn hvis man ikke ønsket så mye reaksjoner på det hele, mener jeg. Det er ikke som om ting som skjer ute i virkeligheten og inne i privatlivet på magisk vis bare dukker opp som SoMe-poster av seg selv. Er viktig poeng, ja. Det er jo ikke påbudt å poste absolutt alt som skjer eller alt man får. Og det er heller ikke lesere, hverken kritiske eller bejublende, som trykker på «publiser». Det er det cbe som gjør. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hut Skrevet 31. desember 2020 #33565 Del Skrevet 31. desember 2020 pøbelsara skrev (42 minutter siden): Hvis CBE ikke hadde hevdet/skrevet utfyllende om at hun hadde en gavefri jul med fokus på samvær og kvalitetstid med de hun er glad i, isteden for materialisme, ville ingen sagt noen ting som helst. Det er ikke unormalt med julegaver. Det er derimot unormalt å hevde at man synes materialisme og gavefokus er ut, samtidig som man bedriver gavebonanza i hele desember og topper det hele med sko til 3/4 månedslønn på julaften. Skjønner du virkelig ikke forskjellen, @Hut? Jo @pøbelsaraCBE får kritikk for et gullhjerte i vertinnegave av foreldrene sine. Vanlig høflighet. Må CBE virkelig kritiseres for dette også synes du? Hvor går grensen for hvor smålig kritikk kan bli tenker du? (Ja, jeg vet at de har skrevet at de voksne har gavefri jul) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 31. desember 2020 #33566 Del Skrevet 31. desember 2020 Skrottefar skrev (2 timer siden): Må ikke glemme at han har vært fotballspiller og har sikkert hatt en og annen heading hvor det har blitt hode mot hode, blir fort litt hjerneskade ut av det, noe forskning viser: https://forskning.no/fotball-hjernen-sport/header-seg-til-hjerneskade/626601 En «fotballspiller» som omtrent ingen har hørt om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 31. desember 2020 #33567 Del Skrevet 31. desember 2020 (endret) Hut skrev (23 minutter siden): Jo @pøbelsaraCBE får kritikk for et gullhjerte i vertinnegave av foreldrene sine. Vanlig høflighet. Må CBE virkelig kritiseres for dette også synes du? Hvor går grensen for hvor smålig kritikk kan bli tenker du? (Ja, jeg vet at de har skrevet at de voksne har gavefri jul) Du vet at det hun poster er jobben hennes? Hvis hun hadde vært venninnen min, hadde jeg av både høflighet og ekte glede på hennes vegne sikkert sagt noe fint om gaven. Men hun er altså en profesjonell påvirker. Ikke venninnen min. Hun utnytter mine og andres engasjement og tjener svært godt på det. Hvorfor skal hun fritas for helt berettiget kritikk når liv og lære overhodet ikke henger sammen? Hvis hun hadde tenkt litt over konsistensen i budskapene hun formidler, kunne hun droppet å poste gaven i some. Da kunne hun gledet seg over den og ingen følgere hadde visst at hun egentlig overhodet ikke i det hele tatt har hatt gavefri jul. Vinn-vinn. Endret 31. desember 2020 av pøbelsara 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finngirl Skrevet 31. desember 2020 #33568 Del Skrevet 31. desember 2020 Aricia skrev (1 time siden): Indeed! Det kunne jo også gått an å få et gullhjerte som vertinnegave og holde helt kjeft om det i sine SoMe-kanaler - der man nettopp hadde proklamert en gavefri jul. Sånn hvis man ikke ønsket så mye reaksjoner på det hele, mener jeg. Det er ikke som om ting som skjer ute i virkeligheten og inne i privatlivet på magisk vis bare dukker opp som SoMe-poster av seg selv. Men du vet, hun skrev jo at hun gjerne ville ha flere så hun kunne henge dem opp i forskjellige høyder. Håper vel at produsenten sender over noen flere 😆 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavande Skrevet 31. desember 2020 #33569 Del Skrevet 31. desember 2020 (endret) Hut skrev (4 timer siden): ... Men du velger selv hva du henger deg opp i😊 Enkelte ønsker diskutere manglende troverdighet hos Treasures AS. En bedrift med årevise kritikkverdige forhold, jf. https://influencere.wordpress.com/cbe-no/, og som har vært med å definert influencerbransjen, jf. https://influencere.wordpress.com/2019/01/18/vixen-aerespris-med-logner/ Og så har man f.eks. andre som er opptatt av å forsvare denne bedriften, eller de som ønsker å diskutere de som kritiserer bedriften... Ja, man velger heldigvis selv... Endret 31. desember 2020 av Lavande Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 31. desember 2020 #33570 Del Skrevet 31. desember 2020 Finngirl skrev (7 timer siden): Men du vet, hun skrev jo at hun gjerne ville ha flere så hun kunne henge dem opp i forskjellige høyder. Håper vel at produsenten sender over noen flere 😆 Dette ☝🏼(Jobb er jobb). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 31. desember 2020 #33571 Del Skrevet 31. desember 2020 Jeg ser hun har som nyttårsforsett å prøve og ikke jobbe etter kl 17. Så da vil det egentlig si at hun ikke skal jobbe noe særlig neste år da. Hun bruker jo hele dagen frem til kl 17 på egenpleie. I tillegg skal hun delta på løp, så det kan jo bli interessant å følge. Formen burde jo være ganske mye bedre enn da hun løp Imsdal-løpet. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 31. desember 2020 #33572 Del Skrevet 31. desember 2020 15 blogginnlegg i desember (frem til i går). Dette er så lite at man jo må regne med at bloggen går mot en snarlig avvikling. Det syns jeg er en dårlig ting iom at virksomheten blir flyttet over til IG og IG story hvor barnas eksponering blir mer massiv, men mer kortvarig. Dvs at barna, når de vokser til, aldri kan vite helt hva som er delt med tusenvis av mennesker. Bloggen kan de tross alt gå tilbake og lese i selv. For meg virker det nærmest som et mareritt, det å vite at noe er delt, men aldri få vite akkurat hva. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 31. desember 2020 #33573 Del Skrevet 31. desember 2020 Halle-Palle skrev (4 minutter siden): 15 blogginnlegg i desember (frem til i går). Dette er så lite at man jo må regne med at bloggen går mot en snarlig avvikling. Det syns jeg er en dårlig ting iom at virksomheten blir flyttet over til IG og IG story hvor barnas eksponering blir mer massiv, men mer kortvarig. Dvs at barna, når de vokser til, aldri kan vite helt hva som er delt med tusenvis av mennesker. Bloggen kan de tross alt gå tilbake og lese i selv. For meg virker det nærmest som et mareritt, det å vite at noe er delt, men aldri få vite akkurat hva. Helt enig. Uvissheten om hvem som vet alt mulig om meg og heller aldri kunne få vite hva eksakt de vet høres ut som et mareritt. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 31. desember 2020 #33574 Del Skrevet 31. desember 2020 Det deles stadig mer av barna. Jeg håper foreldrene har en god plan og ikke minst, en god forklaring til barna på dette, når de om ikke lenge skjønner hvilken massiv eksponering de har vært utsatt for. Det er både nitrist og opprørende at de velger å utsette småbarn for slik. Når den dagen kommer at barna er store nok til å velge, kan de jo ikke det, fordi dette valget er tatt for lenge siden. Argumentet om at man ikke kan skjule at man har barn, blir ganske merkverdig når man ser hvordan ungene brukes massivt til å produsere innhold omtrent hver eneste dag. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 31. desember 2020 #33575 Del Skrevet 31. desember 2020 Klaraku78 skrev (57 minutter siden): Jeg ser hun har som nyttårsforsett å prøve og ikke jobbe etter kl 17. Så da vil det egentlig si at hun ikke skal jobbe noe særlig neste år da. Hun bruker jo hele dagen frem til kl 17 på egenpleie. I tillegg skal hun delta på løp, så det kan jo bli interessant å følge. Formen burde jo være ganske mye bedre enn da hun løp Imsdal-løpet. Hvis hun ikke skal jobbe etter kl 17 betyr vel det at hun må legge trening og egenpleie til ettermiddag/helg slik som andre som er i jobb må? Argumentet hennes for å trene og bruke timer på å stelle seg frem til kl 10-11 er at hun jobber heeeele kvelden. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 31. desember 2020 #33576 Del Skrevet 31. desember 2020 Hvis carolinebergeriksen.no/Treasures AS ikke har arbeidstid etter kl. 17, blir det stille på alle kanalene. Og endelig fritt for barn. Vi kan jo håpe. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 31. desember 2020 #33577 Del Skrevet 31. desember 2020 Må innrømme at jeg er skeptisk til at en som ikke har utdannelse innen trening og kosthold skal gi råd om trening og kosthold. Hvis man er utdannet er det ikke behov for å skrive vitenskapelig tilnærming - utdannelser er per def. basert i vitenskap på noe vis, noe annet ville vært en skandale. Samtidig så gir utdannelse, særlig høyere utdannelse kompetanse på å lese og forstå forskning. Hvis LKE ikke har utdanning innen faget han ønsker å rådgi i, eller har høyere utdannelse som gjør ham kvalifisert i å lese og forstå forskning så er han selvlært . Men «self taught science based aproach» er vel ikke innafor hos folk som liker å strø rundt seg med vage titler som skal gi autoritet på områder de ikke har formell eller reell kompetanse. Jeg hadde valgt en web-coach med utdanning hvis jeg søkte en som ga råd forankret i vitenskap. Heller enn av en som ikke kan demonstrere faglig kompetanse, som ikke er i et fagmiljø og som ikke har erfaring med å trene andre , bortsett fra sin fru, som i tillegg har brutt løp/turer etter hans opplegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 31. desember 2020 #33578 Del Skrevet 31. desember 2020 Revenge o'Cavatina skrev (56 minutter siden): Hvis carolinebergeriksen.no/Treasures AS ikke har arbeidstid etter kl. 17, blir det stille på alle kanalene. Og endelig fritt for barn. Vi kan jo håpe. Der hadde jo vært optimalt! Blogg/instafri etter skoletid og helger. Det hadde jeg respektert 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 31. desember 2020 #33579 Del Skrevet 31. desember 2020 Snøsøta skrev (4 minutter siden): Der hadde jo vært optimalt! Blogg/instafri etter skoletid og helger. Det hadde jeg respektert 😊 Jepp, helt supert! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 31. desember 2020 #33580 Del Skrevet 31. desember 2020 Klaraku78 skrev (3 timer siden): Jeg ser hun har som nyttårsforsett å prøve og ikke jobbe etter kl 17. Så da vil det egentlig si at hun ikke skal jobbe noe særlig neste år da. Hun bruker jo hele dagen frem til kl 17 på egenpleie. I tillegg skal hun delta på løp, så det kan jo bli interessant å følge. Formen burde jo være ganske mye bedre enn da hun løp Imsdal-løpet. Spørs hvor mye løp det blir i 2021 pga korona. Uansett tenker jeg at dette paret har ingenting å bidra med på treningsfronten annet enn å skryte av egne kropper og prestasjoner. En PT s oppgave er ikke det, etter min mening. Snakker om manglende selvinnsikt og total bom og syke kroppsbilder. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå