123Frustrert Skrevet 9. oktober 2020 #29421 Skrevet 9. oktober 2020 35 minutter siden, pøbelsara skrev: I dag stakk jeg innom IG-story, og nå er jeg superspent på om hun klarer å løse floken med de to kaffekoppene som sitter sammen? Det innholdet hun produserer, altså. I går helsestasjonen - i dag de to kaffekoppene som er stablet sammen. For et spennende liv! Men, kjære deg! Du glemte trent, filmet seg selv fnisende med en hånd i været, filmet seg selv i trusa for å vise håret sitt og så mannen som skuffer bark. Hva kan man si? Er ikke det alle personer på over 30 år sin drømme dag? 😂 27
Anonym90059005 Skrevet 9. oktober 2020 #29422 Skrevet 9. oktober 2020 11 minutter siden, 123Frustrert skrev: Men, kjære deg! Du glemte trent, filmet seg selv fnisende med en hånd i været, filmet seg selv i trusa for å vise håret sitt og så mannen som skuffer bark. Hva kan man si? Er ikke det alle personer på over 30 år sin drømme dag? 😂 Hun har fått løpt intervaller og da, ikke glem det. Barken får mannen ta seg av, hun har viktigere ting fore. Snart klar for tacofredag etter en lang uke med mye å gjøre. 15
FruRosa Skrevet 9. oktober 2020 #29423 Skrevet 9. oktober 2020 57 minutter siden, pøbelsara skrev: I dag stakk jeg innom IG-story, og nå er jeg superspent på om hun klarer å løse floken med de to kaffekoppene som sitter sammen? Det innholdet hun produserer, altså. I går helsestasjonen - i dag de to kaffekoppene som er stablet sammen. For et spennende liv! 19 minutter siden, 123Frustrert skrev: Men, kjære deg! Du glemte trent, filmet seg selv fnisende med en hånd i været, filmet seg selv i trusa for å vise håret sitt og så mannen som skuffer bark. Hva kan man si? Er ikke det alle personer på over 30 år sin drømme dag? 😂 Dere glemmer jo panneluggen! Den er nevnt igjen. 11
Minnie Mus Skrevet 9. oktober 2020 #29424 Skrevet 9. oktober 2020 1 hour ago, MaleficentAurora said: Har det forekommet før at CBE har gitt de små visse type mat som belønning? Ja, var vel noe om at de hadde gjort seg fortjent til en is, for en tid tilbake. Husker ikke når og hvorfor, orker ikke å legge sånt på minnet, det blir for tåpelig og dumt for oss som har et normalt forhold til kropp og mat 12
Minnie Mus Skrevet 9. oktober 2020 #29425 Skrevet 9. oktober 2020 1 hour ago, pøbelsara said: I dag stakk jeg innom IG-story, og nå er jeg superspent på om hun klarer å løse floken med de to kaffekoppene som sitter sammen? Det innholdet hun produserer, altså. I går helsestasjonen - i dag de to kaffekoppene som er stablet sammen. For et spennende liv! Jeg følger med i spenning, for som vanlig, så har jo frua fått maaaaasssse tips. Til vanlig får hun jo såååå mange spørsmål. Så når kaffekopp mysteriet er løst, flommer nok spørsmålene inn om hvordan hun fikk de to koppene fra hverandre 😂 Kjempespennende å følge med videre..... Og så var det et stort spørsmål om hvorfor håret vokser og panneluggen blir lenger, og hvorfor håret plutselig blir mørker.... altså, livet er en evig kamp 😕 20
MaleficentAurora Skrevet 9. oktober 2020 #29426 Skrevet 9. oktober 2020 Dette med kaffekoppene er helt latterlig. Hold dem under varmt vann og så lirke forsiktig på øverste koppen som er fast. Funker alltid når mine kopper sitter fast i hverandre. Hva blir neste.. Spørre om tips å råd om hvordan man åpner en syltetøy eller oliven glass?? 14
Minnie Mus Skrevet 9. oktober 2020 #29427 Skrevet 9. oktober 2020 16 minutter siden, MaleficentAurora said: Dette med kaffekoppene er helt latterlig. Hold dem under varmt vann og så lirke forsiktig på øverste koppen som er fast. Funker alltid når mine kopper sitter fast i hverandre. Hva blir neste.. Spørre om tips å råd om hvordan man åpner en syltetøy eller oliven glass?? Så latterlig som det går an, faktisk 😂 Hadde det enda vært en tenåring som nylig har flytta hjemmefra som spurte, ikke ei voksen dame på over 30 år.... gir meg enda over 7
Halle-Palle Skrevet 9. oktober 2020 #29428 Skrevet 9. oktober 2020 23 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Dette med kaffekoppene er helt latterlig. Hold dem under varmt vann og så lirke forsiktig på øverste koppen som er fast. Funker alltid når mine kopper sitter fast i hverandre. Hva blir neste.. Spørre om tips å råd om hvordan man åpner en syltetøy eller oliven glass?? Det blir jo litt action på story da. Det skal man ikke kimse av. 9
LisenL Skrevet 9. oktober 2020 #29429 Skrevet 9. oktober 2020 Kom over dette innlegget på Kristin Gjelsvik sin IG. https://www.instagram.com/p/CGGUiSZha_2/?igshid=vvd5vv9zx7vv Så flott med en påvirker som bruker sin påvirkningskraft til å fokusere på kroppens funksjon framfor størrelse etter fødsel🙌🏻 22
MiniMjau Skrevet 9. oktober 2020 #29430 Skrevet 9. oktober 2020 1 time siden, MaleficentAurora skrev: Dette med kaffekoppene er helt latterlig. Hold dem under varmt vann og så lirke forsiktig på øverste koppen som er fast. Funker alltid når mine kopper sitter fast i hverandre. Hva blir neste.. Spørre om tips å råd om hvordan man åpner en syltetøy eller oliven glass?? Jeg tenker at det er bare for at følgerne(venninnene) skal holde hodene sine opptatt med noe annet enn hvorfor hun ikke har så mange selfies. Det er jo helt tomt. 2 kopper som sitter fast og hun er på dag 2 ...med hvordan få de fra hverandre. 14
MaleficentAurora Skrevet 9. oktober 2020 #29431 Skrevet 9. oktober 2020 9 minutter siden, MiniMjau skrev: Jeg tenker at det er bare for at følgerne(venninnene) skal holde hodene sine opptatt med noe annet enn hvorfor hun ikke har så mange selfies. Det er jo helt tomt. 2 kopper som sitter fast og hun er på dag 2 ...med hvordan få de fra hverandre. Godt poeng.. Kan ikke fatte at det er noe å fylle storien med... Så det sies at disse "venninnene" har kastet seg over meldibgboksen til CBE med alle slags type kjerringråd da, med at hun har fått såååå myyyyyyyyyyyyyyyyyyye tips å råd om to simple kopper.. Eller så må CBE virkelig leke med følgerne sine med at hun spiller "dum".. 11
Hellasinmyheart Skrevet 9. oktober 2020 #29432 Skrevet 9. oktober 2020 5 timer siden, pøbelsara skrev: I dag stakk jeg innom IG-story, og nå er jeg superspent på om hun klarer å løse floken med de to kaffekoppene som sitter sammen? Det innholdet hun produserer, altså. I går helsestasjonen - i dag de to kaffekoppene som er stablet sammen. For et spennende liv! Ja, for et spennende liv. Som hun tjener masse penger på. Deler hverdagen sin og får den sponset i tillegg. God business det😉 7
Halle-Palle Skrevet 9. oktober 2020 #29433 Skrevet 9. oktober 2020 53 minutter siden, Hellasinmyheart skrev: Ja, for et spennende liv. Som hun tjener masse penger på. Deler hverdagen sin og får den sponset i tillegg. God business det😉 Selger barna sine. God business det 🤮 39
Skrottefar Skrevet 9. oktober 2020 #29434 Skrevet 9. oktober 2020 22 minutter siden, Halle-Palle skrev: Selger barna sine. God business det 🤮 Ikke mat trollene 😛 16
Luka_S Skrevet 9. oktober 2020 #29435 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg ble faktisk skitnervøs da hun sto og ristet koppene og bare holdt i den øverste. Tenk om de hadde løsnet da! Ble nesten kvalm, ass. 6
Meridian Skrevet 9. oktober 2020 #29436 Skrevet 9. oktober 2020 Barn av bloggere som blir utlevert på sosiale medier blir nesten som kongelige. Man blir født inn i en rolle der de blir eksponert fra fødsel av. Ellers er det bra at noe bloggere holder barna utenfor bloggen. Barn har rett på privatliv. 11
Hellasinmyheart Skrevet 9. oktober 2020 #29437 Skrevet 9. oktober 2020 20 minutter siden, Halle-Palle skrev: Selger barna sine. God business det 🤮 Tja. Enhver velger selv å tolke hva hun selger eller bli harmdirrende opprørt over. Hun gjør god business ut av å selge utvalgte deler av sin egen hverdag og tjener gode penger på det. Business. Hun er sikkert ikke feilfri, men definitivt langt fra den verste. Hun har jo fått bloggen og businessen rundt den til et levebrød med godt resultat i minst 10 år nå. 7
FruRosa Skrevet 9. oktober 2020 #29438 Skrevet 9. oktober 2020 1 minutt siden, Bølle skrev: Barn av bloggere som blir utlevert på sosiale medier blir nesten som kongelige. Man blir født inn i en rolle der de blir eksponert fra fødsel av. Ellers er det bra at noe bloggere holder barna utenfor bloggen. Barn har rett på privatliv. De kongelige barna har MYE mer privatliv enn bloggerbarna? Hva vet vi egentlig om dem, av privat karakter? 46
Skrottefar Skrevet 9. oktober 2020 #29439 Skrevet 9. oktober 2020 1 minutt siden, Hellasinmyheart skrev: Hun gjør god business ut av å selge utvalgte deler av sin egen hverdag Og det er mye barn på salg der, og det er forkastelig, rett og slett, men er dessverre ikke alle som ser det 32
MaleficentAurora Skrevet 9. oktober 2020 #29440 Skrevet 9. oktober 2020 2 minutter siden, Luka_S skrev: Jeg ble faktisk skitnervøs da hun sto og ristet koppene og bare holdt i den øverste. Tenk om de hadde løsnet da! Ble nesten kvalm, ass. De koster 199,- per stk.. Så om en knustets så har hun god råd til og kjøpe nye.. og ja, jeg leste ironien i kommentaren din https://www.norgesglasset.no/krus-maud-uten-hank 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå